Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?
(TOP topic, by Zarko Silic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 151316 | Odgovora: 425 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5513
*.adriamedia.rs.



+885 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?18.02.2013. u 12:51 - pre 80 meseci
Molim te nemoj da se vadis. Rezultati su takvi kakvi jesu. Priznaj jednom. Ako ne priznas, smatracu te nekompetentnim da diskutujes o ubrzanju nekog automobila.

Zar mislis da bi Jeremy Clarkson dodelio titulu najboljeg automobila GT-u da mu brzinomer toliko laze? Nemojmo biti neozbiljni :)

Moj brzinomer na Toyoti laze do 5% u svim rezimima voznje, cak i sa nestandardnim gumama.

I prebacite u neku temu da ne offtopicujemo ovde, bice nepregledno.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?18.02.2013. u 13:36 - pre 80 meseci
Sta da priznam?

Quattroruote,
AutoCar,
Autopista,
Auto-Illustrierte,
Auto Motor & Sport,
Le Moniteur Automobile,
Automobilismo,
Auto Bild,
Sport Auto,
Revue Automobile Suisse,
Car,
Auto,
Auto Zeitung,
Motor Trend,
Echappement

http://www.zeperfs.com/en/fiche4069-toyota-gt-86-2-0.htm

Sta od ovoga? Ili sve zajedno?

Da li si Cosmo uopste pri svesti? Ili da li ti samo tako van svesti na ESu ili si takav i na drugim forumima na kojima ucestvujes u diskusijama?

Jel tebi jasno da su atmosferski motori istorija?

Da li ti je jasno da se turbo sa atmo motorom ne moze porediti ni 1 minut?

Da li ti je jasno da atmo motora na evropskim putevima jos malo pa nema uopste?


Ako se vec hvalis da se toliko automobila vozio, zasto ti je onda tesko da isprobas novi Avensis i da ovde odgovoris na pitanje da li je on bolji ili losiji od Aurisa?

Kad ces to uradit pa da onda nastavimo da diskutujemo. Ovako nemamo predstavu kakav ti je kriterijum. Jedanput nesto hvalis, a jedanput pises totalne gluposti.

Kada ces vec jednom odgovoriti na ono Tduskovo pitanje, pitanje koje je u direktnoj vezi sa svim temama u kojima ucestvujes a u kojima pricas nebuloze?

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5513
*.adriamedia.rs.



+885 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?18.02.2013. u 15:10 - pre 80 meseci
A ja cu tebi da odgovorim tako sto cu UPOREDO da montiram video ubrzanja Toyote GT86 i Octavie 3 1.8 TSI (a koje je zakacio autoforumCZ, dakle identican nacin merenja i snimanja). I tu cemo lepo da vidimo koji kako ubrzava.

Naravno, ovo su razlicite kategorije vozila, ali ako se meni nesto natura na nos, moze i vama.

Onda mozemo da diskutujemo.

Zao mi je, ali atmosferski boxer je brzi od ovog TSI motora. Da li ima veze sa masom, pogonom, niskim tezistem, mene to ne zanima.

I stvarno mi nije jasno u cemu je problem priznati nesto kad se postavi jasan dokaz, merenje vrseno od strane istih ljudi, na isti nacin.

Oni koji su videli u proslim temama, znaju da od sada kacim samo relevantne dokaze, potkrepljenje merenjima od istih osoba koje vrse to merenje (kao sto je nacionalnaklasa).

Uostalom, zasto ne otvorite temu da diskutujemo?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?18.02.2013. u 17:05 - pre 80 meseci
Ne brini ništa za novu temu, ako bude trebalo biće otvorena.

Nisam se uključivao u ovu poslednju diskusiju Octavia 1,8TSI vs. Toyota GT86 jer sam o tim autima već dosta rekao a i smatram da su u pitanju babe i žabe, te se ne trebaju porediti.

Mnogo bolji primer za poređenje sa GT86 se može pročitati već ovde na ES-u u zanimljivoj temi koju verujem mnogi prate a to je ova http://www.elitesecurity.org/t461688-0#3249179.

Pogledaj, auto star 14 godina u stock varijanti 80-120 u poslednjem stepenu prenosa ide za 7,5 sekundi.

Šta onda reći za tu (a i ostale) Toyote?

No Cozmo, ono što me konstantno i to po ko zna koji put čudi je tvoj stav ovde na ES-u koga zastupaš sa tolikom upornošću da se čovek zapita otkud tolika motivacija za to.

Takva (i slična) pitanja se sama po sebi nameću naročito kada se vidi šta na iste teme pišeš na drugim mestima.


Evo samo nekoliko primera kojima nemam gotovo ništa da dodam jer su toliko u saglasnosti sa onim što ja pišem/govorim, da skoro da prepoznajem svoj rukopis :)










Ovo je samo nekoliko uopštenih izjava o Toyoti sa kojima se rekoh apsolutno slažem, samo mi nije jasno kako tamo na njihovom forumu možeš tako normalno i racionalno da razmišljaš, a ovde na ES-u uporno pišeš stvari koje su blago rečeno u priličnom sukobu i sa tim što pišeš tamo, a i sa realnim činjenicama.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14752



+2630 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?18.02.2013. u 17:39 - pre 80 meseci
^^ huh...gde mu iskopa ovaj prljavi ves

LM, sto ce cenovne politike tice toyota tu nije ni bolja ni gora od VW.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 102
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+105 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?18.02.2013. u 17:57 - pre 80 meseci
Posle ovoga mislim da je zreo za izbacivanje sa foruma...ili bar lock na njegove teme ovde. Mislim šta reći,tamo piše šta stvarno misli ,a ovde kontrira namerno samo da bi nas nervirao i da bi pobijao sve ono što i slep vidi... Neću više,izvinjavam se za off ali zaista nisam mogao da izdržim...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12034
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?18.02.2013. u 18:14 - pre 80 meseci
Citat:
Ova stara Skoda je sa deklarisanih 20 KS manje i sa znatno slabijom aerodinamikom ipak 10 km/h brzi automobol!!!

Sta nam to govori?


Da GT86 ima odabranu poslednju brzinu za ekono voznju.

U testu poredjenja, katastrofalno projektovanom(sto mu daje objasnjenje da realno nicemu ne sluzi, osim za nekakvo zamagljivanje situacije) se insistira na nekom "last gear", nevezano da li je u pitanju 6 ili 7 brzina, ili standardnih 5.

Zanemaruje se, laicki, ali bezobrazno, pazljivo odabirani odnosi u menjacu, da bi automobil dobio odredjeni kvalitet voznje.

Kome treba debilno ubrzanje u ekono brzini?
Pa treba spinerima koji bi da izmisle ikakvu "prednost" u koju bi se neki aljkavi proizvodjac(nalik na VW) uklopio, ubacivanjem sarolikih motora u sarolike karoserije, po abecednom redu, a ne po pravilima projektovanja vozila.

Mozda bi i mogli da pricamo o "elasticnosti" motora, da su u pitanju razliciti motori a IDENTICNI menjaci. Ovako, imamo VOZNI sklop, i podmuklo smisljeno testiranje, koje kao nesto pokazuje neiskusnim i neobavestenim kupcima..a takvih je na trzistu najvise.

Jasno se vide ponasanja OBA vozila u PETOJ brzini, brzina postizanja 200km/h, i otsustvo zelje da GT 86 "razvija" znacajno vece brzine od 210..
Kome treba, neka zameni par zupcanika u SESTOJ brzini, i neka vesla do 240...


Skoda je solidan auto, oduvek bila. Oktavija je bila top model do pojave Superba. Nazalost, nije se pomakla blize realnoj zoni, vec je ostala na "svom" mestu, a Superbje zasao(dodirnuo) u luks klasu.
Ni jedna ni druga limuzina nemaju puno sta da ttraze, kao klon VW-a, u zoni gde se bore ozbiljni igraci.

Sto se Toyote tice, davno je zavrsila sa probojem na trziste, osvojila prvo mesto, i sada moze da bude bezobrazna kao i drugi. Sa cenom, naravno. I oni su pobrkali loncice, ugurali su "obicne" Toyote, u zonu Leksusa, sa cenom, naravno.

Malo ih vadi sto se bave projektovanjem automobila, specificnih potreba, zanemaruju "multipraktike", autice "za sve", imaju logicniji odnos prema ekologiji, ali takodje imaju i teske korisnicke problema.
Koje, istina, ne zabasuruju, u najvecoj meri, ali su i pored takvog odnosa, veliki problem korisnicima.

Mislim da ne treba prosto porediti Oktaviju sa drugima, Oktavija treba da pruzi deo imidza VW-a, ali po nizim cenama, ne par stotina evra, neko nekoliko hiljada..nize..

Poz
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12034
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5230 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?18.02.2013. u 18:26 - pre 80 meseci
Nije lepo, ali eto.


Valjda kada covek zasedne u misljenje, ne sme da ga menja.

Situacija je bila znacajno drugacija. Sada bih komotno mogao da se odusevljavam VW motorima, najnovije generacije, posto deluju vrhunski.

Ali su i generacije pre bile "vrhunske", pa se ispostavio skart. Zato sam mnogo oprezniji, recimo, i cekam odziv "sa terena".

Sta ce se pojaviti kao sistemska greska, aljkavost..ili mozda nece.
Tada ce dobiti potpuno sledovanje hvalospeva.

Ono sto se nece promeniti je ostatak vozila, nazalost u dobroj meri vazi i za Oktaviju. Poubacivani motori, poubacivani menjaci, cemu ce to da sluzi..valjda znaju oni koji ce je platiti.

Sa druge strane, 1.8T je zaista zapanjujuci motor. Utisak koji napravi u vozilu srednje klase je impresivan. Uz to je i zilav motor.
Medjutim, bivao je guran(po staroj VAG zurci, svaki u svaku) i u karoseriju A6 recimo, gde je skoro pa tuzno...

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5513
*.dynamic.sbb.rs.



+885 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?18.02.2013. u 20:29 - pre 80 meseci
A sta mislite kako spustiti cenu kod Toyote?

Razmisliste malo :)

Zasto su me odmah zvali cim je stigao Auris?

Sta mislite koja mi je cena ponudjena? Samo cu reci dosta niza nego sto je u zvanicnom cenovniku.

Mislite da ja pisem bezveze tamo? A jok :)

Meni je i RAV4 bio nudjen po koju iljadu nize.

Realno njihova prodaja je slaba u Srbiji i jedan od razloga je upravo cenovna politika.

I uostalom - Golf VII je bolji auto od Aurisa i naravno da ima smisla porediti cene, doduse sa osnovnim motorom.

Ipak, ovo sam napisao PRE test voznje Aurisa jer sam dobio odgovor da cu misljenje promeniti nakon voznje.

Itekako sam ga promenio i stojim iza toga da auto ipak vredi te novce i da je motor takav kakav je - odlican za tu karoseriju.

Uostalom iskopacu ja sta je Nebojsa pisao ovde pa cemo se smejati do sutra. Ali zasto bih to radio?

A, da, zaboravio si ovo Nebojsa. Isto kao i dosad, sve obrces naopako. Kad stavljas, stavi razvoj cele price. Proslo je samo 5 dana od mog posta uporednih cena kada sam pozvan od strane direktora i receno mi je da Auris stize s puta i dolazi na test - i da, dosli su kod mene, test voznja je bila dugacka i neobicna, jer su hteli da me razuvere u sve sto sam napisao. Njima sam napisao 08.02. utiske, znaci samo 7 dana od mog posta vezano za uporedjenje cena.

Ocekujem izvinjenje.

http://forumsrbija.toyotaadria.com/viewtopic.php?t=1194



[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 18.02.2013. u 21:41 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 18.02.2013. u 21:43 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?18.02.2013. u 22:05 - pre 80 meseci
Citat:
cozmo_im: Mislite da ja pisem bezveze tamo? A jok


Ne uvek. Umes ti da napises i nesto sa vezom






Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7259
*.dynamic.sbb.rs.



+1128 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?18.02.2013. u 23:09 - pre 80 meseci
Izgleda da ovo nije shvaćeno na pravi način, ovde nije cilj nikakva konfrontacija i sve poruke koje tako nešto sugerišu biće obrisane.

Ovde se radi o zapanjujućoj razlici u istovremenom nastupu Cozma na ovom i onom forumu, što u najmanju ruku zahteva objašnjenje.

Neko je pomenuo, a vidim da i cozmo nešto asocira da sam "jedno mislio pre 5 godina pa sam promenio mišljenje", kako je to "smešno" (?!), itd.

To može da kaže samo površni zlonamerni posmatrač, jer ko ima na umu ono što sam rekao mnogo puta (recimo i ovde ponovio), a to je da sam ja kao i svaki kupac fan najpre svog novčanika i zato i nastupam sa pozicije kupca, biće mu jasno sve što govorim ne samo o autima, nego uopšte. Mnogi znaju da se još više bavim fototehnikom, testirao sam detaljno više od 100 aparata/objektiva, većinom profesionalnih, i ko god je to čitao i pratio i ostale moje nastupe na foto-delu ES-a, mogao je da vidi totalnu konzistentnost u tome da uvek zastupam isključivo interes kupca.

A to znači da kritikujem svakoga ko prodaje loš i skup proizvod, što radim sve vreme.

Isto važi i u autoindustriji a to što sam nekada bio više za jedne a danas za neke druge je potpuno logična posledica promene stanja na tržištu, što u budućnosti opet može da se promeni. Ko se ne seća perioda pre 5-6 godina, podsetiću ga da u vreme kada sam otvorio diskusiju o C segmentu Golf V 2,0TDI je koštao preko 30k, Oktavija 2,0 atmo benzin 25,5k, TSI motora nije ni bilo, itd, i sasvim je logično da pozdravim pojavu Ceed-a kojim je Kia/Hyundai ponudio odličan auto sa snažnim 2,0 CRDi motorom za manje od 20k.

Dakle, moje posmatranje i tada i sada je isključivo sa pozicije kupca, ono je potpuno isto i neće se promeniti.

Međutim, ovde kod Cozma se radi o potpuno različitim a istovremenim nastupima na dva i više foruma, što čitaoce blago rečeno inicira na svakakve ideje u smislu razloga i motivacije za to.

Nećemo se ovde baviti istraživanjem ciljeva takvog ponašanja, a dosta se već može zaključiti i iz ovoga što je gore rečeno, tako da molim bez prevelikog skretanja sa teme što je Škoda Oktavija i srodni automobili.

Meni lično je barem drago što po tome što se ovde diskutuje Cozmo se savršeno slaže sa mnom (ovde su navedeni samo delići njegovog izlaganja), tako da ubuduće makar neću više trošiti energiju da mu objašnjavam nešto što na drugim mestima piše bukvalno mojim rečima :)


edit: par slova

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 19.02.2013. u 10:43 GMT+1]
 
Odgovor na temu

adzo_
Ivan Adžić

Član broj: 150302
Poruke: 445



+247 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?19.02.2013. u 10:33 - pre 80 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Izgleda da ovo nije shvaćeno na pravi način, ovde nije cilj nikakva konfrontacija i sve poruke koje sugerišu tako nešto biće obrisane.

Ovde se radi o zapanjujućoj razlici u istovremenom nastupu Cozma na ovom i onom forumu, što u najmanju ruku zahteva objašnjenje.

Neko je pomenuo, a vidim da i cozmo nešto asocira da sam "jedno mislio pre 5 godina pa sam promenio mišljenje", kako je to "smešno" (?!), itd.

To može da kaže samo površni zlonamerni posmatrač, jer ko ima na umu ono što sam rekao mnogo puta, a to je da sam ja kao i svaki kupac fan najpre svog novčanika i zato nastupam sa pozicije kupca, biće mu jasno sve što govorim ne samo o autima nego uopšte. A to znači da kritikujem svakoga ko prodaje loš i skup proizvod, što radim sve vreme.

Isto važi i u autoindustriji a to što sam nekada bio više za jedne a danas za neke druge je potpuno logična posledica promene stanja na tržištu, što u budućnosti itekako opet može da se promeni. Ko se ne seća perioda pre 5-6 godina, podsetiću ga da u vreme kada sam otvorio diskusiju o C segmentu Golf V 2,0TDI je koštao preko 30k, Oktavija 2,0 atmo benzin 25,5k, itd, i sasvim je logično da pozdravim pojavu Ceed-a kojim je Kia/Hyundai ponudio odličan auto sa snažnim 2,0 CRDi motorom za manje od 20k. Dakle, moje posmatranje i tada i sada isključivo sa pozicije kupca je potpuno isto i neće se promeniti.


Ja apsolutno razumem da si ti vlasnik foruma i da ce na kraju biti po tvome i nemam apsolutno nikakav problem sa tim. Ali, koliko je moralno opravdano da moderator koji ucestvuje u diskusiji i brise poruke koje mu nisu po volji? Moja poruka, koju si obrisao, je mnogo manji offtopic nego tvoja kojoj uopste nije mesto u ovoj temi(a koja je i inicirala moj post jer obicno ne pisem u auto zoni).
Od ovoga povrsni zlonamerni posmatrac si samo delimicno u pravu za posmatrac, jer sam na forumu preko 10god a veoma malo sam pisao.

A sad malo o ovim apsolutno proizvoljnim ciframa. Odakle ove cifre o golfu koji je bio preko 30k€? Koji period pre 5-6god? Tema je otvorena pre 4,5god?
Koliko sam ja pogledao doticnu temu nigde nije bilo cifara od preko 30k vec se pominju cene od 21k za 1.9TDI(link), do 23k za 2.0TDI highline(link), cak je i moderator naveo cenu od 19k€ za 2.0TDI u susednoj zemlji(link). Nek budu cene vise i za 2k€ za neki veci paket opreme, ali je to opet daleko od preko 30k...

Sa pozicije obicnog kupca ne vidim uopste razliku izmedju tog perioda i danas? Tada je razlika bila 5-6k€ a koliko vidim po trenutnim cenovnicima i dan danas je skoro ista razlika
(golf 7 2.0 TDI je 22k€ u najnizoj opremi, Hyundai i30 1.6CRDI je 16k€ (nisam nasao 2.0CRDI pa sam uzeo cenu sa nesto vise opreme a i mislim da je prosecnom vozacu sasvim dovoljno 128KS i 260Nm))

Zanima me danas tvoje opravdanje sa pozicije obicnog kupca, zasto bi neko izdvojio 6k€ vise?
Mislim da si pre 4god bio u pravu za najbolju kupovinu a ne vidim da se i dan danas nesto bitno promenilo. Osim tvog misljenja. Ja kao kupac koji placa iz svog novcanika znam sta bih izabrao.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5513
*.adriamedia.rs.



+885 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?19.02.2013. u 10:51 - pre 80 meseci
Nemojte da krenem da kopam i iznosim sta ste pisali. I ti Nebojsa i ti Zarko. Ja to ne zelim NITI NIKAD radim, a svasta moze da se iskopa. Smejacemo se do sutra. Ali ja jednostavno nisam takav covek.

Cik mi izbrisite poruku ima da veoma lose izreklamiram forum a posto radim u medijima dobro znate kako cu to da uradim a da bude uvijeno u oblande.

Znaci bilo sta na LICNOM nivou ne dozvoljavam.

Zato zahtevam ZVANICNO I JAVNO IZVINJENJE.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?19.02.2013. u 11:05 - pre 80 meseci
Pogreso si Cozmo razumeo sve ovo sto je napisano. Niko tebe nije zeleo da uvredi. Naprotiv, ceo ES tim (ne mislim pri tome iskljucivo na moderatorski tim) se ponosi tvojim pisanjem na drugim forumima, jer kako bi inace bilo drugacije ako je ocigledno da se znanje steceno na ESu tako uspesno prenosi na ostale, manje i skromnije forume.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?19.02.2013. u 11:15 - pre 80 meseci
Citat:
adzo_:vec se pominju cene od 21k za 1.9TDI.


To je bila tad akcijska cena kao sto je do pre samo par meseci bila cena Golfa 6 TDI od 15.990 EUra sa novim motorom i jacim paketom opreme. Prakticno 30% manje od Golfa prethodne generacije.

30K je bila regularna cena Golfa 5 20TDI u vreme kada je tema pokrenuta. KIA je tog trenutka imala u ponudi 2.0 sa dizelskim motorom za 20K eura. Danas jeste KIA jeftinija, ali je VW jos vise pojeftinio. Kao sto sam rekao onda tako ponavljam i sad. VW je, kao najveci evropski proizvodjac, taj koji diktira cenovnu politiku. Kada on snizi cenu, moraju i svi ostali.

Da je KIA dobra ponuda, i onda, a i sad, najbolje pokazuju rezultati prodaje, a oni su takvi (nije tesko pronaci zvanicnu statistiku) da je ovaj proizvodjac jedini (skoro jedini) sa povecanjem prodaje svojih vozila u 2012. godini u odnosu na prethodnu, bar kada je u pitanju evropsko trziste.

Pored toga, ucitavoj problematici jednu od glavnih uloga u formiranju trzista moze ta bude i ovo sto sam opisao u ovoj temi

http://www.elitemadzone.org/p3186199
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12034
*.ipb.ac.rs.



+5230 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?19.02.2013. u 13:37 - pre 80 meseci
Sto je jos gore, kada VW digne cenu, dizu i ostali.

No tema je poprilicno Skoda Oktavija, nazalost, dodir Skode sa VW-om je napravio to sto je napravio. Skoda je sve manje Skoda a sve vise VW.

Mislim, kao jedan od odgovora na "dilemu" da li je "nastavljac tradicije ili promasaj"..

Nastavljac tradicije nije, zasigurno..drugi deo je tesko komentarisati u ovom trenutku...

Poz
 
Odgovor na temu

centaur
Beograd

Član broj: 65691
Poruke: 407
*.dynamic.isp.telekom.rs.

ICQ: 249678363
Sajt: www.pavko.net


+24 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?19.02.2013. u 13:38 - pre 80 meseci
Citat:
Kao sto sam rekao onda tako ponavljam i sad. VW je, kao najveci evropski proizvodjac, taj koji diktira cenovnu politiku. Kada on snizi cenu, moraju i svi ostali.

Meni ovo potpuno nema logike.
Pre bih rekao da je pod pritiskom konkurencije, koja je podigla kvalitet a (uslovno receno) zadrzala cenu, VW morao da snizi cene.



Powered by Slackware 13
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?19.02.2013. u 13:47 - pre 80 meseci
Ovo nije filozofsko pitanje ko je stariji: jaje ili kokoska, mada je i tu stvar jasna. Jaje je starije bar nekoliko miliona godina.

Na ekonomskom delu autorezista, uvek najmocniji diktira pravila igre. I pre VAGovog cenovnog posrnuca bilo je jeftinijih i skuplih proizvodjaca. Tek nakon Folcvagenoce korekcije cena pocinje opsta kuknjava sto se lako moze videti po reakciji mnogih, da ne kazem svih, proizvodjaca. Onaj ko samo malo prati ono sto se desava u poslednjih par godina, lako ce zakljuciti ko je protagonista svih ovih desavanja i ko se nalazi na vrhu piramide svih ovih uzrocno posledicnih zbivanja.


----------------------------------------


Citat:
vladd:
Sto je jos gore, kada VW digne cenu, dizu i ostali.:)

No tema je poprilicno Skoda Oktavija, nazalost, dodir Skode sa VW-om je napravio to sto je napravio. Skoda je sve manje Skoda a sve vise VW.

Mislim, kao jedan od odgovora na "dilemu" da li je "nastavljac tradicije ili promasaj"..

Nastavljac tradicije nije, zasigurno..drugi deo je tesko komentarisati u ovom trenutku...

Poz


Nastavljac koje tradicije?

One iz predratnog perioda, one iz perioda socrealizma, ili one iz prethodne generacije?
Pa nije nastavljac ni jedne, a da li je promasaj mozemo tek videti u nekom narednom periodu.

Oktavia je skocila u segment vise sto pokazuje i Svabina tabela
http://www.elitemadzone.org/t462048-Klase-automobila
gde su je ladno uvrstili medju vozila viseg segmenta sto predjasnja verzija nije bila, a kako ce se u tom drustvu snaci, mozemo samo da nagadjamo.

Licno mislim da ce tamo napraviti darmar.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12034
*.ipb.ac.rs.



+5230 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?19.02.2013. u 13:57 - pre 80 meseci
Nije opsta kuknjava zbog cene i kvaliteta, ili razvoja VW-a, vec su svi krenuli da kukaju da i njima domicilne drzave udele pomoc, kredit..dok beba ne zaplace..

Evropejci se ekstremno uspesno i efikasno brane taksama i propisima, i zasigurno nece doziveti "udar" iz devedesetih, kada ih je Toyota slomila.

A sa druge strane, pojavila su se trzista vellike kolicine platezno sposobnog ljudstva..tako da smo MI sa ovih izoevropskih pozicija..kap u moru..

Ostaje nam da se nadamo da ce Fiat poslusati Dinkica, i napraviti posebne cene za Srbiju, pa slobodno mozemo da zaboravimo i EU i daleki istok..po pitanju proizvodjaca vozila..

Ako Fiat 500 sidje na 12k€, sa twinair motorom, moci ce u njega da se spakuje cetiri bicikle, a VW znak ce se prodavati na najlon pijaci..

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1268 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?19.02.2013. u 16:41 - pre 80 meseci
Pa sad, zavisi,

postoje vozila u koje staje i vise biciklova, ali to ipak nije to


500L je preskup automobil. Posebno je preskup za ovo nase trziste za koje nije ni namenjen ni projektovan. Nas covek sa 20.000 eura u dzepu, sasvim sigurno nece kupiti 500L pa makar u njemu bila i 2 twinturba.

Punto je idealan auto za nase prilike. Samo kada bi mu nivo kvaliteta sacuvali na prvobitnom nivou.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?
(TOP topic, by Zarko Silic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 151316 | Odgovora: 425 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.