Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?
(TOP topic, by Zarko Silic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 154224 | Odgovora: 439 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7292
*.dynamic.sbb.rs.



+1131 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?19.02.2013. u 18:31 - pre 82 meseci
@adzo, cene koje sam pomenuo u doba otvaranja teme o C segmentu su itekako bile takve, Žare je vidim već pojasnio, zato sam i rekao da se Ceed 2,0CRDi može nazvati revolucijom što o njemu za taj trenutak mislim i sada. Sledeće tvoje pitanje:
Citat:
adzo_: Mislim da si pre 4god bio u pravu za najbolju kupovinu a ne vidim da se i dan danas nesto bitno promenilo. Zanima me danas tvoje opravdanje sa pozicije obicnog kupca, zasto bi neko izdvojio 6k€ vise?

Način kako gledam je isti, slobodno u temi o C segmentu nabroj osobine i razlike svih koji te zanimaju pa ćemo diskutovati, ta tema tome i služi.

I pošto nikako ne volim podmetanja da "moderator briše poruke koje mu nisu po volji" (?!), detaljno ću ti odgovoriti i na ostalo, iako nisam hteo da se vraćam na jedan neslavan period ES-a. Pošto si na ružan način opet to ponovio, evo odgovora koji se lako može proveriti i za svagda završavamo sa podmetanjima i izmišljenim konstrukcijama.

Ovo si rekao:
Citat:
adzo_:
Mislim da ovo nije fer sta radite a narocito kad to radi moderator

Na sta bi licilo da sad kopamo Nebojsine poruke od pre 3-4 god - pa covek je okrenuo stav za 180 stepeni
Secate se eksplozije snage? Price o Audi/Golf/Oktavia grupaciji? Sad mu je svaka druga poruka 1.8T.....

Šta tačno ovde nije fer?? Da li nije fer ponašanje nekih članova foruma, ili nije fer to što sam pokazao šta isti čovek u isto vreme piše na drugom forumu, pritom čak ni ne tražeći nikakvu kaznu za njega?

Dalje, što se tiče eksplozije snage, i to je dobra ilustracija šta jedan ili dva zlonamerna trola mogu da urade na forumu.

Evo tačno te poruke gde sam to izjavio. Dobro je pogledaj i vidi da sam time KRITIKOVAO Kia 2,0CRDi da ima osetnu turbo rupu i da se nakon nje snaga razvija eksplozivno što nije dobro. Evo isečka o tome:
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ono što me je na neki način neprijatno iznenadilo, je turbo-lag. Naime, nakon što se doda gas, motor je još neko vreme miran da bi tek onda krenuo i pojurio.

Recimo, nekada se dešava situacija da želiš da brzo obiđeš nekog na maloj brzini, sa recimo 40-50 km/h: šaltuješ u drugu, i dodaš gas. Vozim atmosferskog benzinca koji reaguje na sam dodir gasa, ali turbo-dizel je u trenutku dodavanja gasa miran.

To je toliko dugo (recimo jedna sekunda), da sam već stigao da pomislim kako sam pogrešno ubacio u četvrtu umesto u drugu. Ali onda se dešava eksplozija snage i točkovi bukvalno zašlajfuju (naravno bez kvačila).
U većim stepenima prenosa, gde ubrzanja nisu tako silovita, to se teže primeti, ali u nižim (recimo u drugoj), kada nisi na to naviknut, to može i da zasmeta.

Isto sam sve vreme govorio i za VW 2,0TDI motor, što i danas naravno mislim, čak sam kačio i dijagrame koji to pokazuju, svako ih može pronaći, evo recimo jednog, pogledaj dobro, a ima ih još.

Evo i odatle isečka:
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Za moj ukus TDI PD motori suviše naglo razvijaju snagu, a naglo je i gube, to je ponašanje koje mi se ne sviđa. Brundav rad, vibracije i buku da i ne pominjem, tako da sam sasvim siguran da ne bih kupio auto sa takvim motorom.
btw, pročitah par review-a novog Audi 2,0 common rail. To je ok motor, mirniji, tiši, uglađeniji i sa ravnomernijim razvojem snage od starog PD i on nema tu (meni neprijatnu) eksplozivnost ograničenu na uzak raspon oko 2000 obrtaja.

Dakle, ta idiotski zlonamerna konstrukcija koja je napravila da se od KRITIKE nečega meni prilepi epitet da sam za to govorio da je eksplozija snage - je potpuno bolesna i to je još jedna ilustracija do čega dovodi loša uređivačka politika na forumu.

Međutim, svi znamo da je tada na ES-u bilo drugačije vreme, trolovi su masovno harali neretko bivali i direktno podržani od strane delova uprave ES-a, moderacije praktično nije ni bilo i zato i ne čude tako monstruozne konstrukcije kao ta.

Sada je atmosfera daleko ozbiljnija, trolovi se sasecaju u korenu a često i banuju iz čega proizilaze svi uslovi za kvalitetnu diskusiju i rezultat toga je sasvim očigledan: danas je ES, a naročito Autozone, jedan od najkvalitetnijih, po mnogima i apsolutno najkvalitetniji autoforum na ovim prostorima, i tako će i ostati.

I još samo ukratko za Cozma:

Ivane (ubuduće ću te zvati pravim imenom jer smatram da si ozbiljan čovek), da li je moguće da posle svega što si napravio još tražiš i neko izvinjenje?!? Neverovatno, to je valjda najveća zamena teza koja se ikada pojavila na ES-u.

Pa ko treba kome da se izvinjava, da li ti nama što troluješ forum besmislicama a onda odgovore koje dobijaš na te besmislice naturaš njima na Toyota forumu ucenjujući ih i tražeći bolju cenu pri kupovini - ili mi koji smo pokazali šta radiš?
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7292
*.dynamic.sbb.rs.



+1131 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?19.02.2013. u 20:51 - pre 82 meseci
Pogledajte dobro u kakvom sam se tonu obratio Cozmu kada sam okačio šta je pisao na onom forumu, nije tu bilo niti neprijateljstva bilo kakve želje za konfrontacijom što sam i ponovo precizirao, tako da će svaki naredni off posebno u tom pravcu biti brisan, što sam takođe već rekao (osim u slučaju ako Cozmo ima nešto da kaže, ali mislim da je sve jasno).

Nepotrebnu dramatizaciju ovoga je napravio bakara (verujem nenamerno), nećemo više to citirati nego ćemo se vratiti na temu:

Citat:
centaur: Meni ovo potpuno nema logike.
Pre bih rekao da je pod pritiskom konkurencije, koja je podigla kvalitet a (uslovno receno) zadrzala cenu, VW morao da snizi cene.

Sa ovim se apsolutno slažem, a to sam više puta i pomenuo.

VW nije dobrotvorna institucija, on je svoje cene cene oborio isključivo pod pritiskom konkurencije, zato sam i rekao da je ovaj čovek najzaslužniji što Golf VII košta 15,5 a ne 25k, i zato sam Ceed nazvao revolucijom, jer je to prvo masovno obaranje cena u C segmentu koje je povuklo na dole i ostale cene.

Citat:
vladd:
Mozda bi i mogli da pricamo o "elasticnosti" motora, da su u pitanju razliciti motori a IDENTICNI menjaci.

Ovde si u pravu naravno, i to sam mnogo puta pominjao, a pažljivi posmatrači se sećaju da sam i sa Žaretom imao jednu polemiku na tu temu.

Ali pošto je elastičnost definitivno važna osobina, nema drugog načina da se ona meri nego tako, jer poslednji stepeni prenosa, kakvi god da su (a naravno nisu jednaki), najviše liče jedan drugome kod svih auta.

Pominjali smo da kada bi merili ubrzanje na primer u trećoj brzini da bi to merenje bilo praktično ništavno, jer dizeli, naročito šestobrzinski, često idu trećom manje od 100, a benzinci, naročito oni jači a sa pet brzina, često trećom idu i više od 160.

Time je sasvim jasno da takvo merenje nema nikakvog smisla (tačnije bi bilo da se vrši kod benzinaca u drugoj a kod dizela u trećoj, ali to je nemoguće precizno definisati), i zato je usvojeno da se sva takva merenja vrše u poslednjem stepenu prenosa, jer su oni kod svih auta međusobno najsličniji.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?19.02.2013. u 21:09 - pre 82 meseci
Elasticnos se meri samo najvisim stepenima prenosa.

Merenje u nizim stepenima prenosa nije elasticnost vec ubrzanje. To su dva srodna, ne i identicna pojma.

Tacno je to da se najmerodavniji rezultati dobijaju ako se elaticnost meri u poslednjem stepenu prenosa, ali to vazi samo onda kao poslednji stepen prenosa nije overdrajv. Ako je rec o OD-u onda elasticnost treba meriti u onom stepenu prenosa u kojem vozilo postize maksimalnu brzinu.
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.76.*



+76 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?20.02.2013. u 01:53 - pre 82 meseci





[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 22.02.2013. u 20:05 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7292
*.dynamic.sbb.rs.



+1131 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?24.02.2013. u 14:03 - pre 82 meseci
Evo i prvog domaćeg testa, neverovatno je kako neko ovo može nazvati testom, ali eto, možda će neko čuti nešto što do sada nije znao



edit: popravka linka


[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 25.02.2013. u 00:03 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Dragan Stoilkovski
Beograd,Srbija

Član broj: 311371
Poruke: 6
*.static.madnet.rs.



+2 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?28.02.2013. u 09:28 - pre 81 meseci


 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7292
*.dynamic.sbb.rs.



+1131 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?21.04.2013. u 12:24 - pre 80 meseci
Skoro je mesec dana od Salona automobila u Beogradu 2013. a evo tek sad da uhvatim vremena da kažem nekoliko utisaka o autu koju je zasigurno bio jedan od cenatara pažnje posetilaca.

To je nova Škoda Octavia koja je bila izložena u dva komada, u Elegance i Ambiente opremi. Bogatiji Elegance paket je bio u meni manje omiljenoj šampanj boji unutrašnjosti, ali je pozitivna stvar što je bilo dozvoljeno detaljno razgledanje automobila.

Vrline su već dobro poznate, dakle ogroman prostor unutra, najveći prtljažnik u klasi (590 litara), dobra ergonomija, izvanredni turbo motori (atmosferski su u potpunosti izbačeni), kao i povoljna prodajna cena koja startuje od 12,500 evra.

Pronalaženje mana mi je bilo interesantnije i za sada bih mogao da nabrojim tri relativno sitna nedostatka:

1) Vrlo ružna prednja plastična maska čak i u Elegance paketu, ružnija i od one kod Rapida, bukvalno kao da je kupljena na buvljaku i upasovana između farova. Što se tiče izgleda automobila generalno, prednji deo je meni u celosti relativno ružan, ali ova maska je zaista ispod svakog nivoa.

2) Nešto uspravniji naslon zadnjeg sedišta od onog koji bih voleo. Ovo je urađeno da bi se maksimizirao unutrašnji prostor, tačnije prostor za kolena nazad, ali po mom mišljenju to nije najbolja odluka, jer mesta ionako ima više nego dovoljno pa bi bilo bolje da je ono iskorišćeno u neznatno obaranje zadnjeg naslona, čime bi duža vožnja na zadnjoj klupi bila udobnija.

3) Zadržavanja centralnog tunela nazad (prikazano na poslednjoj fotografiji). Neki od konkurenata su uspeli da izravnaju pod nazad (mada verovatno na račun ukupnog klirensa), ali ukidanje ili makar sniženje centralnog grebena bi putnicima nazad svakako godilo.

Nakon svega što je već poznato to je ono što se novo može reći, dodao bih i da je cena povoljnija nego što se mislilo, a paketi opreme, naročito Elegance, bogatiji od očekivanih.

U Elegance paketu se serijski dobijaju BI-xenon glavna i LED dnevna svetla što je veoma retko u klasi, pri čemu je osnovna cena tog paketa sigurno među najpovoljnijima na tržištu.

Sve u svemu, tradicija se nastavlja, i Škoda Octavia će bez sumnje i dalje konkurenciji preedstavljati kost u grlu.















Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12038
*.ipb.ac.rs.



+5236 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?22.04.2013. u 14:38 - pre 80 meseci
Da dodam ja jos par primedbi, principijelno, ipak je to vozilo koje vise naginje ciframa 20 k€... a trebalo bi suprotno..

Elem, haubu bolje da nisu dizali. Bocni slivnici ne zavrsavaju nigde, odnosno zavrsavaju nad farovima, odnosno bas tamo gde ne treba.
I dalje forsiraju sipku, hauba je jako lose zakacena, valjda su stedeli na amortizerima i elementima za stelovanje zatvaranja haube. Onaj busiglav od brave je ionako namenjen mehanicaarima, pa se ne brinem:)

Aljkava plastika na accu je postala nekakav obicaj, tu ne mogu da izdvojim nikoga posebno da ima dobro resenje, ne znam sto ih stavljaju, zarad neke urednosti, a crveni kabal im kruzi neartikulisano. Kao da ja accu ruzna sprava, a zapravo je jedan od lepsih delova pejzaza motora..naravno ako nije zapekao u oksidu i prljavstini..
Pretanka i neuredna, jeftina plastika, cisto forme radi, nije za pohvalu..

Poz
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1497 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?22.04.2013. u 15:25 - pre 80 meseci
Ne mogu da verujem da su ostavili šipku... Očigledan primer namernog sje*avanja radi particionisanja tržišta. Ako je tako očigledno na tom jednom primeru, ubeđen sam da su tako radili na mnogo stvari. Bež enterijer ne volim a primetio sam da je škoda još od prve oktavije u svim reklamnim fotografijama uvek to forsirala. Izgled neću da komentarišem, lepe su mi bile prva generacija i druga pre FL-a i onda kreće silazna putanja(slična priča i sa fabijom).

U suštini sad se najviše ide na to da za oktaviju dobiješ najviše automobila gledano u 'ceni po kg' automobila u vag grupaciji. Što opet ne znači da nije jedan od bestbuyeva i sigurno da je u svakom pogledu bolji od prethodnika.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5538
*.adriamedia.rs.



+893 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?22.04.2013. u 15:41 - pre 80 meseci
Enterijer je blago njanjav. Volan je zastareo, delovi enterijera izgledaju jeftino, out-dated i ne bas kvalitetno. Nekako mi izgleda bas prejeftino. Ajd dizajnerski i nije los, korektan je sa tog aspekta.

Stvarno sve izgleda mnogo jeftino a za to se trazi velika cifra.

Jedini adut je dokazanost, dobri motori i ponuda prostora (i novija platforma naravno), ali to opet ne opravdava visoke cene.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7292
*.dynamic.sbb.rs.



+1131 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?26.04.2013. u 15:08 - pre 80 meseci
Škoda Octavia RS - testiranje u Nirburgringu

 
Odgovor na temu

srbijaghost

Član broj: 273021
Poruke: 21



+11 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?02.05.2013. u 09:45 - pre 79 meseci
Malo da osvežim temu...

Škoda Octavia Combi 4x4

http://www.b92.net/automobili/...13&mm=05&nav_id=710136

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12038
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5236 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?05.05.2013. u 08:54 - pre 79 meseci
Klasican tehnicki nepismen tekst, standardan od strane nasih nadobudnih novinara.

Citat:
Nova Škoda Octavia Combi 4x4 standardno je opremljena i sistemom EDL (elektronskom blokadom diferencijala), koji se aktivira na neravnim terenima kada točkovi na jednoj osovini nemaju jednako prijanjanje na površinu kojom se automobil kreće.


EDL nema tu funkciju, vec da usaglasava obrtanje tockova po osovini, ako se jedan okrece previse razlicito od drugog.
Deo je sistema trakcije i predvidjen je za KLIZAVE podloge.

Poz

P.S.
Kod Audija quatro, sistem funkcionise u zoni brzine od 25-40km/h...za oktaviju jos ne znamo...i da li deluje samo na prednju osovinu ili na obe..

Kod VW grupacije je vise spektakularno marketiski nego sto je upotrebljivo na terenu, kao da sluzi za dizanje cene.

http://www.youtube.com/watch?v...RU&feature=player_embedded

Konkurencija to radi upotrebljivije..

http://www.youtube.com/watch?v...mg&feature=player_embedded

[Ovu poruku je menjao vladd dana 05.05.2013. u 10:11 GMT+1]
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.85.*



+76 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?05.06.2013. u 21:00 - pre 78 meseci
Pre neki dan sam video Oktaviju i zaista nema sanse da se pomesa sa Rapidom, velicina i detalji su presudni izmedju ova dva modela

A evo i nove RS




Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?05.06.2013. u 23:11 - pre 78 meseci
Odlican automobil, ali je vec malo prevelik.

Nisam pristalica povecavanja dimenzije u istom segmentu.

Mnogo vise mi se dopada pravac kojim je Pugeot nastupio sa modelom 208. Napraviti automobil ne veci od prethodnika, a napraviti ga da bude kvalitetniji i precizniji.
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1668
*.static.otenet.gr.



+760 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?21.06.2013. u 11:09 - pre 78 meseci
Pade mi saka nemacki autobild iz maja meseca gde su radili test mercedesa c klase i nove oktavije, oba karavani i oba sa 1.8 benz. turbo motorima slicne snage. S obzirom na povecanje dimenzija oktavije, ova dva auta su sada potpuno uporediva. Ja inace ne pridajem mnogo paznje tim testovima, ali me je ovaj zainteresovao. Zasto? Pa zato sto je oktavija u gotovo svim parametrima potukla c klasu do nogu. Znacajno veci gepek i vise prostora napred i pozadi, litar manja potrosnja, sekunda brze do 100, 200 Kg laksi... I na kraju poslastica - cena: 12 000(dvanaest hiljada) eur jeftinija oktavija! Pa neka bude da su za pola slagali opet je mercedes mnogo skuplji.
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2236 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?21.06.2013. u 11:37 - pre 78 meseci
[email protected] sve to stoli ali skoda nema zadnju vucu!!!
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
94.228.238.*



+784 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?21.06.2013. u 11:48 - pre 78 meseci
I skoda nema "nišan" na haubi
Salim se malo,ali ipak je mercedes ime. Nisam fan ali postujem vrlo MB
 
Odgovor na temu

tdusko
Freelance software developer
Minhen

Član broj: 93380
Poruke: 1668
*.static.otenet.gr.



+760 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?21.06.2013. u 12:06 - pre 78 meseci
Citat:
cika dacha[email protected] sve to stoli ali skoda nema zadnju vucu!!!
Da je 4x4 pa da i uzmemo za opipljivu prednost. Ovako, neko ce da uziva u brzem prolasku kroz krivine dok ce drugi da nose dzak cementa u gepeku.
“The study of AntiPatterns is an important research activity. The presence of ‘good’ patterns in a successful system is not enough; you also must show that those patterns are absent in unsuccessful systems. Likewise, it is useful to show the presence of certain patterns (AntiPatterns) in unsuccessful systems, and their absence in successful systems.” — Jim Coplien
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2236 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?21.06.2013. u 12:34 - pre 78 meseci
rec je o osecaju voziti zadnju vucu! a mecka je 200kg teza i u toj tezini je razlika u ceni i kvalitetu!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?
(TOP topic, by Zarko Silic)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 154224 | Odgovora: 439 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.