Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?
(TOP topic, by Zarko Silic)
Strane: << < .. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 255001 | Odgovora: 470 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.4.*



+76 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?24.09.2013. u 20:40 - pre 127 meseci
A sta mislite o ovome? Predstavljen juce

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?24.09.2013. u 21:45 - pre 127 meseci
Pun pogodak, tacno u centar.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?25.09.2013. u 17:53 - pre 127 meseci
Mnogo lepo izgleda. Ne deluje kao sanduk iako je karavan.

Detalj koji je lep, ali recimo meni pravi problem je plato ispod tablice, tu se skuplja djubre, kao na sanku.

I pitam se da li je potreban zadnji brisac, s obzirom na nagib stakla, ali vec bi neko zamerio, u slucaju da ga nema.:)
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
*.opera-mini.net.



+76 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?26.09.2013. u 00:34 - pre 127 meseci
Veoma zanimljiv oblik, ne bih ga nazvao ni klasicnim hatchback-om niti karavanom. Ako bude jeftiniji od standardnog Rapida zbog manjeg gepeka, tj lima bice pravi pun pogodak. Inace, uvek treba zadnji brisac, ali nekad dizajnerski ne stoji, narocito sedanima
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?26.09.2013. u 09:10 - pre 127 meseci
Ne moze on biti jeftiniji od obicnog Rapida ni pod razno. Sportback je zamisljen kao visa klasa u odnosu na "obican" Rapid.

Pogodak je zato sto je potrefljen kompromis: dimenzija, manji od karavana, a veci od limuzine. Ima odlican klirens pa mu ne smeraju ni losi putevi. Mehaniku standardnu VAGovu, a koliko mi se cini, pucaju i na RS verziju sa nekakvim lovkost akcentom.

Mozde da bude jako zanimljiv model na trzistu.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?26.09.2013. u 09:24 - pre 127 meseci
Citat:
Zarko Silic:Pogodak je zato sto je potrefljen kompromis: dimenzija, manji od karavana, a veci od limuzine.
Jel mozes da pojasnis zasto mislis da je veci? Prema podacima koje ja imam, spaceback ni po cemu nije veci od limuzine.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?26.09.2013. u 09:35 - pre 127 meseci
Ni A3 Sportbek po takvim podacima nije veci od A3 limuzine, a ipak je veci, i to ne malo. Sama duzina u santimetrima nije jedino merilo velicine automobila.
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.4.*



+76 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?26.09.2013. u 10:14 - pre 127 meseci
Ja ovaj auto vec vidim kao naslednika Fabie RS, sobzirom i na koncept Rapid Sport

Prema zvanicnom tekstu Skode, Spaceback je kraci za 18cm, dok je unutrasnjost potpuno u istim dimenzija kao i veci brat. Gepek 415l naspram 550l u limuzini i 1380l kada su spustena sedista, dok je limuzina 1490l. Tako da su te dimenzije razbijene ko je veci. Oktavija limuzina ima gepek 590l, sa spustenim sedistima 1580l, a Kombi 610l/1740l. Superb limo 595l/1700 Kombi 633l/1865l.

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?14.10.2013. u 23:41 - pre 127 meseci
Češki Autoforum je priredio već dosta korisnih klipova, ali za Vladd-a i sve ostale koji ispoljavaju skeptičnost prema 1,2TSI motoru, potpuno serijski Rapid 1,2TSI provozali su i po Nirburgringu.



Tema za razmišljanje je kako bi se jedan Auris, Mazda 3 a i mnogi drugi, daleko skuplji modeli, pokazali u ovakvoj vožnji...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?15.10.2013. u 06:42 - pre 127 meseci
10 puta bolje. Ovaj kao da je od kartona.
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?15.10.2013. u 12:47 - pre 127 meseci
Ovi drugi tamo ne mogu ni da uđu...nije to staza za penzionerska auta...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?15.10.2013. u 14:02 - pre 127 meseci
Nisam ja skeptican prema TSI motoru, naprotiv, motori su ponajvise zanimljivi, vec sam skeptican prema celom VW-u. Odnosno "pravcu" koji su zauzeli.

1.2TSI je sjajna igracka, ali nije ispunio vrhunska ocekivanja, naprotiv konkurencija je odradila nesto bolji posao(ne moze se reci "mnogo" bolji, nesto bolji).

Ono sto mi podize skepsu je "guranje" 1.2TSI gde mu nije mesto, u kabaste i teske karoserije, gde jos vise ispoljava svoju sklonost ka potrosnji, a opste karakteristike mu "padaju".
100ks na 1300kg je muka.

A "ne volim" kako, zasto i koliko su krenuli da "stede"..pa kada urade neku "novu" konstrukciju, vec instiktivno gledam gde su radili u korist ustede, ali na stetu kupca..
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1701
217.9.102.*



+768 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?15.10.2013. u 15:46 - pre 127 meseci
Nikako ne mogu da se slozim sa tom tvrdnjom da je taj 1.2 tsi od 105 PS preslab za C segment. Igrom slucaja, od SEAT-a ovde u firmi dobijamo jako dobre uslove za firmina vozila pa se prakticno saplicemo o njih.

S tim u vezi, imam prilike da vozim Leona(doduse ne najnoviji model) skoro svakodnevno i osecaj u voznji u odnosu na moj BMW 1.6 atmo benzinac od 116 PS je kao da je razlika u snazi obrnuta. Sta vise, kada bi me neko pitao nakon voznje koliko cenim da je razlika u snazi, a da vec ne znam, rekao bih da 1.2 TSI ima bar 15-20 PS vise.

O potrosnji ne vredi ni pricati, ona je i do 2 litara niza na brzinama ispod 120-140 Km/h. Ja ga ni u najcrnjim guzvama nisam uspeo naterati preko 8l, a obicno je oko 6.5.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?15.10.2013. u 22:16 - pre 127 meseci
I ne treba da se slozis, to je moje misljenje...ne idem na izbore sa njim.

Jednostavno "zadaci" nisu ispunjeni onoliko kvalitetno kolike se pare traze. Prosecna potrosnja mu je neprijatno visoka, bez obzira na neke "efekte" i "povacenja" na niskim obrtajima.

Vec zamisljam kako ce se malte ne voziti sa fiksnih 1500 obrtaja i s jedno 16 brzina, da bi se odrzali "niski" obrtaji, da bi naravno mogli da "olaksavaju" radilice, da bi mogli da stavljaju manje kvalitetne lezajeve...

Moze da se ubaci i u C segment, sto nije zaista tema, tema je oktavija, koja je za Skodu bas veliki napredak, ali taj motor u C segmentu postaje nepristojan potrosac uz manju agilnost vozila.

Za taj motor je karoserija tipa Pola plafon...plafon racionalne koncepcije mada "racionalne koncepcije kod nemackih koncept majstora nikada nije bilo, da ne podsecam na pre deceniju, koncepciju stavljanja enormnih kubikaza, (tipa 1.7, 1.8), u "obicna" vozila A-B segmenta.

U Oktaviji je 1.2 iskljucivo cenovni kompromis, iz nekih "trzisnih" razloga uz puno inzenjerskog "zmurenja".
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?16.10.2013. u 07:04 - pre 127 meseci
Citat:
tdusko:
O potrosnji ne vredi ni pricati, ona je i do 2 litara niza na brzinama ispod 120-140 Km/h. Ja ga ni u najcrnjim guzvama nisam uspeo naterati preko 8l, a obicno je oko 6.5.

Ovo je odlican rezultat ravan dizelima, a nema ni problema sa DPF ukoliko se vozi po gradu.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?16.10.2013. u 10:34 - pre 127 meseci
Moramda dodam i jednu napomenu, sa kojim god vozilom sam "zamenio" gorivo iz Srbije sa inostranim, ozbiljno je manja potrosnja.
Da li je tome krivo muljanje, opsti propisi, koji dozvoljavaju obilno odstupanje oktanske vrednosti, nije ni bitno, kvalitet goriva znacajno utice na potrosnju, cak za novije generacije motora znacajnije nego pre.

Bar sto se tice Evropskog okruzenja...interkontinentalne teme i dileme da ne razmatramo.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?16.10.2013. u 12:39 - pre 127 meseci
Nesto me zanima... da li moguce da je kompjuter auta setovan za gorivo koje se toci u toj zemlji ? Ovo ne mislim na Srbiju, vec na EU zemlje.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?16.10.2013. u 17:13 - pre 127 meseci
Postoje senzori za vrste goriva, pa cak i za odredjene kvalitete, merenjem talasnih duzina bliskim infracrvenoj boji.
Medjutim, realno su nesto slabije upotrebljivi zbog raznolikih kvaliteta, aditiva, zaprljanosti, i kompleksnih merenja koja bi dala tacnu situaciju.
Mogu da odrede "felu" goriva, npr BMB95, po prisutnim talasnim duzinama, ali ne mogu da definisu npr, oktanski broj, koji moze da bude i 89. Najcesce je 91-92 oktana , po merenjima u Srbiji

Postoji mapa "sekundarnih" parametara, u motornom racunaru, koja se puni nakon odredjenog broja kilometara, i gde se pamte uobicajeni rezimi rada motora.

Tako da se "samopodesi" i na kvalitet goriva i na obicaje vozaca. Tajminzi paljenja su definisani senzorima samopaljenja, ali kod losijeg goriva, margine su uze, a smanjen opseg regulacije, smanjuje elasticnost motora i povecava potrosnju.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?16.10.2013. u 17:30 - pre 127 meseci
Da je gorivo u Srbiji losije , to se vidi odokativno po celom podeoku na pokazivacu nivoa goriva. Ali , dok sam razradjivao auto sipao sam stalno na jednoj BP pumpi njihov premijum dizel. I sada , kada sipam Shell ili bilo koji drugi premijum u Austriji ili Madjarskoj, nesto vise trosi nego kada sipam BP premijum. Mozda sam zreo za neke stvari, ali to mi se cini ( da sam video cica-macu).
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?07.12.2013. u 01:22 - pre 125 meseci
Ono sto sam primetio , da se u uporednim testovima Octavia nalazi u dustvu Mazde 6, Passata itd a npr da se u nemackim casopisima rade uporedni testovi Rapida SB 1.2 tsi i Golfa 7 1.2 tsi.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?
(TOP topic, by Zarko Silic)
Strane: << < .. 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 255001 | Odgovora: 470 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.