Slusaj bolan...na svakom alternatoru, na njegovom deklu (telu), ima jedna plocica ili nalepnica na kojoj je ispisan model alternatora i njegovi osnovni tehnicki podaci, tj. koliki mu je maksimalni napon i maksimalna struja koju moze proizvesti pod odredjenim brojem obrtaja (koji je obicno oko 2000u min). Medjutim, za ispravan rad na vozilu, i kad je akumulator u redu i svi spojevi sa njim, on daje napon oko 14.5-15v i jacinu struje punjenja oko 4-5A...To je ono sto je ispravno...sve preko toga i ispod toga govori da nesto nije u redu...da sad ne sirimo temu, bilo je dosta toga na ovom forumu oko toga...malo prelistaj... . Ono sto tebe moze da zafrkava je ili karburator... ili razvodnik i lose podeseno paljenje (kablovi i svecice dobro pogledati) a pod sumljom je i bobina koja je osetljiva na jako punjenje... ili benzinska pumpa... ili ventil za regulaciju uljnih isparenja. A pored svega toga imas konstantan problem sa nepravilnim puljenjem. Zato...prvo...postavi dobar i ispravan akumulator...i ako ti je jako punjenje zameni regler. Jako punjenje (bez obzira na ispravnost akumulatora) ti govori da je alternator ispravan, ali njegova regulacija ne valja...a ona je do reglera. Zato prvo to otkloni, pa onda sve ostalo...redom...
Jer kolko vidim i sam se plasis te elektronike....pa sama ce pre ili kasnije potpuno crknuti ako ne resis prvo problem jakog punjenja, sve vreme ti to govorim. Prvo punjenje...pa sve ostalo...
Citat:
ahmo88: a ovo na golfu je BOSH-alternator nisam siguran zanjeg, ali sam mjerio i sa akumulatorom davo je vise struje, a znam i potom kad dam puni gas da mi se upali lampica od akumulatora na istrument tabli,
Evo sistemske greske. Kako mislis da si merio sa akumulatorom? Zar si merio i bez njega??? Pa normalno da ce da pocrkaju diode i ko zna sta jos. Za to ti se i poali lampica. A nije valjda Tuzla mala..ima neki autoelektricar?