Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problem. Golf 1,3 benzin

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problem. Golf 1,3 benzin

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 28951 | Odgovora: 41 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ahmo88
ahmo zajebani
auto servis bistarac
tuzla

Član broj: 309853
Poruke: 127
31.176.206.*



Profil

icon Problem. Golf 1,3 benzin16.12.2012. u 20:12 - pre 138 meseci
Imam nedoumicu oko golfa 2 1.3 benzinca kojem se javlja trzanje i gasenje, nakon sto se motor zagrije. Naime na tom golfu je potpuno remontovan karburator od grane do filtera u ovlastenom servisu ali se tim nije nista postiglo, zamjenjena je i guma ispod karb i nevuce nigdje vazduh. Majstor mi savjetuje da sad promjenim razvodnik elektronski kaze da on zafrkava, a ja sumljam na elektroniku paljenja jer mi alternatorpuni preko 20v kad se dadne gas iako je nov regler na njemu pa mozda ona utice na to i na to trzanje.

svaki savjet je dobro doso ne znam vise sta radit s njim. LP
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin16.12.2012. u 22:23 - pre 138 meseci

Prvo...to sto ti puni preko 20v nije normalno. Normalno je oko 15v pod uslovom da je akumulator potpuno ispravan. Ako je akumulator ispravan, a toliko puni, znaci da ti regler ne valja (iako je nov ne mora da znaci da je ispravan). Ako akumulator nije ispravan, hoce zbog razlike u potencijalu, da se da jaci napon i struja punjenja. Prvo to izregulisi...pa tek posle ostalo
 
Odgovor na temu

ahmo88
ahmo zajebani
auto servis bistarac
tuzla

Član broj: 309853
Poruke: 127
31.176.206.*



Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin17.12.2012. u 15:19 - pre 138 meseci
mjerim skinute kleme napon, stavljo sam cak i drugi alternator, opet isto, na drugi akumulator palio kad sam stavljo nov regler ali vise me brine ovo trzanje i gašenje nego to punjenje
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin17.12.2012. u 20:34 - pre 138 meseci
Naprotiv...trebalo bi to punjenje da te najpre zabrine. Imas povecan napon punjenja, a to znaci i da imas i povecanu struju punjenja, a to znaci da su ti svi elektricni potrosaci pod velikim opterecenjem, a samim tim i sva elektronika koja je vrlo podlozna crkavanju pod datim uslovima. Prvo, stavi potpuno ispravan, nov akumulator, pa onda proveri punjenje. Ako bude u redu onda je problem bio samo do akumulatora, ako je i dalje visok napon, menjaj regler. Ostalo sto ti trza i gasi se moze da bude do razvodnika, ili je lose nastelovan karburator (mislim da je po najpre do njega). Kolko vidim, radis u auto servisu...sta bi ja dao da sam na takvom radnom mestu...
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3875
adsl-165-215-73.teol.net.



+334 Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin17.12.2012. u 21:11 - pre 138 meseci
Napon se mjeri uvijek, ali uvijek sa prikljucenim akumulatorom.
Kad nema potrosnje zaostali magnetizam rotora moze da napravi mnogo vise od 15V.
Najbolji nacin da sprzis svu elektroniku na automobilu je da skines kleme dok auto radi.
Nemoj to raditi.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin17.12.2012. u 21:31 - pre 138 meseci
Citat:
ahmo88:
mjerim skinute kleme napon,

Da stvarno...sad sam primetio. Ne smes da skidas kleme dok motor radi, alternator ne sme ni sekunde da bude bez opterecenja, inace pregore. Ako si tako uvek ispitivao, ne bi me cudilo da ti je opet regler pregoreo, a moze u najgorem slucaju sve da pregori u alternatoru.
 
Odgovor na temu

ahmo88
ahmo zajebani
auto servis bistarac
tuzla

Član broj: 309853
Poruke: 127
92.36.204.*



Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin17.12.2012. u 21:57 - pre 138 meseci
ma neradim jarane nigdje, to sam nako stavio, ja sam elektro struke al se zanimam i oko automobila, ovo sam stavio jer sam mislio da treba to polje popuniti pri registraciji, a sto se tice karburatora, sve je nanjemu nastelovano napravljeno nema ko nije gledo karb i reko da je on u redu, mene zanima sta mislis na sledece: da kad je auto hladno znaci prenocilo, ujutru kad se upali malo se akumulator ispraznio i sad malo voznje i davanje gasa pocinje njegovo punjenje, posto je akumulator malo ispraznjen znaci dok se stvori pad napona koji vuce akumulator punjenje nece prec 15, kad se akumulator daljim gasom i voznjom napuni onda pocinje da prerasta napon 16v 18v 20v cak 22v i JA MISLIM DA ON REMETI ELEKTRONIKU I RAZVODNIK I BOBINU ZBOG TOLIKE STRUJE KOJU ON DOBIJA PA SE JAVLJA TRzanje i gasenje, jer nekad se zna desit da nece nikako gasa pa skoro da ugasi onda primi i ide dobro 100m i opet isto. ISPRAVITE ME AKO GRIJESIM:) LP.
 
Odgovor na temu

ahmo88
ahmo zajebani
auto servis bistarac
tuzla

Član broj: 309853
Poruke: 127
92.36.204.*



Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin17.12.2012. u 22:01 - pre 138 meseci
Napomena: kod francuza alternatora kojeg ja imam na pasatu vozao sam bez akumulatora i nesmje prec napon 14.8 ma ne znam da je sta upitanju, a ovo na golfu je BOSH-alternator nisam siguran zanjeg, ali sam mjerio i sa akumulatorom davo je vise struje, a znam i potom kad dam puni gas da mi se upali lampica od akumulatora na istrument tabli,
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin18.12.2012. u 16:15 - pre 138 meseci
Slusaj bolan...na svakom alternatoru, na njegovom deklu (telu), ima jedna plocica ili nalepnica na kojoj je ispisan model alternatora i njegovi osnovni tehnicki podaci, tj. koliki mu je maksimalni napon i maksimalna struja koju moze proizvesti pod odredjenim brojem obrtaja (koji je obicno oko 2000u min). Medjutim, za ispravan rad na vozilu, i kad je akumulator u redu i svi spojevi sa njim, on daje napon oko 14.5-15v i jacinu struje punjenja oko 4-5A...To je ono sto je ispravno...sve preko toga i ispod toga govori da nesto nije u redu...da sad ne sirimo temu, bilo je dosta toga na ovom forumu oko toga...malo prelistaj... . Ono sto tebe moze da zafrkava je ili karburator... ili razvodnik i lose podeseno paljenje (kablovi i svecice dobro pogledati) a pod sumljom je i bobina koja je osetljiva na jako punjenje... ili benzinska pumpa... ili ventil za regulaciju uljnih isparenja. A pored svega toga imas konstantan problem sa nepravilnim puljenjem. Zato...prvo...postavi dobar i ispravan akumulator...i ako ti je jako punjenje zameni regler. Jako punjenje (bez obzira na ispravnost akumulatora) ti govori da je alternator ispravan, ali njegova regulacija ne valja...a ona je do reglera. Zato prvo to otkloni, pa onda sve ostalo...redom...
Jer kolko vidim i sam se plasis te elektronike....pa sama ce pre ili kasnije potpuno crknuti ako ne resis prvo problem jakog punjenja, sve vreme ti to govorim. Prvo punjenje...pa sve ostalo...

Citat:
ahmo88: a ovo na golfu je BOSH-alternator nisam siguran zanjeg, ali sam mjerio i sa akumulatorom davo je vise struje, a znam i potom kad dam puni gas da mi se upali lampica od akumulatora na istrument tabli,

Evo sistemske greske. Kako mislis da si merio sa akumulatorom? Zar si merio i bez njega??? Pa normalno da ce da pocrkaju diode i ko zna sta jos. Za to ti se i poali lampica. A nije valjda Tuzla mala..ima neki autoelektricar?
 
Odgovor na temu

ahmo88
ahmo zajebani
auto servis bistarac
tuzla

Član broj: 309853
Poruke: 127
89.146.162.*



Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin18.12.2012. u 18:06 - pre 138 meseci
druze lampica se pali s akumulatorom i punjenje je isto sa ili bez i to sto kazes da alternator nije opterecen bez akumulatora nisi upravu jer tad alternator snosi sve i bas kad skidam klemu,,, auto dobje opterecenje vece i ako je dobar alternator treba da sve radi bez akumulatora i svjetla i radio i zmigavci stopovi sva svetla, se da on opskrbi, eventualno ugasice auto ako je mali stangas, ,a na golfu je izutetno dobar akumulator, radio sam par auta sa problemom alternatora, problem regler, cetkice reglera, diode i to sam cak zano mjenjat dode preletujem , i kad sve zavrsim izmjerim punjenje na akumulatoru i ako ima, onda za svaki sucaj skinem klemu i popalim sve gore navedeno i dosad mi niko se nije pozalio niti se vratio da mu je nesto ponovo otislo, ovaj golf me istkletio ko nikad u zivotu ali nadam se da cu to rijesiti:)
On je na putu do mene i bas kad rjesim napisacu sta je u pitanju ako nezaboravim.

Istina bojim se elektronike ko krtica sunca:)

Karburator sad ti kazem podesen u servisu, odlicno radi ali samo kad se malo ugrije pocne da na nekoj brzini 60kmh da kontinualno trza tj. trese uzbrdo nece gasa pa tamam da se ugasi prokine, dizne su nove na karb, ociscen,CO nammjesten pomocu instrumenta u servisu radi na 850ob ne trese, prelivnik nov stavljen benzinska nova, crijeva zamjenjena, zazbodnik dobro nastelovan samo mogu posumljt u taj prekomjerni napon da on remeti jer ovamo je sve uredno kablovi novi stanljeni,razvodna kapa finger novo, ali to trzanje izludi i nekad se zna desiti da na kvacilu ugasi,
 
Odgovor na temu

edi maj
ing
sarajevo,bih

Član broj: 252809
Poruke: 312
31.176.244.*



+17 Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin18.12.2012. u 18:39 - pre 138 meseci
Ako se to dešava samo zimi onda možda fali crijevo/cijev koja usisava topli zrak sa usisne grane.
 
Odgovor na temu

ahmo88
ahmo zajebani
auto servis bistarac
tuzla

Član broj: 309853
Poruke: 127
*.PPPoE-324.sa.bih.net.ba.



Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin18.12.2012. u 18:40 - pre 138 meseci
i to ima i ispravno je.
pocelo se prije 2 mjeseca desavati.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin18.12.2012. u 19:02 - pre 138 meseci
Dobro ajd...(nisi u pravu) al` alternator smo elaborirali... kako tako...da ne raspredamo dalje. Ako ti se gasi i stuca pri vecem broju obrtaja kako kazes to ti je sigurno onda do razvodnika, to jest do regulacije momenta paljenja ali ne na leru, pri malom obrtaju , vec pri vecem dok ga vozis. Prvo prekontrolisi njegovu vakuumsku regulaciju, ako je dobra on u sebi sigurno ima i dodatnu, centrifugalnu, koja je verovatno zaribala i treba je razraditi. Ima procedura kako se to radi, al djavola...ko ce toliko pisati...otpadose mi prsti...javi ako ne znas pa ce mo se pomuciti. A i pisao sam o tome na nekoj temi...ko ce ga sad naci ...
 
Odgovor na temu

ahmo88
ahmo zajebani
auto servis bistarac
tuzla

Član broj: 309853
Poruke: 127
*.PPPoE-324.sa.bih.net.ba.



Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin18.12.2012. u 19:15 - pre 138 meseci
ma znam razvodnik udusu i netrebas puno oko njeg mi objasnjavati znam da ta vakum pumpa nije ispravna jbg isli smo da kupimo nije nigdi bilo, al ona nije ni prije radila a auto je islo ko zmaj. Auto ne trokira kad na leri das gas,a samo u vozni i to na neke momente ides 20 km dobro onda pocne malo da to trza, ugasi sam, malo sacekas opet upalis i ide dalje,. Kad se smjesa nastelovala sad negasi ali na momente to trza,
 
Odgovor na temu

edi maj
ing
sarajevo,bih

Član broj: 252809
Poruke: 312
31.176.244.*



+17 Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin18.12.2012. u 19:16 - pre 138 meseci
Postojanje crijeva ne znači da je sve ispravno. Možda su neispravni termostat, vakuum i klapna na usisnoj grani zraka. Da li si probao da li usisava zrak na početku tog crijeva?
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin18.12.2012. u 19:29 - pre 138 meseci
Citat:
ahmo88:
neke momente ides 20 km dobro onda pocne malo da to trza, ugasi sam, malo sacekas opet upalis i ide dalje,. Kad se smjesa nastelovala sad negasi ali na momente to trza,

Eeee... pa eto vidis.... mozda se gasi zbog benzinskih isparenja. Kad odstoji, isparenja se izgube, pa ajd Jovo na novo. Prekontrolisi odusak ili ventil za benzinska i uljna isparenja, mozda ih samo treba ocistiti a mozda i zameniti
 
Odgovor na temu

edi maj
ing
sarajevo,bih

Član broj: 252809
Poruke: 312
31.176.244.*



+17 Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin18.12.2012. u 20:25 - pre 138 meseci
Tvoja objašnjenja kvara poklapaju se onim što se dešava kod kvara sa usisom toplog zraka.
 
Odgovor na temu

ahmo88
ahmo zajebani
auto servis bistarac
tuzla

Član broj: 309853
Poruke: 127
37.203.103.*



Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin18.12.2012. u 20:42 - pre 138 meseci
Kolko se ja razumjem on kad je hladan vuce topli vazduh sa grane a kad je vruc to se prebacuje na normalni usis, e taj ventil pajo gdje se nalati znam za ono crijevo iz kartera i iberlaufa to je ispravno izlazi iznjeg vazduh.
 
Odgovor na temu

edi maj
ing
sarajevo,bih

Član broj: 252809
Poruke: 312
31.176.244.*



+17 Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin18.12.2012. u 21:54 - pre 138 meseci
To nema veze sa ugrijanošću motora, već sa temperaturom okolnog zraka. Ako je temperatura okolnog zraka manja od +20°C termostat propušta vakuum koji otvara klapnu i topli zrak se miješa sa hladnim. Na slikama 2 i 3 vidi se taj termostat koji se nalazi na kućištu filtera zraka, na njega su odozdo nakačena dva vakuum crijeva. Na slici 1 vidi se mehanizam klapne. Dakle, kada je auto upaljen, treba sa mehanizma klapne skinuti vakuum crijevo i prstom na crijevu provjeriti ima li vakuuma. Ako nema, propratiti liniju da li je termostat ispravan. Dok se skida i vraća crijevo obratiti pažnju da li se otvara i zatvara klapna. Ako je moguće, ipak je najsigurnije skinuti crijevo koje vodi topli zrak sa izduvne grane i rukom provjeriti da li ima usisa.


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

ahmo88
ahmo zajebani
auto servis bistarac
tuzla

Član broj: 309853
Poruke: 127
37.203.103.*



Profil

icon Re: Problem. Golf 1,3 benzin18.12.2012. u 22:06 - pre 138 meseci
e sad da ti nesto kazem, vakum imam crijevo imam postavljeno, kad je veoma hladno radi to ALI nije to u pitanju jer ti mogu potvrdit da ce auto isto radit i bez tog jer ja imam pasata 2 1.6 benzinca kod mene je to crijevo skinuto msm. na ono papirnasto i neradi termostat tu mi djaba rasipa vakum i auto 7 godina radi tako imo je kad je bio hladan neki zajebancija nije htjeo gasa ali to je bila ajnspric memprana tacnije ona gumica nepovratnog ventila, i radi auto ko azdaha, ovdje moze biti da je odusak na rezervaru zacepljen jer auto lijepo ide 20 km i gas prima(dok mozda ne izvuce vazduh iz rezervara, i nepojavi se unjemu vakum koji se suprostavlja povlacenju benzina od strane pumpe) onda pocinje da trza i gasi ili je benziska pumpa jedino ako su ove nove toliko lose da je odma otisla jer hoce benzinska kad je vruc motor da zeza. Tako ja mislim
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problem. Golf 1,3 benzin

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 28951 | Odgovora: 41 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.