Definicija D kategorije: "motorna vozila projektovana i izrađena za prevoz najviše 16 putnika uz vozača i čija maksimalna duzina nije veća od 8 m; motorna vozila ove kategorije mogu se kombinovati s prikolicom čija najveća dopuštena masa nije veća od 750 kg". Iz ovoga se zakljucuje da je D kategorija predvidjena za profesionalnu upotrebu, i sigurno nije preporucljivo da penzioneri u invalidskoj penziji upravljaju takvim vozilom.
1. Čak i da potplati lekarsku komisiju, zavisno od stepena invaliditeta, eventualna nezgoda bi ga odvela direktno u zatvor i finansijski upropastila - uopšte ne mora da bude njegova krivica. Bilo kakav bezbednosno/zdravstveni problem bi napravio 1000 problema njegovom poslodavcu, za početak.
2. Uz svaku penziju(osim nacionalne) drugi izvor prihoda je dozvoljen isključivo ukoliko njegov iznos ne prelazi 50% najniže osnovice(~18500 dinara, pa pola od toga).
MUP, mada se dozvola ne oduzima fizički, ali zato će prvo rutinsko zaustavljanje otkriti da je izbrisan iz registra i biće mu veselo.
Mada i saobraćajci imaju gladnu decu, pa za 2 crvene i radar zažmuri, a vrlo verovatno ni neki tamo načelnik nije u mnogo boljoj situaciji, pa onda ni ne zaustavlja tako često te autobuse, nego im ovaj s' vremena na vreme preveze nešto u duplom dnu i na kraju svima "lepo".
Tako to ide kada ni predsednik države nema pošten fakultet. Koga još interesuje neki tamo invalid...