Citat:
HeYoo: Postoji nesto sto se zove "propisno" koriscenje. Ako se proizvod koristi po uputstvu svaki kvar ili naknadno primecen nedostatak podleze garanciji osim ako nije suprotno navedeno.
Kako prodavac zna da je kupac "propisno" koristio?
Ako je kupac dosao da reklamira nesto slomljeno posle 3 dana za pretpostaviti je da nije bilo slomljeno i da se nekako slomilo od "propisnog" koriscenja.
U najboljoj volji, sve sto moze da uradi je da prosledi na servis da daju strucno misljenje.
Citat:
Mon Pelle: bakara Odakle ti ideja da je "kupac slomio"?
Kod vas se slomilo, zar ne?
Ako sam dobro razumeo slomljen je kalem koji kosta mozda 200-300 din i koji je potrosan deo na tom trimeru?
Ova reklamacija je otprilike kao da hocete da reklamirate casu koju ste kupili i slomila vam se dok ste je prali.
Ne znam sta ocekujete, ali verujem da ce vam vratiti trimer uz zakljucak da treba da kupite drugi kalem.
Mon Pelle
Da me ne razumete pogresno, ne mislim nista lose, verovatno je ceo trimer los ali dok ne crkne on sam nemate pravo na reklamaciju.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!