Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

VW Polo 1.2 tsi review

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW Polo 1.2 tsi review

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 31607 | Odgovora: 105 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon VW Polo 1.2 tsi review05.05.2013. u 16:55 - pre 133 meseci
Eto, dužan sam ostao malu recenziju dotičnog vozila, jer smo ovde pričali o eventualnoj kupovini istog. (tj u tom segmentu)

Konačno nađoh malo vremena, da prebacim fotke, i da na miru napišem mišljene, po nekih par hiljada preveženih km.

Dakle, cilj je bila kupovina malog gradskog auta, znači za svakodnevnu upotrebu, po gradu i magistrali. Ponekada na autoputu. Prvi pik je bio VW UP! ali posle testnih vožnji sam shvatio da nema logike, jer je razlika u cm suviše mala (kao i razlika u ceni) da bi postojao razlog da se pre kupi UP! nego Polo. Da ne širim,

VW Polo 1.2 tsi, 90ks Highline SKY

paket sadrži:

* Biksenonska svetla sa LED dnevnim
* Automatska klima
* Električni šiber
* Električni paket (sva stakla, spoljna ogledala)
* Multimedijalni uređaj RCD 510 (7 cola ekran na dodir, 6 zvučnika, BT, čitač kartica, AUX, i sl..)
* Parking senzori nazad sa prikazom na ekranu muzičkog uređaja
* Komande na volanu
* Tempomat
* Sportsko podvozje 17 cola alu ''Boavista'' felne sa dunlop sport maxx gumama 215-40-17 (dobio još i čelične felne sa zimskim gumama 15 cola, ne znam koje gume su) nije u prodajnom paketu, tražio sam i dobio.
* Ostale gluposti (držači, osvetljnje patosa, itd)

Prvi utisak o vozilu je vizuelno moderan dizajn, i velika razlika u izgledu među paketima. (sivi comfortline i crni highline kao da su dva različita auta)
Ukusi su različiti, nikada nisam bio poklonik dizajna VW kao ni filozofije all-in-one auta u Golf vozilima, kojima se Polo približio i dimenzijama, i kvalitetu.
Ali konkretni primerak koji sam kupio mi se dopada. Liči dosta na R line.

Iako su spoljne dimenzije male dužina 3970 mm i širina 1682 mm, unutra je dosta prostran, za poređenje, ima više mesta napred, i nazad nego AR 159! Možda je subjektivan osećaj, ali definitivno je bolje raspoređena unutrašnjost.

Kvalitet materijala je iznad proseka za B segment, dakle plastika od koje su izrađeni dugmići, rešetke ventilacije, itd. Highline ima i mekšu plastiku na tabli, kao i kožni volan, i oblogu menjača. Volan je trokraki i ne sviđa mi se uopšte, jer je samo krug, naviknut sam na ispuste na ''10 i 14 sati'', i rupice na koži volana, zaradi boljeg prijema volanskog obruča, i ukoliko su ruke znojave.
Inače je precizan, i odlično povezan sa točkovima. (veliku ulogu ima dimenzija točkova, vozio sam ga i sa 15 inčnim, manje je direktan)

Menjač je precizan, prva brzina je jako kratka za benzinca, dok je peta jako duga, lagana vožnja petom ide od 70km/h do 180km/h koliko je i maksimalna brzina po GPS-u,( merač u autu pokazuje 190)

Dakle velika, ogromna mana je nedostatak šeste brzine, koja ide u modele 1.2 tsi sa 105ks, ali se čeka po 3 meseca dobava.

Buka je niska do 140km/h, posle se pojačava strujanjem vetra, i gumama. Osećam da je lokacija retrovizora (na plastici u uglu prednjih prozora) dosta doprinela tome. Zvuk motora je ok, oštar i rezak. Na leru se jako tiho čuje kao kuckanje ventila, i to je prema fabrici normalno jer je konstrukcija takva. Tako da nema razloga za brigu.

Tvrd je i oseća svaki kamenčić, ali moram reći da sam iznenađen ležanjem na putu. Solidno za taj tip auta.

Motor, kao i svi benzinci traži više obrtaje za lepu vožnju, i turbo ne dolazi do nekog izražaja, uglavnom je tu da smanji šaltanje brzina tu između 1500 i 3000obrtaja.

Nedostaje mi pokazivač potiska turbine, kao i temperatura ulja i vode, koje sam imao na zadnja 4 auta. U uputstvu piše da se visoke temperature pokažu na putnom računaru, i to me nervira. Možda više što dok je motor hladan ne volim da silujem mašinu.

Potrošnja varira od 4,3l koliko mi troši na magistrali, gde je ograničenje 70km/h, po gradu 5,5-6l zavisno od gužve (gradska vožnja u Mariboru, Celju, i Ljubljani nije uporediva sa BG, tako da to tek treba da vidim), na autoputu 6l pri konstantnoj brzini od 140km/h

Kasnije ako sam nešto propustio dopisaću, konačan zaključak da sam jako zadovoljan izborom, i možda sam dobio i više od očekivanog.

Pozitivne stvari:
+ Izgled
+ Oprema
+ Udobnost
+ Potrošnja
+ Cena troškova registracija
+ Gepek sa duplim dnom, prostran za tu veličinu auta
+ Farovi FENOMENALNI!

Negativne: (ali to je ono što mi smeta kod svih tih malih vozila)
- Mala snaga motora, dovoljna za normalnu, i vožnju bez nekih sportskih pretenzija
- Menjač fali 6-ta brzina
- Sedišta bi mogla biti 5cm duža na sedežnom delu
- Tekstil ispod šibera je rupičast i doprinosi zagrevanju unutrašnjosti dok vozilo stoji na suncu
- Radio je jako loše organizovan, i ne može se ugasiti osvetljenje noću, samo se smanjiti sa celom instrument tablom, inače solidan zvuk
-Tempomat je ok, ali dugmići.. Ko je stavio na levu ručicu dve.. bradavice, ne znam kako da ih nazovem i povezao sa tempomatom.. *$#/&@









[Ovu poruku je menjao Flo33 dana 05.05.2013. u 18:11 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review05.05.2013. u 17:32 - pre 133 meseci
Citat:
felne sa dunlop sport maxx gumama 215-40-17


da si u Srbiji , sa takvim ( niskoprofilnim ) gumama trap se raspada posle 2-3 godine ma koliko pazljivo da se vozi :(
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review05.05.2013. u 17:41 - pre 133 meseci
Da sam, ali nisam. Mada i ovde se naleti na rupčage, pogotovo sada, posle zime.

Evo i bolja slika boje. Jako je lepa, mislim da je crna perla zavedena u saobraćajnoj.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review05.05.2013. u 18:17 - pre 133 meseci
Baš je lep. Šteta što nije 1.4 tsi kad je već tako napucan opremom.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review05.05.2013. u 18:32 - pre 133 meseci
Kako je tek meni žao, nemaš pojma. Ali stvarno mi nije padalo na pamet da čekam za fakin Pola 1.4 tsi kao za ferrarija. Za grad i magistralu tamo-vamo je dovoljno.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review05.05.2013. u 19:24 - pre 133 meseci
Nema veze sto nije 1.4 i ovako je bombona od auta.

Nego ova crna ce biti osetljiva na ogrebotine, a koliko vidim uz svu opremu nema bocnu lajsnu?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review05.05.2013. u 19:45 - pre 133 meseci
Odlican je review, zamolio bih za jos malo slika, motor, gepek, sa detaljima, ako nije problem

Posto su ozbiljni, kratki i sadrzajni pregledi prava retkost.

Poz
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review05.05.2013. u 19:56 - pre 133 meseci
Nema ni opciono. Da, boja je jako osetljiva na kamenčiće, već imam par sitnih tačkica, mada me to ne brine, auto koji se vozi, a nema tačkice ne postoji. Sve se da ispolirati. Veći problem, i što mi ide na živce je prljavština. Nenormalno koliko se prlja. To ne videh u životu. Kiša, polen, prašina, sve se vidi sa 10 metara. Možda kada lak malo izbledi neće biti tako izraženo, trenutno je situacija, da izađem ispod četki (ovde u SLO na 1 pralnicu sa ručnim pranjem ide 50 četki, dakle da ručno opereš auto trebaš slobodan dan, a nemam uslova kući za pranje) već se vide tragovi vode i slično.

Napisao bih nešto o gumama. Na drugom vozilu su mi pirelli zero, i gledano na cenu (za 17 cola) su tu negde sa dunlopovim, mnogo su bolje. Ok, ogromna je razlika u automobilima, ali dunlop su odlične na suvom, čim je malo vlažan asfalt, već gube kontakt. Dok su pirelijeve malo lošije na suvom, i mnogo bolje na vlažnom asfaltu.

U nekim zavojima gde nisam imao problema sa novim kleber gumama na alfi imam sa dunlopom po vlažnom asfaltu, a nije do auta, auto se ponaša kako treba. Par puta je uključio esp. Videću vremenom kakve će se pokazati, za sada ne mislim da uzmem iste kada se ove potroše. Mada imam još dosta ja sa njima da napravim kilometara.

I još jedna, čisto subjektivna stvar su spoljni retrovizori. Navikao sam na ogromne, ovi sada su mi kao ona ženska ogledalca, opet sam počeo da se okrećem da gledam kroz zadnju šajbu dok parkiram, što nisam dugo radio.

Hvala Vladd, potrudiću se sutra da slikam.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review06.05.2013. u 16:28 - pre 133 meseci
Evo, obećano-ispunjeno.

LP


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review06.05.2013. u 21:25 - pre 133 meseci
E sto im je dobar raspored pod haubom, prosto ti zavidim.
Pristupacan je i filter ulja, i svecice, i visok napon, i ABS, i filter vazduha, rezervoar za at ulje, rashladnu tecnost....prosto milina za rad.

Usisni deo je odlicno uradjen, za razliku od ranijih modela, sa zavlacenjem usisa pod branik, sa "snow block"-om, kada je moglo da dodje do vodene blokade.

Jedino pogledaj, jednog dana, da li na usisu ima restrikciju(iako spolja ima sirinu, otvor je manji), ali to je tek moja radoznalost..

Hvala za slike...



Meni je sa slike, TSI po obliku, slicnija Seatovoj, siroj...ali ne vidim dobro prednju masku usisa, zbog proporcije..

Poz
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review09.05.2013. u 16:34 - pre 133 meseci
Kao desna je, ali zaboravih da ufotkam.
 
Odgovor na temu

boyan3001
BG

boyan3001
Član broj: 284396
Poruke: 424
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: rs.linkedin.com/pub/bojan..


+647 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review09.05.2013. u 16:54 - pre 133 meseci
Meni se ne svidja sto je VW poceo odjednom da insistira na turbo motorima u svakoj varijanti. Ne ide turbo za malu i pristupacnu klasu.
Realno...
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review09.05.2013. u 17:04 - pre 133 meseci
Baš obrnuto. Sa turbom dobiješ više iz malog motora, a manje plaćaš dažbine, potrošnja je manja, a cena onog malenog turba je verovatno kao 2 ventila. Mislim da kroz koju godinu atmo motori će biti u velikoj manjini. Pozdrav
 
Odgovor na temu

boyan3001
BG

boyan3001
Član broj: 284396
Poruke: 424
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: rs.linkedin.com/pub/bojan..


+647 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review09.05.2013. u 17:12 - pre 133 meseci
Za mene je poenta pristupacnog automobila i jednostavnost motora i mehanike. Ameri su na toj filozofiji decenijama gradili svoju auto industriju, svesni da ce ti automobili prelaziti vise stotina hiljada kilometara u svom radnom veku i da im komplikacija motora ne donosi neko dobro u toj situaciji. Ja ne vidim neku poentu uzimati mali gradski i pristupacan automobil i insistirati na nekoj snazi. Sta ce ti to? Hoces da se trkas po ulicama, da transportujes neki tovar... Cemu, neces zbog toga stici brze na posao ili bilo gde drugde.
Ako ti je do malih, ali brzih kubika, uzmi Lotusa nekog.
I na kraju, turbina je takav sklop da ne moze da bude i jeftina i dobra u isto vreme. Ako mislis da ce biti jeftina kad ti crkne, verovatno ce dovoljno cesto crkavati da ti na kraju opet bude veca dara nego mera.
Realno...
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review09.05.2013. u 17:54 - pre 133 meseci
Videcemo kako ce pokazati, mada svi trendovi idu u tom pravcu i nemaju nameru da se preokrenu. Ali sigurno je mnogo bolje resenje od onog 1.2 60 KS motora koji kao da je za kosilice za travu, ne za automobil.

@Flo : Cestitke na auticu jos jednom.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review09.05.2013. u 19:33 - pre 133 meseci
@Boyan, ti se šališ, ne? Ma naravno da se šališ, takav post ne može biti ozbiljan.

Ako se ne šališ, repliciraću ti, ali se bojim ne baš prijatno.

LP
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9517
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10255 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review09.05.2013. u 20:24 - pre 133 meseci
Stvarno lep auto !
- Da li je današnji Polo otprilike veličine Golfa 2 ili 3 ?
- Stvarno lep paket opreme. Prosto ne znam šta bi tu još moglo da se doda, imajući u vidu da je to ipak "mali gradski" auto, 1.2 !
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review09.05.2013. u 20:57 - pre 133 meseci
Citat:
Java Beograd:Prosto ne znam šta bi tu još moglo da se doda, imajući u vidu da je to ipak "mali gradski" auto, 1.2 !

Pa lajsne, ali to nema
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review09.05.2013. u 21:53 - pre 133 meseci
Citat:
Flo33:
Baš obrnuto. Sa turbom dobiješ više iz malog motora, a manje plaćaš dažbine, potrošnja je manja, a cena onog malenog turba je verovatno kao 2 ventila. Mislim da kroz koju godinu atmo motori će biti u velikoj manjini. Pozdrav


There is no replacement for the displacement ;)
 
Odgovor na temu

boyan3001
BG

boyan3001
Član broj: 284396
Poruke: 424
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: rs.linkedin.com/pub/bojan..


+647 Profil

icon Re: VW Polo 1.2 tsi review09.05.2013. u 23:53 - pre 133 meseci
@Flo
Ne salim se, to je moje misljenje. Ne kapiram sto si se nasao uverdjenim.
Realno...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: VW Polo 1.2 tsi review

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 31607 | Odgovora: 105 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.