Da, bas taj. Njega sam specijalno trazio kada sam kupovao Bubu.
Sada se malo kajem zbog potrosnje, po gradu kada ostvarim 9l/100km, slavim..
Vise podseca u voznji na pre-PD TDI, sa svojih 170(po nekim podacima 174) Nm na 2400 obrtaja, za razliku od ostalih "slicnih" benzinaca sa nesto manjim obrtnim momentom i jos na 3200 o/min.
Ulje menjam na 10kkm, servis mu je predvidjen na 15kkm..ali ja malo preterujem, uracunavam 90% gradsku voznju, kratke relacije...
Jedan "smiren" atmosferski benzinac, sa dovoljno snage da ne oseca 4 osobe, nije za jurcanje, ali je napravljen da traje..sto se ne moze reci i za "sitnice" oko motora.
Kada stignes do 1 litre na 1000km, onda trazi uzrok, ali i dalje nece biti na zaptivkama ili karikama..bar ne narednih 200kkm
Uzgred, ne bi bilo lose da skines crevo koje vodi od poklopca za sipanje ulja do usisne grane, da ga pazljivo ocistis(najcesce zabravljen deo za proveru) i proveris zaptivanje. Meka guma, skup deo, a moze da pravi probleme u radu..
Za ulje, odnosno tih par stotina grama na 1000km, ne brini..
Poz.