Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test

elitemadzone.org :: AutoZone :: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test

Strane: 1 2

[ Pregleda: 15929 | Odgovora: 37 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test13.07.2013. u 23:39 - pre 131 meseci
Danas sam imao priliku da dobro pregledam i vozim najnoviju Mazdu 6 i to u jednom od viših paketa opreme, Attraction. Nemam podatak koliko je ovih auta prodato u Srbiji, ali s obzirom da se ovaj model u svetu pojavio tek pre par meseci, ovaj je sigurno jedan od prvih komada na ovim prostorima.

Poznato je da nisam preveliki ljubitelj japanskih automobila, ne iz nekog predubeđenja nego iz sasvim racionalnih razloga kao što su slabi motori, problematičan dizajn i za moj pojam onoga što nude, prevelike cene.

Međutim, mogu reći da me je ovaj auto u celosti prijatno iznenadio. Osim spoljnog izgleda koji je odličan i nije ni nalik onom ružnom japanskom, još više mi se svidela unutrašnjost čiji je su oblici i kvalitet materijala na iznenađujućem nivou u odnosu na klasu (za razliku od na primer Honde), a vizuelno slični BMW-u.

Pozicija za volanom je odlična, sedišta su ergonomska i udobna i presvučena kvalitetnom tkaninom. Pozadi se, uprkos spuštenom krovu (koji veoma doprinosi efektivnom, gotovo sportskom izgledu), sedi sasvim dobro, sa dovoljno mesta iznad glave za razliku od Hyundai Elantre recimo (kod koje je vožnja osoba viših od 180cm na zadnjem sedištu praktično nemoguća).

Oprema je izuzetno bogata (LED, BIXENON, touch-screen od 5,8 inča, Bluetooth, gomila parking senzora, nekoliko kamera, itd.), a pomenuo bih i zanimljiv dodatak da jedna od nekoliko ugrađenih kamera prati traku u kojoj vozite i u kabini aktivira zvučni upozoravajući signal ako se približite ivici trake.

Gume su velike i visoke, dimenzija 225/55x17 (Toyo), što mi se sviđa jer doprinosi udobnosti vožnje mada i nešto slabijoj stabilnosti, što se ne može uzeti kao mana s obzirom da ovaj auto nije namenjen za brzu vožnju.




























Ovde se vide nekoliko kamera koje se nalaze na vrhu vetrobranskog stakla.




Svetla su izvedena u BI-Xenon tehnologiji sa aktivnom nivelacijom, dok su dnevna svetla LED tipa.


Od realnih mana naveo bih nešto viši nivo buke u kabini od očekivanog koja ne potiče od motora (koji je vrlo tih i izbalansiran), nego od evidentno slabije zvučne izolacije u odnosu na nemačku konkurenciju.

Naravno, i snaga motora od 145 KS za moj ukus je prilično mala za ovaj auto, ali to je stvar ukusa. Ovaj auto ne može proglasiti sporim, čemu doprinosi i izuzetno mala ukupna težina u odnosu na dimenzije. Doprinos daje i odličan menjač sa 6 brzina od kojih je šesta veoma duga (na ubrzanja u njoj valja zaboraviti), a nedostatak špiceva obrtnog momenta naprosto tera vozača da vozi mirno i tečno.

U celosti gledano, ovaj auto će po mom mišljenju dobro proći na tržištu jer je uravnootežen, vrlo atraktivnog izgleda i može da zadovolji relativno širok krug potencijalnih kupaca.

Naravno, performanse mu nisu na nivou konkurencije sa turbo motorima ali to nije svima presudno, a poslovična pouzdanost Mazde će učiniti da se i ponekoj mani u vidu slabije izolacije (možda i nešto slabijeg kvaliteta ozvučenja), progleda kroz prste. Naravno, onome ko želi punokrvni premium automobil sa vrhunskim performansama, savršeno izolovan i utegnut, predlažem da rešenje za sebe potraži kod nemačkih proizvođača.

Na kraju par reči o ceni: koliko sam dobio informaciju, ova Mazda se proizvodi u Japanu, što znači da je kod nas opterećena i sa carinom od par hiljada evra, i sa enormnim troškovima transporta koji iznose još najmanje toliko. Kada se to uzme u obzir, cena od oko 26.000 € se čini veoma povoljnom. Nemam nikakvu sumnju da bih se pre odlučio za ovaj auto nego za bilo koju drugi sličan model japanskih ili korejskih ili francuskih proizvođača.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test14.07.2013. u 08:02 - pre 131 meseci
Lep opis, steta sto se nisi mogao duze druziti sa autom. Kolika je bila potrosnja za vreme mini "testa"? Jesi li imao prilke da ga vozis po AP-u ?
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test14.07.2013. u 08:22 - pre 131 meseci
baš lep auto.
Mazda 6 je, po menii, jedan od najlepših automobila u svom cenovnom rangu (a i šire)
Iskreno zavidim svakom ko je priušti sebi
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.cust.nbox.cz.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test14.07.2013. u 08:31 - pre 131 meseci
Verovatno jedan od najlepsih automobila koji se pojavio u poslednje vreme.
2.0 Skyactiv benzinac jeste po internetu bio predmet diskusija kao slabiji deo automobila. Steta sto nisi imao prilike da probas 2.2D sa 175ks njega su nahvalili maksimalno.
Mislim da su ovu "mehanicku" rucnu mogli da zamenei malo bolje da iskoriste prostor.
U svakom slucaju lep pregled! :)
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test14.07.2013. u 13:39 - pre 131 meseci
Sto se tice izgleda ja bih ga sutra kupio, i recimo da mi potrosnja nije toliko bitna jer su u pitanju uglavnom kilometri na autoputu, a ni neka krajnja brzina, posto mi se ne placaju kazne u Austriji ...

Ali ostaje problem koji je i Nebojsa spomenuo, zvucne izolacije. Sada sam hteo da pogledam neki review van ovih "zvanicnih", i dosao do sajta Honest John ... sada koliko je John honest ili ne ostaje pitanje, medjutim video na njegovom sajtu ne laze, lepo se cuje buka iz kabine dok on komentarise, je primetna i u ovom videu "internet" kvaliteta. Honest John Mazda 6 video

Trebalo bi preci 400-500Km na autoputu pa onda doneti sud. Jer CD 175 cenom vec ulazi u teritoriju Audija 4-ke slicne motorizacije.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test14.07.2013. u 22:07 - pre 131 meseci
@ Nemanja

Vožnja se sastojala od manje rute u gradu i veće izvan grada mahom po dobrom putu sa 4 trake, brzina je bila do oko 140km/h, tako da sam mogao prilično dobro da osetim auto, naravno koliko se može osetiti i oceniti u jednoj vožnji.

Glavne vrline sam naveo a to su spoljni ali i unutrašnji izgled i kvalitet materijala koji je po mom mišljenju znatno iznad nove Octavije (koja se često uzima kao neki reper za poređenje), naravno i veoma bogata oprema.

Jasno, neko će odmah reći da poređenje ne stoji jer prosečna Octavia ne košta 26K, tj. za tu sumu se može dobiti vRS model koji se sa ovom Mazdom poigrava na drumu, ali ovaj auto i nije namenjen za bilo kakvo jurcanje tako da se poređenja sa hot-hachevima ne trebaju praviti (a osim toga, i Mazda je na zapadu znatno jeftinija).

Ipak, problemi očekivano slabog motora i pomalo neočekivano slabe zvučne izolacije stoje. Recimo Bora 1.8T je u svim režimima tiši auto dok je razlika u snazi ogromna, ali ciljna grupa ovog modela je drugačija i cenim da njegovi kupci nisu takvi da će im to smetati.

edit: Nisam gledao potrošnju za vreme vožnje, a i da jesam taj podatak ne bi bio relevantan jer je sigurno znatno viši nego što taj auto može da postigne mirnom vožnjom van grada, što je i osnovni način kako će se on koristiti.

Pomenuo sam gore da je obrtni momenat Mazde relativno ravan, do te mere ravan da vozača u bilo kom režimu obeshrabruje da krene u neku zahtevniju vožnju, tako da se ovaj auto vozi veoma mirno. Ipak, pre svakog preticanja potrebno je dobro se preslišati u kom je stepenu prenosa i da li je pravac dovoljno dug i slobodan, jer ta radnja ume solidno da potraje.

Honda Accord sa kojom se poređenje automatski nameće je osetno jači, jer on, iako mlak u donjem području, nakon 4000 rpm dobija injekciju snage (uključjuje se i-VTEC), menja zvuk i u gornjem području uspeva da istisne osetno više snage od Mazde, što u preticanjima može da koristi. Međutim, tu se i završava lista boljeg kod Honde u odnosu na Mazdu, jer praktično sve ostalo mi se više sviđa kod Mazde.

@ Etjen

Mogu da se složim sa utiskom, dodaću da je vlasnik ove Mazde mladić koji je pre neki dan završio srednju školu, verujem da je ovo poklon za maturu. Pričali smo on i ja dugo o tome šta da kupi, on je pominjao Megane RS a ja sam mu predlagao GTI kao kompletniji model, ali je presudio njegov ćale koji je presekao da se uzme ovaj, neuporedivo mirniji auto.

Kada se malo bolje razmisli, podržavam odluku oca za izbor ovog modela u odnosu na (veoma "ljute") hot-hacheve.


edit: dodatak za potrošnju

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 15.07.2013. u 00:55 GMT+1]
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test15.07.2013. u 00:24 - pre 131 meseci
Vozio sam prethodnu generaciju, doduše karavan i zvučna izolacija je bila odlična. Čak je i krovni kofer imala i pri 200 km/h je bio iznenađujuće tih(doduše dizel). Više sam imao zamerke na japansku filozofiju što se tiče detalja u enterijeru poput toga da rukama napipaš ispod sedišta kako je (loše)pričvršćen tapacirung, kao i raspored nekih dugmića. Isto i feedback na volanu nije postojao al sam auto je imao dosta dobro oslanjanje.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test15.07.2013. u 06:11 - pre 131 meseci
@Nebojsa : Hvala na odgovoru, jos jednom pohvale za opis!
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test15.07.2013. u 08:08 - pre 131 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:

@ Etjen

Mogu da se složim sa utiskom, dodaću da je vlasnik ove Mazde mladić koji je pre neki dan završio srednju školu, verujem da je ovo poklon za maturu. Pričali smo on i ja dugo o tome šta da kupi, on je pominjao Megane RS a ja sam mu predlagao GTI kao kompletniji model, ali je presudio njegov ćale koji je presekao da se uzme ovaj, neuporedivo mirniji auto.

Kada se malo bolje razmisli, podržavam odluku oca za izbor ovog modela u odnosu na (veoma "ljute") hot-hacheve.



uf, koliko god da bio open-minded i koliko god da para imam, ne mislim da je pametno davati odmah nov auto tih gabarita (pa čak i te snage) novopečenom vozaču. Ima mnogo drugih, mirnijih opcija...
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test15.07.2013. u 11:54 - pre 131 meseci
Heh, slažem se naravno, ali kriterijumi i standardi su različiti...

Ako malo bolje razmisliš, teško je naći auto ovog izgleda, ove ekskluzivnosti i uopšte klase, a sa slabijim motorom od ovog.

Moj poslednji predlog je bio G7 1,4 TSI (sa objašnjenjem da nema potrebe ići u višu klasu), ali je odbačen sa blagom indignacijom
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test15.07.2013. u 19:19 - pre 131 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
@ Nemanja

Jasno, neko će odmah reći da poređenje ne stoji jer prosečna Octavia ne košta 26K, tj. za tu sumu se može dobiti vRS model koji se sa ovom Mazdom poigrava na drumu, ali ovaj auto i nije namenjen za bilo kakvo jurcanje tako da se poređenja sa hot-hachevima ne trebaju praviti (a osim toga, i Mazda je na zapadu znatno jeftinija).



Zasto mislis da je Mazda jeftinija na zapadu nego u Srbiji ? Trenutno je Srbija jedna od najjeftinijih drzava za kupovinu automobila.

Ne bih da zagusujem temu... Ako zelis postovacu ili ti poslati primer sa dva istovetna automobila...


 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test15.07.2013. u 22:42 - pre 131 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Heh, slažem se naravno, ali kriterijumi i standardi su različiti...

Ako malo bolje razmisliš, teško je naći auto ovog izgleda, ove ekskluzivnosti i uopšte klase, a sa slabijim motorom od ovog.

Moj poslednji predlog je bio G7 1,4 TSI (sa objašnjenjem da nema potrebe ići u višu klasu), ali je odbačen sa blagom indignacijom


e da...

ali ozbiljno, suviše je to veliki auto za početnika. Makar da su odabrali nešto gde se sedi više... Šta će detetu od 18 godina toliki auto za, pretpostavljam, mahom vožnju po gradu?!?
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test15.07.2013. u 23:16 - pre 131 meseci
heh, lakše malo sa projekcijama , da ne idem u detalje samo ću reći da nije u pitanju početnik, niti je to veliki auto za njega, štaviše mislim da je to najmanji auto koji je do sada vozio , a i podsećam da je ovo tema o autu, a ne o tome zašto baš ovaj auto...

Nemanja:

Mislim na relativnu cenu Mazde u odnosu na druge, jer sva vozila koja nisu proizvedena u EU opterećena su kod nas carinom od 12,5%, a na to onda ide i PDV, što taj procenat još diže. A i osim toga, to su mahom modeli koji se proizvode na dalekom istoku (kao ovaj), a njihovi transportni troškovi do Srbije su reda veličine hiljada evra.

Zato su u tržišnoj utakmici svi takvi auti veoma hendikepirani, jer da ova Mazda košta recimo 21,500 € koliko bi koštala kada bi se proizvedila recimo u Češkoj - onda bi ona bila velika kost u grlu konkurenciji.

A za Zapadu nema tih diskriminatorskih pravila (barem ne u tolikoj meri), zato rekoh da je Mazda tamo jeftinija u odnosu na druge nego u Srbiji, i zato (još) konkurentnija.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test16.07.2013. u 00:04 - pre 131 meseci
Trzisna utakmica i bezcarinska zona lepo zvuce, ali u praksi nemaju nikakve veze sa EU :)
Srbija je mnogo bliza slobodnom trzistu u auto industriji nego bilo koja zemlja Eu... Mislim da je ovo bitno da se ilustruje bas zbog penala koje placaju proizvodjaci sa Dalekog Istoka na EU trzistu ...
Fahrzeugbeschreibung des Anbieters
+ Basispreis verzollt EU (Vergleichspreis D)........34.289.-
+ Österr. TÜV +Umbau........................1.250.-.....35.539.-
+ Österr. Nova 16 %...........................5.686.-.....41.225.-
+ Österr. CO² Abgabe 75 €/gr.............8.875.-....50.100.-
+Zubehör komplett.............................5.650.-.....55.750.-
+ Mwst. 20 % ....................................11.150.-....66.900.-
Ovo je cena automobila koji u Nemackoj bez poreza kosta 34.289 E ... Uvezen u Austriji, kosta 66.900 dok se plate "ekoloske takse". Inace je rec o Camaru, otud i tolike takse ali je dobro za ilustraciju. Inace taj automobil nov u Srbiji, kod zvanicnog uvoznika, sa svim dazbinama kosta 40.000e.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test16.07.2013. u 00:14 - pre 131 meseci
Ček ali realno, taj Camaro je auto iz praistorije, jer pošto zagađuje kao veći broj savremenih auta normalno je da bude penalizovan, to bukvalno jedva čekaju.

Daj neki primer iz EU za dažbine dva auta iste klase, da su oba sličnog motora i obavezno Euro V (recimo Megane i Mazda 3), ne verujem da je razlika ni približno tolika.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test16.07.2013. u 06:21 - pre 131 meseci
To je tacno , samo mi je bio interesatan porez 100% na nesto sto je "uvezeno" iz Nemacke. Mozes i obrisati poruku.

Za Eu je standardno :

European Union Customs Duty
The European Union is a customs union which means that the same import duty rates are applicable in all member states.
European Union Tariff Rates
Motor vehicle imports from non-EU and non-EFTA countries are subject to common external tariffs (CET) that range from 5.3 to 22 percent
Passenger Cars 10%: passenger cars 12.5%: electric-motored cars.

Dazbine se racunaju na vrednost auta + transportni troskovi + osiguranje.

Nije tako strasno, samo nije sigurno jeftinije nego u SRB ...

Poz!

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
109.75.149.*

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test16.07.2013. u 06:38 - pre 131 meseci
Ali je u CZ cena skoro u paru ista ko u Srbiji :)

659.900czk = ~26.400e

Cudi me da se nisu isukali jos 2.000e za "Revolution" koji daje:
- 165ks
- 19'' alu felne
- adaptivni tempomat
- koza
- elektronsko podesavanje sedista
- audiosistem bose
- zadnja parking kamera
- alarm
- smart kard zakljucavanje/otkljucavanje





Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.cust.tele2.at.



+583 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test16.07.2013. u 06:42 - pre 131 meseci
i dobili bi motor od 164KS u tom paketu...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test16.07.2013. u 09:16 - pre 131 meseci
Taj jaci motor 2.0 je i u Mazdi CX 5 je mnogo agilniji i responzivniji nego ovaj od 145KS cak ima i odlicno nisku potrosnju za te gabarite motora.

Siugrno je bolja mera za ovu limuzinu.
 
Odgovor na temu

bd_67

Član broj: 196493
Poruke: 16
*.kbcnet.rs.



Profil

icon Re: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test16.07.2013. u 11:30 - pre 131 meseci
Pravi je užitak pročitati tekst ispisan iskustvom ali i inžinjerskim pristupom tematici. Jedino mi uz ovako dorbo sročen vokabularni nastup ne idu prilično loše i traljave fotografije, što me zaista neprijatno iznenađuje obzirom da mi je poznato kakav je fotograf g. ing. Milanović. Šteta, ipak kvare sveukupni utisak. Možda bi bilo bolje da je išao samo tekst g. ing. Nebojše, a da su slike preuzete sa neta.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Nova Mazda 6 2,0 Skyactiv Attraction - mini test

Strane: 1 2

[ Pregleda: 15929 | Odgovora: 37 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.