Spot je naravno odvratan, ali onom ko razume psihologuju mas-medija sve je jasno.
Odvratan spot provocirao je javnost, medije, "širu društvnu zajednicu" i takoreći svakome kome je prezentovan je doprlo do velikog i malog mozga da treba neki izbori da se dese. Da je bio neki tra-la-la spot, prosečnom konzumentu bi se ta reklama izbrisala na putu nerava od očiju do mozga.
Eto, čak i mi u Srbiji sada znamo da se tamo negde održavaju neki izbori. Dakle, spot je uspešan: publicitet je ostvaren.
Publicitet je "koliko je ljudi za nešto ili nekog čulo". Ne postoji negativni publicitet jer je apsurd da -100 ljudi (minus sto) ljudi sazna za nešto.
Mnogo je veći publicitet kad se čuje da je Madona (na primer) "snimila novi spot koji je zabranjen" nego samo "snimila novi spot".
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji