Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

FAP filter aditiv | C5 2.0HDi

elitemadzone.org :: AutoZone :: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi

Strane: 1 2

[ Pregleda: 71785 | Odgovora: 36 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6041



+4631 Profil

icon FAP filter aditiv | C5 2.0HDi12.01.2015. u 17:34 - pre 112 meseci
Ok, pre neki dan mi se upalila lampica da je nivo aditiva za particle filter nizak. Ja se u tu tehnologiju razumem onako prilicno povrsno (znam cemu sluzi, ne dalje od toga)

Dakle, pitanja:

1. Da li je dopuna tog sredstva nesto sto mogu sam da uradim ili mora auto u servis? Ako mogu sam, gde se to sipa?
2. Posto sam ovih dana zatrpan nekim obavezama, a auto mi je potreban za te obaveze, da li moze doci do nekog ostecenja FAPa ili auta ako se vozi bez ovog aditiva?
3. Ako moze da se osteti, koliko otprilike imam km na raspolagfanju pre nastupanja ostecenja?
4. Da li ovo upozorenje moze da znaci i da je sam filter dotrajao i da mu treba zamena?

Izvinjavam se ako sam lupio nesto, ko pita ne skita :)


Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

skocimish
Zemun

Član broj: 133188
Poruke: 153
*.adsl.eunet.rs.



+41 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi12.01.2015. u 19:24 - pre 112 meseci
Obzirom da vozim C5 (S1) hdi 2.0, mogu ti reći nekoliko informacija vezanih za FAP, a koje sam čuo od ljudi upućenih u tu problematiku.
Aditiv se proizvodi u par varijanti, nikako nije dobro mešati ga sa drugom vrstom, skup je kao otrov (govorimo o sumi od preko 300 evra), pa sve i da znaš gde se nalazi njegov rezervoar, ne preporučuju da se u taj posao upuštaš sam.
Kad je količina aditiva pri kraju, na to ti ukazuje poruka na ekranu da treba doliti tečnost, a kad se sasvim potroši, kompjuter se zakuca u sigurnosni režim rada pa ga ne možeš terati preko 2000 obrtaja.
Inače, uvek postoji mogućnost da nešto drugo pravi problem, pa nije loše otići kod nekog ko radi sa Citroenima svaki dan.
dobro je...
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6041



+4631 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi12.01.2015. u 19:48 - pre 112 meseci
Ok, zato sam i pitao jer one informacije koje sam ja dobio (vecinom glasova ) otprilike je:

- rezervoar za aditiv je ispod glavnog rezervoara i u njega staje 5L aditiva. Niko medjutim ne zna gde mu je "rupa".
- pitao sam u nekoj prodavnici i ovde traze 8300din za litar aditiva, sto mu izadje oko 350e za 5l, sto se nekako podudara sa tim sto kazes
- druga grupa ljudi mi kaze da uopste nema rezervoara vec se aditiv nalazi u posebnim "kesama" koje se menjaju cele, bez dopune.
- aditiv se koristi svaki put kad u rezervoar sipas vise od neke preprogramirane kolicine goriva, aktivira se sistem koji ubrizga aditiv u rezervoar. Ovo mi je malo cudno, ali nekako ima smisla ako je rezervoar za aditiv stvarno pored glavnog i nekako ima vise smisla sa recju "aditiv"
- navodno, jedina svrha aditiva je da spusti temperaturu samo-zapaljenja prljavih cestica kako bi se iste lakse spalile u samom FAP filteru. Sto opet ima nekog smisla.

Ako je ovo gore tacno, onda bi trebalo da sam ok minimum dok ne potrosim trenutni rezervoar (koji je skoro pun), al reko bolje da pitam.

Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi12.01.2015. u 20:28 - pre 112 meseci
Bolje ti to skini i reprogramiraj racunar.IMHO da ce manje kostati.
 
Odgovor na temu

skocimish
Zemun

Član broj: 133188
Poruke: 153
*.adsl.eunet.rs.



+41 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi12.01.2015. u 21:53 - pre 112 meseci
Pronađoh neki video klip kako se doliva aditiv.



Izgleda da rezervoar nema klasičnu rupu gde bi moglo jednostavno da se dolije ovo, već mora da bude neka igranka.
Drugo, mislim da se aditiv ubrizgava isključivo prilikom punjenja rezervoara gorivom do vrha.
Sa ekološke strane gledano, korisna je stvar i u svetu je normalno održavati ovakve sisteme za prečišćavanje.
Međutim, kod nas je suvišno sve što nam izbija pare iz džepa, pa neki ljudi ovakve i slične probleme rešavaju brusilicama i otpornicima.
Za ovakav auto vredi dati i tih 350 eura i biti mirne glave narednih, kako neki kažu 80000km.

dobro je...
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6041



+4631 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi12.01.2015. u 22:49 - pre 112 meseci
Ok, definitivno nemam vremena za tu vrstu zezancije. Ide u servis, pa nek oni namestaju i nek provaljuju koji aditiv ide. Znam da ljudi seku taj FAP filter i izbacuju, to nemam nameru da radim, ako je 350e, onda je 350e.

Meni je sad onda mnogo vaznije da znam dal to moze da saceka nekih mesec dana i cirka 600km predjenih.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi13.01.2015. u 05:37 - pre 112 meseci
Kada budes otisao u servis oni ce ti dati tacnu informaciju.Mozda ce ti reci da je i fap filter otisao.

Ali kako kazes,gde je 350 tu je 1k€-
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9443
89.216.32.*



+10242 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi13.01.2015. u 07:31 - pre 112 meseci
Ja se lično slažem sa zaštitom okoline, ali ovakve "vratolomije" su blago rečeno pro sera vanje.
- Jedan let prosečnog putničkog aviona saspe u atmosferu zagađenja koliko desetine automobila za ceo radni vek. Dnevno ima mnogo stotina hiljada aviona
- Jedni vojni manevri (dal ruski ili američki) saspu zagađenja u atmosferu koliko svi automobili cele jedne prosečne evropske državice za godinu dana.
- Jedan veliki brod (kruzer ili teretni ili još gore vojni) ....


I onda sad ja / ti / on treba da budemo veći katolici od pape i da dobrano ugrožavamo kućni budžet zarad nekih nepouzdanih inženjerskih novotarija.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6041



+4631 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi13.01.2015. u 08:07 - pre 112 meseci
Pa statistika ti nije bas dobra, jer automobila ima mnogo, mnogo vise (+ Golfova 2 dizel, gde se svaki racuna kao 1000 drugih), al ok, ionako je bespredmetno jer auto mora da bude street-legal u EU, a FAP je obavezan ukoliko je fabricki bio ugradjen.

AKo je otisao FAP filter, otisao je. Vidim da ima firmi koje rade ciscenje FAP filtera, tako da opcije postoje. Mada mislim da nije jer postoji senzorska indikacija i za to.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

deerbeer
Beograd

Član broj: 174418
Poruke: 1189
*.dynamic.sbb.rs.



+395 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi13.01.2015. u 08:19 - pre 112 meseci
Klasicna dizelaska boljka.
Mislim da je na vise od polovine dizelasa u Srbiji (doduse ovih starijih) hiruski odstranjen FAP

@mmix
Sta je jedan FAP filter manje u odnosu koliko azotara i rafinerija izdimi dnevno :)
Viva lollapalooza
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6041



+4631 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi13.01.2015. u 08:24 - pre 112 meseci
Ne patim ja mnogo za FAP filterom, ali ne zelim da dolazim u situaciju da me napolju posalju na vanredni tehnicki iz nekog razloga i da me onda urnisu zbog par stotina evra koje sam kao ustedeo. Most, cuprija i te price. Drugo, kad se odselimo, pokusacu da preregistrujem auto nazad u EU, onda tehnicki nece proci nikako.

Pre ili kasnije EURO4 ce biti norma i ovde, i bice problema sa registracijom tih vozila.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi13.01.2015. u 08:37 - pre 112 meseci
evo imaš od mene jedan glas da ne diraš filter. On je tu da ostane sa razlogom (iz više razloga, a naročito zbog mogućnosti vanrednog tehničkog preko)

A verovatno će samo trebati da se dolije tečnosti.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

skocimish
Zemun

Član broj: 133188
Poruke: 153
*.adsl.eunet.rs.



+41 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi13.01.2015. u 10:47 - pre 112 meseci
Citat:
deerbeer: Klasicna dizelaska boljka.
Mislim da je na vise od polovine dizelasa u Srbiji (doduse ovih starijih) hiruski odstranjen FAP


Na velikom broju automobila u Srbiji, odstranjeno je mnogo više, pa je taj jedan filter samo statistička greška.
Nedostatak love kod vozača danas uzrokuje i druge stvari, recimo one najčešće, lepljenje instrument table i volana zbog ispaljenog Air Bag-a, poništavanje grešaka ABS-a prespajanjem vodova na instrument tabli, otkačinjanje indikatora potrošenosti kočionih pločica da lampica upozorenja ne smara i mnoge druge budževine.
Ja u ovakav auto nikad ne bih seo čak ni kad je ugašen, a kamoli da ga kupim od takvog vlasnika.
dobro je...
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi13.01.2015. u 17:46 - pre 112 meseci
Citat:
Pa statistika ti nije bas dobra, jer automobila ima mnogo, mnogo vise (+ Golfova 2 dizel, gde se svaki racuna kao 1000 drugih),

Kao ovaj sa klipa,kao i tvoj,tesko.Likvi moli ima dvokomponentno resenje sa ubacivanjem u dpf..Ima i jeftinija varijanta ALI NISAM UPUCEN da li i citroen ima isto kao vagen,a to je,10l 1800 rsd.




p.s.Postujem odluku da ostane dpf.Isto kao sto i on ima svoju cenu,Treba i drugi da zarade.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi13.01.2015. u 18:11 - pre 112 meseci
Citat:
mmix:
Ne patim ja mnogo za FAP filterom, ali ne zelim da dolazim u situaciju da me napolju posalju na vanredni tehnicki iz nekog razloga i da me onda urnisu zbog par stotina evra koje sam kao ustedeo. Most, cuprija i te price. :) Drugo, kad se odselimo, pokusacu da preregistrujem auto nazad u EU, onda tehnicki nece proci nikako.

Pre ili kasnije EURO4 ce biti norma i ovde, i bice problema sa registracijom tih vozila.


Nije par stotina eura vec mnogo vise. Ako FAP treba menjati, a skoro sigurno da treba, cena je vrlo ozbiljna.

Kad kazes napolju, na koje napolje konkretno mislis?
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6041



+4631 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi13.01.2015. u 21:55 - pre 112 meseci
Za pocetak Nemacka, sigurno i UK, mada tamo nikad ne idem kolima. Verovatno i ostale EU zemlje, mada ne mogu da tvrdim, ali meni je i Nemacka dovoljna jer nam je to planirana destinacija. U osnovi regulacija je ista, ako je vozilo fabricki sa DPF (FAP) onda mora da ima funkcionalan i ispravan DPF/FAP, Nemci vec uveliko rade dijagnostiku, UK jos uvek radi vizuelnu proveru ali i oni se uskoro prebacuju na dijagnostiku (za sada kao mozes da se provuces sa izbusenim filterom).

Sad, naravno, niko sa kim sa pricao tamo ne zna sigurno da mi kaze za sta ce da ti se popnu na kicmu ako te provale, a ja nesto nemam ni vremena ni volje da istrazujem, neko kaze prekrsaj iz bezbednosti, drugi kazu poreski prekrsaj (vozila bez filtera placaju vecu EKO taksu, samim tim si uskratio budzet za lepu svotu :)), itd. U svakom slucaju kaobojstina po tom pitanju se privodi kraju.


Sto se tice tehnickog dela price, ja ne razumem bas zasto se prica o cetvorocifrenim iznosima? Sad da narucim ja licno deo iz Citroena u Francuskoj (part # 0000173808) sa porezom i carinom je oko 620e, pretpsotavljam da ovlasceni servis ima i povoljnije uslove (koje opet vrlo verovatno ne prenosi na mene) a postoje i druge opcije, postoji opcija ciscenja i postoji mala privreda po evropi :) gde cene variraju od 200-250e. Mada ja iskreno ne verujem da je zapusen, relativno cesto sam u vangradskoj voznji i na auto putu i ECU ima vise nego dovoljno prilika za pasivnu, a kamoli aktivnu, regeneraciju. U svakom salucaju cu traziti da ga provere kad ga vec dizu.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi14.01.2015. u 20:09 - pre 112 meseci
Sta si uradio?Usput ovo nije citroenov broj (part # 0000173808)cisto da neko ko cita temu ne bude u zabludi,samo boldovano je broj i proizvode u aftermarketu 6 firmi.
Delphi,bm CATALIST,HJS,KLARIUS ,WALKER i VENE PORTE portugalci.

Citat:
Sad da narucim ja licno deo iz Citroena u Francuskoj (part # 0000173808) sa porezom i carinom je oko 620e,

Ovo je stvarno povoljno.Zasto to ne odradis u ovlacenom servisu bilo gde si u eu.Posto vidim da hoces da sve bude po PS-u.Ovde da budzis,tamo neces proci tehnicki na gasove.
I da,licno me zanima.Kako si sebi dozvolio pored takve kilometraze da imas poluispravno vozilo.Mislim na deo sa kontrolom dpf tecnosti?
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6041



+4631 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi14.01.2015. u 20:31 - pre 112 meseci
Nisam jos nista uradio, danas i sutra sam u buli sa vremenom skroz, ceka petak. Sto se tice broja dela, ako mene laze Citroen, lazem i ja vas, broj dela i cena su sa service.citroen.com locirani na osnovu broja sasije.

I ne znam sta mislis sa poluispravnim vozilom? Ja nemam razloga uopste trenutno sumnjam da je FAP zapusen, a lampica za aditiv se upalila pre 3 dana kad sam napunio rezervoar. Ne vidim kako sam u pod kojim uslovima trebao da znam da ce se lampica upaliti. Auto je tek poslednjih 30k km kod mene.


Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi14.01.2015. u 20:48 - pre 112 meseci
Mislio sam proverom kolicine tecnosti.Sutra cu se raspitati,a Nocni i Zarko znaku iz prve,da li je tecnost od vagena ista kao kod peugeota 407 i tvog c5.Na ovu mislim.

10l = oko 1800 rsd.




Tvoj DPF.




Aftermarket

BM CATALYST BM11011/P * DELPHI HDP114 * HJS 93 22 5014 * KLARIUS 390182 * VENEPORTE PG45651F * WALKER EVO C 73001 EVO S 93001

CITROENOV BROJ JE SAMO 6 CIFARA (ili 4+2 slova).
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi15.01.2015. u 00:12 - pre 112 meseci
Ako je DPF stradao na 150.000km onda nesto sa motorom nije u redu a zamena novim DPFom donosi samo kraci interval do sledece zamene.

Radni vek jednog DPFa je izmedju 300 i 500.000 km.

Los motor i aftermarket proizvod kakav uvaljuju i u ovlascenim servisima, dobar su preduslov da se DPF menja na svakom malom servisu, ako ne i cesce. To stvarno nema smisla.

Tecnost sa nazivom Adblue je obicni urin, da ne kazem pisaćka.

Skidanjem DPFa kod PSA EUR5 ili EUR4 padnu na EUR3
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: FAP filter aditiv | C5 2.0HDi

Strane: 1 2

[ Pregleda: 71785 | Odgovora: 36 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.