Nisi naveo koji je motor a vazno je da li je K-jetronic ili KE-jetronic...
Tebi treba majstor a ne savjet jer je potrebno znanje da bi mogao da to da našteluješ da radi dobro... Pretpostavka je, kad je već mijenjana K glava, da je bilo propuštanja na cilindru za određivanje količine goriva u K razvodu... tada se dešavaju detonacije koje praktično unište motorić ler gasa jer sabiju svu prljavštinu iz crijeva i ostete sraf koji podesava minimalnu poziciju motorića...
Crijevo motorića ide sa usisne grane prije leptira gasa a poslje klapne na k razvodu na kraj usisa poslije leptira gasa... Ako još na tom sistemu postoji i neki plinski uređaj onda je igranka neminovna i rijetko će ko to uopšte uzeti da radi osim neki entuzijasti koji imaju vremena na pretek...
Ti motori obično imaju problem sa stalnim variranjem lera koji se isto može riješiti a kod tebe će se to pojaviti tek kada promijeniš motorić