Auto mazda 3 2004 sedan, 1.6, 5 brzina. Prošle godine zamenjeno crevo za kvačilo, jer je auto vožen bez one plastike dole, crevo počelo da rđa kod cilindra. Kako je zamenjeno, prvih možda 10 km, kvačilo hvatalo nenormalno visoko, skoro pred kraj, nakon toga se vratilo na staro. Kako je došlo hladnije vreme, nije hteo u 1 brzinu dok je hladan. Ugreje se, sve ok.
Ove godine, zamenjeno ulje, stavljeno castrol syntrans, navodno dosta ljudi je takav problem rešilo sa ovim uljem (čim spominjem dota ljudi, neko će reći takav iz fabrike, što je veoma moguće)
Posle toga mesec dana ok, dosta mekše promene brzine.
Kako je došlo hladnije vreme, ako je hladno napolju, auto radi ok, kako se zagreje, neće ni u 1 brzinu (Rikverc uvek bez problema radi)
Čudna stvar je što kad ubacim u brzinu, kvačilo normalno hvata na pola.
Odvezao kod majstora, objasnio problem. Auto stajao par dana, on provoza, radi sve ok, kaže da u kvačilu nije problem, prva malo zakačinje, to je to. Preuzmem auto, vozim, sve normalno.
Posle par dana problem se ponavlja.
Da sumiram:
- Auto teže ide u brzinu u mestu, kad krene, normalno menja brzine
- Kvačilo hvata na pola, nikakvih čudnih zvukova, normalno vuče
- Kad je ugašen, bez problema u bilo koju brzinu
- Prilikom ubacivanja, čak i ako je malo na silu, zupčanici ne krče
- Posle štelovanja sajle menjača, ima nekog napretka, i auto može da se ubaci u 1
- Auto nisam nešto silovao, za 2.5 godine prešao 20 hiljada, polovina na autoputu.
Ranije, kad god bih pritisnuo kvačilo, čuo bi se zvuk kao da nešto škripi. Taj zvuk nestane kad se zagreje. Sada, čak i kad je hladan, zvuka nema. Pokušao sam da ispustim vazduh iz creva kvačila (ako je uopšte bio), posle toga opet škripi, mada nema neke promene u radu.
Znam da će neki reći cilindar, pumpanje kvačila ne pomaže, i meni se čini da kad se pritisne, gura istu razdaljinu.
[Ovu poruku je menjao fade dana 13.12.2016. u 07:34 GMT+1]