Srodne teme
Kliknite za generisanje liste srodnih tema...
Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Dekarbonizacija - da ili ne

elitemadzone.org :: AutoZone :: Dekarbonizacija - da ili ne

[ Pregleda: 1257 | Odgovora: 9 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
87.116.178.*



+1120 Profil

icon Dekarbonizacija - da ili ne 05.07.2019. u 21:10 - pre 10 dana i 22h
Čišćenje motora je stara tema, naročito po pitanju aditiva koji se dodaju u gorivo i ulje (ove druge lično ne bih koristio jer ih nije moguće isprati).

Dekarbonizacija je proces o kome se dosta priča u poslednje vreme, evo i jednog snimka o tome



Kakva su iskustva, znate li nekoga ko je to radio, itd.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3574
*.crnagora.net.



+1084 Profil

icon Re: Dekarbonizacija - da ili ne08.07.2019. u 09:55 - pre 8 dana i 9h
Ovo takozvano "čišćenje" naslaga gareži sa HHO plinom zvanim praskavac je jedna velika prevara.

Ni za 3 dana puštanja tog plina, kojeg dobijaju elektrolizom vode, u usis motora neće skinuti naslage niti bilo šta uraditi a kamoli za pola sata ili sat vremena... Plin će proći kroz motor malo uticati na protokomjer pored kojeg ga prikljucuju i malo produvati izduv i dobice se prividno bolji rezultat sastava izduvnih gasova koji ce biti takav samo sat ili dva vremena...

Ovi koji to rade su oni isti prevaranti koji su prije desetak godina pokusavali da prodaju ljudima slican uredjaj za elektrolizu vode koji je tada KAO sluzio za smanjenje potrošnje a sve se zavrsavalo sa placebo efektom. Prodavali su i nekskve magnetne prstenove za smanjenje potrosnje koji su takodje prevara...
Dekarbonizaciju ne treba raditi jer ima i štetnih efekata koje ona može da izazove na novim modernim motorima koji imaju osjetljive mjerače pritiska i temperature usisa i imaju kontrolu pritisaka i temperature u izduvu zbog dpf-a...

Ako je potrebno ocistiti usis, egr ili turbinu, povezite auto kod majatora koji ce sve razmontirati i ocistiti detaljno da bude kao staklo sa sprejevima i sredstvima za tu namjenu ali napolje van automobila...
Ovi ljudi nemaju nijedan sertifikat niti papir o tom uredjaju koji sami proizvode... btw, u Hrvatskoj su predati na sud i procesuirani radi prevare...
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1714
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+613 Profil

icon Re: Dekarbonizacija - da ili ne09.07.2019. u 08:24 - pre 7 dana i 10h


Do pojave ovog klipica nisam ni znao da postoji ovakva dekarbonizacija motora. Onda sam malo istrazivao i otkrio da je emisija prikazana 16.6. ove godine, da se dekarbonizacija vec primenjuje u Srbiji...ima u Beogradu, Nisu, Kragijevcu, Uzicu...Postoje mnogi sajtovi gde se to promovise, objasnjava se proces i sta se desava u motoru,..prikazuju se cene primene za vozila, kamione ...Znaci, to se kod nas primenjuje. Mada nisam nikad cuo da je neko to uradio ili da je neko nekom to preporucio. E sad...Nocni (koga inace veoma cenim) kaze da je to "prevara"...Ja mislim da je samo stvar u tome sta covek ocekuje od automobila. Treba biti realan. Lepo se kaze, da dekarbonizaciju treba raditi od 50oookm. To znaci da to moze uraditi automobil od 50000 i onaj od 150,250, 350...Ali, da li je realno ocekivati iste rezultate kod svih tih vozila? Karbonizacija je samo jedan element koji utice na "ispravnost"...ne moze popraviti zazore i habanja koja su se vec desila u motoru...I na nekim sajtovima se lepo kaze: "MI ne popravljamo automobile"....Pa celog zivota, se mi lecimo...pijemo kojekakve lekove, idemo na kojekakve operacije..i sta...na kraju ipak umremo. Tako i automobili...non stop ih kako tako odrzavamo, ali na kraju ipak zavrse na nekom otpadu ne reciklazi. Ali stvar je u "nezi", da im se na taj nacin ipak produzi vek trajanja. E sad, na primer...mlada zena od 25 godina i stara zena od 75, odluce da neguju kozu...I gde ce biti bolji rezultat? I sta sad...ona od 75 kaze "nisam zadovoljna sa razultatom i to je prevara"...Ne brate, nego sve treba poceti na vreme. Nocni kaze, treba raditi servis komponenti...to je u redu, ali koliko i to kosta i koliko treba vremena...To je isto kao kad bi neki hirurg rekao "Ma kakvi lekovi...daj da te secem, vadim, skracujem...pa posle nekog vremena opet tako.. Lekovi su prevara"...
Taj proces dekarbonizacije, se ne radi pomocu nekih parnih kotlova, vec, videli ste kakve su to "masinerije". One kostaju na hiljade evra...I pravile su ih ozbiljne fabrike...Te fabrike stoje iza tog procesa, a ne oni Hrvati u konkretnom slucaju. I ako je neko prevarant, onda su prevaranti te fabrike, a ne oni koji to primenjuju. Oni samo veruju u to sto je glavni proizvodjac deklarisao. I nekih mernir rezultata ipak ima. Ako ce taj proces meni da pomogne makar da smanjim emisiju izduvnih gasova toliko da prodjem tehnicki pregled, onda sam ja zadovoljan a proces smatram uspesnim. Jer proces kosta 50 evra, a da odem kod majstora i da mi uradi ono sto Nocni preporucuje..kostace mnogo vise...I opet ce posle nekog vremena da se sve vrati na staro....Matoro je matoro...
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3574
*.crnagora.net.



+1084 Profil

icon Re: Dekarbonizacija - da ili ne09.07.2019. u 09:25 - pre 7 dana i 9h
Ovi Hrvati prodaju te uredjaje po od 5 do 10.000 eura a ima tih masina za elektrolizu vode po 500-600 eura kao sto je ova npr:

https://m.alibaba.com/amp/product/60810073112.html

Glavni je problem u tome sto jednostavno treba da objasne gdje ode čađ koju njihova mašina "očisti"... Nisam ja slucajno napisao da su to klasični prevaranti i na bilo kojem novijem autu nemojte raditi taj zahvat... samo podizanje temperature na sicevima usisnih ventila i kontakt raznih sondi i senzora sa hho gasom moze da izazove probleme... nisu problem samo tih 50 eura za zahvat koje cete baciti. Postavite sebi jednostavno pitanje, zasto takve masine ne postoje u ovlascenim servisima nijednog proizvodjaca, niti se predvidja da se takav zahvat radi uopste ikada.
Na starijim autima mozete slobodno jer skoro da nema negativnih efekata... kao C vitamin...
Šta bi sa onim onolikim hho generatorima koji "smanjuju potrošnju" vozila što su ih ljudi montirali ispod haube svojevremeno? To ako je neko izvadio a nije bacio mozete montirati, oni proizvode isti ovakav hho gas, pa onda vam se "čišćenje" motora obavlja svo vrijeme dok vozite samo s vremena na vrijeme sipate vodu...😂

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 09.07.2019. u 10:56 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7616
*.static.avana.rs.



+9220 Profil

icon Re: Dekarbonizacija - da ili ne09.07.2019. u 09:42 - pre 7 dana i 9h
Meni je nepojmljivo pranje motora spolja, a tek unutra ?!?!
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1242
*.dynamic.vipmobile.rs.



+1715 Profil

icon Re: Dekarbonizacija - da ili ne09.07.2019. u 17:08 - pre 7 dana i 2h
Citat:
pajapop:
Taj proces dekarbonizacije, se ne radi pomocu nekih parnih kotlova, vec, videli ste kakve su to "masinerije". One kostaju na hiljade evra...I pravile su ih ozbiljne fabrike...Te fabrike stoje iza tog procesa, a ne oni Hrvati u konkretnom slucaju. I ako je neko prevarant, onda su prevaranti te fabrike, a ne oni koji to primenjuju.

Tehnologija je prilicno jednostavna i taj uredjaj moze da napravi svaki bravar. Bilo da kupis uredjaj od 5 evra ili 1000 evra vodonik je vodonik a kiseonik je kiseonik. Fabrika garantuje da uredjaj proizvodi te gasove i to stoji, tako da fabrika nikoga ne vara, platis novac i dobijes uredjaj koji vodu i struju pretvara u gasove. Jedini prevarant moze biti onaj koji vrsi usluge dobodeci korisnika u zabludu.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1714
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+613 Profil

icon Re: Dekarbonizacija - da ili ne09.07.2019. u 20:44 - pre 6 dana i 22h
Citat:
Nocni:


...Glavni je problem u tome sto jednostavno treba da objasne gdje ode čađ koju njihova mašina "očisti"...


Malo sam istrazivao strane tekstove...Ugljenik izadje sa izduvnim gasovima. Ali...svi se slazu...sa gomilom dilema...i sve ide u prilog onome sto je Nocni vec kazao. Uz napomenu :" Ipak je to vas automobil i uradite onako kako hocete"...Ma, lepo ja kazem...Nocni je "car"......Ziveo!!!
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3574
77.222.24.*



+1084 Profil

icon Re: Dekarbonizacija - da ili ne09.07.2019. u 21:54 - pre 6 dana i 21h
Najbolje se vidi o cemu se radi kad se prevaranti posvadjaju izmedju sebe pa pocnu jedni o drugima da iznose sta se radi... onda istina izadje sama na vidjelo... procitajte ovo i pogledajte slike... a i ovaj sto pise ovo je isto prevarant samo iz druge ekipe 😀

https://m.facebook.com/HHOGreenTechnology/posts/960925997409638
 
Odgovor na temu

veselinovic
Jovan Veselinovic
Ist. Sarajevo

Član broj: 7761
Poruke: 3285
31.223.133.142



+224 Profil

icon Re: Dekarbonizacija - da ili ne10.07.2019. u 06:34 - pre 6 dana i 12h
Ovako nekako ja promisljam.
Zaista postoji ugljenik ( cadj) u sistemu motor-auspuh, posebno kod dizela.
Gdje se moze nakupiti cadj ?
1. U cilindru zajedno sa ventilima
2. u izduvnoj grani
3 u katalizatoru
4. dalje od katalizatora
5 u EGR-u i dalje u usisnoj grani.

Da bi cadj nestala dovoljno je pretvoriti ugljenik ( cadj) u ugljen dioksid ( eventualno monoksid) tj zapaliti je.
A za to su potrebne dvije stvari - kiseonik i temperatura paljanja cadji/
Kiseonika, posebno kod dizela ima u izobilju narocito na ler gasu i manjim opterecenjima. Kod benzinaca ( ispravnih) ima vrlo malo viska kiseonika, osim pri kocenju motorom, ali i tada ima malo vazduha.
Sad, poznato je da je temperatura paljenja cadji oko 600 stepeni.
U samom cilindru imamo vecu temperaturu, znaci pri malo zustrijoj voznji cadj izgori sama od sebe.
U izduvnoj grani takodje ima tih temperatura pri vecem opterecenju - znaci i tu izgori sama od sebe.
U katalizatoru su temeprature i vece- izgori sam od sebe.
Poslije katalizatora obicno nema tolikih temperatura- ne gori ali cadji tamo ima vrlo malo.
E ostaje EGR i usisna grana.
Tu nema temperature da se cadj samozapali, a i ne daj boze da se to desi, jer je tacka topljenja aluminijuma tu negdje.

Elem, kod normalnog rezima rada motora cadj se samozapali u samom cilindru i prakticno je nema u vecim kolicinama iza,
medjutim kod dugotrajne voznje na 1134 RPM ( naravno tu najmanje trosi) u 5. brzini ce se nakupiti jer u samom cilindru nema uslova za gorenje cadji. A onda ce se tesko samoukloniti iz egr-a i usisa.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković
Darko Nedeljković
Haps

Član broj: 191820
Poruke: 1242
*.dynamic.vipmobile.rs.



+1715 Profil

icon Re: Dekarbonizacija - da ili ne10.07.2019. u 16:37 - pre 6 dana i 2h
Dobro, ako uzmemo sve to kao korisno, neko je postavio logicno pitanje - zasto ne kupiti/napraviti HHO generator i vrsiti dekarbonizaciju non stop?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Dekarbonizacija - da ili ne

[ Pregleda: 1257 | Odgovora: 9 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Srodne teme
Kliknite za generisanje liste srodnih tema...
Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.