Citat:
Branimir Maksimovic:
Potom, da li Luftahnsa zna nesto sto mi ne znamo?
Citat:
Possibility to rebook existing bookings:
The new waiver policy for existing bookings applies worldwide for tickets purchased before 5 March with
a travel date up to 30 April 2020. Passengers can rebook to a new date up to 31 December 2020 without
any rebooking fee – regardless of condition of the original booking fare purchased.
https://www.lufthansa.com/de/en/flight-information
Nope, Lufthansa samo gleda da ima bolji uvid sta ljudi planiraju, kako bi mogli da popune avione.
Fora je sto za mnoge aerodrome u EU (obicno najvece) vazi pravilo da slotovi vaze samo ako ih kompanija koristi. Ako kompanija otkaze letove, gubi slot.
Trenutno vec ima tzv. "shadow" letova u EU, gde avioni bukvalno lete prazni samo kako bi avio kompanije sacuvale svoje slotove tipa na LHR-u, FRA-u, AMS-u i sl.
Ako korisnici sami rebukiraju letove, to firmi daje mogucnost da "prazno" mesto proda nekom drugom ko ce mozda leteti. Dok nema rebukiranja, firma ne zna do poslednjeg momenta da li ce se putnik pojaviti ili ne, a u ovoj situaciji je broj tzv. "standby" putnika verovatno mali, tako da avioni ostaju polu-prazni ili potpuno prazni (sto se vec desava).
Inace, da bi let bio profitabilan, popunjenost mora biti vrlo visoka (broj vrlo blizu 100%, osim za letove koji imaju veliki broj mesta u prvoj i biznis klasi i kupce koji placaju komercijalne tarife za ta mesta). Intra-EU letovi obicno nemaju prvu klasu, cesto nemaju ni biznis klasu - u najboljem slucaju je to neki ogranicen servis koji malo ko placa, tako da su letovi cesto jedva profitabilni ili jos gore.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos:
http://www.digicortex.net/node/17 Gallery:
http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! -
https://github.com/psyq321/PowerMonkey