Zdravo,
Ovo je prvenstveno molba za zaposlene na visim instancama u Veratu da posvete malo vremena problemu slanja email-a preko Verat wireless-a. Takodje bih zeleo da ostali sa istim problemom napisu svoja zapazanja, pa da kontaktiramo Verat zajedno i vidimo sta se dogadja.
Ja sam na AP-u Savski Trg. Od pre par dana uvedeno je dinamicko dodeljivanje IP adresa i posle toga salnje email-a vise neradi -> "...relaying denied". Mail doduse moze da se prima. Do promene na dinamicko dodeljivanje IP-a ( pre je bila staticna IP) sve je radilo ok. Okrene se tehnicka podrska, zamoli se da to ukljuce i posle radi... avaj...
Zelim da naglasim da nije stvar u tehnickom delu ekipe i ljudima koji rade u tehnickoj podrsci Verata -> vec u menadzerskom delu, odnosno u delu verata koji treba da odluci da li to da se uradi ili ne -> pa da izda nalog, pa da se to onda zavrsi. Ljudi koji rade na wirelessu nemogu nista da odrade bez dozvole...
Prema tome ako je neko korisnik Veratovog wireless-a i ima isti problem neka posalje email tehnickoj podrsci kako bi ovaj problem ranije bio razmotren i kako bi tehnicka podrska mogla to da realizuje.
Mozda je samo meni cudno da ISP nudi pristup internetu ali bez email-a?
Inace net im radi bas dobro i nemam nikakvih zamerki na kvalitet usluge, kao ni na nacin rada/nivo strucnosti/profesionalnost ljudi u tehnickoj podrsci za wireless.