Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Računanje boje

[es] :: 3D programiranje :: Računanje boje

[ Pregleda: 3408 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

sojic
Dalibor Sojic
Makedonija

Član broj: 7051
Poruke: 796
212.110.68.*

Sajt: right-sock.net


+1 Profil

icon Računanje boje24.08.2004. u 00:53 - pre 239 meseci
Kako da računam boje?

Recimo imam plavu pozadinu i želim da stavim beli sloj opacity=60. Znači, ne treba mi sa layere, nego da dobijem matematički novu boju.

Nadam se da je dovoljno jasno.
routing protocols enable routers to route routed protocols!
 
Odgovor na temu

Reljam
Relja Markovic
San Francisco

Član broj: 531
Poruke: 1793
*.microsoft.com



+18 Profil

icon Re: Računanje boje24.08.2004. u 01:03 - pre 239 meseci
Vrlo je jednostavno:

RGB za belu boju: 1.0, 1.0, 1.0
RGB za plavu boju: 0.0, 0.0, 1.0,

Linearna interpolacija izmedju ta dva sa 60%:

RGB: 0.6, 0.6, 1.0

Naravno, ako zelis sve u rasponu od 0-255, onda je to:

153, 153, 255
 
Odgovor na temu

sojic
Dalibor Sojic
Makedonija

Član broj: 7051
Poruke: 796
212.110.68.*

Sajt: right-sock.net


+1 Profil

icon Re: Računanje boje24.08.2004. u 01:40 - pre 239 meseci
Šta je i kako se računa interpolacija?
routing protocols enable routers to route routed protocols!
 
Odgovor na temu

sojic
Dalibor Sojic
Makedonija

Član broj: 7051
Poruke: 796
212.110.68.*

Sajt: right-sock.net


+1 Profil

icon Re: Računanje boje24.08.2004. u 01:48 - pre 239 meseci
I šta se dešava u slučaju da plava nije čista plava, nego malo tamnija (000099)? Dali pri dodavanje bele plava ide do kraja (0000FF) pa produži na RG?


routing protocols enable routers to route routed protocols!
 
Odgovor na temu

Reljam
Relja Markovic
San Francisco

Član broj: 531
Poruke: 1793
*.microsoft.com



+18 Profil

icon Re: Računanje boje24.08.2004. u 03:02 - pre 239 meseci
Linearna interpolacija:

lerp( a, b, faktor ) = (b - a) * faktor + a;

a - pocetna vrednost (plava)
b - zavrsna vrednost (bela)
faktor - faktor izmedju 0 i 1. 60% = 0.6

Ono sto ti zoves cistom plavom je 0xFF. Normalizovano to je 1.0.
Tamnija plava (0x99) bi onda bila 0x99 / 255 = 0.6.

Kod dodavanja treba da pogledas svaki kanal (boju) odvojeno, i da dozvolis da vrednosti predju 1.0. Slobodno se drzi decimalnih brojeva i sve ce da radi kako treba.

Ajde probaj da izracunas sta se dobija sa:

start (bela): 0xFFFFFF
end (tamno plava): 0x000099
 
Odgovor na temu

[es] :: 3D programiranje :: Računanje boje

[ Pregleda: 3408 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.