Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Gde otici na letovanje sam

elitemadzone.org :: MadZone :: Gde otici na letovanje sam

Poruke: 849

+152 Profil

icon Re: Gde otici na letovanje sam30.08.2012. u 13:55 - pre 140 meseci
Krstarenja su za prosecnog turistu dosta skupa (od 1000e pa navise), zabava zavisi od toga ko cini vecinu na brodu, mladi studenti ili penzioneri

icon Re: Gde otici na letovanje sam30.08.2012. u 14:34 - pre 140 meseci
@vladabbb:

Ja sam konkretno uzeo u ovom hotelu:

(slike hotela: http://grandefe.com/eng/gallery/index.html );
Hotel jeste orijentisan za ljude sa decom (zbog bazencica / tobogana i slicno), ali opet kazem, racunam da ih u septembru nece biti previse. Aranzman je 'All-in', sto u slucaju ovog hotela znaci:

- dorucak + rucak + vecera (svedski sto sve tri kombinacije);
- sva pica od 10:00 do 23:00 ukljucena (alkoholna pica su uvek samo domaca);
- lezaljka + suncobran + peskiri za plazu;
- sve zezancije u / oko hotela (bazeni, jacuzzi, tobogani, sta vec sve imaju);
- cuveni turski caj izmedju 17 i 18 casova;
- par sitnica se doplacuje (motorni skuteri, ronjenje i slicno).

Hotel je na manje od 1 km od nekog gradica pored, ne znam kako se zove, ali je 'selendra' - medjutim ocekujem da ce i tamo biti po neki kafic / restorancic;
takodje, drugi hotel je odmah pored, pa cu i njih da posetim, cisto da uporedim (hotel pored, iako ima takodje 4* nudi vise stvari u All-In aranzmanu).

Sto se troskova tice, ja sam to uplatio iz Holandije, preko turisticke agencije (troskovi agencije su 15 evra);
sve ukupno me je ispalo 706 evra za 10 nocenja / 11 dana; ukljuceno:

- avion (u povratku cak 'bolja' klasa u avionu, nisam imao izbora);
- prevoz aerodrom <> hotel;
- dvokrevetna soba;
- 'all-in' aranzman kao sto sam gore napisao;
- putno i zdravstveno osiguranje za tih 11 dana.

Jedino sto za Tursku moram jos da platim jeste 15 evra viza, koja se uzima na samom aerodromu prilikom dolaska u Tursku (i vazi 90 dana).

Koliko sam na Google Maps video, u okolini ima par zanimljivosti, kao sto neko rece ako nista drugo prosetas obalom. Do tog gradica ima manje od 1 km obalom, sto znaci ujutru setnjica do tamo, kafica - pa setnjica nazad je sasvim realna (iako imas sve u hotelu placeno, ali opet da malo protegnes i noge).

Zasto sam izabrao bas ovaj hotel?
Pre svega, da se ne lazemo jer je imao pristojnu cenu za termin koji je meni odgovarao (drugi su bili i preko 1.000 evra);
Zatim, ono sto se meni licno posebno dopada jeste sto ima privatnu plazu, sto znaci da nece biti krcato ljudima; sto ima 'besplatne' lezaljke + suncobran + peskire (besplatne, mislim ukljucene u cenu smestaja / hotela); takodje all-in mi odgovara da ne moram da razmisljam kad mi zakrce creva gde cu da trazim da jedem. Isto vazi i za pice. Nekako, vec sebe zamisljam kako se oko 10:00 spustam na plazu, u prolazu uzimam klopu / pice sa stola (bara) i setam do lezaljke, citam knjigu, skocim u more se osvezim, pa jos jedno pice i nesto da mezim... ih, milina :) Na kraju, hotel je < 1 km od prvog gradica, a minibusom mozes i dalje da se prebacis ako imas potrebe.

Vreme u Turskoj ce sledece nedelje biti suncano i prosek oko 32 stepena, sto je za mene idealno. Tu su i bazeni ako je more bas hladno - sto sumnjam.

Kod hotela (svuda u Turskoj) voze minibusevi, ako ti je bas stalo do obilazenja, ako se smoris. Recimo, na relaciji aerodrom (Izmir) do ovog hotela, sto je oko 80km (sat voznje) karta u jednom pravcu kosta 7 evra. Sto ce reci, mozes da se navozas za male pare, pa da iskocis u svakom mestascetu izmedju recimo aerodroma i hotela i obices ga, popijes pice, pojedes baklavu... :)

Za kraj, u Turskoj primaju svuda evre, cak ih i preferiraju nad domacom valutom. Checkiras xe.com pre polaska i miran si.

Ah, da jos nesto - sto se tice aranzmana kada si sam; racunaj da ce te kostati od prilike 50% vise nego sto je po osobi kada idu minimalno 2 osobe. Ipak hotel mora da odvoji dvokrevetnu sobu samo za tebe, te gube (potencijalno) jos jednog gosta. Recimo, ovaj moj aranzman je po osobi (za minimum 2 osobe) kostao 596 evra; ja sam ga platio 706 (sto opet ne smatram da je mnogo).

Eto, ako imas jos pitanja - pitaj :)

PS. video si vec da je moj rezon ovog odmora gotovo isti kao i tvoj - bas odmor, psihicki i fizicki;
sto se tice upoznavanja, a Boga mu - hotel ima 350 soba; nek je 1/2 popunjen (a bice verovanto i vise), to mu dodje minimum 300-400 ljudi! Pa ako nista drugo saplescu nekog ne bi li ga upoznao ako mi je do toga :) A ako je osoba lepseg pola, mozda je i slucajno gurnem u bazen, pa 'op i ja za njom :))

[Ovu poruku je menjao mozdasamjaamozdainisam dana 31.08.2012. u 09:51 GMT+1]

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738

+1554 Profil

icon Re: Gde otici na letovanje sam30.08.2012. u 22:01 - pre 140 meseci
Ja bi u tom slucaju isao u neke terme. Ozbiljno. Sve imas, imas i bazene, saune, bla bla. Okolo prirodu, blizu gradove. Ja bi ti preporucio neke terme u Sloveniji. Cesto sretnem nekoga iz BG, dodju na par dana, da odmore glavu. Mada je verovatno skuplje od prosecnog mora u TR, GR..

valerijan

+627 Profil

icon Re: Gde otici na letovanje sam30.08.2012. u 22:16 - pre 140 meseci
Citat:

Link koji vodi ka fotografijama hotela nije dobar, ali je ovaj ok...

p.s. ispravi pa da brišem ovu poruku... :)
_._/._./_ _ _/_.

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
89.216.32.*

+10242 Profil

icon Re: Gde otici na letovanje sam31.08.2012. u 07:41 - pre 140 meseci
Kad malo bolje razmislim, (jutro je pametnije od večeri ) ja u životu niti sam išao, niti ću ikada otići sam na odmor tj. letovanje tj. putovanje. Nema teorije !

Moje razmišljanje bi bilo:
OK, ova godina prošla bez letovanja / putovanja. Šta je - tu je.Nit prva nit poslednja. Kintu ću da uštekam za neku novu tehniku / garderobu / nameštaj. Petnaestak dana, što bi klinci rekli: "malo bleja, malo teretana", stvarno se naspavam i mentalno i fizički odmorim, posvršim po neki poslić koji se dugo oteže (popravak auta, pranje tepiha, sređivanje podruma, odlazak kod zubara, obilazak rođaka, prijatelja ...), uvek je tu Ada, Taš i tako to.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji

icon Re: Gde otici na letovanje sam31.08.2012. u 08:54 - pre 140 meseci
@valerijan: ispravljeno, hvala :)

@Java: razumem tvoj stav, ali - daleko bilo - da i tebe zadesi neki zdravstveni problem koji te psihicki i fizicki iscrpi (a ne mora biti samo zdravstveni, moze biti i totalni haos na poslu kao u slucaju TS-a) - onda ne zelis da se bakces niti sa cim, vec da se odmoris. U tom slucaju, cak stavise bas i sam potrazis 10 dana odmora :)
Ali kao sto vec rekoh, da je situacija drugacija (da nije bilo bolesti), verovatno bi i ja isao u obilazak jednog ili vise evropskih gradova, svuda po 3-4 dana, mogu da se obidju par lepih gradova :)

visnjic

Član broj: 270440
*.deldsl.net.

+37 Profil

icon Re: Gde otici na letovanje sam31.08.2012. u 09:45 - pre 140 meseci
Planina, sport, cist vazduh, svezina, dubok san, rehabilitacija varijanta.

DimitrijeZZ

Član broj: 261824
Poruke: 14

+5 Profil

icon Re: Gde otici na letovanje sam03.09.2012. u 09:53 - pre 140 meseci
ja sam uvek nekako osećao da ako bih negde otišao sam na letovanje, na more pogotovo, da bih bio stalno pod nekom tremom da drugima izgledam čudno ili čak sumnjivo, da će me smatrati nekim manijakom (sexualni manijak, pedofil, ubica...), ili da će da me startuju homoseksualci :(
ili da će da me smatraju za lopova koji je samo došao da bi druge potkradao...

znam da je to moj lični problem, ali to su moje asocijacije na samog muškarca na moru - voajer, predator, paćenik...

moje podpitanje bi bilo, da li je to moje uverenje pogrešno, ili i vi imate takav neki podozriv stav prema samom muškarcu na plaži, u hotelu, na bazenu...?

stalno pominjem more, jer kad se kaže letovanje, za mene je to more ! druge mogućnosti su mi mnogo manje privlačne.

ako bih baš razmišljao šta bih radio sam na letovanju, zbog ovakvog svog stava bih izbegavao da budem negde gde bi i o meni mogli tako da misle, pa bih
vreme provodio u pokretu. iznajmio bih neki bicikl, auto, čamac... i istraživao teren i obalu.

..141.41.dynamic.ttnet.com.tr.

icon Re: Gde otici na letovanje sam07.09.2012. u 12:14 - pre 140 meseci
Evo da vam napisem.kratko utiske...

Put (let) je prosao oke, doduse bucno zbog mnogo dece ali ok. Leteli smo oko 20 minuta duze jer je TCAS otkazao pa je pilot morao da leti nize nego obicno. Put do hotela me je podsetio na Srbiju, jer voze kao i mi... Ni putevi nisu mnogo bolji. Uglavnom Misko je odlicno znao put jer je sejao sve krivine do hotela :-)

Sam hotel je ok. Okrenut je porodicnom odmoru ima sto zanimacija za decu. Plaza je ravno 44 prosecna koraka od hotela (prolazi se pored bazena). Usluga je sasvim pristojna, osoblje je generalno ljubazno. Klopa je na nivou kao i izbor pica.

E sad. Sto se tice.toga sto sam sam ovde, nije apsolutno nikakav problem. Radnici u hotelu (za sankom i slicno) su prvi skontali da sam sam i pitali otkud to, ali nije bilo nekog iscudjavanja. Prvi dan je jedino bio malo cudan da tako kazem posto sam sam, ali vec sledeceg dana sam upoznao ljude ovde. Evo, danas sam 6i dan.ovde i znam vise od 20 ljudi sa svih strana sveta, belorusija, rusija, nemacka, maroko, italija, makedonija, bugarska...

Dan provodim ovako:
Ustanem u 7 (vremenska razlika je +1); u 7:15 doruckujem (sam jer tad niko koga sam upoznao nije budan). Zatim se vratim u sobu.pa ili budem malo na terasi uzivajuci u pogledu uz cigaru ili legnem da odremam jos malo. Oko 9 se spremim za plazu, uzmem cist peskir, uzmem dva pica i pravac plaza (lezaljka, suncobran...). Oko 12 odem do sobe, presvucem se i u pola jedan rucak. Posle rucka sedim u basti hotela, zapalim par pljuga i odmorim da se slegne klopa. Oko 3 opet na plazu, u 16:30 je odbojka na pesku, kupanje, suncanje... U svim.ovim aktivnostima navedenim imam drustvo, i na plazi i za odbojku, tako da gotovo nikad nisam sam.

U 18 pravac soba, tusiranje i spremanje. Sidjem do restorana i cujem se sa mojima (wifi + skype). Klopa u 19:00 pa posle glavnog.jela uzmem dezert i.pivo, pa pored plaze.ima stolovi i.klupe, uz dezert gledam fenomenalan zalazak aunca. Tad sam, po svom izboru uvek sam, to je.mojih 5 minuta. Ceo taj dogadjaj je meni licno jednostavmo inspirativan.

Posle toga od 8 pocinju razne animacije (bingo, takmicenja, svasta nesto). Tu uvek.ima ljudi, sinoc sam upoznao 3 nemice recimo. Posle 23 se otvara diskoteka u hotelu pa se sa drustvom zabijem tamo.

Sve u svemu, uzivam. Ici cu jos do nekog od lokalnih gradica, ali sa obzirom da je moj cilj odmor, plaza, sunce.i.dobra.klopa i.ne treba mi mnogo vise. Ah idem i na masazu ovde u hotelu, cuo sam od drugih gostiju da su.odlicni :-)

Toliko od.mene za sada. Izvinjavam se na mnogobrojnim tackama, ali sa telefona kucam i mrzi me da ispravljam.

bttp
Vračar

Član broj: 48840
Poruke: 1539

ICQ: 8285806

+155 Profil

icon Re: Gde otici na letovanje sam08.09.2012. u 17:13 - pre 140 meseci
Citat:
mozdasamjaamozdainisam: dezert i.pivo, ... uz dezert gledam fenomenalan ...

Sve super samo kaže se "desert". Kod nas se pod uticajem američkih filmova i serija polako uvrežava "dezert", pa je čak i u jednom zakonu koji se odnosi na prehrambene proizvode eksplicitno navedeno da se reč "desert" u zamenjuje rečju "dezert". To me je zgranulo jer su zakonodavci preuzeli ulogu jezikoslovaca i menjaja pravopisa po sopstvenom nahođenju.

sorry za offtopic...
Sell 'crazy' some place else. We're all stocked up here.

Sceka

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka

+4501 Profil

icon Re: Gde otici na letovanje sam08.09.2012. u 22:52 - pre 140 meseci
@mozdasamjaamozdainisam - da ne zaboravim, a gde se ti to nalazis?

Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”

flighter_022

ICQ: 23089150

+232 Profil

icon Re: Gde otici na letovanje sam10.09.2012. u 15:55 - pre 140 meseci
Mozda zvuci blesavo, ali meni bi, da sam samac, u ovom momentu potpuno odgovaralo da me helikopterom ili brodom ostave na nekom udaljenom ne naseljenom ostrvu, znaci samo ja, malo opreme i zalihe za vreme boravka tamo.

icon Re: Gde otici na letovanje sam13.09.2012. u 10:22 - pre 140 meseci
Eh, opet na poslu :(

@Sceka, bio sam u Turskoj, vidi par postova iznad (http://www.elitemadzone.org/p3160621);

Anyway, ici sam na odmor uopste nije toliko problem koliko sam mislio da ce biti. Jedino ako ne iznajmis neku brvnaru u planini na 25 kilometara od prve civilizacije; ali ovako, hotelski smestaj, uvek ima nekog :)

Sve u svemu, letovanje sam - apsolutno moze.

Sceka

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka

+4501 Profil

icon Re: Gde otici na letovanje sam13.09.2012. u 11:37 - pre 140 meseci
Da, video sam kasnije ali me mrzelo da ispravljam. :)

Jesi li probao turkinje? To je nesto vrlo bitno kad se pominje "sam na odmor..." varijanta? :)

Pozdrav!
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

icon Re: Gde otici na letovanje sam13.09.2012. u 12:44 - pre 140 meseci
Hehe, ne na zalost nisam; delom sto ja nisam imao prevelikog interesovanja, delom sto je mahom porodicni hotel te nije ni bilo nekog izbora. Cuo sam od par ljudi koje sam tamo upoznao i koji su isli u setnje po gradicima okolo - da je moglo tu i tamo ponesto da se nahvata. Mozda sledeci put :)

elitemadzone.org :: MadZone :: Gde otici na letovanje sam

Strane: 1 2

[ Pregleda: 15409 | Odgovora: 34 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.