Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu

elitemadzone.org :: MadZone :: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu

Strane: 1 2

FlashGrounder
Flash Grounder

Profil

icon Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 07:08 - pre 233 meseci

Ostala je samo uspomena

Ovaj bajk mi je pre jedno mesec dana ukraden iz hodnika ispred ulaznih vrata na cetvrtom(poslednjem) spratu, bio je vezan katancem za gelendar ali kao sto vidite dzabe.

Odmah sam prijavio policiji ali oni mi nisu ljudski ni uzeli podatke a kamo li da se zainteresuju za nesto vise, pa me interesuje da li ima slucajeva da je policija nekom nasla bajk ili ne, veliku nadu mi daje to sto je bicikla vrlo retka tj. u nisam nigde video takvu.

Marka bicikle je Genesis, veliki alu ram, dugacka lula, shimano menjac, na metalnim pedalama pise crnim slovima "Romax" svi delovi na njemu su "brandabilni".

Iskoristio bih priliku i da zamolim ako iko ista cuje ili vidi ovaj bajk negde, moze da javi na pp. oko nagrade mozemo da se dogovorimo koliko sam u mogucnosti, a moze i vecerica pivce itd

Hvala!

PS. zaboravio sam da naglasim da se nemio dogadjaj odigrao u Nisu

Joseph B.
Vojvodina

Član broj: 35932
Poruke: 421
*.leased.neobee.net.

Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 07:25 - pre 233 meseci
Meni je ukraden bajk pre dve-tri godine. Otisao ja u stanicu, panduri mi uzeli podatke, fotokopiju racuna itd...
Ja sedim kod njih u kancelariji, kad ulazi komandir, pita sta se desilo i kad sam ispricao samo mi je rekao: "Ukradi i ti jedno, verovatno ni tebe ne bi nasli ! "
Ovo sam napisao samo da znas kakav je njihov stav prema svom poslu, ali nemoj da gubis nadu, mozda ces ti imati vise srece i bolje proci.Srecno!
Freedom of mind!

djordje
Novi Sad

Član broj: 3704
Poruke: 1725
*.panline.net.

+3 Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 07:53 - pre 233 meseci
Meni su ukrali 2, ni jedno nisu nasli

mrkidivx

Član broj: 15771
Poruke: 1932
*.blueisp.co.yu.

ICQ: 207552161

+1 Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 08:03 - pre 233 meseci
Tužno je ali istinitio, zaboravi na bike.
I never wanna be a mod!

Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 08:33 - pre 233 meseci
steta za onaj bajk :)

nego ja ipak mislim da postoji mogucnost da se nadje ako ga ne rastave u parcice i prefarbaju ili tako nesto

S_Kid

Član broj: 9260
Poruke: 510
*.ppp-bg.sezampro.yu.

Sajt: www.last.fm/user/S_Kid

+2 Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 08:36 - pre 233 meseci
Same here, 3 bajka ukradena za mog zivota :) 2 iz hodnika jedan dok je bio "parkiran", mani se corava posla...
vdl/nlns

Član broj: 32
Poruke: 7781
*.verat.net.

+6455 Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 08:49 - pre 233 meseci
Ma najbolje da policija juri nekog cigancica zbog ukradenog bicikla... Oni ne mogu auta ukradena da nadju, a kamoli da jure tvoj biciklo od par stotina eura u najboljem slucaju...

Drzavi je verovatno jeftinije da ti kupi novi biciklo nego da placa policiju da ti nadju ukradeni...

Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 08:57 - pre 233 meseci
ok onda najbolje da uopste zajebu da rade svoj posao, mozda mi je tu biciklu poklonio moj deda koji je istu dobio od druga iz rata kada je bio na solunskom frontu, pa doticna za mene i porodicu ima veliku sentimentalnu vrednost.

U svakom slucaju ako ikada prsnem sa poslom, bar znam da imam alternativu da kupim crne rukavice i da se dam u sitne kradje

[Ovu poruku je menjao Bojan Basic dana 02.02.2005. u 12:21 GMT+1]

Veljko

Član broj: 967
Poruke: 1172
*.veljko.net.

Sajt: veljko.net

+1 Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 09:11 - pre 233 meseci
HE!
Podseti me na moju poniku ;)

Meni su pre nekih 7-8 godina marnuli pony-ku, prijavio ja sve redovno murji. Posle dve dogine kuc kuc panduri na vratima. Podjite sa nama do stanice.
U stanici jel ovo vasa bicikla. Ponika urinasana sa zavarenom sipkom, prefarbana u crnu boju. Ma jok moja bicikla je bila zelena. Ogrebe pandur kljucem bajs kad ono stvarno zelena ispod. Odguram je ja do kuce sa onako izbusenim gumama i dam nekom komsiji je bo sta cu s'njom :)

Panduri su navatali nekog sitnog lokalnog lopova i isli redom odakle to ovo, gde si ovo maznuo itd...
Jedino tako inace sigurno nece ici da traze tvoju biciklu po gradu.

Fuzz
Bojan Vukovic
Novi Sad

Član broj: 8631
Poruke: 3866
*.dialup.neobee.net.

+9 Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 11:10 - pre 233 meseci
Citat:
ventura: Ma najbolje da policija juri nekog cigancica zbog ukradenog bicikla...

Ajde,nemoj tako,kao da samo cigani kradu bicikle....

Inace i ja sam ostao bez jednog.Ukraden iz podruma. Jednom mi se ucinilo da ga neki lik vozi...ja se vec zaletio da ga ulomim,ali nazalost nije bio pravi...
E da,i hteo sam vas pitati,od kad se bicikl izgovara u zenskom rodu?
anti-heroin spree

apex
kikinda

Član broj: 31144
Poruke: 918
82.208.201.*

Sajt: www.polovni-delovi.com

+1 Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 11:12 - pre 233 meseci
I meni su ukrali BMX pre 5-7 godina dok sam bio na bazenu. Normalno javio sam panduraciji i da neverujes zvali me posle nedelju dana da kazu da su ga nasli. Ja otisao u SUP kad ono samo gradja bez tockova, pedala, lanca itd. i naravno ostavio sam im za uspomenu u SUP-u. Kazu da su ga nasli bacenog na trg.

Steta za tako lep bicikl ali sta da ti kazem od pandura nema vaide.

Srecno trazenje
http://www.polovni-delovi.com - Najveći portal polovnih delova za sve tipove vozila

markolazarevic
Gornji Milanovac

Član broj: 35574
Poruke: 943
*.absolutok.net.

+5 Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 14:34 - pre 233 meseci
Tesko da ce ga naci ali ne gubi nadu:)

sagittarius
Boris Dzuver
Podgorica, SCG

Član broj: 35306
Poruke: 103
*.crnagora.net.

Sajt: bdzuver.wordpress.com

Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 15:28 - pre 233 meseci
Nadam se da si uspio da se oprostiš sa bike-om prije krađe.
A sto se tiče drotova oni ne nalaze ni ubice ni kriminalce a kamoli bicikla. Tužno ali istinito.
i obavezno pogledaj po komšiluku, nikad se ne zna.
Prvi gutljaj iz čaše zvane „prirodna nauka” napravi te ateistom - ali na dnu čaše čekaće te Bog.
Werner Heisenberg (1901-1976)

Groovie!!!

Miloš Bjelanović

Član broj: 4237
Poruke: 178
*.eunet.yu.

+1 Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 19:11 - pre 233 meseci
Ista se i meni stvar dogodila, samo što su mi digli dva komada za noć.

Zaboravi na pandure.
Knjiga, SLOBODA!

Dr.sima

Član broj: 6237
Poruke: 478

+119 Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 19:26 - pre 233 meseci
Bio je neki bajk sajt na kome su ljudi napravili forum za ukradene bajseve, milim da je freebiking.com ili nesto tako! Postuj sliku tamo ako ga neko vidi, sigurno ce ti javiti, a sto se pandura tice LOL!

Strahinja233
NS

Član broj: 28341
Poruke: 94
*.panline.net.

Sajt: saobracaj.net

Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 20:12 - pre 233 meseci
Mom drugaru isto maznuli bajk, skoro nov, i sve je on to lepo prijavio i posle im je dosadjivao telefonom raspitujuci se za bajk. Na kraju mu je neki pandur rekao :"Ukradi i ti nekom bicikl" I sta mislite jel maznuo? Vise komada :))))

vertex

Član broj: 32795
Poruke: 450
*.diners.co.yu.

+8 Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu02.02.2005. u 21:02 - pre 233 meseci
Meni je jedan cigan(stariji 3 godine od mene) drpio bajs i kreten se hvalio okolo.Tako je to čuo jedan moj ortak i onda smo se skupili nas šestorica, uhvatili ga, ubilli boga u njemu i uzeli bajs.Al i ovako je neki žešći ološ, mislim bukvalno svi znaju za njega...Posle me više nije ni pogledao, al nema veze ojadio je on posle 100% dosta klinaca za bajk
Son: Dad, what are clouds made of?
Dad: Linux servers, mostly.

trsh
Nis

Član broj: 5386
Poruke: 634

Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu03.02.2005. u 00:40 - pre 233 meseci
Naj-isplatljiviji posao na zapadu, vise placen nego rasturati drogu u CH : Krasti skupe bicikle, i prodavati ih ovde za dobru kintu. Sad svi vi sto ste rasturali drogu i krali razne dzidza-midze po Svajcarskoj znate da sledeci put ne radite to, nego cornite koji bajs, i to je to.

tanjir
NIS

Član broj: 21185
Poruke: 10
*.rcub.bg.ac.yu.

Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu03.02.2005. u 00:43 - pre 233 meseci
jaooooo djoke...pa nema bajka vishe...ali sta da se radi....od pandura nemoj da ocekujesh mnogo...ionako nishta korisno ne rade....nego raspitaj se po komsiluku...to je marnuo neki lokalni "baja" pa uz malo srece mozda i cujesh neshto....a dobar je bak "bio" znam ja.....
...novac je mudro smisljeni nacin prevare...

Profil

icon Re: Da li postoji mogucnost da mi ikada nadju biciklu03.02.2005. u 09:09 - pre 233 meseci

Strane: 1 2

[ Pregleda: 12300 | Odgovora: 33 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.