Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Gojaznost kod savremenih muškaraca kao posledica neaktivnosti

[es] :: Nauka :: Gojaznost kod savremenih muškaraca kao posledica neaktivnosti

Strane: 1 2

[ Pregleda: 6957 | Odgovora: 28 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Pandora 58

Član broj: 16168
Poruke: 363
*.adsl.sezampro.yu.



+2 Profil

icon Gojaznost kod savremenih muškaraca kao posledica neaktivnosti18.03.2005. u 22:44 - pre 232 meseci
Generalno muskarci sve vise vremena provode sedeci. Njima se sve donosi i servira,a oni se tove. Primetio sam da su se svi moji ozenjeni prijatelji ugojili,i ponosno "neguju" i glade svoje stomacine. Sa nekima od njih sam proredio druzenje jer su postali pravi tovljenici. Samo sede i jedu!

Ja nisam programer,ali kao vlasnik sajta,po prirodi posla,druzim se sa njima. Primetio sam da su neki programeri deformisani od debljine. Sede po 15.sati dnevno,ali i vikendom,za kompjuterima,i zderu li zderu!

Moj najbolji prijatelj programer je primetio da danas debeli muskarci,daleko bilo,umiru izmedju 48.-52.godine,jer ne vode racuna o svom zdravlju.

Zanima me sta vi preduzimate po tom pitanju,i da li se setate? Cime se bavite u slobodno vreme? Da li se izlezavate ispred TV,ili izvodite devojke i zene u setnju? Da li igrate sa ortacima kosarku,ili stoni tenis? Kako izgleda vas zivot?

[Ovu poruku je menjao flylord dana 19.03.2005. u 00:15 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao secret dana 27.03.2005. u 15:28 GMT+1]
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: Gojaznost kod savremenih muskaraca kao posledica neaktivnosti18.03.2005. u 23:46 - pre 232 meseci