-Vruca tema-hladni uredjaji-
Pristrasan da iskljuciv ne.
Namera: izvuci validan zakljucak.
Cilj: ukljuciti servisere i korisnike.
Napomena: Tema se uvek uvek raspline, gubi se nit, kako se umnozavaju tekstovi na zadatu temu u igru ulaze i "zamrzivaci" koji za nuzdu mogu da omoguce da se prezivi leto (ako se drze otvorena vrata).
Da ne budemo samo "...hipnotisana gomila", ako moze svet valjda mozemo i mi.
Misljenja sam, nadam se ne i jedini, da na nasem haoticnom trzistu ljudi odavno iscekuju tako nesto. Pomoc pri kupovini odredjenog uredjaja koristi svima "...uzmes kvalitet, odbacis skart". Serviseri bi sebe postedeli poruge, losih iskustava, kupci bi znali sta mogu da ocekuju od odredjenog modela odredjene firme za ulozen novac.
Sta kazu podaci a sta praksa?
Servis i posle garantnog roka?
Korisni linkovi?