E, sad, naravno, to nisam nikada radio ali mislim da imam osnovna tehnicka znanja potrebna za pocetak. Jeste da je to iz hobija i da je osnovni cilj zanimljivo iskoristiti slobodno vreme, ali ocekujem da ono sto napravim bude upotrebljivo i to uglavnom za odlazak na pecanje, voznju po prirodi i kretanje po tako nekim bespucima. Osim tehnickih resenja, potrebni su mi saveti kako da sve to bude legalno, da mi sutra policija ne oduzme to vozilo jer sam propustio da ispostujem neku zakonsku obavezu. Pretpostavljam da je dovoljno naci starudiju kojoj je propala limarija a motor se jos drzi, kupiti je od vlasnika obavezno sa saobracajnom dozvolom, seci, srafiti i zavarivati i kad to proradi oterati na masinski fakultet da izdaju atest. E, sad, sta se kontrolise na tom atestu, zbog cega bi se moglo desiti da vozilo ne prodje atest? O tome bas nista ne znam. Kad prodje atest, vozilo ide valjda na tehnicki pregled i registraciju, ali ni to ne znam kako se odredjuje naziv vozila, da li je godina proizvodnje ona kad sam ga napravio ili kad je proizveden motor i slicno. Zatim, kako sam saznao, takva vozila se registruju samo jednom, dobiju zelene tablice i ostaju trajno registrovana. Bilo bi zanimljivo iskoristiti tu pogodnost i ne terati vozilo svake godine na registraciju, ali ni to ne znam kako, niti imam koga da pitam. Ako neko ima bilo kakvih znanja na ovu temu neka kaze.
Bojan Bašić: Vraćena slika koja je u međuvremenu nestala sa originalno linkovanog sajta
[Ovu poruku je menjao Bojan Basic dana 07.02.2006. u 23:09 GMT+1]