Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pravljenje buggy-a

elitemadzone.org :: AutoZone :: Pravljenje buggy-a

Strane: 1 2

[ Pregleda: 48719 | Odgovora: 21 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10747



+1334 Profil

icon Pravljenje buggy-a02.09.2005. u 10:51 - pre 198 meseci
Iznenada su se u meni pojavili neki tehnicki izazovi - da se latim brusilice i aparata za zavarivanje i pravim nesto poput ovoga:


E, sad, naravno, to nisam nikada radio ali mislim da imam osnovna tehnicka znanja potrebna za pocetak. Jeste da je to iz hobija i da je osnovni cilj zanimljivo iskoristiti slobodno vreme, ali ocekujem da ono sto napravim bude upotrebljivo i to uglavnom za odlazak na pecanje, voznju po prirodi i kretanje po tako nekim bespucima. Osim tehnickih resenja, potrebni su mi saveti kako da sve to bude legalno, da mi sutra policija ne oduzme to vozilo jer sam propustio da ispostujem neku zakonsku obavezu. Pretpostavljam da je dovoljno naci starudiju kojoj je propala limarija a motor se jos drzi, kupiti je od vlasnika obavezno sa saobracajnom dozvolom, seci, srafiti i zavarivati i kad to proradi oterati na masinski fakultet da izdaju atest. E, sad, sta se kontrolise na tom atestu, zbog cega bi se moglo desiti da vozilo ne prodje atest? O tome bas nista ne znam. Kad prodje atest, vozilo ide valjda na tehnicki pregled i registraciju, ali ni to ne znam kako se odredjuje naziv vozila, da li je godina proizvodnje ona kad sam ga napravio ili kad je proizveden motor i slicno. Zatim, kako sam saznao, takva vozila se registruju samo jednom, dobiju zelene tablice i ostaju trajno registrovana. Bilo bi zanimljivo iskoristiti tu pogodnost i ne terati vozilo svake godine na registraciju, ali ni to ne znam kako, niti imam koga da pitam. Ako neko ima bilo kakvih znanja na ovu temu neka kaze.

Bojan Bašić: Vraćena slika koja je u međuvremenu nestala sa originalno linkovanog sajta

[Ovu poruku je menjao Bojan Basic dana 07.02.2006. u 23:09 GMT+1]
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

u_m
Urukalo Milan
PH

Član broj: 18631
Poruke: 889
*.wireless.org.yu.

ICQ: 32554731
Sajt: https://milan.urukalo.com


Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a02.09.2005. u 12:45 - pre 197 meseci
ocekujemo slike svake faze posla.... plz
#include <music.h>
#include <beer.h>
#include <girls.h>
main(){ run(partytime);}
---------
Moj licni sajt
Moj wap sajt--offline
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10747



+1334 Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a04.09.2005. u 19:48 - pre 197 meseci
Citat:
u_m: ocekujemo slike svake faze posla.... plz

ako neko ne pomogne oko spornih pitanja, onda mozda nece biti ni posla ni faza, pa ni slika :(
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

pro

Član broj: 4826
Poruke: 74
*.dialup.neobee.net.



Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a04.09.2005. u 20:04 - pre 197 meseci

"pravi" buggy se pravi na osnovi od vw bube....
ostaje dakle pod, sedista, motor, upravljacki sistem, vesanje, tockovi etc.
svojevremeno se preko "SAM"-a mogao naruciti kit od stakloplastike, ali....
smatram da ti je kupovina, ne tako skupe, bube daleko najbezbolnije resenje.
malo maske, roll barove, sminku i eventualno druge pneumatike smisli sam....
sto se registracije tice mislim da je u pitanju kao ona za mopede itd...dakle jednokratna
sto svakako treba proveriti...

mnogo srece...
 
Odgovor na temu

Joseph B.
Vojvodina

Član broj: 35932
Poruke: 421
*.leased.neobee.net.



Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a05.09.2005. u 07:58 - pre 197 meseci
Odes na masinski fakultet i pitas...
Ja mislim, da ako pravis od bube, to ce ti ipak vise liciti na auto i dobices tablice za kola. Video sam neke trajkove na moto-skupovima, ali nisam siguran za registraciju.
Te trajkove u NS pravi neki lik, zove se Sergej. Njega mozes naci preko NS Riders Moto kluba.
Nadam se da sam ti malo pomogao, pozdrav.
Freedom of mind!
 
Odgovor na temu

MilošV
Podgorica

Član broj: 7996
Poruke: 484
195.66.163.*



+1 Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a05.09.2005. u 08:21 - pre 197 meseci
Samo da unesem malo konfuzije :)
Cuo sam da se najlakse pravi od Citroenovih modela "Diana" tj. spacek i "Ami" jer ostaju najfunkcionalniji nakon sto im se skine limarija.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8667
82.117.206.*



+9883 Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a05.09.2005. u 08:48 - pre 197 meseci
@Miloš Vukotić & @pctel

Ne može bilo koji krš da se iskoristi za bagija. Evo o čemi se radi:

Ranije su automobili pravljeni tako da imaju šasiju i karoseriju. Šasija, to je ono na šta se oslanja motor, točkovi, rezervoar, komande, sedišta, skoro sve što je najbitnije. Na šasiju se montirala karoserija, tj. auto je dobijao svoj konačan izgled. Onda se neko dosetio da napravi tzv. samonoseću karoseriju, i napravio auto bez šasije. To je bilo jefinije, brže, lakše i dovoljno dobro i skoro cela auto industrija se okrenula takvom tipu automobila - bez šasije.

Dakle, skoro svi savremeni automobili su napravljeni bez šasije. Ali, poneki (mada već zastareli modeli ) ipak imaju šasiju. Koliko ja mogu da se setim, to su Buba, Dijana, i Varburg. (Sigurno ima još nekih modela). To je razlog zašto je buba najviše korišćena za pravljenje bagija. Karoserija se odvoji od šasije, napravi se nova, najčešće stakloplastična, ( i samo stavi na šasiju), napravi se neki fensi roll bar, ugrade fensi sedišta - i gotovo. Da, i treba samo namestiti novu svetlosnu signalizaciju. Upravljanje, vešanje, kočenje, i svi sistemi motora ostaju fabrički.

Ovo što je na slici koju je pctel okačio nije šala napraviti. Veoma, ali veoma ozbiljan posao. Kako misliš da napraviš, na primer vešanje ? Amortizere ? Gde i ih i kako montirati ? Upravljački mehanizam ? To, (a i ostalo), su veoma složeni mehanički inženjersko/tehničarski poslovi. Šta god sam napraviš sigurno nećeš moći da registruješ.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10747



+1334 Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a07.09.2005. u 01:21 - pre 197 meseci
Sto se trajne registracije tice, prema poslednjim informacijama koje sam dobio, vozila B kategorije se ne mogu trajno registrovati. Trajno se registruju vozila A kategorije (motocikli) i F kategorije (traktori). E, sad, jos ako neko zna tacnu definiciju motocikla i traktora moglo bi se nesto i napraviti (uci se pri polaganju propisa za vozace, ali sam ja zaboravio).
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

nnn
Tech Lead
Haxr.io
Beograd

Član broj: 16743
Poruke: 679
*.yubc.net.



+87 Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a07.09.2005. u 13:23 - pre 197 meseci
Ovaj buggy sto si stavio na slici pripada A kategoriji. To znam provereno jer kad sam hteo da ga iznajmim u budvi lik mi je trazio vozacku A kategorije. Ovo godine na sajmu bio je neki rucno pravjen buggy koji je registrovan. Znaci to sto napravis mozes i da registrujes u kategoriji kojoj to vozilo pripada.
 
Odgovor na temu

van t hoff

Član broj: 13138
Poruke: 230
*.smin.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a07.09.2005. u 14:18 - pre 197 meseci
Kao obazezno stivo ti prorucujem inzenjersko orijentisan dokumentarac "Pretty Diana", imas ceo proces StepByStep ;)), a mozes i da prosetas do cukaricke padine da se raspitas kod majstora. :)

Mislim ovo sam u sali napisao ali delom ozbiljno jer ne znam ko je sripovao vise diana i spaceka od Roma sa padine, i zna sta treba, a sta NE treba uraditi pri ogoljavanju.
 
Odgovor na temu

SASA M.
Pripyat

Član broj: 32850
Poruke: 2948
*.dial.InfoSky.Net.



+304 Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a08.09.2005. u 02:36 - pre 197 meseci
hmm. ima ih i ispod pancevackog mosta. Video sam tu jednu varijaciju, koja vise lici kao da je iz filma mad max. Nije imala haubu, vrata, stakla. Zadnji deo bio je usecen tako da je od ovog vozila napravljen pik-up. Naravno, bilo je neregistrovano i sa 99% otpale farbe zute boje, koju koliko sam mogao vidim, nisu pokusavali da srede.
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10747



+1334 Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a08.09.2005. u 11:34 - pre 197 meseci
Citat:
van t hoff: Kao obazezno stivo ti prorucujem inzenjersko orijentisan dokumentarac "Pretty Diana"...

Ok, zainteresovan sam da ovo pogledam, ako neko ima neka se javi na pp.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

Joseph B.
Vojvodina

Član broj: 35932
Poruke: 421
*.leased.neobee.net.



Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a14.09.2005. u 07:57 - pre 197 meseci
Evo slike sa moto-skupa u NS. To je trajk, aki u svakom slucaju mozes iskoristiti neka resenja. A druga je stvar sto je atestovan , registrovan. Osnovni delovi su od VW Bube.
Pozdrav.

[Ovu poruku je menjao Joseph B. dana 14.09.2005. u 09:01 GMT+1]
Freedom of mind!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Joseph B.
Vojvodina

Član broj: 35932
Poruke: 421
*.leased.neobee.net.



Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a14.09.2005. u 10:39 - pre 197 meseci
I jos jedna slika ( nije sa skupa ).

[Ovu poruku je menjao Joseph B. dana 14.09.2005. u 11:41 GMT+1]
Freedom of mind!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10747



+1334 Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a14.09.2005. u 11:15 - pre 197 meseci
@Joseph B.
Zna li se od cega je ovo napravljeno?
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

Joseph B.
Vojvodina

Član broj: 35932
Poruke: 421
*.leased.neobee.net.



Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a14.09.2005. u 11:23 - pre 197 meseci
Pa oni sa prve slike su od bube, a na ovu drugu sam nabasao na netu.
Freedom of mind!
 
Odgovor na temu

JOJO847

Član broj: 14162
Poruke: 6623
*.adsl.net.t-com.hr.



+10 Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a15.09.2005. u 16:01 - pre 197 meseci
Ovako iz prve ruke, podsjeca da je iz traktora

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12055
*.rcub.bg.ac.yu.



+5241 Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a19.09.2007. u 14:11 - pre 173 meseci
Dok moderatori ne zakljuce da je reklama, pctel zeli nesto da napravi sto bi vozao ulicama, a ne samo off-road. Jos nam nije standard, a i cene delova i projekata su enormne, kao i za sve sto omogucava auto industriji da zivi.

Najbolje je raditi na sasiji bube, i zbog atesta, i zbog cene. Sasija bube omogucava zahvate na vesanju i upravljanju, solidno je cvrsta, a motor je podlozan raznim varijacijama. Menjac je gotovo vecit, ali ako se zeli veca snaga motora, moguce je nabaviti snazniju verziju, naravno ne ovde kod nas, ali je moguce. Elektro instalacija, instalacija struje i ostala "periferija" su na nivou igracke, ali velike pouzdanosti.
Pri tome, celokupna zabava moze da kosta do 5000 evra, sto i nije neka ekstra cena, naravno uvek moze, lako, i visestruko vise..
Jednokratna(trajna) registracija je za mopede do 50ccm, ostalo mora na tehnicki svake godine, takse, porezi...i vozi..

Poz.
 
Odgovor na temu

RAMBRAKER
Beograd

RAMBRAKER
Član broj: 81496
Poruke: 108
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a19.09.2007. u 15:02 - pre 173 meseci
Moze jednostavno da kupi PGO Bugxtera i da zavrsi stvar.....on je 3700 eura.....i jos neka ga sredi po svojoj meri.....
"Anyone can modify an American 5 - 6 liter engine. Only a true artist can get the maximum of a small engine,
and a small engine in a way remembers this." (Camillo Alquati, famous Italian tuner)
 
Odgovor na temu

bakancs

Član broj: 15095
Poruke: 186



+14 Profil

icon Re: Pravljenje buggy-a19.09.2007. u 18:51 - pre 173 meseci
gde iskopaste ovu temu? gleda li iko datume postova?
Do sad, ili ga je napravio, ili nikad ni nece..
" This time next year, we will be millionaire's " - Del Boy :O)
------------------------------------------------------------
" Even a brick wants to be something" - Louis Kahn
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Pravljenje buggy-a

Strane: 1 2

[ Pregleda: 48719 | Odgovora: 21 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.