Citat:
djolep: Da ti se masina pokvarila istog dana kad si je kupio, uz ovakav nalaz servisa, postojali bi dobri izgledi da uz pomoc trzisne inspekcije dobijes novu. Dokazujuci da si masinu dobio neispravnu ti bi zapravo vrsio reklamaciju. Ovako posle 6 dana, tvoj slucaj potpada pod garanciju, a ne pod reklamaciju.
Nisi u pravu
Zakon o zastiti potrosaca
od 3. jula 2002
Član 23.
Ako se reklamacijom utvrdi da proizvod sadrži nedostatke, potrošač ima pravo da zahteva nov proizvod ili proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili da mu se vrati iznos plaćen za taj proizvod u visini cene tog proizvoda na dan vraćanja ili da mu se, uz njegovu saglasnost, otkloni nedostatak.
Potrošač može ostvariti pravo iz stava 1. ovog člana pod uslovom da ovaj zahtev za reklamaciju podnese čim je otkrio nedostatak, a najdocnije u roku od 90 dana od dana kupovine proizvoda.
Potrošač nema pravo iz stava 1. ovog člana ako je nedostatak na proizvodu nastao njegovom krivicom ili je otklanjanje nedostatka vršilo neovlašćeno lice.
Kompletan zakon na
http://www.serbiafood.co.yu/propisi/zastitapotrosaca.htm
Najbolje je otici u trzisnu inspekciju i posavetovati se sa inspektorom
[Ovu poruku je menjao Joker dana 23.09.2005. u 08:52 GMT+1]
format c: /udari_disk_o_beton /jako