Imam gore navedenog Golfa iz '87 godine. Da malo olakšam stvar prešao je 324.000km bez otvaranja motora.
Kad ga palim ujutru vergla oko 5-7 sekundi i upali. U samom startu izbaci oblak belog dima i neravnomerno radi. Rad se stabilizuje ako ga ostavim da radi u leru oko 5 minuta, ili ako ga odmah ubacim u prvu i malo mu povećam broj obrtaja, tačnije kad mu se turbina aktivira.
Hidropodizači se malo čuju, ali nisu još za zamenu. Radio sam pre godinu dana remont, reglažu, čišćenje i zamenu elemenata bosch pumpe. Zamenjene su dve dizne i dve košuljice. Druge dve su bile dobre.
Sipam u njega Valvoline MaxLife i trošio mi je do skoro (dok je bilo hladnije) 0.5-0.7l na 2.000km. Sad se i potrošnja ulja povećala na oko 1-1.2l na 2.000km.
Od skoro kad je auto zagrejan na leru zna da mi se pali lampica za ulje, iako je ulje na tri četvrtine do maximuma. Zamenio sam oba merača pritiska ulja (na bloku motora i na uljnom hladanjaku). Od tada se manje pali.
Primetio sam i da je malo povećana potrošnja goriva.