Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?

elitemadzone.org :: MotoZone :: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 24606 | Odgovora: 57 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

planetvranje

Član broj: 93097
Poruke: 5
212.200.97.*



Profil

icon Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?28.04.2006. u 02:31 - pre 169 meseci
Sta mislite o startnoj brzini i nosivosti? Gomila kineskih motora su 4-taktne masine. Moje pitanje je da l su to imitacije motora ili to stvarno ide i moze da ponese i dve osobe. Pozdrav
 
Odgovor na temu

MatezYU

Član broj: 4114
Poruke: 1586
*.adanet.co.yu.



+17 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?12.05.2006. u 07:04 - pre 169 meseci
Dvotaktne masine pri istoj kubikazi su startnije, imaju bolje ubrzanje, vise obrtaja itd... Cetvorotaktni motori su pouzdaniji, manje trose (ekonomicniji su), dugotrajniji su... E sada vidi sta ti odgovara... Licno sam cuo da su kineski skuteri sr**e... E sada ne znam...

Poz
 
Odgovor na temu

skroller
Ilic Aleksandar

Član broj: 33169
Poruke: 68
*.dialup.neobee.net.



+4 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?21.05.2006. u 21:44 - pre 168 meseci
Sve je ovo tacno sem da su 4taktni pouzdaniji, a pitanje je i za dugotrajnost. Sto prostija masina, to je pouzdanija (ne bas bukvalno, ali tako nekako) uzmite samo za primer tomosove motore. Ja sam vozio tomos t-15 pet godina, leti svaki dan, bukvalno srafciger nisam uboo u njega. Sta tek reci za savremenije dvotaktase npr italijanska Aprilia, Gilera itd....

Obrisan nepotreban citat.

[Ovu poruku je menjala cicika dana 24.05.2006. u 11:20 GMT+1]
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1921



+395 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?22.05.2006. u 07:14 - pre 168 meseci
Jel' se bese dvotaktni registruje i vozi na trajnu a cetvorotaktni sa A i registruje svake godine?
 
Odgovor na temu

MatezYU

Član broj: 4114
Poruke: 1586
*.ru
Via: [es] mailing liste



+17 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?22.05.2006. u 08:09 - pre 168 meseci
Ma kakvi. Gleda se samo kubikaza. Ja imam cetvorotakni motor 48ccm i registorvan je na malu dozvolu. U svemu su ti bolji cetvorotaktni. Manje trose, lepse rade, svecicu redje menjas... Da su bolji dvotaktni motori ugradjivali bi ih u automobile. A ovako su ostali samo trabant i wartburg kao uspomene.... :)
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10269



+1241 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?22.05.2006. u 12:00 - pre 168 meseci
Moj otac je pre 15 godina vozio dvotaktnog Varburga i motor tog automobila je nesto naj problematicnije sto sam video u zivotu. Kad izadje na autoput nije problem, nikad nije stao, ali zato mu kreni-stani po gradi i spora voznja nikako ne odgovara, svecice se zaulje i vuce sa 10% snage. To je smejurija, secam se kad ga je jednom prilikom neki traktor preticao... Kad dodje na pumpu, ono ima benzina a nema dvotaktola, on ne sme da sipa benzin vec mora na drugu pumpu, kad tramo ima dvotaktola, nema benzina...
Naj manje pakovanje od cetvrt litra tog ulja kosta preko 100 dinara i to treba pomesati sa 10 litara benzina, znaci gorivo te u startu kosta 15% skuplje. Ono sto je veci problem je sto ne mozes potrositi celo pakovanje tog ulja, vec moras vuci tu plasticnu flasu sa sobom, sto opet nije problem dok ti se ulje prvi put ne prospe i zamaze sve... onda ces poludeti i reci sebi "nikad vise dvotaktni motor".
Znaci, dvotaktni motor je mnogo dobro resenje, izuzev sitnica koje nerviraju coveka do ludila.
Boze,
daj mi smirenost da prihvatim ono sto ne mogu da promenim,
hrabrosti da promenim ono sto mogu
i mudrosti da to dvoje razlikujem.
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10269



+1241 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?22.05.2006. u 12:05 - pre 168 meseci
Da, za malo da zaboravim, izduvni gasovi dvotaktnih motora su malo vise smrdljivi nego kod cetvorotaktnih, zbog sagorelog ulja. Nisam nikad vozio skuter pa ne znam koliko je to problem - da li ti smrdljivi gasovi ostaju daleko iza tebe, ili kad se uvece vratis kuci sav smrdis na sagorelo ulje, ako neko ima iskustva neka napise.
Boze,
daj mi smirenost da prihvatim ono sto ne mogu da promenim,
hrabrosti da promenim ono sto mogu
i mudrosti da to dvoje razlikujem.
 
Odgovor na temu

MatezYU

Član broj: 4114
Poruke: 1586
*.ru
Via: [es] mailing liste



+17 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?22.05.2006. u 12:37 - pre 168 meseci
Xa xa...
Bas tako. Te sitnice sam zaboravio da dodam :)
Cetvorotakni su mnoooooogo bolji. Kao sto si vec i rekao gore, manje zagadjuju okolinu, svecica duze traje, tise i stabilnije rade, ma sve je bolje... :)
Dvotakni su istorija...
 
Odgovor na temu

zokish
Smed. Palanka

Član broj: 37671
Poruke: 291
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?22.05.2006. u 13:04 - pre 168 meseci
matez, očigledno malo znaš o motorima. Dvotaktni motori nisu istorija.
Uzgred, poredite potpuno različite koncepcije motora.
Kada bi upoređivali 2T motore sa nezavisnim sistemom podmazivanja kao što ih ima 4T sastav izduvne emisije bi bio sličan. Što ne kažete kolika je razlika u snagama tih motora pri istoj kubikaži, ako je samo to mera?
svih mi dabrova ontaria
 
Odgovor na temu

fade
Šalingrad

Član broj: 43688
Poruke: 2906
*.vdial.verat.net.



+69 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?22.05.2006. u 13:50 - pre 168 meseci
Dvotaktni motori su bre mnogo bolji ,vishe snage i rpm-a sa manje kubika , samo je problem podmazivanje ,ali opet kad se razmisli o potrosnji ,250 ccm 2T troshi kao 600 ccm 4t a snaga je priblizna.
Ko zna zna, ko ne zna 6.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?22.05.2006. u 18:48 - pre 168 meseci
Pozdrav,

u svakom slucaju rec je o dve razlicite koncepcije motora, ono sto je bitno jeste izdiferencirati vlastite zelje i potrebe i u skladu sa tim definicijama potraziti resenje za sebe. Pri malim kubikazama kakve pruzaju uglavnom skuteri, neophodno je potraziti resenja za nesto vece krajnje brzine i to u dvotaktnim agregatima uglavnom ali kada pricmo o vecim kubikazama na skuterima, recimo Kymco xciting 500 (ko je ikada vozio ili seo samo da se vozi na ovu skalameriju zna tacno o cemu pricam), onda vec mozemo da se u potpunosti priklonimo 4T motorima. Ipak, ovo je pre model posmatranja od modela do modela nego nekakav sematski obrazac za odabir masine bazirane na 2 ili 4 takta. To znaci da prvenstveno pogledas sveukupne karakteristike koje pruza jedan model koji Ti se svidi pa onda mozemo tek da prodiskutujemo o konkretnim modelima, naravno, ukoliko imamo znanja im iskustava sa takvim modelima.
 
Odgovor na temu

Kosta ******um Rex Persia
tre
Ofenbach am Main

Član broj: 44544
Poruke: 2312
*.smin.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?23.05.2006. u 00:09 - pre 168 meseci
Čekajte, samo jedno objašnjenje. Moj drug je kupio neku Apriliju iz 1999 i troši neverovatno mnogo, od 3 do 3.5 litra na 100 km, što je previše za jedan skuter.

Zanima me koji model ima do 49 ccm a da troši do 2.5 litara max, a da je malo novije godište, i da nije kinesko s*****.
Live long and prosper.
Permission to come aboard,captain.Permition granted.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?23.05.2006. u 02:09 - pre 168 meseci
Čisto informacije radi, nešto iz oblasti mog interesovanja...

Yamaha-in najsnažniji 4-taktni vanbrodski motor je F225 sa 225 konja.
Najsnažniji motor uopšte (od Yamahe) je Z300, koji (pogađate) ima 300 konja, iz sada već čuvene je HPDI serije i predstavlja najskuplji top model.

Verujem da vam je jasno šta pouzdanost i snaga znače u nautici. Pogotovo po toj ceni. Apsolutno je jasno da izbor motora zavisi isključivo od direktnih potreba i afiniteta, uključujući i cenu održavanja, ali i eksploatacije.

Ono što je definitivno činjenica je da 2-taktni motori ipak nisu prošlost, ma koliko to nekome izgledalo neobično.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

MatezYU

Član broj: 4114
Poruke: 1586
*.ru
Via: [es] mailing liste



+17 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?23.05.2006. u 06:02 - pre 168 meseci
Dobro, 2-taktni motori nisu toliko zastareli, vec se koriste samo u specificnim situacijama. To sam i rekao vec ranije da imaju vece snage pri istoj kubikazi, ali i da vise trose i manje traju. Mnoooogo vise zagadjuju okolinu. I najnoviji skuteri koji koriste sinteticka ulja za dvotaktne motore kada projure oseti se smrad. Sto je veca masina, ona je dugotrajnija. A evo i primera iz prakse. Tomos-ov APN6 49ccm, dvotaktna masina, ne znam tacno snagu, pretpostavljam da je oko 2kW, trosi oko 5 litara... Honda je napravila 48ccm motor, cetvorotaktni, 2,4kW, trosi ispod 2 litre (negde oko 1,7)... Slazem se da je APN smisljen pre 30 godina ali i ta Honda nije tako mlada. Cak se i u Kragujevcu pravi licencirani motor od te Honde (ORION firma).
 
Odgovor na temu

zokish
Smed. Palanka

Član broj: 37671
Poruke: 291
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?23.05.2006. u 07:26 - pre 168 meseci
STORM48, a recimo najsnažniji motori za dugolinijske plovidbe velikih tankera, katerpilarevi 2T sa turbopunjačem i nezavisnom sistemom podmazivanja... (kojeg startuje mali 4T motor)

Skuteri sa direktnim elektronski kontrolisanim ubrizgavanjem imaju mnogo manju potrošnju od klasičnih, pa recimo Aprilia SR DiTech injection deklarisana 2,3l/100km, zatim Gilera Runer Purejet (takođe injection) 2,5l/100km, Peugeot Elystar 50TSDI 2,5l/100km, NRG PureJet 2,45l/100km, Honda Zumer (Rokus) 4T 2,3l/100km ...(naravno svi su sa 50ccm)

Definitivno moramo da se složimo oko toga šta upoređujemo da ne bi i klin i ploča trpeli...
svih mi dabrova ontaria
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?23.05.2006. u 08:07 - pre 168 meseci
Pozdrav,

znas, Kosta ******um Rex Persia, bilo bi skroz OK kada bi nekada imao u vidu i licna iskustva sa stvarima o kojima pises, to se kod Tebe vise ocito ne odnosi samo na HW vec je to obrazac u ponasanju. Sve sto si uspeo da napises u dve reci o kineskim motorima je cisto lupetanje bazirano samo na nekom lupetanju koje si cuo od nekog koje verovatno na isti nacin izgradio svoj lupetajuci stav. U postu iznad tog Tvog ja sam upravo opisao jedan "Kinez" a mislim da bi sada bilo suvise objasnjavati kako su vecinski vlasnici gotovo svih vodecih kineskih fabrika motora upravo - Japanci. I to oni Japanci za koje si verovatno i sam cuo, recimo prvenstveno Honda, Suzuki i Yamaha. Oni svoje stare modele ugradjuju u savremeno ruho i nude po bagatelnim cenama iz razloga plasiranja novih tehnologija po realnim, jakim cenama u koje je ukalkulisan i razvoj savremene tehnoligije a ne zeleci da se sada baci stara tehnologija samo zbog neaktuelnosti. Inace, ovim principom je i VW proizvodio svoju popularnu BUBU jos dugo dok nije dozivela "smrt u izgnanstvu", tacnije u Meksiku, tako je i Fiat radio sa vecinom svojih modela a takodje i Renault sa Daciom, jednako kako se to i danas radi. Cak stavise, i u Zastavi se ugradjuje davno prevazidjeni motor iz PC grupacije i to kao top model.

Koliko da ponesto i pravilno naucis pa da imas da preneses svojim dosadasnjim "strucnjacima" sa informacijama, u Kini trenutno funkcionise preko 1200 razlicitih fabrika motocikala, od malih, gotovo porodicnih, pa sve do ozbiljnih fabrika. Ipak, iza svega 13 od njih danas stoji kineska Vlada, sto ce reci da svaki njihov neodradjeni ugovor sa inostranstvom pokriva i obestecuje finansijski Trgovacko odelenje u Konzularnom predstavnistvu u drzavi gde bi se eventualni kiks desio. Dakle, odmah u startu imamo podelu na ozbiljnije i neozbiljnije proizvodjace iz zemlje iza Velikog zida. Ipak, ovih 13 proizvodjaca se izdiferenciralo posle velike provere jedne Vladine komisije iz 2004. i od tada vecina od ostalih fabrika nastoji da svojim radom zadobije taj status sto znaci da se sve radi po sistemu da stvari idu u jos boljem pravcu. Naravno, kao i svuda, i ovde ima jos uvek puno skarta ali Tvoja uopstena konstatacija je definitivno rezultat opsteg elementarnog nepoznavanja materije o kojoj diskutujes.

Jedan primer, ako nista ono barem za opste obrazovanje. Prvi domaci Hell's Angel, kontroverzni T.Montano, postao je to u Juznoafrickoj republici gde je i nabavio svoj Harley Davidson, jedan od najskupljih motora inace. E pa na tom motoru je ostao bez radilice koja je pukla posle predjenih 60.000km. Ovo je samo jedan od primera koliko i najskuplje moze biti bofl itekakav, kod ovog proizvodjaca se upravo islo na rasterecivanje stavljanjem veoma malo KS u izuzetno veliki zapreminski radni prostor koji je kod pomenutog modela cak litar ipo ali ocito ni to nije pomoglo. Hocemo li sada po internetu proglasavati i HD nekim falsom?
 
Odgovor na temu

Kosta ******um Rex Persia
tre
Ofenbach am Main

Član broj: 44544
Poruke: 2312
*.smin.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?23.05.2006. u 17:36 - pre 168 meseci
Citat:
znas, Kosta ******um Rex Persia, bilo bi skroz OK kada bi nekada imao u vidu i licna iskustva sa stvarima o kojima pises, to se kod Tebe vise ocito ne odnosi samo na HW vec je to obrazac u ponasanju. Sve sto si uspeo da napises u dve reci o kineskim motorima je cisto lupetanje bazirano samo na nekom lupetanju koje si cuo od nekog koje verovatno na isti nacin izgradio svoj lupetajuci stav. U postu iznad tog Tvog ja sam upravo opisao jedan "Kinez" a mislim da bi sada bilo suvise objasnjavati kako su vecinski vlasnici gotovo svih vodecih kineskih fabrika motora upravo - Japanci.


Pa ja nigde i nisam rekao da se razumem u skutere, već sam u tom mom postu preneo ono što je meni rekao drug koji je kupio dvotaktnu Apriliju iz 1999, i žali se da mnogo troši, prosečno oko 3.5 litra, što je, složićeš se, za to godište skutera začuđujuće mnogo.

Izvini ako si me pogrešno shvatio, lancia88. Mene sad zanima gde se u Srbiji i po kojoj ceni može naći taj Hondin model koji troši ispod 2 litra na 100 km, a koji je član MatezYU pomenuo u gornjem postu? I naravno, kolika bi bila orijentaciona cena, nadam se da je ispod 1800 evra.
Live long and prosper.
Permission to come aboard,captain.Permition granted.
 
Odgovor na temu

zokish
Smed. Palanka

Član broj: 37671
Poruke: 291
213.244.197.*



Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?23.05.2006. u 19:39 - pre 168 meseci
to moze biti honda zoomer

http://www.reviewcentre.com/info-93386.html
http://www.centars.co.yu/honda/moto/motori/scooter/zoomer/t.html

ali kosta oko 2400EU cini mi se sa PDV-om.
svih mi dabrova ontaria
 
Odgovor na temu

MatezYU

Član broj: 4114
Poruke: 1586
*.ru
Via: [es] mailing liste



+17 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?23.05.2006. u 20:27 - pre 168 meseci
Motor koji sam gore pomenuo sklapa se u Kragujevcu, tj. sklapa ga firma ORION. To je u sustini licenca uspesnog Hondinog motora (onaj sa malim tockovima), s'tim da je Honda pravila te motore jos jako davno. Onda se jedna Indijska firma dosetila da napravi mali motorcic sa tim 48ccm 4-taktnim motorom. Uzela licencu i pocela da radi. Ja sam kupio prosle godine taj model od 48ccm 4-takta. Motor ima 2,4kW snage, registrovan je za 2 osobe, snazan je. U jednom cugu sam prelazio 75km sa dve osobe. Moram napomenuti da motor nije nista preterano lep, za nijansu lepsi nego APN. Rezervoar mu je 3,5L. Ja sam sa 4L presao 150km u cugu i to sa dve osobe. Sto znaci da trosi oko 2,6L na 100km ali to je sa dve osobe i onda sam bas jurio, isao sam oko 60km/h. Inace motor moze i do 85km/h ako se sipar Super 98 oktana koji se i preporucuje. Ekonomicno ga je voziti sa 45km/h onda najmanje trosi. Super 98 je skuplji i nema ga svuda pa ja tankujem ovaj obican Premium. Kada ga sam vozim trosi ispod 2 litre. Isto tako malo trosi i u gradu. Ukucajte u google GIZMO i nacicete sigurno nesto o ovom motoru. Ima jedan poljski sajt kojem sada ne znam tacno adresu ali cu videti da je nabavim. Tamo sve lepo pise, ima detaljne slike motora, kako spolja tako i konstrukcija motora.
Ima u stvari 3 varijante ovog motora. Ima dva koja izgledaju identicno, s'tim da je jedan model 2-takni a drugi 4-takni. Imaju istu sasiju, jedino ovaj dvotaktni ima automatski menjac a cetvorotakni 4 brzine. Postoji i treca varijanta koja je po meni najbolja. Motor je 4-takni (isti kao onaj prethodni) samo sto mu je lepsi dizajn, ima vece tockove, lepsi rezervoar itd...
Ja sam svog platio 800e prosle godine, sto je bilo negde oko 84,000din. Sada sam cuo da su poskupeli. Ja sam uzeo onu 4-taktnu masinu. Ovaj dvotaktni je bio oko 600e a onaj najnoviji oko 1000e. E sada ne znam kakve su cene, cuo sam da su malo poskupeli. Ali ako uzmemo u obzir da je Tomos Automatic 1100e onda je ovo najbolji odnos cena kvalitet. Moram napomenuti da motor sklapaju nasi u Kragujevcu i da sam morao sam da prekontrolisem sve zivo na njemu. Ne znam da li je to obicaj i kod drugih proizvodjaca ali ovde sam bukvalno morao sam da proverim sve, da zategnem tockove, amortizere, i mnogo toga... Ima neki srafovi koji su samo do pola bili zategnuti. Motor je izvanredan i presao sam za manje od godinu dana 5000km. Vozim ga svaki dan 12km na posao. I jos se vozim sa njime po gradu. Mesecno tankujem za 400din i vozim ga ceo mesec. Jos da napomenem da motor ima izvanredan zvuk, posto je cetvorotakni i ima neki specifican auspuh... Motor nema ubrzanje ali je zato mnogo jak i pouzdan. Svecicu jos nisam menjao. U pocetku sam menjao cesce ulje na prvih 300km i na posle jos 1000km dok se nije razradio ali sada koristim sinteticko i menjam na svakih 5000km...
Kada prodje neko pored vas sa takvim motorom ucini vam se kao da je najmanje 750ccm a ne 48ccm :)
 
Odgovor na temu

MatezYU

Član broj: 4114
Poruke: 1586
*.ru
Via: [es] mailing liste



+17 Profil

icon Re: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?23.05.2006. u 20:30 - pre 168 meseci
E da, da dodam jos... Onaj ko ima kineski skuter i ima automatsko mesanje ulja i goriva, savetujem da iskljuci tu pumpu za dvotaktno ulje. Jer ako to slucajno rikne riknjava i motor... :) A onda...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: Da li je bolji skuter sa 2-taktnim ili 4-taktnim motorom?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 24606 | Odgovora: 57 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.