Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...

elitemadzone.org :: AutoZone :: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...

Strane: 1 2

[ Pregleda: 15505 | Odgovora: 23 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Bane Stajic

Član broj: 87600
Poruke: 32
*.ptt.yu.

Sajt: www.obucar.rs


+2 Profil

icon Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...10.05.2006. u 13:31 - pre 221 meseci

Od skoro sam vlasnik Renault-a 18 (na nagovor jednog prijatelja),i lutajuci po internetu po sajtovima fanova tog modela,jako cesto sam nailazio na podatke tipa "vozim ga xy godina ,presao sam 200 000,300 000...itd bez generalne" pa pozivam nekog ko ima neka saznanja i literaturu,service manual ,i sl..

[mod edit] izmenjen naslov teme radi razumljivosti.

[Ovu poruku je menjao ton_majstor dana 11.05.2006. u 14:59 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Renault 18 400 000 km bez generalne mit ili...10.05.2006. u 13:50 - pre 221 meseci
Uf, mogao te je prijatelj i bolje savetovati To i nije baš model Renoa koji se puno proslavio, ali opet sve zavisi od održavanja i eksploatacije; ako se sve radi po propisu možda i može preći toliko (mada verujem da su to ipak retki slučajevi).

[Ovu poruku je menjao Bryan Fury dana 10.05.2006. u 14:51 GMT+1]
 
Odgovor na temu

indicator1
BGD

Član broj: 4248
Poruke: 533
*.ieent.net.



+1 Profil

icon Re: Renault 18 400 000 km bez generalne mit ili...10.05.2006. u 15:58 - pre 221 meseci
Ima dosta automobila koji mogu da izdrze te kilometraze, ali ne i kod nas(tj po nasim putevima, sa nasim gorivom...). Nije taj Reno nesto posebno ni bolji ni gori od njemu slicnih. Mene je svojevremeno fascinirao test mercedesa 124 dizel koji je presao 1.000.000 kilometara. Nalazi na kraju su bili: ima nesto manju kompresiju, 5-6 konjskih snaga manje, malo oslabljena sedista i neke sitnice. Ali da je vozen po nasim putevima, sigurno ne bi preziveo ni pola od toga.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Renault 18 400 000 km bez generalne mit ili...10.05.2006. u 16:28 - pre 221 meseci
Ovo ću napisati uz mogućnost da me posmatrate kao totalnog lažova. Ipak, istina je -

Moj otac je pre nekoliko godina na licitaciji prodao službeni Reno 18, koji je STVARNO, BEZ GENERALNE, prešao 1.080.000 i nešto preko (ne mogu da nađem koliko tačno, izgubih papirić gde sam zapisao).

Znači, to nije mit. Problematika se sastoji u tome da mnogi primerci ne pređu ni 300.000, a da ne budu servisirani milion puta.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10898



+1349 Profil

icon Re: Renault 18 400 000 km bez generalne mit ili...10.05.2006. u 16:40 - pre 221 meseci
Osim puteva, vaznu ulogu ima i nacin ekspoatacije. Na zapadu ljudi upale auto i voze 100-200-300 km, dok kod nas auto se pali 15 puta dnevno da predje po 3-4 kilometra. Licno smatram da ce se motor pohabati manje za tih 300 km ravnomerne voznje, nego za pet puta kracu kilometrazu ali toplo-hladno 15 puta.
Dizel motor ima predispozicije da izdrzi duplo vise od benzinca. Razlog tome je sto dizel radi na u proseku duplo manje obrtaja, znaci, za sat rada benzinac se pohaba koliko dizel za 2 sata.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: Renault 18 400 000 km bez generalne mit ili...10.05.2006. u 22:33 - pre 221 meseci
Moguce je da i benzinci predju 400.000 uz redovno odrzavanje i voznju na otvorenom putu.
Kratke relacije i gradska voznja znatno skracuju vek motora.
 
Odgovor na temu

viktorparacin
tehnicar za emisionu tehniku

Član broj: 10615
Poruke: 397
*.beotel.net.

Sajt: www.barkan.rs


+1 Profil

icon Re: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...11.05.2006. u 19:01 - pre 221 meseci
samo da se nadovezem na @pctel :
vozim reno 5-cu dizela, 492.577km mu je trenutno. Generalna radjena na oko 390.000km. Da ima nov kupio bih novog.
pozdraV!


( a da: zaboravih: 70% te kilometraze je po auto putu . Valjda je u tome tajna)

[Ovu poruku je menjao viktorparacin dana 11.05.2006. u 20:04 GMT+1]
Prime focus 1.60m, Nokia9800, Dreambox 500HD, Total TV-maximum, Xperia Go,
Yamaha RX-V395, Bose AM5 III, Sony CDP-XE700, Daikin FTKX35, ...
 
Odgovor na temu

Bane Stajic

Član broj: 87600
Poruke: 32
213.137.127.*

Sajt: www.obucar.rs


+2 Profil

icon Re: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...12.05.2006. u 05:18 - pre 221 meseci
Nisam verovao da ce ova tema naici na bilo kakve reakcije,pogotovo sto je taj model stariji od vecine ucesnika u ovom forumu ,tako da sumnjam da neko ima licnog iskustva po tom pitanju ,pa sam prijatno iznenadjen reakcijom svih koji su pisali.
Medjutim i dalje ocekujem nekog ko ima licnog ili profesionalnog iskustva sa tim modelom,pogotovo ako ima ucesnika iz slovenije ,s obzirom da se to tamo proizvodilo,cak sam na jednom sajtu gde se okupljaju fanovi R 18 naisao I na slovenackog zamenika ministra za nauku,koji u svom voznom parku osim novih automobila cuva I neguje I jedan stari R 18 tlj.
Jedno iskustvo:


If you thought it's great to have one Renault 18, how about THREE!?!?! Swedish Micke Sahlström and his girlfriend own three identical red Renault 18s TS from 1980. The have run 312.000km, 213.000km and 205.000km. Micke also sent a lot of pictures of this R18 triplet.


[Ovu poruku je menjao Bane Stajic dana 12.05.2006. u 06:44 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Boba-No1
Nova Pazova

Član broj: 88704
Poruke: 16
80.93.231.*



Profil

icon Re: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...12.05.2006. u 23:45 - pre 221 meseci
Citat:
sasa022: Moguce je da i benzinci predju 400.000 uz redovno odrzavanje i voznju na otvorenom putu.
Kratke relacije i gradska voznja znatno skracuju vek motora.


Upravo to, otac mog ortaka je radio u jednoj državnoj firmi i kao vozač direktora je zadužio novu Opel Askonu, vozio je i održavao samo on, a kada je promenio auto, a Askona pala u ruke nekom drugom vozaču ubrzo je došla i prva generalna i to na 420 000 km!
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...13.05.2006. u 00:11 - pre 221 meseci
Pozdrav,

jedna od retkih tema na kojoj je sve izneseno iz iskustava, poprilicno tacno i precizno. Ja bih samo nadovezao Indikatora na ono: nase gorivo, nasi putevi...moj tip je trio: domaci putevi, gorivo i majstori. Uz skoro pravilo da se sve krpi jer vlasnik nema novca (prvaci sveta u smirglanju svecica itd.), ovi faktori skracuju vek motora ali ne samo motora vec i privesenih uredjaja/agregata itd. Ovde se sve price o domacim uslovima eksploatacije prekvalifikuju u relativu.

Ukoliko kupujes R18, obrati paznju na njegovo prelomno godiste, ako se dobro secam bese 1983., a tada se lomi sa prosecnog na nadprosecni model. Na oko ces ga uglavnom prepoznati po 4 srafa po tocku, stari model koji niposto ne treba da uzimas ima svega 3 rupe po tocku. Ne bih sada nabrajao razlike izmedju ovih modela a i veoma je bitno izabrati i tip motora, ponajbolje se na njemu pokazao mozda 1,4 agregat ali se raspitaj jos o tome. Ja sam poodavno batalio sve to pa i nemam bas najsvezije informacije, tj. u ovom slucaju iskustva.
 
Odgovor na temu

crazy milojko

Član broj: 82591
Poruke: 3
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...13.05.2006. u 02:23 - pre 221 meseci
Citat:
lancia88: Pozdrav,

jedna od retkih tema na kojoj je sve izneseno iz iskustava, poprilicno tacno i precizno. Ja bih samo nadovezao Indikatora na ono: nase gorivo, nasi putevi...moj tip je trio: domaci putevi, gorivo i majstori.

imas ti neka uputstva kako to da se resava?
ili da taljigam ja ovde i dalje kako znam i umem pa dokle stignem?
Citat:
lancia88:
Uz skoro pravilo da se sve krpi jer vlasnik nema novca (prvaci sveta u smirglanju svecica itd.), ovi faktori skracuju vek motora ali ne samo motora vec i privesenih uredjaja/agregata itd.

pa pobogu ljudi dajte neka konkretna resenja i uputstva
sta?
kako?
gde?
odakle?
kamo?
ali jasna i precizna i neposredna
inace ovo ostaje samo jos jedna prica
sa tuznim krajem po makinu
zamolio bih za zaista konstruktivan odgovor plz
thx
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...13.05.2006. u 12:57 - pre 221 meseci
Uopšte ne razumem šta si hteo da kažeš ovim postom?
Svi su izneli svoja iskustva i rekli šta imaju? Možda očekuješ da Ti neko ponudi odličan primerak na prodaju???

A osim toga, nisi pokretač teme, tako ne vidim zašto negoduješ?

Pozdrav
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...13.05.2006. u 13:01 - pre 221 meseci
Pozdra. Ovo su neka nacelna resenja i odrednice koje Te nece spasiti bas mnogo novcano ali zato pomazu da ne dobijes i cir na zelucu i to samo av,

pa ja sam vise izneo uopsteni pogled na vozilo eksploatisano u domacim uslovima, ne kao savet za kupovinu ili ne-kupovinu. Ukoliko bas zelis taj automobil, onda se drzis onoga sto sam napisao u vezi godista jer tu posle nema popravnog. Naredna stvar je svakako izabrati majstora koji ume da posteno odradi ove poslove a to je evc prava muka, o tome smo pisali do sada izmedju ostalog. Danas je, ruku na srce, prica o skupoci francuskih automobila za odrzavanje ipak samo jedna davna urbana legenda pa se mozes okrenuti kupovini svih iole potrosnijih delova u verziji novo, dakle, sva struja recimo. Doprema goriva je izuzetno bitna stavka jer je to u vecini slucajeva karburatorska masina sto znaci da se odmah pripremis na jedan temeljniji servis istoga, eventualno pumpe za gorivo. Slicno tome treba obratiti paznju i na ostale privesene uredjaje, a to znaci da ne moras sve to servisirati i menjati odmah ali da ostavis odredjenu svotu u "slamarici" za ovakve stvari koje ce, verujem, ubrzo doci na red da se rade. To imaj u vidu prilikom vaganja izmedju trazene cene i budzeta koji si spreman da izdvojis a ovo i nisu specificni saveti za taj Tvoj auto vec nacelno "uputstvo" za varijantu da dobijes polovan automobil bez obaveznog naknadnog cira na zelucu zbog toga :)
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...13.05.2006. u 16:36 - pre 221 meseci
Citat:
lancia88: Danas je, ruku na srce, prica o skupoci francuskih automobila za odrzavanje ipak samo jedna davna urbana legenda...


Kolega, samo sa ovim se ne slažem :(

Pežo 307, ne samo što PRAVI servis za isti ne postoji (u smislu da nešto i umeju da poprave, osim što nose prefiks "ovlašćeni"), već su im i usluge skuplje nego za Audi automobile. Tu prevashodno mislim na model A6, jer sa njim imam iskustva.

Serviseri iz Verana nisu umeli da poprave sirenu, za nekakvu kesu od najlona i filca (koja stoji ispod motora) su tražili 8000 dinara, a za zamenu akumulatora traže skoro 11.000 dinara, pošto ne prihvataju da vlasnik sam donese kvalitetniji akumulator.

Rezultati održavanja, sumirani u periodu od 2002. godine, govore da je Pežo 307 (2.0HDI), ni manje, ni više, tačno duplo skuplji za održavanje od Audija A6, V6 2.6, benzinac, kojem su za isti period samo zamenjene letnje gume za zimske i obratno :)

Pežo za sada ima nešto manje od 130.000km, dok Audi ima 235.000km. Ko je tu lud, nisam siguran, jer bi taj Pežo kao trebao biti "jeftin gradski auto".

Možda sam ja samo izuzetak, ali za mene su Francuzi završili! :)

Pozdrav

[Ovu poruku je menjao StORM48 dana 13.05.2006. u 17:40 GMT+1]
 
Odgovor na temu

crazy milojko

Član broj: 82591
Poruke: 3
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...13.05.2006. u 17:12 - pre 221 meseci
Citat:
lancia88: Pozdra. Ovo su neka nacelna resenja i odrednice koje Te nece spasiti bas mnogo novcano ali zato pomazu da ne dobijes i cir na zelucu i to samo av,

pa ja sam vise izneo uopsteni pogled na vozilo eksploatisano u domacim uslovima, ne kao savet za kupovinu ili ne-kupovinu.

hvala na zaista detaljnom odgovoru
samo sto ja te stvari vec znam
sta li sam uopste ocekivao
a da
bice da mi se ustvari smucilo ovo preganjanje s' majstorima ovde a u stvari rado bi zbrisao odavde i otiso' negde gde i nema ovih muka i bice da je ustvari i citav post zbog toga (a to tek sad vidim ;) ) samo se mogu nadam da su i drugi to primetili i da ce nesto preduzeti konacno po tom pitanju if ju nou vot aj min
ne znam sta se vise ceka u ovom drustvu
meni je cekanje dojadilo

Citat:
lancia88Ukoliko bas zelis taj automobil, onda se drzis onoga sto sam napisao u vezi godista jer tu posle nema popravnog. Naredna stvar je svakako izabrati majstora koji ume da posteno odradi ove poslove a to je evc prava muka, o tome smo pisali do sada izmedju ostalog. Danas je, ruku na srce, prica o skupoci francuskih automobila za odrzavanje ipak samo jedna davna urbana legenda pa se mozes okrenuti kupovini svih iole potrosnijih delova u verziji novo, dakle, sva struja recimo. Doprema goriva je izuzetno bitna stavka jer je to u vecini slucajeva karburatorska masina sto znaci da se odmah pripremis na jedan temeljniji servis istoga, eventualno pumpe za gorivo. Slicno tome treba obratiti paznju i na ostale privesene uredjaje, a to znaci da ne moras sve to servisirati i menjati odmah ali da ostavis odredjenu svotu u "slamarici" za ovakve stvari koje ce, verujem, ubrzo doci na red da se rade. To imaj u vidu prilikom vaganja izmedju trazene cene i budzeta koji si spreman da izdvojis a ovo i nisu specificni saveti za taj Tvoj auto vec nacelno "uputstvo" za varijantu da dobijes polovan automobil bez obaveznog naknadnog cira na zelucu zbog toga :)

pravo ti kazem uopste mi se ne ide u servis a pogotovu ne ovde
sacekacu ipak neka bolja vremena
jos jednom thx
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...13.05.2006. u 22:39 - pre 221 meseci
Pozdrav,

Storm, problem je u tome sto je odrzavanje za sva vozila novije proizvodnje podjednako skupa i komplikovana, ja sam pisao za starija francuska vozila jer smo pricali o R18. Svojevremeno su i takva, starija vozila bila prava mora za odrzavanje, danas vise ne. Podjednako su komplikovana ili jeftina kao i sva ostala, kod novih je takodje slicna situacija, nebitno je cije su proizvodnje. Ne znam kako se Tebi dogodila bas tolika razlika ali verujem da jos uvek ima muljanja, sta da se radi.

Milojko, i to mu dodje neko resenje, svi smo ustvari suoceni sa time, jedino nas potreba za vozilom ipak tera da se odlucimo....
 
Odgovor na temu

crazy milojko

Član broj: 82591
Poruke: 3
*.eunet.yu.



Profil

icon Re: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...14.05.2006. u 00:25 - pre 221 meseci
Citat:
lancia88: Svojevremeno su i takva, starija vozila bila prava mora za odrzavanje, danas vise ne. Podjednako su komplikovana ili jeftina kao i sva ostala, kod novih je takodje slicna situacija, nebitno je cije su proizvodnje.

apsolutno tacno
samo sto i dalje ima (potpuno neosnovanih) predrasuda u vezi odrzavanja
za obavestene i ljubitelje evropskih a pogotovu francuskih vozila to nikad nije vazilo
pravim zaljubljenicima je bitna i sama filozofija gradnje i koncept samog vozila sto je kod francuza uvek bilo nesto posebno i drugacije
u mom okruzenju su uglavnom ljudi koji sitro ne menjaju godinama (samo modele-brend ne) tako da su me odavno zarazili tom filozofijom
a i merak nema cenu
Citat:
lancia88: Milojko, i to mu dodje neko resenje, svi smo ustvari suoceni sa time, jedino nas potreba za vozilom ipak tera da se odlucimo....

da to je resenje jer sam se vec odlucio
francuzi su zakon za mene
a sitro rules
radim sve sto mogu da bi ga kupio ali to sada ne zavisi od mene
ne odustajem i nadam se konacnom povoljnom ishodu i resenju moje potrebe za vozilom
thx
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...14.05.2006. u 12:48 - pre 221 meseci
@lancia88

Ma slažemo se, naravno. Samo sam morao nekome da se požalim :(
Ludilo za 307-icom ide dotle je akumulator NEMOGUĆE zameniti sam, ako nećeš da razmontiraš pola auta, jer je smešten u gornji-desni ugao (bliže vetrobranu), ali je zavučen ispod karoserije. Tačnije, kada se hauba otvori, akumulator se uopšte ne vidi, već samo jedna (+) klema, tek da može da se upali kablovima ako zatreba.

Inače, oduvek sam poštovao francuske automobile. Jedino me je nervirala činjenica da opasno vole da izvode nekakve kerefeke sa uobičajenim stvarima.

A što se starijih francuza tiče, to je potpuno druga priča. Na sreću! :)

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Goran Aničić
Goran Aničić
Novi Sad

Član broj: 7404
Poruke: 414
*.ADSL.neobee.net.

Sajt: www.personalmag.rs/blog/o..


Profil

icon Re: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...15.05.2006. u 15:53 - pre 221 meseci
Samo da potvrdim "teoremu", pre neki dan me vozio novosadski taksista sa R18 1.4, kaže da je auto prešao preko 600.000 km (s tim što pretpostavljam da je bilo neke "generalnije" popravke).
ICT magazin
IT, Mobile, Gaming online magazin
------------------------------
Blog
Svakodnevnica Blog Auto blog
------------------------------

Kompjuterski e-zine
Personal magazine
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...15.05.2006. u 17:56 - pre 221 meseci
Pozdrav,

nemoj se naci licno prozvanim ali taksisti su tako pouzdan izvor da sam prosto fasciniran - jos nisam sreo nekoga kome trosi auto vise od par litara, kome se kvari i ko nema upravo najbolji moguci primerak jer su svi ostali znatno, znatno losiji...he,he.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Renault 18, preko 400 000 km bez generalne mit ili...

Strane: 1 2

[ Pregleda: 15505 | Odgovora: 23 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.