Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Da li se ovaj problem resava trigerom?

[es] :: MS SQL :: Da li se ovaj problem resava trigerom?

[ Pregleda: 3474 | Odgovora: 7 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

tanjakg81
Tanja Radovic
Kragujevac

Član broj: 77560
Poruke: 37
*.verat.net.



Profil

icon Da li se ovaj problem resava trigerom?04.06.2006. u 16:22 - pre 217 meseci
Imam tri tabele,Fakture, Izvodi i Nalog. Izmedju ostalih tabele Fakture i Izvodi mi sadrze i polje "proknjizeno" koje je po default-u 0.Htela bih da kad se u tabeli Nalog unesu odgovarajuce vrednosti iz tabela Fakture ili Izvodi, vrednost polja "proknjizeno" dobije vrednost 1?
Apsolutni sam pocetnik u radu sa SQL Serverom, pa ako bi neko imao volje i vremena da mi odgovori da li se ovaj problem resava trigerom i da me uputi kako to da izvedem bila bih mu veoma zahvalna?
 
Odgovor na temu

Zidar
Canada

Član broj: 15387
Poruke: 3085
*.qc.sympatico.ca.



+79 Profil

icon Re: Da li se ovaj problem resava trigerom?04.06.2006. u 17:39 - pre 217 meseci
Izgleda da ti ne treba trigger, a ni polje "proknjizeno". Iz onog sto si opisala sledi da
proknjizeno postaje = 1 kad se izvod/faktura unese u tabelu Nalog. Uvek mozes da napise kveri (view) koji ce da pogleda u tabelu NAlog i ako tamo potrazi vrednosti iz Faktura/Izvod. Ako su vrednosti nadjene, onda view vrati vrednost "Proknjizeno", u suporotnon vrati "NIJE proknjizeno"

Ako nam das vise detalja (tacnu strukturu tabela, PK, FK) onda mozemo da ti pokazemo i kveri koji to radi, a ako bas insistiras mozemo i trigger da ti pokazemo.

:-)
 
Odgovor na temu

tanjakg81
Tanja Radovic
Kragujevac

Član broj: 77560
Poruke: 37
*.verat.net.



Profil

icon Re: Da li se ovaj problem resava trigerom?04.06.2006. u 18:03 - pre 217 meseci
Pa da, ako zelim "neproknjizene" fakture/izvode mogu ih dobiti sa MINUS jel' da?
Nesto kao :

SELECT * FROM Fakture
MINUS
SELECT * FROM Nalog