Dobro Stole, nisam ni ocekivao od nekog ko ima takve "pretenzije" sa nikom, da shvati moje postove.
Previse povrsno razmisljas, pa mi je jako tesko da zapocnem pricu.
Covek ima kontroverznu zelju, i odatle "savet" da malo prouci, sta moze da "dobije" za takav motor, a da ga ne oderu (pod parolom "moze sve" samo plati nenormalno). A za majstore je "lutka" neko sa "ekstra" zeljama. Znaci vise dobronamerno, nego tehnicki.
Da li je 135 konja dovoljno ili nije, pa zavisi, da li su "dodati" ili "udavljeni', razlika je velika, ne raspravljamo o brojkama, ves o "ponasanju" motora.
Moze se i na trkaceg konja staviti samar...
Prica o "zaradi" vazi za majstore, realno, i za one sto "zaradjuju" kada plate nesto jeftinije. Za njih je vic o Muji.. o dva druga koji su "zaradili" po deset maraka.
Ako neko treba da iskesira, odmah, 1200€ (a izgledi su takvi, zbog motora), prelazi stotinak km dnevno, "zarada"
mu je 3-4€ dnevno, na autu, koji upola toliko gubi na ceni, otprilike. A investicija se "isplacuje" za godinu dana. "Stedljiva" logika, das pare odmah, i mozda se "isplati" za godnu. a mozda i slupa auto za 6 meseci, pa je zarada...
naravno, sudari se drugima desavaju.
Mada je prava steta kada auto stoji, nema "zarade"
Pri tome se malo povecaju troskovi odrzavanja, paljenje, instalacije moraju da budu u perfektnom stanju, ne u "dobrom", mogu ovi kablovi jos da izdrze... sto dodatno "umanjuje" zaradu, pa i agresivni plin malo jede vodjice ventila...
Cisto da se malo vise informise, a majstori sluze da instaliraju tacno ono sto bude trazio, uz neku "korekciju", ili sitnu izmenu. Ali ga nece posmatrati kao "ovcu".
Poz.
P.S. Uredjaj koji mu "ostane", tesko da vredi 1000€, tesko ce neko toliko da plati za raubovan uredjaj, pre ce dodati 200 evra za nov, a "uredjaju" moze i da padne cena za godinu dana, a majstorske ruke kostaju..
[Ovu poruku je menjao vladd dana 23.09.2006. u 03:39 GMT+1]