Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Instalacija programa na Freespire OSS

[es] :: Linux :: Instalacija programa na Freespire OSS

[ Pregleda: 2138 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mnemanja_

Član broj: 65815
Poruke: 35
*.beobug.com.



Profil

icon Instalacija programa na Freespire OSS05.11.2006. u 20:10 - pre 212 meseci
Evo ovako- totalni sam pocetnik sa linuxom ali sam nekao uspeo da instaliram freespire oss koji se nalazi na "mikrovom" disku... sve lepo radi ali nikako ne mogu da provalim kako da instaliram neki program i kako da namestim konekciju za internet (trenutno koristim i windows xp). Imam program koji zelim da instaliram i u windowsu ga vidi kao rar fajl sa .tar extenzijom i nemam pojma sta da radim sa njim da bih ga instalirao u linuxu. A sto se tice modema u, to je "Agere systems PCI soft modem"... please help!
keep smiling :)
 
Odgovor na temu

Marko Medojević
Team leader
Digital ST
Beograd

Član broj: 93659
Poruke: 776
*.adsl.sezampro.yu.

Sajt: www.digitalst.rs


+99 Profil

icon Re: Instalacija programa na Freespire OSS05.11.2006. u 22:39 - pre 212 meseci
Citat:
totalni sam pocetnik sa linuxom ali sam nekao uspeo da instaliram freespire
Svaka čast!!!
Citat:
kako da instaliram neki program
Freespire je Debian baziran distro što znači da se koristi komanda "apt-get install ime_paketa" ili "dpkq -i ime_paketa.deb". U slučaju da su deb paketi nedostupni, tj imaš samo source posluži se sledećim uputstvom - http://www.tuxfiles.org/linuxhelp/softinstall.html
Citat:
kako da namestim konekciju za internet
Sve zavisi od tipa konekcije.
 
Odgovor na temu

tdjokic
Tomislav Djokic
u penziji
Beograd

Član broj: 6736
Poruke: 8305
212.200.240.*

Sajt: www.distrowatch.com


+210 Profil

icon Re: Instalacija programa na Freespire OSS05.11.2006. u 23:16 - pre 212 meseci
Citat:
mnemanja_: A sto se tice modema u, to je "Agere systems PCI soft modem"... please help!