Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Koji yaris uzeti?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Koji yaris uzeti?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 21619 | Odgovora: 44 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

PoisonTree
Katarina
Belgrade

Član broj: 124354
Poruke: 7
*.beobug.com.



Profil

icon Koji yaris uzeti?07.12.2006. u 20:41 - pre 194 meseci

Suprug i ja smo odlucili da kupimo toyotu yaris i imamo dilemu oko motora.

1. Terra 1000cm3
2. Luna ( u odnosu na terru ima klimu, bocne jastuke i podizace ) 1300cm3

Razlika u ceni je 2000eur. Dodatna oprema Lune nam nije toliko bitna koliko je bitan motor.

Pitanje: da li je za 30ak km dnevno po gradu (Beograd) i 1-2 izlaska na autoput mesecno ( oko 500km2 skupa ) vredi uzimati jaci motor od 1300cm3 i dati 2000 eur vise!? Kakva su vasa iskustva sa Toyotinim motorom od 1000cm3?

Molim iskustva (ne)zadovoljnih vlasnika ovog modela.




 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2199 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?07.12.2006. u 21:03 - pre 194 meseci
Zbog dodatne opreme bih uzeo jači model (klima i vazdušni jastuci), ali zbog motora ne.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8036
*.3dnet.co.yu.



+1259 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?07.12.2006. u 21:22 - pre 194 meseci
Yaris je odličan auto i po mnogoma najbolji u klasi.

Lično, ako bih uzimao Yarisa, opredelio bih se za dizel motor od 1364 kubika, 90 KS.

Ali u toj klasi, mrvicu pre Yarisa bih uzeo Corsu sa motorom od 1242 kubika i 90 KS, najviše zbog ozbiljnijeg spoljnog izgleda, ali i unutrašnjosti.

 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16049



+2898 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?07.12.2006. u 21:25 - pre 194 meseci
Ja preporucujem LUNU jer pored boljeg i jaceg cetvorocilindricnog (u odnosu terina 3 cilindra) motora vi u stvari dobijate gratis tu dodatnu opremu.
A klima sigurno vredi, mozda vam sad i nije bitna, ali kad budete kupovali sledeci auto necete ga hteti bez klime...

Citat:
PoisonTree

Pitanje: da li je za 30ak km dnevno po gradu (Beograd) i 1-2 izlaska na autoput mesecno ( oko 500km2 skupa ) vredi uzimati jaci motor od 1300cm3 i dati 2000 eur vise!?

Pa realno ne vredi, ali vi to dobijate kao ceo paket, tako da ipak vredi, uz to jaci motor znaci sigurniju i zabavniju voznju, a dodatna oprema ce vam doprineti tome da vam auto kasnije dosadi, a i bicete zadovoljniji sa njim...
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

ilkebgd
BGD

Član broj: 73549
Poruke: 414
..AT.HighSpeedADSL.beotel.net.



+1 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?07.12.2006. u 22:13 - pre 194 meseci
Svakako da je bolja ta druga verzija, sto zbog motora sto zbog opreme, ali mislim da ta razlika ne vredi bas 2000 evra...

jeste yaris dobar i jeste da ja cenim toyotu, ali njega nikad ne bih kupio. corolla, avensis i ostali su sasvim neka druga prica. mnogo je mali i iako je prostor maximalno dobro iskoriscen nije to to. pogotovo je to platio gepek. dalje prednji kraj mu je ruzan, instrumenti su ponovo na sredini komandne table sto je po meni ocajno resenje, a dok se ne naviknete moze biti i opasno. dalje, ma koliko bili dugotrajni tojotini motori uvek je ipak bolje uzeti 4-cilindras nego 3-cilindricni motor. mislim da mu je i cena previsoka. ja bih u toj klasi kupio ipak neki drugi auto.

 
Odgovor na temu

PoisonTree
Katarina
Belgrade

Član broj: 124354
Poruke: 7
*.beobug.com.



Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?07.12.2006. u 22:14 - pre 194 meseci

Sto se tice nekih udobnosti npr. centralna brava, podizaci, metalik boja i sl. to nam nije bitno. Nama je bitnija sigurnost i iz luna paketa bi mi jedino nedostajali bocni jastuci. Mene samo zanima da li je motor od 1000 kubika dovoljno jak za nase povremene izlaske na autoput i voznju od maksimalno 120km/h Da li ce se motor "muciti" pri toj brzini? Nemamo neka tehnicka znanja, ali planiramo da se obrazujemo :)

Nasa ravnodusnost prema komforu dolazi otuda sto smo vozili ladu i nama sve sto nije rusko je apsolutno udobno :)
 
Odgovor na temu

vsi

Član broj: 34932
Poruke: 301
*.donet.co.yu.



Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?07.12.2006. u 22:18 - pre 194 meseci
Gledaj sve zavisi koliko se vas vozi u vozilu, ali mislim da je 1000 kubika malo, nebi bilo lose imati taj od 1300 kubika, a ni ti vazdusni jastuci nisu na odmet.E sada klima pa to ti i ne teba, ako neces ici na dalja putovanja.
Realno taj paket ne vredi 2000 eura
 
Odgovor na temu

ilkebgd
BGD

Član broj: 73549
Poruke: 414
..AT.HighSpeedADSL.beotel.net.



+1 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?07.12.2006. u 22:41 - pre 194 meseci
Yaris terra 1.0 (3 cilindra) sa troja vrata kosta 10.900 evra. ima 69 KS pri 6000 o/min na masu od 1000 kg. max. brzina po fabrici 155 km/h, 0-100 za 15,5 s. Dakle svakako da brzina od 120 km/h (pogotovo ako je opterecen sa dosta putnika i prtljaga) jeste dosta veliko naprezanje za ovaj motorcic.

Hyundai Getz 1.4 (4 cilindra) sa 5 vrata kosta 10.931 evro. razvija 97 KS pri 6000 o/min. max. brzina 170 km/h, 0-100 za 11,2 s.

Hyundai Accent 1.4 (isti motor,) kosta 11.010 evra.


Ja bih na vasem mestu za gotovo isti novac kupio Accent koji je daleko ozbiljniji automobil od Yarisa. No, cak je i Getz bolji izbor po meni... jedino je koliko znam Yaris u prednosti jer ima 1 zvezdicu vise na crash testu. mada je i to pod znakom pitanja jer je EuroNcap testirao prvu verziju Getza, a ne ovu novu koja je malo modernizovana, moguce da je napravljeno i neko poboljsanje u pogledu pasivne bezbenosti...

Za Accenta ne znam ni da li je testiran, ali mislim da je svakako bezbedniji od Yarisa, cak i da dobije "samo" 4 zvezdice. jednostavno, veci i tezi auto je uvek bezbedniji od mnogo manjeg koji ima jednu zvezdicu vise. dok Yaris ima 980 kg, Accent ima 1313, sto je bitna razlika od oko 30%.

Laicki receno Glavni EuroNcap test podrazumeva udarac automobila u prepreku, a ne sudar dva automobila. i onda se nakon udarca utvrdjuju povrede lutaka koje u sebi imaju ugradjene brojne senzore. ali znate u cemu je "prevara"? u realnom zivotu u najvecem broju slucajeva dolazi do sudara izmedju 2 vozila a redje se vozilo zakuca u cvrstu i nepomicnu prepreku. posto je masa ova dva vozila razlicita za 30% onda ce toliko procenata biti razlicita i njihova kineticka energija koju poseduju u momentu sudara (m*v na 2)/2. to dalje znaci da bi u realnom zivotu u slucaju sudara ova dva vozila gore prosli putnici u yarisu iako on ima jednu zvezdicu vise.

 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16049



+2898 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?07.12.2006. u 23:03 - pre 194 meseci
Citat:
ilkebgd: Svakako da je bolja ta druga verzija, sto zbog motora sto zbog opreme, ali mislim da ta razlika ne vredi bas 2000 evra...

Ja bih rekao da vredi, jer je razlika u ceni samo zbog motora (motor 1.3 je skuplji 2000e) ne racunajuci klimu, podizace, to je bonus!
E sad to sto je toyota skupa, i sto kosta koliko kosta to je za neku drugu temu....

A ako vec hocete da predlazemo druge automobile mislim da je grande punto best buy od novih automobila!
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16049



+2898 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?07.12.2006. u 23:05 - pre 194 meseci
Citat:
PoisonTree: Sto se tice nekih udobnosti npr. centralna brava, podizaci, metalik boja i sl. to nam nije bitno. Nama je bitnija sigurnost i iz luna paketa bi mi jedino nedostajali bocni jastuci. Mene samo zanima da li je motor od 1000 kubika dovoljno jak za nase povremene izlaske na autoput i voznju od maksimalno 120km/h Da li ce se motor "muciti" pri toj brzini? Nemamo neka tehnicka znanja, ali planiramo da se obrazujemo

Nasa ravnodusnost prema komforu dolazi otuda sto smo vozili ladu i nama sve sto nije rusko je apsolutno udobno

Ovo mislite sad, dok ste vozili ladu, verujte da ce vas toyota razmaziti i da ce te pozaliti sto ne kupiste klimu i jaci motor...
A sledeci auto kad budete kupovali necete uzimati ni u razmatranje ako nema ono sto je toyota imala...
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8036
*.3dnet.co.yu.



+1259 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?07.12.2006. u 23:12 - pre 194 meseci
Ljudi, nemojte mešati Yaris i getz, razlika je velika.

Yaris vredi svaki evro u bilo kojoj verziji.

120 na autoputu nije nikakvo opterećenje za trocilindrični motor u njemu, veći su problem preticanja....

Kažem najveće, zapravo jedine mane na Yarisu su spoljni i unutrašnji izgled, i ako vam to ne smeta - to je pravi auto za vas, čak i u najjeftinijoj verziji
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.girl.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?08.12.2006. u 09:04 - pre 194 meseci
Ne znam kako da se izrazim... a da budem kulturan:)

Salim se, Yaris je AVION za Getz, Accent i slicne automobile. Hyundai jeste da pravi odlicne automobile sa povoljnom cenom... ali, uvek ima jedno veliko ALI.

A to je da je Yaris sa motorom 1.3 trenutno prvi na listi svugde u svetu kao najbolji i najpouzdaniji mali automobil. Pri tom, bezbednost je na mnogo vecem nivou nego god Accenta (cak i novog modela) i Getza. Inace, Yaris ima vise mesta od Getza. Pobajte da stavite decija kolica u Getza pa cete videti na sta mislim. Nije samo "zapremina" gepeka bitna vec i kako je taj gepek, recimo, organizovan. Drugo, Yaris je za klasu udobniji i tisi i zivahniji (mislim na 1.3) od Getza 1.4 recimo. Materijali i sveukupna izrada su daleko kvalitetniji. A novi Yaris meni izgleda i iznutra i spolja lepse od Getza - modernije i atraktivnije. A utisak u voznji je...hm... kao da vozis mali sportski djavo. Getz je malo penzionerski auto.

Elem, cak i da vam se ne svidja izgled Yarisa, on je trenutno najpouzdaniji mali auto koji se moze naci na trzistu. Pri tom, uskoro ce Toyota davati garanciju na 6 godina, pa vi vidite...

Birajte: pouzdanost, izdrzljivost, vecnost maltene u odnosu na izgled i par dodatnih sitnica u opremi. Uvek biram ono prvo.

Dakle, moja preporuka, Yaris 1.3
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.girl.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?08.12.2006. u 09:15 - pre 194 meseci
Citat:
ilkebgd: Za Accenta ne znam ni da li je testiran, ali mislim da je svakako bezbedniji od Yarisa, cak i da dobije "samo" 4 zvezdice. jednostavno, veci i tezi auto je uvek bezbedniji od mnogo manjeg koji ima jednu zvezdicu vise. dok Yaris ima 980 kg, Accent ima 1313, sto je bitna razlika od oko 30%.Laicki receno Glavni EuroNcap test podrazumeva udarac automobila u prepreku, a ne sudar dva automobila. i onda se nakon udarca utvrdjuju povrede lutaka koje u sebi imaju ugradjene brojne senzore. ali znate u cemu je "prevara"? u realnom zivotu u najvecem broju slucajeva dolazi do sudara izmedju 2 vozila a redje se vozilo zakuca u cvrstu i nepomicnu prepreku. posto je masa ova dva vozila razlicita za 30% onda ce toliko procenata biti razlicita i njihova kineticka energija koju poseduju u momentu sudara (m*v na 2)/2. to dalje znaci da bi u realnom zivotu u slucaju sudara ova dva vozila gore prosli putnici u yarisu iako on ima jednu zvezdicu vise.


Ovo apsolutno nije tacno. Yaris je na svim crash testovima prosao daleko bolje cak i od vecih automobila. Uopste masa nema blage veze sa tim, vec kako je napravljena i proracunata bezbednost na malom automobilu. Dovoljno mi je sto sam na DSF-u gledao testove direktnih sudara raznih automobila (na 70km/h). Da ne kazem kako se Accent izlomio (sedista poletela nazad skroz, tj. pukla su napola i ode kicma) u odnosu na Yarisa kome su sedista ostala na mestu i putnik je bio sacuvan, dok je u Accentu dobio teske telesne povrede vrata recimo. Testirali su direktan sudar, bocni sudar, udarac u prepreku, padanje sa 1,5m visine, prevrtanje. Najbezbedniji je, naravno, bio Yaris, zato je svugde u vrhu u gotovom celu svetu. Toyota ima daleko bolju aktivnu i pasivnu bezbednost od bilo kog Hyundaija.

EuroNcap je najbolji test, mnogo realniji od svih ostalih... novi Yaris ima 5 zvedica:

"New Toyota Yaris achieves 5 stars in Euro NCAP tests
Toyota's compact car achieves 35 points for adult protection

Best ever Euro NCAP adult occupant protection score for Toyota
Equipped with the segment’s first driver knee airbag
Minimal Intrusion Cabin System provides efficient impact energy dispersion

The new Toyota Yaris has been awarded a 5-star safety rating and 35 points for adult protection in the latest round of Euro NCAP safety tests.

The 35 points for adult protection is simultaneously the highest score ever for a Toyota car. In addition, the new Yaris scored 2 stars in pedestrian protection and 3 stars in the child protection rating.

Building class-leading safety into compact cars, like the new Toyota Yaris, is a significant engineering challenge due to their compact body size and very short front overhang. This 5-star result is a recognition of the high levels of safety Toyota is committed to provide to its customers.

Driver and passenger front and side airbags, curtain shield airbags and a driver’s knee airbag (a first in the segment) are available and there is a seat-belt warning system (with variable intensity buzzer) for both front seat passengers.

The Yaris body structure has been developed using Toyota’s Minimal Intrusion Cabin System (MICS) technology which effectively disperses the energy of frontal or side impacts through the body in order to divert it away from the passenger cell and minimise cabin deformation.

Furthermore, the new Yaris is the first car to be developed by Toyota according to more stringent internal car-to-car crash test standards. These simulate a 55 km/h (both vehicles travelling at 55 km/h) impact with a two-ton vehicle in frontal 50% overlap, side and rear 50% overlap collisions.
The 5-star rating for adult protection for the new Toyota Yaris follows the similar 5 star score of the Toyota Avensis, Corolla Verso and Prius"

Dakle, najbezbedniji mali auto na svetu!
 
Odgovor na temu

vsi

Član broj: 34932
Poruke: 301
*.donet.co.yu.



Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?08.12.2006. u 09:40 - pre 194 meseci
Dodaj jos malo i uzmi grande punto, i gotovo.
 
Odgovor na temu

smsnet

Član broj: 53593
Poruke: 129
*.xdsl.beograd.com.



+1 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?08.12.2006. u 11:19 - pre 194 meseci

Da li neko zna u cemu se razlikuje "grande punto" od "punta 2"? Sta je to (sem spoljasnosti ) promenjeno u grande puntu?

Gledajuci koleginicu koja se muci sa Puntom 2 ( 2002 uvezen iz Italije ) ja punta nikada ne bih preporucio! Kvari se u proseku jednom mesecno! Od 25 radnih dana ona 5 dana dolazi taxijem na posao. Kada sabere popravke i taxi i pretvori u evre ona dobije mesecnu lizing ratu i kasko za nov auto.

Pozdrav,
 
Odgovor na temu

Vrhovna_Truba
Novi Sad

Član broj: 12814
Poruke: 131
195.252.100.*



+1 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?08.12.2006. u 13:20 - pre 194 meseci
@PoisonTree

pogledajte privatnu poruku
 
Odgovor na temu

ilkebgd
BGD

Član broj: 73549
Poruke: 414
..AT.HighSpeedADSL.beotel.net.



+1 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?08.12.2006. u 14:46 - pre 194 meseci
Prvo, ne mozemo nista sa sigurnoscu reci o pasivnoj bezbednosti novog accenta posto jos nije podvrgnut EuroNcap crash testu. Ono sto sam ja pretpostavio je da on nece proci losije od svog manjeg, a starijeg rodjaka Getza (logicno je da prodje bolje ili u najgorem slucaju podjednako) sto je realno za ocekivati.

-Getz je podvrgnut crash testu i to model iz 2004. godine. rezultat testa su 4 zvezdice za zastitu odraslih putnika i 4 zvezdice za zastitu dece. u medjuvremenu je izasla na trziste blago redizajnirana i modernizovana verzija Getza (koja se danas prodaje), ali zaista ne znam da li je unapredjena i pasivna bezbednost, moguce da jeste,ali mozda i nije. dakle mozda bi danasnja verzija Getza osvojila i 5 zvezdica za zastitu odraslih putnika, ko zna. ali da ne nagadjam, dalje cu pisati racunajuci sa 4 izvesne zvezdice.

-Yaris (novi model) je testiran u novembru 2005. rezultat je bio maksimalnih 5 zvezdica za zastitu odraslih putnika i 3 zvezdice za zastitu dece.

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=1

Dakle, nije sporno da Yaris ima jednu zvedzdicu vise za zastitu odraslih putnika od Getza. Ali ta razlika (izmedju 4 i 5 zvezdica svakako nije bas toliko drasticna sto se moze videti i na prilozenim slikama).

Getz:


Yaris:



Dalje ako bismo sabrali zvezdice za zastitu odraslih putnika i zastitu dece novi Yaris i stari Getz imaju isti broj zvezdica odnosno 8. Mislim da ni ovaj drugi podatak, odnosno broj zvezdica za zastitu dece uopste ne treba zanemariti iako vecina ljudi govori samo o zvezdicama za zastitu odraslih putnika.

svima onima koji recimo imaju/ocekuju bebu ili imaju malo dete logicno je da im bude vise bitna bezbednost njihove dece nego njih samih u slucaju da ne daj boze dodje do sudara, zar ne?? a tu je stari Getz nesto bolji od novog Yarisa...



dalje, mislim da je pogresno u celoj ovoj prici zanemariti pitanje mase. zar nije elementarna logika da pri udaru 2 automobila razlicite mase a pri istoj brzini u istu nepomicnu prepreku (kao sto je slucaj na crash testu) vece sile deluju u slucaju vozila sa vecom masom? nakon testa se utvrdjuje do kakvih je deformacija doslo odnosno kakve su povrede "putnika". mislim da je jasno da ukoliko pri ovakvom testu dva automobila razlicitih masa imaju isti broj poena u slucaju njihovog direktnog sudara a ne udara u nepomicnu prepreku losije bi prosli putnici u automobilu manje mase?

kako bih sto slikovitije objasnio svoje stanoviste uzecu radikalan primer. novi Audi Q7 ima 2195kg, a osvojio je 4 zvezdice na crash testu za zastitu odraslih putnika. http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=9

pomenuta Toyota Yaris ima 1020 kg u testiranoj verziji i osvojila je maksimalnih 5 zvezdica.

da vas pitam, sta mislite da li bi u direktnom, frontalnom sudaru ova dva automobila bolje prosli putnici u Yarisu ili u Q7? u kom biste od ova dva vozila voleli da se nadjete u slucaju njihovog ceonog sudara? mislim da bi se retko ko opredelio za Yaris :-)


Ono sto hocu da kazem je da broj zvezdica koje neki automobil osvoji na EuroNcap crash testu nikako ne moze biti apsolutni vec je relativni pokazatelj njegove pasivne bezbednosti. smatram da taj broj zvezdica kao pokazatelj pasivne bezbednosti vazi samo u slucaju sudara sa vozilom iste kategorije, odnosno vozilom slicne velicine i mase. naravno primer koji sam ja uzeo je radikalan,ali princip je isti i u ne tako drasticnim slucajevima. svakako da postoji i razlika izmedju klase Superminis kojoj pripada novi Yaris i klase Small family car kojoj pripada novi accent. accent je znatno veci i ima oko 30% vecu masu, cak i da osvoji "samo" 4 zvezdice kao stari Getz pretpostavljam da bi ipak nesto bolje prosao u slucaju ceonog sudara sa novim Yarisom. a mozda ce novi accent osvojiti i celih 5 zvezdica, ko zna, ali da ne spekulisem.

jedini accent koji se zaista raspada, ocajno prolazi pri sudaru je stari model iz 1998. i slicnih godista. vec noviji accent, prethodnik ovog najnovijeg o kome govorimo uopste nije tako slab po tom pitanju sto moze da se vidi na sledecem linku... http://cartest.omega.kz/crash/hyundai_accent.html

dakle ocigledno je da je i kod prethodnog modela kabina ostajala prilicno nedeformisana, a vozac bez znacajnijih povreda nakon udara. i to je testirana verzija bez vazdusnih jastuka! jedino je dakle najstarija verzija accenta losa u tom pogledu.


i navescu jos jedan primer koji se desio u realnom zivotu. moj komsija je vozeci Bmw E39 iz 1999. doziveo ceoni sudar sa Fiatom grande punto. E 39 ima 4 zvezdice (http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=4), grande punto 5. ali E39 ima oko 1500 kg, grande punto manje od 1100. naravno covek je bio u Bmw-u i prosao je gotovo nepovredjen, a vozac Grande punta je zavrsio u bolnici...




 
Odgovor na temu

risp73

Član broj: 10771
Poruke: 1157
*.ptt.yu.



+38 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?08.12.2006. u 17:56 - pre 194 meseci
Stari model Yaris Terra 1,0 VVT-i (998 ccm, 4-cilindra, 2 vazdušna jastuka) se mogao kupiti sa i bez klime.

Sada vozim novi model (2006) Yaris Luna (998 ccm, 69 KS, 3-cilindra, 4 vazdušna jastuka, klima). Snaga im je praktično ista ali novi 3-cilindrični motor najviši obrtni moment razvija pri 3800 o/min za razliku od starog 4-cilindričnog koji je to imao na 4100 o/min. Novi model ima šire (i veće) gume 185/60R15.

Ovaj 3-cilindrični motor se, ako se ne varam, ugrađuje i u Toyotu Aygo, Citroen C1 i Peugeot 107.

Izgleda da su svi automobili sa motorom od 998 ccm genijalni (nekad sam vozio Minija, takođe 998 ccm) ;-)

A sad i pitanje: Zna li neko gdje se mogu naći dijagrami snage i obrtnog momenta za novi 3-cilindrični motor?
 
Odgovor na temu

ilkebgd
BGD

Član broj: 73549
Poruke: 414
..AT.HighSpeedADSL.beotel.net.



+1 Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?12.12.2006. u 13:03 - pre 194 meseci
Prosto neverovatno da se niko vise ne javlja da me ubedi da moja "teorija" nije tacna... :-)
 
Odgovor na temu

Arnold Layne
Chedomir Jokanovich
Beograd

Član broj: 33895
Poruke: 772
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: chejok.freecoolsite.com


Profil

icon Re: Koji yaris uzeti?12.12.2006. u 13:34 - pre 194 meseci
Ajde ja da pitam cisto teoretski.

Ako vozilo vece mase i vozilo manje mase udare u nepokretnu prepreku - koje ce pretrpeti jaci udar.

Ja bih se kladio na ono vece, jer masa*ubrzanje ... znamo gde to ide. Znaci ako je ubrzanje isto a masa je varijabilna, ono telo sa vecom masom ce imati jacu silu udara.

Ono sto ne ulazi u celu jednacinu ( a i nema kako) je gde ta masa ide - tj da li je ta dodatna masa iskoristena na ojacanje vozila ili samo mrtav teret. To ne moze da se uklopi u ove jednostavne proracune.

Druga stvar je ako ti sudaras dva tela razlicitih masa, u tom slucaju ce naravno gore proci ono lakse jer ce ga ovo teze prosto odneti.

Ispravi me ako gresim

Pozdrav
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Koji yaris uzeti?

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 21619 | Odgovora: 44 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.