Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom

[es] :: Fiksna telefonija :: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 25420 | Odgovora: 182 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bibiliemili
Beograd

Član broj: 30442
Poruke: 39
212.200.240.*



Profil

icon zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom21.12.2006. u 01:54 - pre 211 meseci
Dragi forumasi,

radim istrazivanje o zadovoljstvu korisnika fiksnom telefonijom kod nas ( magistarski ) .

Molim sve koji imaju pet minuta da popune upitnik na web stranici

http://www.geocities.com/bibiliemili/index.html?1166707307055


i posalju ga natrag moj mejl [email protected]


Neka se cuje i vase misljenje.

Hvala svima unapred na ucestvovanju i pomoci.

Pozdrav,

Biljana


[Ovu poruku je menjao bibiliemili dana 21.12.2006. u 14:54 GMT+1]
 
Odgovor na temu

ljubac
Cvijanovic Ljubomir
Privatnik Telekomunikacije
Borca

Član broj: 21111
Poruke: 281
195.252.116.*

Sajt: www.gtelefon.net


+10 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom21.12.2006. u 09:53 - pre 211 meseci
Ajmo ljudi da pomognemo koleginici.

Sad sve sto ste postovali imate priliku da kazete na relevantnom mestu i bilo bi lepo da budete objektivni bez subjektivnih i pausalnih ocena.

pozdrav
Ljubac
 
Odgovor na temu

Dejan2003
Belgrade

Član broj: 13928
Poruke: 385
217.24.19.*



+8 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom21.12.2006. u 10:36 - pre 211 meseci
Citat:
ljubac: Ajmo ljudi da pomognemo koleginici.

Sad sve sto ste postovali imate priliku da kazete na relevantnom mestu i bilo bi lepo da budete objektivni bez subjektivnih i pausalnih ocena.

pozdrav


Cekaj, AKTON (SLOVENACKI VOIP OPERATER) ispituje srpsko javno mnjenje?

Ako gresim nek me neko ispravi
 
Odgovor na temu

bibiliemili
Beograd

Član broj: 30442
Poruke: 39
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom21.12.2006. u 11:00 - pre 211 meseci
Da Dejane, greska!

Na toj web adresi se nalaze blanko upitnici, a svi popunjeni upitnici dolaze kod mene i sluze iskljucivo za moj magistarski rad.
U pitanju je znaci nesto sto je licno radim i nije povezano drugom firmom..
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

bibiliemili
Beograd

Član broj: 30442
Poruke: 39
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom21.12.2006. u 11:14 - pre 211 meseci

Dopuna odgovora za Dejana, mozda nisam bila dovoljno jasna

Popunjeni upitnici stizu direktno samo meni na mejl od voljnih ucesnika.

Promenicu web server da ne bi bilo zabune.

Hvala svima koji su i koji ce ucestvovati u istrazivanju!





 
Odgovor na temu

calexx

SuperModerator
Član broj: 71794
Poruke: 20046



+1651 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom21.12.2006. u 12:54 - pre 211 meseci
Ja se nešto ne snalazim. Tamo piše tako što ćete popuniti upitnik koji možete i da download-ujete pa očekujem neki upitnik koji mogu odmah da popunim ali ga nešto nema. Ili ipak mora da se skine, otvori u Excelu, popuni, dopiše, nešto i promeni i onda pošalje na mejl? Zar nije mogla neka forma koja se popuni i odmah imaš rezultate? Da li si sigurna da neko neće da iskoristi priliku i uvali ti, da izviniš, još nešto kao atačment?
 
Odgovor na temu

bibiliemili
Beograd

Član broj: 30442
Poruke: 39
*.telekom.yu.



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom21.12.2006. u 13:51 - pre 211 meseci
Da, mora prvo da se downloud-uje ...svaka druga forma iziskivala bi ozbiljnije programiranje..a ja sam ekonomista..:-)
Verujem da ce svi biti ok i da ce mi vracati samo upitnike.:-)

A sad sam ovaj upitnik postavila na novi sajt ( na sajtu aktona ga vise nece biti )

...da ne bi bilo zabune kao sto rekoh u predhodnim porukama..

Ovo je nova web adresa

http://www.geocities.com/bibiliemili/index.html?1166707307055

Pa izvolite

Pozdrav
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

mitar1982

Član broj: 17439
Poruke: 1042
*.ptt.yu.



+2 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom21.12.2006. u 15:56 - pre 211 meseci
Baš sam mislio da uradim anketu, a onda sam primetio da mi treba više vrema za to, nego što treba da se priključi PCM u PTT ormariću. E sad, pošto sam ja ugradnju tog PCM-a čekao 5 godina, red je da i ja budem fer, tako da ću odraditi anketu za 5 godina, ako bude bilo tehničkih mogućnosti >:-\
 
Odgovor na temu

bibiliemili
Beograd

Član broj: 30442
Poruke: 39
212.200.240.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom21.12.2006. u 20:58 - pre 211 meseci
Dragane,pa ti si i komsija pride!
Pa zar da i komsiji crkne krava? [img]

Da se popuni anketa treba 5 minuta..priznaces nije mnogo..a moci ces da tu napises sve o svom zadovoljstvu uslugama fiksne

Zaista mi je zao sto si cekao PCM pet godina.
S obzirom da je u toku digitalizacija na Novom Beogradu, predlazem da se prijavis za ADSL preko Telekoma pa mozda onda uz to dodje za tebe i digitalna linija.

Pozdrav komsiji u svakom slucaju...

[img]
 
Odgovor na temu

optix
CH

SuperModerator
Član broj: 7009
Poruke: 1867
*.dynamic.sbb.co.yu.



+101 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom21.12.2006. u 21:18 - pre 211 meseci
Izvinjavam se na offtopicu, al ne mogu da izdrzim

Samo 5 godina?! Pa to je super, evo ja cekam vec vise od 15 (prvi zahtev tamo negde 1990-e), ne bi' li dobio liniju. Pritom ne zivim u nekoj prcilovici, normalna stambena zgrada u povecem bg. naselju, sa bar dve centrale na 2km, svi ostali imaju linije, zice do ormarica postoje... Tako da sam vrlo zadovoljan uslugom i napretkom. No, kad uzmemo da je telefon sprava sa kraja 1800-ih, kome to jos u 21 veku treba... ima vremena, $tvorice se tehnicki u$lovi

btw. slobodno uvrstite moje misljenje u anketu, ako vam je relevantno.



[Ovu poruku je menjao optix dana 21.12.2006. u 23:22 GMT+1]
"99% of your thought process is protecting your self-conceptions,
and 98% of that is wrong."
 
Odgovor na temu

bibiliemili
Beograd

Član broj: 30442
Poruke: 39
212.200.240.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom21.12.2006. u 22:35 - pre 211 meseci
Svako misljenje mi je relevantno, ako mi se vrati kao popunjen upitnik.

Moze uz to i broj zahteva, da vidim tacno o cemu se radi

Pozdrav

 
Odgovor na temu

latinskirecnik
Latinski Recnik

Član broj: 132922
Poruke: 11
195.252.85.*

Sajt: latinskirecnik.110mb.com


Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom22.02.2007. u 20:03 - pre 209 meseci
Mislim da upitnik zaista nema svrhe u zemlji u kojoj je Telekom Srbija jedina firma za telekomunikacije odnosno drzi monopol.

Bolje bi bilo da razdvojite sve dvojnike i uvedete nove centrale nego sto se bavite misljenjem korisnika kao da vec ne znate da postoje stotine hiljada nezadovoljnih gradjana!!!

Kupujete Telekom Srpske za 600 miliona a nemate para da uvedete svima digitalne centrale!

Ljudi cekaju godinama da se Telekom Srbije smiluje po bilo kom zahtevu korisnika, jednostavno sramota!

 
Odgovor na temu

Gedoras

Član broj: 131793
Poruke: 90
194.106.186.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom23.02.2007. u 10:57 - pre 209 meseci
Aman ljudi, na svaki zahtev korisnika se po DEFAULTU, citaj PO DEFAULTU, odgovara negativno bez prethodne provere mogucnosti. Ova informacija 100% proverena. To je jednostavno moronska firma u kretenskoj zemlji u kojoj rade idijoti. A ova pametnica se setila da ispituje javno mnjenje, kao da ce to nesto promeniti. To ti je sreco kao da ispitujes da li je sunce vece od zemlje. Steta je sto ih nismo zapalili zajedno sa RTS-om.
Ako zelis da znas i moje misljenje poseti:

http://www.elitesecurity.org/t...-Selekome-hvala-na-svim-ribama

PS. Ja nisam optix
PS. Danas ne radi servis Moj Racun, ali to verovatno nije do njih nego do mog miksera.
Everything is average nowadays.

 
Odgovor na temu

latinskirecnik
Latinski Recnik

Član broj: 132922
Poruke: 11
*.beotel.net.

Sajt: latinskirecnik.110mb.com


Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom23.02.2007. u 14:28 - pre 209 meseci
Slazem se, apsoultno taj upitnik nece nista promeniti.

Prosto se izjedam svaki dan sa ovim Dial-up pristupom i tome nema kraja!!!

I to kad mi dvojnik dozvoli!


Nadam se da ce doci neki strani Telekom da resi sve nase probleme!
 
Odgovor na temu

Gedoras

Član broj: 131793
Poruke: 90
194.106.186.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom23.02.2007. u 15:17 - pre 209 meseci
Predlazem da svi odemo u Macvu da blokiramo svinjce, dok nam drzava ne dovede drugog operatera fiksne telefonije.
To bi bio direktan atak na zadriglu stoku iz selekoma.
Everything is average nowadays.

 
Odgovor na temu

ironman
Beograd

Član broj: 40097
Poruke: 1135
*.dynamic.sbb.co.yu.



+105 Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom23.02.2007. u 15:20 - pre 209 meseci
Ja sam zadovoljan jer su me posle 20 i kusur godina , prvih dana 2007e konačno odvojili od dvojnika ( naravno na PCM ), ali nisam zadovoljan stalnim šuštanjem iz slušalice.
 
Odgovor na temu

bibiliemili
Beograd

Član broj: 30442
Poruke: 39
212.200.240.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom24.02.2007. u 16:28 - pre 209 meseci
Hvala na ovom ..pametnica..

Znam koliko je iskreno..

Ako nekome postavljas pitanja znaci da te interesuje njegovo misljenje.

Ja sam optimista i verujem da ce moje istrazivanje imati pozitivne i konkretne efekte, ne samo kao magistarski rad.

Potrudicu se da tako bude.
 
Odgovor na temu

latinskirecnik
Latinski Recnik

Član broj: 132922
Poruke: 11
195.252.85.*

Sajt: latinskirecnik.110mb.com


Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom24.02.2007. u 16:48 - pre 209 meseci
Citat:
bibiliemili

Ja sam optimista i verujem da ce moje istrazivanje imati pozitivne i konkretne efekte, ne samo kao magistarski rad.



Ne znam na osnovu cega si optimista kad su ljudi ozlojadjeni ponasanjem Telekoma vec decenijama i nista se nece promeniti sve dok ne bude postojala jos jedna telekomunikaciona firma u Srbiji.

Konkurencija je kljuc zadovoljstva korisnika.
 
Odgovor na temu

bibiliemili
Beograd

Član broj: 30442
Poruke: 39
212.200.240.*



Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom24.02.2007. u 17:00 - pre 209 meseci
Imam osnova za optimizam jer sam u Telekomu vec 10 godina i vidim da se stvari pomeraju na bolje.

Ali dobar glas daleko se cuje, a los jos dalje.. Pa nisu bas svi nezadovoljni, veruj mi..imam istrazivanje kao dokaz.

Naravno, znam da jos puno toga treba uraditi..
 
Odgovor na temu

latinskirecnik
Latinski Recnik

Član broj: 132922
Poruke: 11
195.252.85.*

Sajt: latinskirecnik.110mb.com


Profil

icon Re: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom24.02.2007. u 17:19 - pre 209 meseci
Citat:
bibiliemili: Imam osnova za optimizam jer sam u Telekomu vec 10 godina i vidim da se stvari pomeraju na bolje.

Ali dobar glas daleko se cuje, a los jos dalje..:-) Pa nisu bas svi nezadovoljni, veruj mi..imam istrazivanje kao dokaz.:-)

Naravno, znam da jos puno toga treba uraditi..:-)


Pa pomeraju se ali jako jako sporo.
Ne kazem da je sve crno ali ipak cinjenica je da i dalje postoji stotine hiljada nezadovoljnih dvojnika, i sta reci dalje?

U 21. veku mi imamo dvojnike!
 
Odgovor na temu

[es] :: Fiksna telefonija :: zadovoljstvo korisnika fiksnom telefonijom

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 25420 | Odgovora: 182 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.