Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C#.NET2, pustanje jednostavnih zvukova

[es] :: .NET :: .NET Desktop razvoj :: C#.NET2, pustanje jednostavnih zvukova

[ Pregleda: 2191 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

z@re
Zarko Bulatovic
Split

Član broj: 29849
Poruke: 443
*.cmu.carnet.hr.



+25 Profil

icon C#.NET2, pustanje jednostavnih zvukova04.02.2007. u 00:20 - pre 209 meseci
Dosada sam koristio samo, u C#-u, preslusavanje odredjenih audio fajlova, i to preko pinvoke na winmm.dll, pa playsound.

Medjutim, treba mi sljedece, jako jednostavno : da mogu "odsvirat" odredjenu frekvenciju, u odredjenom trajanju. Recimo funkcija sviraj(2250, 10); , koja bi odsvirala jednolican zvuk frekvencije 2.25kHz, u trajanju od 10 milisekundi. Ima li tko kakvu ideju oko ovoga?


Q: HSP56 Micromodem nece da radi kompjuter ga prepozna a kad treba da se konektujem nece ne daje ni znaka zivota. u cemu je problem.

A: Crko mozda od grmljavine mozda od spanaca. Uglavnom baci ga u WC solju jako povuci vodu. Skupi 5e i uzmi drugi i ne postuj temu na pogresno mesto.
 
Odgovor na temu

mLAN
Novi Sad

Član broj: 85738
Poruke: 404



Profil

icon Re: C#.NET2, pustanje jednostavnih zvukova04.02.2007. u 00:32 - pre 209 meseci
Code:
using System.Runtime.InteropServices;

public class whatever {
[DllImport("Kernel32.dll")]
public static extern bool Beep(UInt32 frequency, UInt32 duration);

public static void beepTime() {
Beep(1000, 300);
System.Threading.Thread.Sleep(300);
Beep(2000, 400);
System.Threading.Thread.Sleep(300);
Beep(500, 200);
System.Threading.Thread.Sleep(300);
}
}

http://www.thescripts.com/forum/thread213716.html

Valjda se da je ovo ono što si hteo.
Pozdrav

Win32 form sa dugmetom (C# 1.1):

Code:

using System;
using System.Drawing;
using System.Collections;
using System.ComponentModel;
using System.Windows.Forms;
using System.Data;
using System.Runtime.InteropServices;

namespace beep
{
    /// <summary>
    /// Summary description for Form1.
    /// </summary>
    public class Form1 : System.Windows.Forms.Form
    {
        [DllImport("Kernel32.dll")]
        public static extern bool Beep(UInt32 frequency, UInt32 duration);
        private System.Windows.Forms.Button button1;
        /// <summary>
        /// Required designer variable.
        /// </summary>
        private System.ComponentModel.Container components = null;

        public Form1()
        {
            //
            // Required for Windows Form Designer support
            //
            InitializeComponent();

            //
            // TODO: Add any constructor code after InitializeComponent call
            //
        }

        /// <summary>
        /// Clean up any resources being used.
        /// </summary>
        protected override void Dispose( bool disposing )
        {
            if( disposing )
            {
                if (components != null) 
                {
                    components.Dispose();
                }
            }
            base.Dispose( disposing );
        }

        #region Windows Form Designer generated code
        /// <summary>
        /// Required method for Designer support - do not modify
        /// the contents of this method with the code editor.
        /// </summary>
        private void InitializeComponent()
        {
            this.button1 = new System.Windows.Forms.Button();
            this.SuspendLayout();
            // 
            // button1
            // 
            this.button1.Location = new System.Drawing.Point(0, 0);
            this.button1.Name = "button1";
            this.button1.TabIndex = 0;
            this.button1.Text = "button1";
            this.button1.Click += new System.EventHandler(this.button1_Click);
            // 
            // Form1
            // 
            this.AutoScaleBaseSize = new System.Drawing.Size(5, 13);
            this.ClientSize = new System.Drawing.Size(292, 266);
            this.Controls.Add(this.button1);
            this.Name = "Form1";
            this.Text = "Form1";
            this.ResumeLayout(false);

        }
        #endregion

        /// <summary>
        /// The main entry point for the application.
        /// </summary>
        [STAThread]
        static void Main() 
        {
            Application.Run(new Form1());
        }

        private void button1_Click(object sender, System.EventArgs e)
        {
            beepTime();
        
        }
    public static void beepTime() 
{
    Beep(1000, 300);
    System.Threading.Thread.Sleep(300);
    Beep(2000, 400);
    System.Threading.Thread.Sleep(300);
    Beep(500, 200);
    System.Threading.Thread.Sleep(300);
}
    }
}
 
Odgovor na temu

z@re
Zarko Bulatovic
Split

Član broj: 29849
Poruke: 443
*.cmu.carnet.hr.



+25 Profil

icon Re: C#.NET2, pustanje jednostavnih zvukova04.02.2007. u 22:35 - pre 209 meseci
Hvala na odgovoru, ali trazio sam rjesenje iz framework-a. Nema veze, posluzit ce.

Q: HSP56 Micromodem nece da radi kompjuter ga prepozna a kad treba da se konektujem nece ne daje ni znaka zivota. u cemu je problem.

A: Crko mozda od grmljavine mozda od spanaca. Uglavnom baci ga u WC solju jako povuci vodu. Skupi 5e i uzmi drugi i ne postuj temu na pogresno mesto.
 
Odgovor na temu

k4hvd
Milos Markovic

Član broj: 100660
Poruke: 6
*.belex.co.yu.



Profil

icon Re: C#.NET2, pustanje jednostavnih zvukova05.02.2007. u 13:56 - pre 209 meseci
mozda moze posluziti Console.Beep(freq,dur); Salje zvuk na sistemski biper; radi u framework-u 2.0
 
Odgovor na temu

[es] :: .NET :: .NET Desktop razvoj :: C#.NET2, pustanje jednostavnih zvukova

[ Pregleda: 2191 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.