Par pitanja koja nerazumem..
Koja je razlika između kupovine vozila(u inostrastvu) od firme i fizičkog lica.Predpostavljam da faktura,naplata MwSt i sve što ide uz to ne može da bude od fizičkog lica.Ili možda grešim, u slučaju da postoji neki posrednik između koji će ti omogućiti export tog vozila.I onu celokupnu stvar kao i kada kupiš auto na auto-placu..
Drugo što me buni a niste baš nešto pojasnili ili ja nisam ukapirao je sledeće:
-Gde se pečatira EX papir kod kog špeditera...ako je to na granici Mađarska-Srbija.I šta sve mora da se pečatira koliko papira postoji.
-Ako je kataloška procena novog auta koji se uvozi npr 15000eur. e sad zavisi od auta kilometraža i ostalo(onog koji je u proceduri) koliko u stvari odlazi državi ako procene da je taj auto zbog godišta ,km,itd na primer 7000eur.Koliko od toga naplaćuje država(u %)...ili je to nešto drugo ...to nisam ukapirao...šta uzimaju!!!
Da li ceo(ili ostali) postupak može da se obavi u Beogradu špedicija carinjenje i sl.Ako sam ukapirao mora da postoji pečat da je vozilo napustilo EU..taj neki EX papir.Verovatno je naziv Export-Papir.
-Kada se odjavljuje auto u inostranstvu???
ili se dobijaju neke privremene tablice...to isto nisam ukapirao.Kada svu proceduru odradiš ovde ili šta....???
-Koliko naplaćuje špedicija i ostali za obradu sve te papirologije..
ako može mali tutorial...