tdusko: LOL LOL LOL. Neverovatna koincidencija!
Tu temu sam otvorio ja, jer sam muku mucio sa mojom astrom a kojom sam bas pre dva dana posle 2 godine imao problema i hteo ovde upravo da se pozalim kad vidim neko je aktivirao ovu temu.
Ja inace nikad nisam resio inicijalni problem koji sam imao sa paljenjem lampice, a presao sam tacno 50 000 Km od kada sam kupio auto. Ne znam gde sve nisam isao, cak sam i ovde u nemackoj vozio u servis i nema sanse da nadju zasto se lampica pali kada se ukljuci ventilator. Znaci, cim ga malo opteretim vise, na primer uzbrdo 140 on krene da dize temperaturu do nekih skoro 100 stepeni i onda se ukljuci ventilator, upali se lampica i temperatura se ne penje vise i cim se popnem na brdo vrati se na 90. Takodje, ako ga vozim 160-170 par minuta na ravnom isto tako se ponasa.
Medjutim, sada mi se javio drugi problem. Pre neki dan sam dosao iz Minhena za BG bez problema. Znaci, temperatura zavarena na 90 stepeni osim u gore pomenutim uslovima. Kada sam krenuo nazad za Minhen pre dva dana auto je poceo da dize temperaturu i kada vozim 100 Km/h po ravnom u petoj brzini iako je spoljna temperatura samo 12 stepeni. Znaci, kako dajem gas tako kazaljka temperature ide ka 100 stepeni i kasnije ka crvenom. Ali, ako ukljucim grejanje u kabini temperatura spada na 90 stepeni pri voznji od 120 Km/h u petoj brzini po ravnom. Tako sam vozio ceo put sa otvorenim prozorom i full grejanjem u kabini.
Stajao sam i proveravao nema pritiska u crevima, nema pritiska u boci, nema ulja u boci, ventilatori rade kao ludi. Ostaje mi da sumnjam na termostat koji se zaglavio zatvoren. Nisam se setio da proverim da li je donje crevo ladno.