Prvo i osnovno je naci gdje freon izlazi pa tek onda puniti.
Slicno je sa gumom na automobilu.
Ako pocne pustati prvo nađete rupu pa onda je ponovo napumpate.
S tom razlikom da zrak ne kosta nista a freon Bogami da.
Sto se tice dopunjavanja problem je sto ljeti svakom majstoru gori pod nogama od posla.
(jedan sam od njih)
Ko ce sad iznositi aparat za izvlacenje plina,mjeriti kolicinu u menzuri itd.
Ode vrijeme.Potrosis toliko vremena da negdje možeš montirati klimu i zaraditi
3-4 puta vise nego za to punjenje.
Zato u većini slucajeva ja klimu samo dopunim.Naravno vizuelno pregledam
spojeve da vidim da nije neki ostećen i sl.
Najbolji nacin da provjerite imali freona u klimi je da pogledate ventile.
Ako su obe cijevi hladne(rosne)klima bi trebalo da je ok.
Ako je tanka cijev prekrivena injem tad je manjak freona u klimi.
Sto se tice prljavstine u vanjskoj jedinici opet cu za primjer uzeti auto.
Zimi kad auto slabo grije dosta ljudi uzme karton i zatvori hladnjak
da bi povecali temperaturu vode u istom.
Ista stvar se desava ljeti sa klimom koja ima prljavu vanjsku jedinicu.
Freon izlazi iz kompresora u visokom pritisku i sa visokom teperaturom.
Vanjska jedinica hladi freon i pretvara ga iz gasovitog u tecno stanje.
Ako je vanjska jedinica prljava sav freon nece moći preći iz gasovitog u tečno stanje
i onda klima radi kao da ima manjak freona.
Najbolji način za čišćenje vanjske jedinice je taj da se ista ispuse zrakom.
Ako imate nekoga od koga možete posuditi mali kompresor za zrak.
Ja imam malu bocu u koju napunim azot.Pritisak bude 50-tak bara.
Prislonim bocu uz klimu i pustim azot.
Nece te vjerovati koliko bude prašine u klimi koja je naizgled cista.
Jos jedna stvar zbog kojeg je dobro čistiti vanjsku jedinicu je kompresor.
Ako nije čista kompresor radi pod opterecenjem i grije se vise nego treba.
Necista vanjska jedinica moze smanjiti njegov radni vijek .
Nadam se da sam pomogo nekom sa ovom mojom porukom.