Citat:
cozmo_im:
Ovo je tema o Corolli sa 2E motorom. Znaci samo iskustva dugogodisnjih vlasnika su validna. Trece lice koje nema dodira sa ovim autom ne treba slusati niti obracati paznju na savete u vezi nekih osnovnih stvari sto se tice odrzavanja - koje ulje, kada, koji filter, kakav antifriz, ulje za kvacilo ili kocnice. Cesto ti saveti mogu da budu pogresni i da izazovu troskove kod vlasnika.
Znaci da svaka domacica se razume u ovaj motor i moze da deli savete? Recimo bolje od mene ili Zareta?


Ili neko ko se bas i ne razume u masinstvo i mehaniku, ali ima neke informacije(koje ne razume potpuno) ali ima i izgradjene "obicaje". Koji su se kao "pokazali". Druga, bolja varijanta je ostala nepoznata..
Moraces malo da spustis lopticu, i da krenes, zajedno sa bratom, da se
informises o kvalitetu ulja, na trzistu, i o cenama i o opravdanosti... pod jedan.
Pod dva, taj motor je toliko prost, malo kubika, malo kilovata, ima par tehnickih resenja koji ga za par nijansi razlikuju od motora fijata 1300...uz 20 godina razlike...
Prosto kao pasulj. Nikakvih specificnih mehanizama sa posebnim zahtevima.
Zato ima odredjen vid trajnosti, sa toliko kubika, toliko malo snage.
Pride je i podhladjen motor, sa niskom radnom temperaturom, tako da prakticno "trpi i podnosi" losija ulja.
Cilj je da se korisnici oslobode dogmi, i kako cenovno stvari stoje, da se oslobode ulja najnizeg kvaliteta.
To su vremesni motori, i predpostavka je da korisnici zele da ih koriste sto duze. I da im gumice duze traju, i da im vodjice ventila jos duze traju, iako ce se malo vise cuti, posto ce se manje pregrevati.
Motor nije nista specijalan, i dobro ulje moze samo da mu koristi. Da jos bolje i jos duze radi...
BAJKE o curenjima, ili ne znam kakvim cudesnim kvarovima, razresilo je, uputstvo za upotrebu, koje cak i
preporucuje(nisam bio siguran dok nisam procitao)
kvalitetnije ulje ..znaci potpuno su besmislene tvrdnje o nekim mogucim
"problemima"
A doticni "silni" kilometri, koje ta corola "gazi", reda 150-250kkm..ipak su vise smesni, toliko je presla i peglica koju sam vozio, i fica, a o Lanceru ne smem da spomenem(a motor je ozbiljniji, Saturn, mada solidno prost), koji je zamenjen, nakon poznatih preko 450kkm, i to u dobrom stanju, ali je imao malo snage i veliku potrosnju, za automatski menjac i klimu..
Poz