Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema

Strane: << < .. 82 83 84 85 86 87 88 89

[ Pregleda: 586625 | Odgovora: 1761 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema08.01.2011. u 19:25 - pre 161 meseci
Pazi moje misljenje je ovako..........

Trosio ulje 1l na 500-1000 km pre zamene gumica.............
Zamenio gumice...............
Trosi ISTO 1l na 500-1000 km posle zamene.................
Mislim da je to malo nemoguce da se bar ni malo potrosnja nije smanjila..............
Uljne karike mozda ali onda stoji da su mu gumice ventila bile nove i da ih je za dzabe menjao..............
Nesto mi tu nije ok....................po meni............

POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Philus

Član broj: 249396
Poruke: 206
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema08.01.2011. u 19:30 - pre 161 meseci
Tako ispade...
Ne znam kako je on dosao do zamene gumica.
Morace da nam isprica.
Bar ima nove gumice,to je resio.
:)
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema08.01.2011. u 20:21 - pre 161 meseci
Citat:
Philus:
Bar ima nove gumice,to je resio.
:)


E to meni ovde nije bas ok...............
Nove gumice a nema poboljsanja..........??/
Samo moze da budu 3 stvari..............
1. nisu pravilno ugradjene
2. nisu uopste ugradjene

Ili bas ono 3 da je motor ....................karike................ali opet bi trebalo da bude bolje.........

Meni kad su zamenjene:
Auto je ostao kod majstora oko 7 sati.
Oterao u 9 zvao me u 4.
Pri tome mi je i sredio gumicu kod razvodnika.
I odma se osetilo poboljsanje.
Bolje vuce, lepse radi, mirnije nema vise dima iz auspuha.
Cak sam morao da mu spustim ler.
A pri tome mi je pokazao stare zamenjene gumice.
hmmmmmmmmmmm
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Philus

Član broj: 249396
Poruke: 206
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema08.01.2011. u 21:02 - pre 161 meseci
Mislim da je spomenuo,zamena gumica.
Valjda nije bio kod nekog ludog majstora...

Ako su karike,dzaba gumice.
Moze i njih da zameni.
300 evrica i vozi.
Ili da uzme ulje,na bure.
Zahvati bokalom i sipa.
:)

Ko zna,kakav je motor na mojoj.
:o
Za mesec dana,bice duze voznje.
Videcemo.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema08.01.2011. u 21:19 - pre 161 meseci
Da odu karike pre gumica ????
DA li je to ok???
Doduse ko zna kako je predhodni vlasnik odrzavao auto.

Ni ja sam ne znam kod mene...........(kuc kuc kuc)

POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

masterbre

Član broj: 101027
Poruke: 239
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema08.01.2011. u 21:30 - pre 161 meseci
Drugari..tako je kako je :)
Gumice sam menjao,i nema sanse da nisu zamenjene,jer znam lika koji mi je to radio,a da postoji mogucnost da su lose zamenjene..to uvek postoji :)
Skidan je samo onaj poklopac,a kazu da je bolje kad se skida glava..uvek ima neka propratna prica :))
Potrosnja je ostala ista..tako da nema sta drugo da bude osim karika,mada pominju se i vodjice ventila :)
Iskreno..ne obracam vise paznju na to..dosipam redovno i to mu je sto mu je.
A videcemo sta dalje..sve zavisi..mozda mu i sredim te karike (ili sta god je uzrok),ako se u nekoj blizoj budcnosti ne otvori neka druga opcija.. za nesto novije:)
 
Odgovor na temu

masterbre

Član broj: 101027
Poruke: 239
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema08.01.2011. u 22:07 - pre 161 meseci


グッドナイト
 
Odgovor na temu

Philus

Član broj: 249396
Poruke: 206
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema08.01.2011. u 22:21 - pre 161 meseci
Lepo sredjeno.

Deluje mi kao da je 1.3 2E EE80.
Serija pre xl.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema08.01.2011. u 23:27 - pre 161 meseci
Nisu u ovom slucaju gumice uzrok trosenja, a ni karike. Sve bi se to videlo na svecicama(a narocito curenje gumica).

Meni vise lici, da je negde procurilo ulje, karter, blok, semering na radilici.

Mozda je sada dovoljno toplo vreme, da "masterbre" pokaze sposobnosti ciscenja motora.

Treba, dosta krpa, bar jedna i po posteljina, zatim pola litre benzina, moze bezolovni, nafta nije za preporuku, jedna plasticna flasa, da se napravi posudica za gorivo, i jedna cetkica, kicica, za pranje i ribanje.

Grube naslage skinuti srafcigerom, vecim, ili parcetom drveta. Zatim, benzinom natopiti zonu, i cetkicom razbiti prljavstinu, a zatim suvom krpom obrisati, pre nego sto ispari benzin.

Ocistiti ceo motor, sa strane i odozdo(zvono menjaca i menjac moze nekog drugog lepog dana), i tada, osim lepog osecaja, postaje moguce da se konstatuje gde curi ulje

Poz
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema08.01.2011. u 23:51 - pre 161 meseci
I sa ovako sredjenim motorom ti kazes da ti trosi ulje master...c.c.c.c.c... :)

Zare i sam vidis kakvo je stanje, promenio si gumice, semeringe, ulje, filtere itd... Mozda jos jednom da uradis ovo sto ti vladd kaze ali sumljam na klasiku o karikama. od tri karike sigurno jedna je otisla.


Sto se tice vodjica ventila i gumica, tacno je da je bolje da se stavljaju ako je glava skinuta, ali samo u slucaju ako nema pomoci samo sa zamenom gumica skidanjem poklopca (tj posle zamene gumica da opet trosi ulje) tada se lepo otvori pa se gumice natenane stave, rucno se skinu i iskontrolisu da li su ventili cisti ili trebaju na obradu, pa se lepo podmazu pre stavljanja, opet proveri kako se krecu i sve se to lepo cakum pakum vrati. A da se svaki cas ne otvaras motor cekas jos malo da ti potrosnja popne ko masteru pa skupis lovu i uradis osvezenje motora kako treba i nema vise gde da ti curka. Vratis i kompresiju i snagu i zaptivenost motoru.
 
Odgovor na temu

Philus

Član broj: 249396
Poruke: 206
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema09.01.2011. u 00:06 - pre 161 meseci
Ja bi prvo gledao sta kazu iberlauf i auspuh.
merenje kompresije itd.

Hoce dosta da trosi na semeringe,ali bi masterbre video baru ispod auta,
ili neko drugi ako ima problem sa semerinzima.


 
Odgovor na temu

masterbre

Član broj: 101027
Poruke: 239
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema09.01.2011. u 06:56 - pre 161 meseci
Drugari..nemam pojma :)
Ovo sa ciscenjem motora je super stvar i imam to u planu vec neko vreme,ali tesko da je zbog curenja tolika potrosnja,videlo bi se..
Posle zamene semeringa..pojavi se ponekad,mala kapljica..na istom mestu,ali to je zanemarljivo.
Cak vise ni ne razliva to sto kaplje kao ranie,jer je znacajno manje,a i ispuskirao sam posle zamene karter,most i okolinu..koji su tada bili umazani..sada su suvi.
Tako da otpada mogucnost da iscuri 1l na 500-1000Km,moralo bi da se vidi,ali to ne znaci..da nece biti ociscen :)
Kad mu izvadim merac ulja na radnoj temperaturi..ne izlazi dim kroz onu cevcicu,ali..kada se da malo jaci gas u voznji..npr. izmedju 3 i 4.000 obrtaja..zadimi! (mozda dimi i u drugim situacijama,ali ja to vidim samo pri vecem gasu)
Auspuh je chadjav..a skoro je promenjen zadnji lonac..da li je tome mogla da kumuje i prebogata smesha pre servisa karburatora?
Uglavnom..bilo kako bilo..kao sto rekoh..ako se u neko skorije vreme ne otvori opcija za nesto novije :) tamo negde..na prolece cu da vidim s' majstorom,da ustanovimo o cemu se radi..
Pa nek meri sta treba da meri..kompresiju ili sta vec treba..nek proveri gumice..uff..to bi bilo najbezbolnije,mislim..da su lose namestene ili da su lose same gumice (Stone)
Jer ako su lose namestene i to se ustanovi..onda samo pazarim nove gumice,a ruke..naravno...gratis :)
A bas se secam da je kod jedne gumice..bio los odlivak gume,da se tako izrazim..ali..majstor je rekao.."ma nije to nista..to posle nalegne kako treba" :)))))


[Ovu poruku je menjao masterbre dana 09.01.2011. u 08:10 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema09.01.2011. u 09:57 - pre 161 meseci
Da su gumice, morao bi da zadimi pri prvom paljenju, nakon duzeg stajanja. Svecice bi bile crne.

Ako ulje curi na izduvnu granu, ne mor da pravi baru, ali se dim siri oko motorskog prostora.

Ulje moze da se sliva niz karoseriju i da rasporedi kapljice ispod vozila, ne mora uvek ispod kartera da je fleka. BTW, ja nisam video parking mesto, a da vec nije flekavo od raznih izliva uja na beton.

Uglavnom, ako sagoreva, mora da se vidi na auspuhu, za kolicin 1l/1000km, to je "mesavina" skoro 1%.

Mozda curka na radilici kod zamajca, a najverovatnije na par mesta pomalo.

Da su karike(ne vredi merenje kompresije, ne govori nista o uljnim karikama), filter za vazduh bi bio crn, odnosno ventilacija kartera bi odvela uljne pare u filter vazduha, ili u usisnu granu, sto bi se videlo..
Probati sa odvajanjem creva za ventilaciju, , zatvaranjem rupe, i postavljanje creva na neku cistu lokaciju, konstatovati da li se ulje pregreva.

Uglavnom, mineralna ulja imaju losije podmazivanje i kod raubovanog motora, sa ostecenim lezajevima, sagoreva intenzivno, pravi taloge i isparenja.

I prosipanje i sagorevanje litre ulja u tom periodu mora da ostavi trag.

Poz
 
Odgovor na temu

Philus

Član broj: 249396
Poruke: 206
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema09.01.2011. u 13:33 - pre 161 meseci
Ovako izgleda menjac,kad prosvira semering radilice...




Posle pranja...




A ovako izgleda,kad nemate sta da radite,i jos malo vremena potrosite...

 
Odgovor na temu

Philus

Član broj: 249396
Poruke: 206
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema09.01.2011. u 13:56 - pre 161 meseci
Ja sam spomenuo merenje kompresije,zbog nekih drugih razloga.
Ako mu toliko trosi ulje,mogao bi da izmeri kompresiju,
da vidi sta mu se desava u cilindrima.
Da li je opala kompresija,i da li svi cilindri imaju istu komp.

Sa novim svecicama je presao 100km.
To je malo,da bi ustanovio nesto. Mora jos da vozi. :)

Masterbre,ako neces da pricamo o tvom motoru,moraces da ga sredis.
300-400 evrica...i miran.

Kada bi kupovao auto,prvo bi merio kompresiju,a posle sve ostalo.

Nema cozmo-a,on bi to sve opisao strucno,u detalje.
Mi: Ovo ono...a mozda i nije.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema09.01.2011. u 14:29 - pre 161 meseci
Ma cosmo se posvadjao sa bratom pa nema satptaca

Sto se tice ispiranja motora, treba da pogledas kako izgledaju klackalice ventila. Ako su crne i sa naslagama, do neke mere, moguc je uspeh ispiranjem motora.
Ako su previse strokave, tesko da moze bez otvaranja da se kvalitetno ocisti, posto ulje ne dopire do svih zidova i naslaga.

Kada ulje curii na gumice, svecice su intenzivno garave, odmah, makar jedan dan radio motor, plus sa depozitima, koje se vide nakon 500-1000km, sto vise, to su veci.


Po meni, moguce je neka karika, pod uslovom da je normalna potrosnja ulja bila 0,5L na 1000km, pa dodatne pola litre sagori jedan cilindar, nesto malo na semeringu, i eto uvecane potrosnje.
Takodje, i naslage u motorupovecavaju potrosnju ulja, sada je to vrzino koli, prvo se lokalno pregrevaju elementi, na njima se stvaraju naslage, a onda su jos topliji, zboh otezanoh hladjenja, pa se naslage jos vise kumuliraju. A ulje nestaje...kako se zalepi na pregrejanu povrsinu.

To su cari neadekvatne zamene ulja(ne samo na xxxxkm, vec i nakon pregrevanja ulja, ili jednom u sezoni(ili 4 puta godisnje kao Cosmo), plus koriscenje ulja losijeg kvaliteta. Koja imaju nizu tacku paljenja, slabo podmazuju navisim temperaturama, nemaju konzistentan sloj na mestu podmazivanja...

Mislim na zapostavljena mineralna ulja, koja se polako povlace iz upotrebe, kod novih vozila se cak i ne preporucuju.

Istina je da to nisu novi motori i da nisu predvidjeni da traju vecito, ali za nase potrebe, bar ovaj drugi uslov treba u maksimalnoj meri da zadovolje


Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema09.01.2011. u 15:22 - pre 161 meseci
Kod mene su recimo klackalice ciste... ne bas perfektno, ali su generalno ciste.

Interval zamene je uvek bio na 10.000km ili 6 meseci sta pre stigne, obicno je u 6. mesecu ulje bilo staro 7000km (kod mene u proseku) i tako je uvek menjano (dakle 2. puta godisnje ulje i filter za ulje), mineralno i polusinteticko. U zadnjim godinama, kao sto rekoh, tamo od 2002. godine stalno polusintetika (15W40 polusinteticko Optima i 10W40 polusinteticko raznih renomiranih proizvodjaca).
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema09.01.2011. u 15:47 - pre 161 meseci
Inace, sludge (talog garezi) se desava samo usled neadekvatne zamene ulja.

Redovno menjanje ulja i filtera, cak i losijeg ulja, nece dovesti do pojave taloga. Mozda ce motor malko biti prljaviji ali taloga nece biti.

Pod redovnim menjanjem ulja podrazumeva se menjanje ulja u odredjenom (ili propisanom) intervalu, zajedno sa filterom za ulje.

To ce spreciti "pecenje" ulja, kao pojavu taloga u vecim kolicinama. Ovaj motor nije poznat kao neki "vreo" motor i temperature u njemu su normalne i ulje se nece "prepeci" niti je ovaj motor poznat po tome da se javljaju neki hot-spotovi unutra. Samo ukoliko se REDOVNO menja ulje i filter. Ukoliko se to ne radi, sve negativne pojave ce se pojaviti, talog, vruce tacke i slicno. Dovoljno je dva puta godisnje izmeniti ulje i filter i kod ovog motora problema nikad nece biti, ukoliko se i ostalo odrzava kako treba (svecice, filter za vazduh i gorivo, redovno podesavanje karburatora i zamena kaiseva).

Inace, po gradu je normalno da auspuh bude crn. I meni je. Medjutim kad vozim 200-300km u cugu na otvorenom, auspuh bude svetlo siv, sto je i normalno - jer je voznja u kontinuitetu sa dobrim sagorevanjem.

Zato je potrebno jednom (ili vise, ko ima mogucnosti) mesecno voziti auto sto duze autoputem, nekom vecom brzinom (130-140kmh) sto ce razbiti taloga ukoliko ga ima, a i motor ce bolje disati.

Mom drugaru je trosio litar ulja na 500km zbog gumica. Neko kaze da to mora da budu karike - ali kod njega nisu bile. Doduse, on je skidao glavu, usput zamenio i dihtung glave, obradio ventile i siceve. Nakon toga potrosnja ulja je bila 100-200gr od zamene do zamene (on je menjao na 6 meseci kao ja, na otprilike 6000-8000km). Vec nekih 100.000km kod njega nema povecanje potrosnje ulja.

Auto mu je dimio pri jutarnjem paljenju ko stari Dajc (celu ulicu zadimi) a svecice su se prljale svakih 10 dana:)

Nakon skidanja glave, sredjivanja ventila i dihtunga i gumica sve je to nestalo kao rukom odneseno.

Ali mu je bio cist filter za vazduh i nije duvao na iberlauf niti bilo gde, a inace on je to sam odradio jer mu je cale bivsi mehanicar pa su to sami sredili.
 
Odgovor na temu

Philus

Član broj: 249396
Poruke: 206
*.adsl.eunet.rs.



+4 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema09.01.2011. u 15:59 - pre 161 meseci
Pozdrav,Cozmo!
:)

Ja sam za to,ako se ima para,glava dole.
Motor koji je presao 200.000km i vise,
vreme mu je da se pregleda glava.

Ako je prvi vlasnik,dobro odrzavanje od pocetka i ostalo,
onda mozda i nije potrebno,neki zahvat oko glave.

Kada kazem skidanje glave,mislim i na dobrog majstora,
dobra masinska radionica za pregled i obradu glave itd.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema09.01.2011. u 16:15 - pre 161 meseci
Treba uzeti u obzir, kada se rade delovi iznad klipa, nakon toga nije lose proveriti lezajeve na radilici. Obicno ako se poboljsa situacija iznad klipa, ispod klipa nastaju, ubrzano, problemi.

Skidanje glave je ozbiljan posao da bi se radio bez razloga, veceg i vidljivog.
Dimcina nije slucaj kod spomenute Korole, pa ne vidim razloga za solidno radikalan i ne bas jeftin zahvat, i to pride parcijalan.
Kada se skida glava, obicno se komparaterima proveravaju cilindri, zazor klipa..i donose nove, skupe, odluke.

Ako je samo uvecana potrosnja, bolje da se ostavljaju pare sa strane i nastavi voznja kako jeste.

Uzgred, naslage su najcesca pojava kod mineralnog ulja kada se pregreva motor, brzom voznjom ili neadekvatnim hladjenjem, i pre intervala zamene ulja. Dovoljno je jedno zagrevanje ulja preko 160C, pa da krene katranizacija, i da ulje izgubi svojstva, sto uzrokuje nastavak katranizacije i pravljenja depozita, makar se "normalno" vozilo.

Poz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla XL 1.3 - stara tema

Strane: << < .. 82 83 84 85 86 87 88 89

[ Pregleda: 586625 | Odgovora: 1761 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.