Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda

elitemadzone.org :: AutoZone :: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 40016 | Odgovora: 85 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

~Vojvoda

Član broj: 33831
Poruke: 578
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: tuningpower.web1000.com


+2 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda11.10.2007. u 19:00 - pre 200 meseci
Citat:
vladd: I toyoti "vole" da istrule rubovi..nije mnogo skup kvar ali je dosadan, pa je bolje birati ne-metalik primerke
Poz.

Ne bih da ispadne da lupam kontru, ali moj komsija je imao Corolu, ja na tom automobilu nisam video ni jednu jedinu tacku rdje...
Inace for the record automobil je 90 godiste, legendarna tamno-siva, "presao kuglu zemaljsku" uzduz i popreko, zimi lepo palio, nije bio garaziran,i onda je komsija kupio novog Avensisa, a Corolu prodao.
Speed costs money. How fast do you want to go?
http://tuningpower.web1000.com/
 
Odgovor na temu

nebule
Beograd

Član broj: 123561
Poruke: 99
*.sbb.co.yu.



+1 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda11.10.2007. u 19:07 - pre 200 meseci
VOJVODA druze to je pojedinacni slucaj ali godine cine svoje.Ja sam pre godinu dana kupio moju Corolu.Pre nje sam pogledao desetak Corola i sve su pocele da rdjaju.One koje nisu...radjeni su rubovi.To sto navodimo i nije neka posebna mana za automobil star 17 godina ali ako uporedjujemo ova tri proizvodjaca ipak je Mazda po tom pitanju malo kvalitetnija.Ako se ja pitam(a verovatno se ne pitam) definitivni izbor je i pored svih mana Toyota corola.
 
Odgovor na temu

njinsa
ruma

Član broj: 45875
Poruke: 171
212.200.180.*



+1 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda11.10.2007. u 23:09 - pre 200 meseci
Kao neko vozio i imao neke od navedenih auta,mogu reci da je mazda tu najbolji izbor.ja sam imao mazdu 626 2.0 16v sa 140 ks i presao sa njom brdo kilometara iako je imala oko 300000km kad je uzeta. nije da ne trazi odrzavanje i ulaganje,ali pruza mnogo vise od ostalih,prvenstveno u voznji ,sigurnosti i opremi.komfor je extra,"struje" ima po celom autu i ne kvari se. mercedes 190 iako odlican auto,umnogome je precenjen,ne kazem da nisu kvalitetni,ali cesto se kvare,a njihovi kvarovi mnogo su skupi.moja zamerka za 190 su zadnja vuca,koja zbog ocajnog balansa zimi predstavlja veliku opasnost,guma kardana koja cesto odlazi,a moze da napravi katastrofu,cesto stelovanje prednjeg trapa i obicno lose stanje enterijera i sedista,koje doduse resavaji pakovanjima strancima,a takodje bas i nisam bio odusevljen komforom.a skloni su i truljenju sto i nije cudo kad imaju 20 god.motori su dobri,ali i dosta lenji,ako vec gledas mecku zlatno pravilo je da pritisak ulja mora biti na max na satu i da pali bez puno verglanja vruc jer tad pali na kompresiju,naravno govorim o dizelu,kod benzinca to su vec el.pumpa,dizne i 100 drugih stvari. Mazdina boljka na svim modelima najcesce je glava motora,i ja sam na svojoj imao taj problem,ostalo se sve svodilo na redovno odrzavanje,takodje i potrosnja je veca nego kod konkurencije,moja je trosila oko 12l,a ove obicne 2.0 benzin oko 9-10. toyota iako slabije kubikaze i performansi,ima extra motor na kome moze otici samo set kvacila !!! sve ostalo traje neverovatno dugo,mozda jedino amortizeri ne jer sam ih 2 put menjao za krace vreme,ali to je vec pitanje i drugi stvari,komfor je dobar,motor ,kao i kod mazde ni ne cuje se da radi,malo lenj u startu,ali moze da se potera do 160km,mada vec preko 130 osetis da bas vise ti i ne vozis,koci odlicno! sto se tice kvarova sigurno najmanje kvarljiv auto,a kod njega postoji pravilo da kad bas ode motor,bolje ga ne otvarati i popravljati,nego naci drugi. da rezimiram,ako hoces velik,komforan,siguran auto sa dobrim motorom = mazda, najpouzdaniji motori,mali potrosac = toyota, rupa bez dna= mercedes za 3000e!
 
Odgovor na temu

nicolas
Beograd

Član broj: 11756
Poruke: 164
*.smin.sezampro.yu.

ICQ: 57271817


+2 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda12.10.2007. u 01:29 - pre 200 meseci
Konacno jedna prava diskusija, bez prepucavanja. To je ono sto mi je trebalo... iznosenje cinjenica, pogotovo iz licnog iskustva, pa onda da sagledam sta su prednosti/mane odredjenog modela.
Citajuci vase komentare i raspitujuci se medju prijateljima, od prilike za sada imam ovakav stav (ne zurim, posto pljunuti par hiljada evrica za auto nije mala stvar... a ne bih da ide po principu kupuj brzo, kaj se na tenane).

Golf II - najcesce izrabljen i izakan auto do maximuma, uglavnom truo po rubovima i kosevima, tvrd i los enterijer. Da bi se nasao primerak sa dobrim motorom stvarno treba srece, jer su sklapana od delova moguceg i nemoguceg porekla. Jedina mozda pozitivna stvar i sto medju krs delovima sa istoka, uglavnom moze da se nadje sve jeftino i to radi.

Mecka 190 - isto tako, maximalno izrabljen auto, malo lepsi i elegantniji od Golfa II, ali vecina stavki moze da se prepise od 2-ojke. Dobro ocuvan primerak sa dobrim motorom, tek negde od 3500 - 4000 evrica (ali i to je i pitanje kakvo je pravo stanje).

Toyota Corolla - pouzdan auto, malo trosi, ali se ne moze ocekivati malo agresivnija i brza voznja. Motor uglavnom dobar, ali kad ode... otisao je. Pored svega, cuo sam da je velika mana ako dodje do problema sa karburatorom. To je najcesce nepopravljivo. Citao sam o raznim slucajevima gde su ljudi imali manjih problema sa tim, pa su dozvolili da im neko cacka karburator i to posle vise niko zivi ne moze da namesti. Takodje, prednost je sto su u preko 90% slucajeva vlasnici Corolla njihovi prvi vlasnici, koji su odrzavali i vozili auto na redovne servise (najcesce vrlo uredno popunjene servisne knjizice), koji se nad njim nisu izivljavali. Limarija, opet malo moze da bude problem, ali nista neresivo. Trosi relativno malo, jos ako se ugradi plin... divota.

Mazda 626 - nekako kao kralj medju ova 4 primerka. Pouzdan i jak auto, ali sa velikom problemom oko potrosnje. Mislim, neko vec rece da je imao motor koji je sisao 12-13 L u gradu... sto je mnogo, mnogo je. Mozda bi se to kompenzovalo malo ugradnjom plina. Ne znam samo kakvo je stanje sto se tice proseka vlasnistva... da li je i kao kod Toyoti uglavnom u pitanju auto koji se ne preprodaje cesto, koji je redovno odrzavan i servisiran. E sad, neko je vec demantovao, ali sam cuo sa raznih strana da delovi za 626 stvarno jesu skupi, jer se ne prodaju kojekakve krs kopije, vec uglavnom originali ili OEM. Generalno, kazu da su Japanci po pitanju delova ipak malo skuplji. Ako je suditi po mom kumu (vozi Mitsubishi Galant iz '97), pljunuo je malo bogatsvo za servisiranje i delove. Mozda je to pojedinacan slucaju i svavetovao sam ga da ga proda, ali nece da me slusa :)

Dakle... izbor sam suzio na Corollu i 626, definitivno. E sad... odlucivace performanse. Pa ako neko zna jos neki detalj koji bi bio bitan pri odluci, rado cu saslusati.
Pozdrav svima
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda12.10.2007. u 08:41 - pre 200 meseci
Mislim da je preterivanje oko potrošnje 12-13L. Moj drugar je imao Mazdu 2.0 (doduše bila je baš sređena) i trošila je 8-9L, mislim da nije bilo preko 10.
 
Odgovor na temu

nebule
Beograd

Član broj: 123561
Poruke: 99
*.sbb.co.yu.



+1 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda12.10.2007. u 09:25 - pre 200 meseci
Jedan dodatak..Kod japanskih automobila je slaba tacka glava motora.Na oko 200.000 km pocinje velika potrosnja ulja (cak i do 1l na 1000km)a u 99%posto slucajeva je u pitanju samo zamena gumica ventila.Sto se tice generalne na Toyoti,moj primer je da ona moze biti jako uspesna ako se odradi u pravom servisu.Naravno predhodni vlasnik nije znao za foru gumica ventila,pa su ga navukli da uradi generalnu na 188.000kh!!!!!.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda12.10.2007. u 09:47 - pre 200 meseci
Citat:
nicolas: Toyota Corolla - pouzdan auto, malo trosi, ali se ne moze ocekivati malo agresivnija i brza voznja. Motor uglavnom dobar, ali kad ode... otisao je. Pored svega, cuo sam da je velika mana ako dodje do problema sa karburatorom. To je najcesce nepopravljivo. Citao sam o raznim slucajevima gde su ljudi imali manjih problema sa tim, pa su dozvolili da im neko cacka karburator i to posle vise niko zivi ne moze da namesti. Takodje, prednost je sto su u preko 90% slucajeva vlasnici Corolla njihovi prvi vlasnici, koji su odrzavali i vozili auto na redovne servise (najcesce vrlo uredno popunjene servisne knjizice), koji se nad njim nisu izivljavali. Limarija, opet malo moze da bude problem, ali nista neresivo. Trosi relativno malo, jos ako se ugradi plin... divota.



Motor tesko odlazi, stradaju samo uljne karike na 500.000km ili vise. Obicno je potrebna zamena gumica ventila (ume da trosi tonu ulja zbog njih). Kada odu uljne karike, obicno je dobro uraditi mini-osvezenje, oo 300-350e sa delovima i cenom rada majstora. Posle toga, gura jos 200.000km minimum. Dakle, prosto neunistivi motori.

Problem su rubovi i coskovi sajtni, mislim to je i jedini problem na tom autu, ali odlaze tek nakon 15-16 godina (tako je kod mene recimo). 300e je zamena rubova i sajtni sa metalik farbanjem.

Karburator se normalno sredjuje u Bolecu, ali 100-120e je cena, zato niko i ne ide tamo... ali ga srede i auto radi ko singerica.

Inace, ne znam kako se ne moze ocekivati brza i agresivnija voznja, taj motor 1.3 12v ima ubrzanje 11 sec od 0-100km-h, u drugoj bez napora gazi 80-90km/h, prosto leti auto ako se malo nagazi. Trom je u penzionerskoj voznji. Moze se reci nije namenjen brzoj i agresivnoj voznji jer je sedan, malo je laksi, ali ipak stabilniji od Pola, Golfa, Astre F, Kadeta, raznih Pezoa i slicno (koje sam ja vozio), ipak laksi sedan nije za agresivnu voznju, ali je veoma agilna kad treba i leti kad se stisne na 5000-6000 o/min kada ima ubedljivo najvecu snagu (najbolje ubrzanje joj je oko 3500-4000, ako ocete da povuce extra).

Moj trosi oko 5,5 na otvorenom po gradu 7,5, prosek mi je ispod 6,5 lit. Ubrzava (posle 17 godina) 12-12.5 sec do stotke (u rangu svih danasnjih od 1.3-1.4 motora), od 80-120 oko 13 sec. u cetvrtoj sto je oko 1 sec. brze od Aurisa 1.6 po testovima. U petoj od 70-110 ide oko 13 sekundi (poredjenja radi Punto 1.2 oko 16....). Ja lepo naso ravnicu i merio:)))

Nisam je vozio brze od 165 km/h, ali 150km/h odlicno podnosi na autoputu - bez po muke, mada ja volim da ga ganjam oko 140, tad najlepse prede u petoj a potrosnja ne raste sumanuto.

Problemi koji vas mogu snaci:

- komutator, 5000 din, menjate ga sami
- biksna letve, duzi kraj spone oko 2500-3000 din delovi i ruke majstora (600 din biksna i 1500 duzi kraj spone).
- gumice ventila, 60e sa zamenom
- zadnji amortizeri fabricki nisu bas neki, zamenom se dobija mnogo bolji auto (manje se cuju rupe i lezi mnogo bolje, moze Kayaba, Monroe, Bilstein, oko 100e sa zamenom)
- zadnji levi tocak moze koci 10% slabije, tako je fabricki, imaju po tehnickim pregledima specifikacije. Toyota resila problem besplatnom zamenom glavnog kocionog cilindra bez obzira na garanciju, do 1994. godine.
- zezanje vakuumskog dela sistema za startovanje na karburatoru, moze se nastelovati
- karburator se mora stelovati u Bolecu, jako skupo.

Retki slucajevi:
- pucanje klipa na prvom cilindru ispod 100.000km, desava se jednom u par desetina hiljada primeraka, dakle nista strasno.

Ovo je iz iskustva gomile ljudi koje znam, kao i podatak iz Boleca (ortak radio za Auto svet ispitivanje kvaliteta te Corolle).

Prosek kilometraze bez osvezenja motora: oko 500.000km
 
Odgovor na temu

~Vojvoda

Član broj: 33831
Poruke: 578
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: tuningpower.web1000.com


+2 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda12.10.2007. u 11:39 - pre 200 meseci
Citat:
nicolas: cuo sam da je velika mana ako dodje do problema sa karburatorom.

Znaci ja sam svo vreme mislio da te Toyote imaju injection motore. Ne mogu da verujem, da japanci nisu to ubacili, oni obicno vole da natrpaju brdo elektronike u auto.
Speed costs money. How fast do you want to go?
http://tuningpower.web1000.com/
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda12.10.2007. u 12:58 - pre 200 meseci
Nisi vido karburator... e to je tek cudo tehnike. Elektronsko+vakuumski kontrolisano cudo. Meri temp. rashladne tecnosti i na osnovu toga regulise vakuumski saug za hladni start, ima elektro dizne, el. automatski saug. Zato niko ne sme ga pipne, ima sto vakuumskih creva na sebi. Pa cak i prozorce da vidis nivo goriva kod plovka... ludi jesu, ali glupi nisu. Otud ja bez problema imam perfektne rezultate na emission testu pri registraciju, uzasno malu potrosnju cak i za danasnje pojmove i auto koji lepo ide. Recimo, vucna sila i ubrzanje je za koji procenat bolje od Golfa V 1.4 (burazer mi radi kao sef servisa novih vozila u Porsche SCG, pa je bilo lako testirati ih uporedo) iako je u pitanju motor manje kubikaze, manje snage, manjeg obrtnog momenta i nema ubrizgavanje. Otprilike kao da vozis Pezo 206 sa 1.4 motorom, takav je osecaj vucne sile i ubrzanja (dakle, odlican).
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda12.10.2007. u 13:25 - pre 200 meseci
Citat:
cozmo_im: Recimo, vucna sila i ubrzanje je za koji procenat bolje od Golfa V 1.4 (burazer mi radi kao sef servisa novih vozila u Porsche SCG, pa je bilo lako testirati ih uporedo) iako je u pitanju motor manje kubikaze, manje snage, manjeg obrtnog momenta i nema ubrizgavanje.


I značajno mane težine, ne treba zaboraviti. Nisam ih merio, ali cenim da je Glof sigurno teži i to ne zanemarljivo.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2921 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda12.10.2007. u 13:27 - pre 200 meseci
Citat:
~Vojvoda: Znaci ja sam svo vreme mislio da te Toyote imaju injection motore. Ne mogu da verujem, da japanci nisu to ubacili, oni obicno vole da natrpaju brdo elektronike u auto.

To za elektroniku i japance su samo predrasude...a treba imati u vidu da su to automobili sa pocetka `90tih iz doba kad je golf 2 bio aktuelan

Danasnji evropski automobili imaju mnogo vise elektronike (i vise problema sa njom) od japanaca, koji su jos uvek ostali verni proverenim jednostavnim tehnickim resenjima.
Evropski proizvodjaci ko da na silu moraju sve dodatno da zakomplikuju na automobilu.




Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

njinsa
ruma

Član broj: 45875
Poruke: 171
212.200.180.*



+1 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda12.10.2007. u 22:09 - pre 200 meseci
slozicu se sa bakarom,mada svi danasnji auti nose slicnu tehnologiju! sto se tice potrosnje od 12l moje mazde 626 2.0 16v,napominjem da je to auto sa 140 ks,a da sam ga stedeo nisam i mislim da to uopste nije puno,posebno sto je vec bila presla 300000 km.
velika prednost mazde u odnosu na corollu jeste stabilnost i sigurnost,jer je toyota mnogo lagana i voli da ode na krov.
moj glas uvek mazdi,pogotovo sto vozim i novu 6 ,za 16 meseci 210000km ,sipas i ne mislis!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda13.10.2007. u 06:45 - pre 200 meseci
Citat:
njinsa:velika prednost mazde u odnosu na corollu jeste stabilnost i sigurnost,jer je toyota mnogo lagana i voli da ode na krov.
moj glas uvek mazdi,pogotovo sto vozim i novu 6 ,za 16 meseci 210000km ,sipas i ne mislis!


Ovo nije nikako tacno. Imam Corollu vec 17 godina i auto je stabilan i cak stabilniji od nekih novih automobila. Dakle, ima laksi zadnji kraj, ali se tako laganica i opusteno kompenzuje da bez problema moze da se vozi dosta agilno. Uz gume 175/70/R13 prosto je zalepljen za autoput - vozio sam Punta II jednom od NS do BGD-a, majko mila pa ono je katastrofa na kolotrage, dok je sa Corollom opustencija, siri razmak i duzi razmak izmedju tockova, nize lezi, drzis volan malim prstom bez obzira na tezinu...

Mazda jeste malo mozda stabilnija ili se ima takav osecaj u voznji ali Toyotu nema sanse da prevrnes na krov, pre ces to uraditi sa Puntom, Polom ili manjim Pezoom recimo...

Ako ima viska para za odrzavanje i troskove - Mazda, ako nema - Corolla.

P.S. Komsija ima istu Mazdu kao i ti i znam kako ide, kako se vozi, koliko je stabilna i kakav je osecaj. Jeste bolji od Corolle za voznju, ali nikako ne stoji da Corolla nije stabilna.
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda13.10.2007. u 15:04 - pre 200 meseci
Prica koja sledi ce zvucati kao standardna prepodavacka bajka, ali ko zeli, moze da se uveri u moju manju/vecu objektivnost pri oceni automobila iz prethodnih post-ova...

Mazda 626 2.0D 1987. U vlasnistvu rodjenog strica, koji em sto jadan ne zna bas da vozi, em mu je leva noga kraca, pa apsolutno svako menjanje brzine uslovljava blago i ponekad ne tako blago cimanje glavom. Konfiguracija terena i puteva po kojima se vozi- blago uzasna, mada se poslednjih godina stanje popravilo- u pitanju je okolina (citaj brda) Ugljevicke obrijezi, tj. cela Semberija, i uopsteno- Republika Srpska i nesto malo federacije...
Pomenutoj Mazdi je prethodni vlasnik bio mladji stric, koga u austrijskoj firmi gde radi kao vozac kamiona kolege zovu "hazarder"- da mnogo ne objasnjavam, voli covek brzo da vozi.

Sto jes'- jes', auto vise i ne izgleda reprezentativno, jedan od razloga je i prilicno uska garaza gde se parkira, a i stric ne propusti da ga svaki drugi- treci put ocese. Ipak, ovo je sasvim sigurno najbolji automobil srednje kategorije koje sam imao prilike da vozim i da me u njemu voze I K A D. A bilo ih je.
Sto se kvarova tice, pre otprilike 2-3 godine se vrati otac iz posete svom burazeru, i preprica razgovor koji su vodili, vezan za pomenuto vozilo. Razgovor je tekao otprilike ovako:

Cale: Kako auto?
Stric: Ma pusti, je..m ti auto da ti je..m, pokvari se bas pre neki dan!
Cale: Sta bi?
Stric: Ma otisla spona (kraj spone, viljuska, tako nesto, ne secam se najbolje- znam samo da je nesto oko prednjeg desnog tocka)!
Cale: Pa dobro, kad si je menj'o zadnji put?
Stric: A?
Cale: Kad si je (sponu, kraj spone, itd..) bre menj'o pre toga?
Stric: Pa... nisam je ja dirao...
Cale: Pa jel' menjana ikad?
Stric: Pa, nije...
Cale: Vozi se auto 15 godina i 'oces da se ne kvari? Pa jesil' radio jos nesto?
Stric: Pa ono- menj'o sam akumulator, neka creva, kaiseve..
Cale: .......


Zaista nisam siguran za period kada je bio eksploatisan od strane mladjeg strica, ali deset godina voznje pod starijim chichom bilo bi dovoljno da upropasti bilo kakvo vozilo- traktor, bager, tenk- You name it, ipak, ova mazga i dan danas sluzi savrseno njegovim prohtevima- a uglavnom je u pitanju odvoz- dovoz i prevoz svakakvog materijala i zivuljki- sto mrtvih, sto zivih. Stric je zemljoradnik.
E da, jos uvek stoji prva farba, ne savrsena- naravno, ali stoji solidno. Ko zna: ona svetlo- plava metalik- a kola nisu na prodaju.
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

~Vojvoda

Član broj: 33831
Poruke: 578
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: tuningpower.web1000.com


+2 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda13.10.2007. u 16:22 - pre 200 meseci
Citat:
cozmo_im: Mazda jeste malo mozda stabilnija ili se ima takav osecaj u voznji ali Toyotu nema sanse da prevrnes na krov, pre ces to uraditi sa Puntom, Polom ili manjim Pezoom recimo...

Pa logicno, ipak su to 2 razlicite klase, mada i medju ovim malim automobilima mozes naci poneki da pobedi Toyotu sigurno, mozda stock verzije ne mogu, ali zato PoloGTI,Civic TypeR itd. mogu.
Sto se tice prevrtanja na krov, mislim da se svaki automobil moze prevrnuti na krov, samo je pitanje koliko brzo vozis i koliko ostar manevar si napravio.
U Toyoti se nisam vozio, ali u Mazdi 626 2.0 jesam, reci su suvisne, moj komentar:

Speed costs money. How fast do you want to go?
http://tuningpower.web1000.com/
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
*.ikomline.net.

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda13.10.2007. u 18:27 - pre 200 meseci
Stvarno je lepa tema, sve je receno iz manje vise prve ruke!
Hteo bih da dodam-kao sto sam vec rekao- imao sam vise Mazdi, tacnije-626, 323, 323f i Toyotu Corollu XL i stariju DX. Svi automobili su bili u stvarno odlicnom stanju! Odgovorno stojim iza toga da su Japanci tog godista (oko 90.) najbolji moguci izbor za novac do 3000.
Bez uvrede za one koji su rekli da su delovi za Mazdu 626 skupi, ali zaista NISU. Prvo sto se stvarno retko kvare (kao uostalom i Corolle) a drugo sto su cene stvarno normalne a delova ima svuda.
Ja sve sto sam menjao na Mazdi/Toyoti bili su potrosni delovi tipa kugla, spona... i nikad nijedan od tih delova nisam placao preko 15 Eura.
Na Mazdi 626 sam menjao gumice ventila i ceo taj trosak sa delovima i radom me je kostao 70 Eura (626 2.2 litra, presla u trenutku menjanja gumica 264000Km), cak i tada nisam morao da menjam gumice ali me je nerviralo sto sam ostavljao plavi dim iza sebe na semaforu, inace, trosila je oko pola litre ulja na 1000km.
Neko je pomenuo Galanta 97... E to je vec druga prica... Za taj auto su delovi jako skupi, Japanci iz 97 i Japanci iz 90 tih stvarno nisu nikako za poredjenje sto se tice cene delova-totalno druga prica!
REZIME:
I Mazda i Toyota su odlicne, tako da neces mnogo pogresiti, uzmi ono sto nadjes u boljem stanju!
Licno, da kupujem auto za te pare sada, ipak bi se odlucio za Mazdu 626.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

nicolas
Beograd

Član broj: 11756
Poruke: 164
*.smin.sezampro.yu.

ICQ: 57271817


+2 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda13.10.2007. u 23:04 - pre 200 meseci
I tako, dok ja polako sklapam kockice, zahvaljujuci vasim komentarima i onome sto cujem od prijatelja i vidim u praksi...
Ovo je vise anegdota, nego sto moze da ima uticaj na moj izbor ali... idem danas autoputem NS-Bg, i vec na ulazu u Beograd, sa stane stoji parkirana Mazda 626, podignut poklopac haube, vozac zavucen ispod kola i nesto cacka. Pomislih: "Eto, ostavi ga na putu". Ali kada sam prosao tik pored kola, sudeci po limariji i uopste vizuelnom stanju automobila, vidi se da nije odrzavana uopste (najjednostavnije receno, u ocajnom je stanju - krivica vlasnika, naravno).
U svakom slucaju verovatno cu se opredeliti za Mazdu 626, ako nadjem neki primerak u dobrom stanju, za sumu koju se predvideo za kupovinu. Ako i ne budem imao mnogo srece u potrazi, nadam se da cu svakako onda bolje proci sa Toyotom.
Pozdrav svima
 
Odgovor na temu

KMaRKo
Srbija

Član broj: 154697
Poruke: 122
*.ikomline.net.



+7 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda14.10.2007. u 14:30 - pre 200 meseci
Toyota i Mazda nisu auta za poredjenje jer je Mazda po gabaritima, robusnosti, nivou opreme (ne po kvalitetu) klasa iznad Toyote! Mazda poseduje servo volana, elektropodizace prozora, centralnu bravu itd. i to je cini klasom vise u odnosu na Toyotu, ali i bitna stavka je da kad imas svu tu opremu u automobilu koja je koriscena 17 godina isto tako dobijas i dodatne potencijalne probleme kupovinom takvog vozila! Kao sto neko rece, uzmi ono sto nadjes prvo a da je u dobrom stanju i prvenstveno da tebe zadovolji!
Pozdrav!
 
Odgovor na temu

slyder
precious
Bgd

Član broj: 162240
Poruke: 20
*.smin-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda12.11.2007. u 00:52 - pre 199 meseci
Svasta se ovde lepog napisalo, ima tu tacnih stvari, ali i onih sa kojima se ne bih slozio. Da krenemo...
Prvo, ja bih ti savetovao da u startu zaboravis "japance", a obrazlozicu i zasto, voleo bih da me demantuju oni koji imaju argumente protiv.
Ova dva japanska modela o kojima se prica, jesu pouzdani i kvalitetni automobili, ali ukoliko im "ode" neka ozbiljnija stavka, to stvarno kosta. Recimo glava motora kod japanaca nije ni priblizno istog kvaliteta kao sto to rade Nemci. Glava motora kod japanaca je od prilicno lakih metala i ako ona ode, osetices to po svom dzepu :(

Dalje, jedan kolega moje devojke ima mazdu 626 i otisli su mu nosaci motora, ni znam koje silne pare je "pukao" dok je to sredio, a onda su mu se ubrzo javili problemi i sa vesanjem. A nedavno je jednom drugu otisao desni nosac mocora na Golfu II i nisam verovao kada mi je rekao da je nasao drugi nosac za 10 evra (on njegov stric su ga menjali i to uspesno obavili).

Na primer, sam Golf II je pravljen u milionima primeraka, a uz to bih dodao jednu bitnu cinjenicu... u njemu se nalazi isti motor koji je ugradjivan u Audi 80 (kockicu) i sve skupa to se meri milionima primeraka, tako da rezervnih delova ima na svakom koraku (i kvalitetnih i onih nekvalitetnih, pa je to stvar tvog izbora).

Sa druge strane Mercedes 190E i kranje pouzdan i izdrzljiv auto, koji takodje nije skup za odrzavanje i popravke. Ako vise volis "limuzina" tip automobila, nego "guzonju", onda ti je ovo bolji izbor od Golfa II.

Da se razumemo, ovde ne uzimam u razmatranje "nemce" koji su izdrndani, u losem stanju, koji su promenili milion vlasnika, vec one koji su u sasvim solidnom stanju.

Tacno je da "japanci" imaju mnogo vise elektronike i dodatne opreme, ali imaj na umu da je ta elektronika stara 16-17 godina i pitanje je trenutka kada nesto moze da ti crkne, a servisiranje tih zafrkancija nije ni najmanje jeftino.

Dakle, moj glas svakako ide Mercedesu ili Golfu II, pa ti sad ne moras da uzmes u obzir moje misljenje.

Pozdrav

P.S. Dodao bih jos nesto. Kada "japancima" dodje vreme generalke (a pored malih i velikih servisa) to vreme im svakako sledi u nekoj skorijoj buducnosti, racunaj na nekih 600-700 evrica manje u svom dzepu. A sa druge strane, pametni ljudi vise i ne rade recimo generalku na Golfu II, jer za 400 evra mozes da nadjes motor koji je presao manje od 100.000 (sa svim papirima) i samo izbacis strari, ubacis novi i "vozi Misko" :)
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda12.11.2007. u 07:20 - pre 199 meseci
Nj.K.V. Golf II.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Do 3000 eur - Mercedes, VW, Toyota ili Mazda

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 40016 | Odgovora: 85 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.