Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

A šta je, ustvari, obrtni moment?

elitemadzone.org :: AutoZone :: A šta je, ustvari, obrtni moment?

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 29040 | Odgovora: 65 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

audi80 1.8i
elvis dz
prijedor

Član broj: 170704
Poruke: 129
*.teol.net.



Profil

icon Re: A šta je, ustvari, obrtni moment?31.01.2008. u 21:31 - pre 196 meseci
Taj motor od passata sto sam naveo sad ce se ugradivati i u najnoviji Audi A4, radi se o motoru s 4 cilindra, ne znam koliko turbina ima, mislim da ima jednu, iz 2.0 zapremine izvlacice 204ks, a motor ima veoma malu tezinu u odnosu na prethodne motore, to ce biti naj jaci fabricki motor od 2.0TDI.(pratim nekoliko auto casopisa pa znam).
Rs turbo, pa ne cade svi TDI motori, sestra mi vozi Pasata 2000god, 1.9TDI 115ks, na leru nista ne trese, samo se cuje njegov standardni zvuk motora, potjeraj ga koliko hoces nista ne cadi poput benzinca, a imaju ih koji i cade, a to ce sada biti sve manje jer moraju zadovoljavati stroge svake godine ekoloske norme, puno zavisi i od kvaliteta goriva a i od ocuvanosti motora.
Znas da ima benzinaca i 90-tih godina, uguse kad se vozis ispred njih samo plavi dim, i to sam vidio najcesce u BWW.
Necu svasta ni da preticem. :)
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
79.101.171.*



+4 Profil

icon Re: A šta je, ustvari, obrtni moment?31.01.2008. u 22:29 - pre 196 meseci
Ako 2.0 TDI sa 170 KS ima dve turbine,onda mora imati najmanje dve i od 204 (nikad,cuo?).A sumljam da je radjen od aluminijuma,jer bi dizelas pojeo blok motora od siline udara klipa.
Moj drugar koji ima Golfa 1.9 TDI sa 115 Tiptronic,kad mu otvoris vrata i posmatras ih dok radi u leru,idu gode dole po 1 cm.Probaj....
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.201.*



+5251 Profil

icon Re: A šta je, ustvari, obrtni moment?31.01.2008. u 23:51 - pre 196 meseci
Kod novog Pasata 2.0 je SDI motor.


@Bakara
Za nagradu, kolona ferarija na putu koji "smetaju"
http://www.youtube.com/watch?v=WYJtyY39xKY&feature=related

Poz.
 
Odgovor na temu

audi80 1.8i
elvis dz
prijedor

Član broj: 170704
Poruke: 129
*.teol.net.



Profil

icon Re: A šta je, ustvari, obrtni moment?01.02.2008. u 00:02 - pre 196 meseci
Onda si u pravu, ako taj ima 2 onda ce i ovaj imati.Nisam mogao naci karakteristike za taj motor od passata, ali sam nasao od BWW, i Audija koji isti takav uskoro izbacuje na trziste.

Ipak najvecu pažnju (s razlogom) zaslužuje najsnažnija bi-turbo verzija sa 150kW/204KS, koju ostvaruje pri 4400 obrt./min. i obrtnim momentom od 400Nm pri 2000 obrt./min. Motor je težak 161 kg a sa njim BMW 125d postiže maksimalnih 250 km/h a ubrzava do 100 km/h za 6,5 sekundi. Pritom potrošnja po fabrickom tvrdnjama iznosi samo 5,9 litara.


Poprečno ugrađeni TDI motor common rail tehnologije s piezo mlaznicama posve je nov razvoj TDI tehnologije i proizvodi 204KS odnosno 400Nm zakretnog momenta. Ovaj motor daje Audiju Cross Coupe quattro sportska vozna svojstva, uz visok stupanj ekonomičnosti: u prosjeku, dvolitarski TDI motor troši 5,9 litara goriva za 100km.
Stalni quattro pogon na četiri kotača normalna je stvar na ovakvom vozilu s terenskim potencijalom. Haldex kvačilo osigurava optimalan prijenos snage na prednje odnosno stražnje kotače, ovisno o vrsti podloge.
Ovaj motor ce se ugradivati i u Golfa VI generacije, i u najnoviji Audi A4, Pasat itd.

Audi će u drugoj polovini 2008. godine na tržište lansirati i serijsku varijantu svog SUV modela Q7 pokretanog izuzetnim 6,0 litarskim TDI dizel motorom sa svih 368kW/500KS i 1000Nm obrtnog momenta (dostupan već od 1750 obrt./min.). To će omogućiti Audiju Q7 V12 TDI ubrzanje do 100 km/h za samo 5,5 sekundi, ali će maksimalna brzina biti ograničena na "samo" 250 km/h (bez blokade bi verovatno mogao preko 300 km/h). Motor već sada zadovoljava nove Euro5 norme, dok će prosečna potrošnja iznositi 12 litara dizela na 100 km.

[Ovu poruku je menjao audi80 1.8i dana 01.02.2008. u 01:16 GMT+1]
Necu svasta ni da preticem. :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: A šta je, ustvari, obrtni moment?01.02.2008. u 14:52 - pre 196 meseci
Ali to nema veze sa obrtnim momentom, to su "zelje gledalaca"..:)

nikada nisam obracao paznju na dotocni podatak, niti ga smatram bitnim. Vozac se prilagodi na ono sto ima, a faktori koji uticu na kupovinu, sigurno se ne "vrte" oko OM-a

Poz.
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
79.101.171.*



+4 Profil

icon Re: A šta je, ustvari, obrtni moment?01.02.2008. u 16:52 - pre 196 meseci
Iskreno,pisao sam o tome koliko trosi Passat 2.5 TDI (150KS /310 Nm) 4motion Tiptronic.Svaki dan se vozim sa njim.Pre dok nije napunio 100 000 bila mu je 12-13 u proseku,a sad kad ima vec 120 000 oko 15.Tuzne su to ispovesti.Tako da Q7 sa 6.0 TDI,nece sici ispod 20 l,nazalost.Lepo je imati dobar motor koji ce te usluziti maksimalno.

Sad je moj cimer kupio Golfa 4 1.9 TDI (115 KS / 285 Nm) Tiptronic.Auto je sa svom mogucom opremom,nav,grejaci,komande na volanu sto niko nije video kod VW uzivo,od elektronike necu pominjati.Trosi oko 9 l u proseku.Na auto-putu na 90 torsi 4,5 sto je sjajno,ali vec na 110 5,5,na 130 6,5 i tako dalje.Slikacu vam putni racunar pa da vidite.

Oba auta su sa jakim motorima sa puuuno OM,a gde gube toliku snagu.Oba auta sa Focusom od 101 KS i 145 Nm osisam.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: A šta je, ustvari, obrtni moment?

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 29040 | Odgovora: 65 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.