evo primjera izmedju diesel i benzin da vas to nebi varalo za veci obrtni moment
Fiat Bravo 1.9 JTD
Kerb weight 1170 kg
Max. output (EC) 106.5 PS (105.0 bhp) (78.3 kW)
@4000 rpm
Max. torque (EC) 200.0 Nm (148 lbft) (20.4 kgm)
@1500 rpm
0-100km/h 10.40s
Top speed 187 km/h (116 mph)
Fiat Punto 1.4 GT
Kerb weight 1000 kg
Max. output (DIN) 137.9 PS (136.0 bhp) (101.4 kW)
@5750 rpm
Max. torque (DIN) 153.0 Nm (113 lbft) (15.6 kgm)
@3000 rpm
0-100km/h 8.90s
Top speed 198 km/h (123 mph)
Evo primjera dva ista proizvodjaca gdje diesel ima jaci obrtni moment od benzina 47 OM ima vec idesel a nije ni starniji ni brzi od njega i to je dovoljnoo. znaci ako hoces jaci start moras imati dosta konja da bi imao dosta brz start. Ja samo kazem ako hoces jak start i ako hoces da ti auto leti onda sebi uzmi turbo brnzinca i imaces sve :) OM ti ne igra ulogu u brzem startu ili vecoj krajnjoj brzini to je samo prenos snage na tockove tako da moze potezati u npr. 4 brzini kao i u 2 ili 3 brzini kad je pitanje preticanja da ne morate vracati u manju... dieseli imaju veci obrtni moment od benzinaca zbog toga jer oni svu snagu ispucavaju na 3.500 RPM ili 4000 RPM dok benzinci imaju od 5.700 RPM do 8000 RPM ali opet kod benzinaca postoji vracanje u manju brzinu sto kod dizela nema efekta. Tako ako uzmes tubro benzin od 100 HP i diesela od 110 HP imace isti mozda cak diesel ce imati malo veci OM ali diesel ce ici za 12s do 100km/h i max speed 180-190 km/h dok ce kod benzina biti do 100km/h za nekih 7-8s i max speed 195-200 km/h. Da vas to vise ne budni ako hoces start i krajnju tu je benzin i po mogucnosti turbo i neces vise razmisljati o obrtnom momentu.
pozzz
[Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 30.01.2008. u 18:06 GMT+1]