mukicm
Član broj: 160321 Poruke: 5 *.PPTP-198-SA.GlobalNET.ba.
|
zna li neko gdje bih mogao pronaći uptstvo za upotrebu tj. rukovanje sa board kompijuterom na pežou 307 2.0 HDI 2001. godište
|
|
| |
|
rafiki Beograd
Član broj: 48988 Poruke: 277
|
Pise u uputstvu za kola kako se koristi board computer. Mada, iskren da budem, uputstvo ti i ne treba, posto je veoma jednostavno:
- Na vrhu rucice brisaca se nalazi dugme kojim se upravlja board computerom. Pritiskom na dugme se menja prikaz informacija na displeju. Resetovanje brojaca board computera se vrsi dugim pritiskom na isto to dugme i to je sve.
Pozdrav,
Emil
|
|
| |
|
inobradovic
Član broj: 58983 Poruke: 1222 *.dynamic.hispeed.ch.
|
da ne otvaram novu temu postavicu pitanje ovde,
u privatnoj reziji na 307 benzincu 2004 god zamenjeno je ulje u privatnoj reziji ali na displeju i dalje stoji onaj kljuc da treba da se zameni ulje,
kako ponistiti to, to jest staviti ponovo da podseca da na odredjenu kilometrazu treba ponovo menati ulje.
|
|
| |
|
rafiki Beograd
Član broj: 48988 Poruke: 277
|
Ovo je uputstvo za resetovanje podsetnika za servis na Citroen-u. Za Peugeot bi trebalo da je isto:
- Prekinite kontakt
- Pritisnite taster za vraćanje na nulu brojača dnevno pređene kilometraže i držite ga pritisnutog
- Uspostavite kontakt; kilometar - sat počinje brojanje unazad
- Kada se na pokazivaču pojavi "=0" , pustite taster - ključ će nestati.
Pozdrav
|
|
| |
|
inobradovic
Član broj: 58983 Poruke: 1222 *.dynamic.hispeed.ch.
|
vazi probaci i javljam da li je isto kao na citroenu, ima li neko bas iskustva da pezom dok ne probam.
|
|
| |
|
inobradovic
Član broj: 58983 Poruke: 1222 *.dynamic.hispeed.ch.
|
ovo gore je odradjeno kilometraza je ponistena i sada pise da sledeci servis treba raditi za 30 ooo km, kakko da nastelujem da me podseti da za 20 ooo km radim ponovo servis ?
|
|
| |
|
pajapop Beograd
Član broj: 183139 Poruke: 1800 *.dynamic.isp.telekom.rs.
|
Mala sala: mozda je jednostavnije da postavis podsetnik u mobilnom telefonu, za jedno, recimo 2 godine?
|
|
| |
|
inobradovic
Član broj: 58983 Poruke: 1222 *.dynamic.hispeed.ch.
|
dal je moguce da niko nece da kaze kako treba uraditi ?
|
|
| |
|
pajapop Beograd
Član broj: 183139 Poruke: 1800 *.dynamic.isp.telekom.rs.
|
Pa ocigledno niko ne zna. Najbolje je da pogledas u tehnickom uputstvu ako ga imas i ako postoji takva mogucnost, ili svrati do servisa pa pitaj majstore.
|
|
| |
|
rafiki Beograd
Član broj: 48988 Poruke: 277
|
Ne mozes sam da menjas period za servis, vec se to radi uz pomoc dijagnostike: Peugeot Planet ili Citroen Lexia.
Pozdrav
|
|
| |
|
inobradovic
Član broj: 58983 Poruke: 1222 *.dynamic.hispeed.ch.
|
da ne otvaram novu temu, na 307 2.0 benzinac, radio motor sve normalno i na pumpi stali smo da dolijemo benzinai kada je posle upaljen motor upalio cek i pise problem sa izduvnim gasovima motor kao da radi na 3 klipa i slabo vuce, sutra dan lampica se ugasila i normalono auto radio, danas opet se upalila i isto drhti motor kao da radi na 3 klipa i slabo vuce, licno mislim da je neka svecica ili bombina ne verujem da je dihtung glave ili neki ventil, i cuo sam pricu da je to isti motor kao u citroenu i da generalno imaju problem sa bombinama, da li neko zna nesto o ovome ?
|
|
| |
|
inobradovic
Član broj: 58983 Poruke: 1222 *.dynamic.hispeed.ch.
|
niko ?
|
|
| |
|
Nemanja Informatiker
Član broj: 4663 Poruke: 1539 80.120.42.*
|
Einspritzdüze, originalna je oko 100e bez poreza, mene je sa zemenom, stelovanjem ostalih dizni, novim svecicama i rukama u Bosch servisu iznelo oko 400e. Materijal je bio oko 150e bez poreza ostalo su ruke. ... Sada sam nasao skenirani racun , jer sam originale dao sa Pezo-om. Ako si za avanturu, ti se zaputi sa njim do Srbije, pa ga tamo popravljaj 2,3 puta jeftnije.
Meni se to desilo samo jednom, pa pola godine nista, i onda opet, ali taj drugi put nije stalo dok se nije popravilo.
Opet mozda biti i nesto drugo.
|
|
| |
|
inobradovic
Član broj: 58983 Poruke: 1222 *.dynamic.hispeed.ch.
|
Einspritzdüze, ?
ne znam sta je to, mozda dizna ?
|
|
| |
|
pajapop Beograd
Član broj: 183139 Poruke: 1800 *.dynamic.isp.telekom.rs.
|
Pa cim ti radi kao na 3 cilindra, to moze da bude da ne dobija gorivo u jednom cilindru zato sto je ta dizna zapusena, ili je do svecice ili kontak sa kablom na svecici ili razvodnoj kapi. Kad se to pojavi, najbolje da izvrsis jedan prost test: test "balansa snage"...Sidas kabl sa svecice...i kad primetis da ti se motor gusi jos vise odmah vratis kabl i to znaci da je taj cilindar u redu. Kad skines kabl a nista se gore ne desava, znaci da na tom cilindru imas problem i izvrsio si dijagnostiku pronalazanja mesta koje nije u redu. Onda najednoistavnije skines prvo tu svecicu, pregledas je, i najbolje promenis. Ako se stanje popravilo, znaci problem je u svecici, i onda najbolje da promenis sve 4. Ako je i stanje i dalje isto, pregledaj prvo kabl, (mozda ih sve promeni), pregledaj kontakte na razvodnoj kapi (mozda su oksidirali). Ako je pak, to sve u redu, onda je najverovatnije do dizne koja se povremeno zapusava. A onda znas sta ti je raditi!
|
|
| |
|
inobradovic
Član broj: 58983 Poruke: 1222 *.dynamic.hispeed.ch.
|
ti pricas onako napamet, ovaj pezo nema kablove
|
|
| |
|
vladd
Član broj: 37217 Poruke: 12059 *.dynamic.isp.telekom.rs.
|
Mora na dijagnostiku, bar da se iscitaju greske. Posto je palio check engine, nesto je zapamtio. NA slepo mmoze da bude jako komplikovano istrazivanje.
A moguce je svasta, od lambde, preko brizgaljki do senzora radilice ili vode u konektoru ECU-a..
Cak moze i evaporator da pravi problem, cirkulacija para iz rezervoara, pade mi na pamet, posto se dogodilo nakon sipanja goriva..
Poz
|
|
| |
|
Nemanja Informatiker
Član broj: 4663 Poruke: 1539 80.120.42.*
|
Za to godiste "ne pamti" greske, jedino moze prikazati trenutno stanje ... Servis u svakom slucaju.
|
|
| |
|
inobradovic
Član broj: 58983 Poruke: 1222 *.dynamic.hispeed.ch.
|
evo dva dana nikakvih problema,
e da nisam rekao da je auto stojao neko vreme napolju kisa sneg a nije vozen, i kad je upaljen vozen do pumpe i to se desilo.
|
|
| |
|