Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Potreban savet - potrosnja ulja!

elitemadzone.org :: AutoZone :: Potreban savet - potrosnja ulja!

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 34710 | Odgovora: 65 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

~Vojvoda

Član broj: 33831
Poruke: 578
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: tuningpower.web1000.com


+2 Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!20.02.2008. u 20:19 - pre 165 meseci
Da da tacno je. Razlikuje se od motora do motora. Ali generalno kompresija moze mnogo da se tera sve dokle imas gorivo od dovoljno oktana. Recimo nadje se avionski benzin od 110oct. i Bog da te vidi. Naravno mora malo i SAFR da se pojaca da bude negde oko 12-13, jer je 14.7 malo.
Speed costs money. How fast do you want to go?
http://tuningpower.web1000.com/
 
Odgovor na temu

zolitas
Peci Zoltan
servis/vlasnik
Odzaci

Član broj: 77888
Poruke: 527
91.143.219.*

Jabber: MNS: zolitas@panline.net
Sajt: www.zolitas.co.yu


Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!20.02.2008. u 20:34 - pre 165 meseci
Promasili smo temu......uskocice nam Moderator.........da se vratimo na -potrosnju ulja-
...ZOLITAS.............Odzaci
 
Odgovor na temu

RS TURBO
Damir Mujagic

Član broj: 160054
Poruke: 457
*.PPPoE-849.sa.bih.net.ba.



Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!20.02.2008. u 20:43 - pre 165 meseci
Da bilo bi dobro da se vratim ona temu potrosnja ulja jer to je tema a ne brusenje i ravnanje glave motora glave motora



pozzz
anti-TDI
 
Odgovor na temu

skodilak
Beograd

Član broj: 209715
Poruke: 3
*.mediaworksit.net.



Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!24.01.2009. u 12:54 - pre 153 meseci
vozim skodu benzin 1.6.. pojavila mi se bela skrama na poklopcu motora, a nedavno (pre 600km) sam promenio lamelu i uradio mali servis, ulje i filteri..
da li je moguce da se to desava od voznje na kratkim relacijama po ovom hladnom vremenu (da li je to neko vec vidjao na ovom motoru, vw 1.6)..

praticu da li se ponavlja u narednom periodu, ranije to nikad nisam video, a dosta cesto gledam jer trosi ulje..

pozdrav..
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
93.86.203.*



+5241 Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!24.01.2009. u 13:52 - pre 153 meseci
Koji motor, osim sto je 1,6L, godiste.. Da bi mogli da nastavimo pricu..

Poz.
 
Odgovor na temu

skodilak
Beograd

Član broj: 209715
Poruke: 3
*.mediaworksit.net.



Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!24.01.2009. u 13:59 - pre 153 meseci
1998 je godiste, benzinski motor, od VW, 75KS.. skoda je felicia.. presao 187000 km
treba li jos neki podatak..
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
93.86.203.*



+5241 Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!24.01.2009. u 14:28 - pre 153 meseci
Ako je majonez na poklopcu za sipanje ulja, onda je kondenzat, ako je i na sipci za ulje, onda je losa ventilacija radilice ili popustanje nekog dihtunga, voda u ulju.

Da li se motor zagreva na 90C, da li dimi na auspuhu, da li su creva za vodu tvrda (los dihtung glave-prema sistemu za hladjenje)..

Motor nije malo presao, trebalo bi proveriti kompresiju, termostat, davac temperature, cisto da ne bude iznenadjenja.

Ako je samo na poklopcu za sipanje ulja, proveri da nema na grlu poklopca sistem za odvodjenje uljnih para u usisnu granu.

Ako je previse masno, moguce je da su gumice na ventilima skamenjene.

Eto, ima zanimacije pod haubom, majonez na poklopcu nije briga, ali je lagani znak za "osluskivanje" motora.

Poz
 
Odgovor na temu

skodilak
Beograd

Član broj: 209715
Poruke: 3
*.mediaworksit.net.



Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!24.01.2009. u 14:59 - pre 153 meseci
hvala na savetu, na sipci za ulje nema nista.. (sem ulja, naravno :))

motor se ne zagreje do 90C, mada i relacije su kratke, samo kad sam u guzvi se zagreje.. i nisam primetio da se ukljucuje ventilator (opet, dosta je hladno), pa sam pomislio na termodavac..
dosta je masno, videcu da li se desava ponovo, a pogledacu i gumice na ventilima..

pozdrav..
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 951
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+52 Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!24.01.2009. u 19:10 - pre 153 meseci
@skodilak

ne reče .. voziš li na plin?

hoće kod loših kompresionih prstenova da se pojavljuje kako ga vladd nazva "majonez" na poklopcu za dolivanje ulja ili "iberlaufu-oduški".. pogotovo zimi.... sagorevanjem TNG-a se generiše više vode-vodene pare u izuvnim gasovima u odnosu na benzin (ugljovodonik sa većim sadržajem vodonika :))... inače "majonez" iliti prena u stvari emulzija nastala mešanjem vlage i ulja

ako voziš na plin a pojavljuje se pena možda nebi bilo loše da proveriš kompresiju ... proveri i nivo tečnosti za hlađenje... dolivaš često ili?...
pozzz
 
Odgovor na temu

vladagrujic

Član broj: 159007
Poruke: 168
*.bitsyu.net.



+1 Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!24.01.2009. u 21:58 - pre 153 meseci
Sve to sa "majonezom" mi liči na kondezaciju. Znaš spolja je hladno, pa dok se motor greje, kondezuje se vlaga. Ona se meša sa uljem i pravi emulziju. To je karakteristika pogotovo za vožnju zimi a na kraćim relacijama. I ovo sa gasom je istina. Prilikom sagorevanja javlja se više vodene pare. Ko vozi duže vremena na gas može da primeti da auspuh brže propada nego kada se vozi na benzin. Pozdrav.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 951
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+52 Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!25.01.2009. u 13:14 - pre 153 meseci
Citat:
vladagrujic: Sve to sa "majonezom" mi liči na kondezaciju. Znaš spolja je hladno, pa dok se motor greje, kondezuje se vlaga. Ona se meša sa uljem i pravi emulziju. To je karakteristika pogotovo za vožnju zimi a na kraćim relacijama. I ovo sa gasom je istina. Prilikom sagorevanja javlja se više vodene pare. Ko vozi duže vremena na gas može da primeti da auspuh brže propada nego kada se vozi na benzin. Pozdrav.


ako nisi zaboravio motor je iole hermetički zatvoren i u njemu postoji određena količina vazduha... naravno da bi vlaga iz vazduha ostajala u njemu trebalo bi da kroz njega duva-protiče... jedino odakle vlaga može da dođe u karter je prolaz pored zida cilindra i klipnih prstenova.... znači priča o kondezaciji unutar motora zbog hladnog vremena zbog koje se javlja bela emulzija je BAJKA nekog ko ne želi da primi k znanju činjenicu da mu je motor u "predinfarktnom" stanju..... ;)


pozzz
 
Odgovor na temu

nustiu
student

Član broj: 253344
Poruke: 12
*.cybercity.kladovonet.com.



Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!02.03.2010. u 12:18 - pre 140 meseci
Ja imam problem sa motorom.Usled velike kilometraze doslo je do pucanja dihtunga i curenja ulja.Glava nije iskrivljena i nema tragova pregrevanja.Nigde nije doslo do mesanja ulja i vode, iz rupe za protok ulja, ulje je direktno curelo van motora.
Da li je u ovom slucaju obavezno ravnanje glave ili samo zamena dihtunga?
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
109.93.191.*



+371 Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!02.03.2010. u 13:30 - pre 140 meseci
Ako je glava ok ne bi trebalo da se ravna, vec samo da se zameni dihtung, takodje bi mogli da se pregledaju semerinzi, vodjice, kad se vec otvara, i ako treba da se zameni nesto od toga.
 
Odgovor na temu

vladagrujic

Član broj: 159007
Poruke: 168
*.bitsyu.net.



+1 Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!02.03.2010. u 13:45 - pre 140 meseci
Prvo treba utvrditi zašto je došlo do pucanja dihtunga, t.j. ako je pukao zbog dotrajalosti ok, ali ukoliko ti je motor pri kraju, povećava se pritisak izduvnih gasova u karteru (ne dihtuju dobro karike), pa usled toga dolazi do curenja ulja na spojevima, dihtunzima ili semerinzima. Ukoliko zameniš neki od stradallih delova, a ne otkloniš uzrok, vrlo brzo može da se desi da imaš isti ili gori problem.
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 497
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+78 Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!02.03.2010. u 14:34 - pre 140 meseci
Citat:
vladagrujic: Prvo treba utvrditi zašto je došlo do pucanja dihtunga, t.j. ako je pukao zbog dotrajalosti ok, ali ukoliko ti je motor pri kraju, povećava se pritisak izduvnih gasova u karteru (ne dihtuju dobro karike), pa usled toga dolazi do curenja ulja na spojevima, dihtunzima ili semerinzima. Ukoliko zameniš neki od stradallih delova, a ne otkloniš uzrok, vrlo brzo može da se desi da imaš isti ili gori problem.

Jel ti to pricas iz licnog iskustva sa tvojom Samarom ili ti se to desavalo na Aksentu....??
 
Odgovor na temu

nustiu
student

Član broj: 253344
Poruke: 12
*.cybercity.kladovonet.com.



Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!02.03.2010. u 18:35 - pre 140 meseci
U pitanju je Citroen Xantia 1.9TD.Automobil nikada nije pustio gram ulja, ulje cak nikada nisam ni dolivao do ponovne zamene.
Mislim da mu je kompresija dobra, na -20 je palio iz dva kruga.
Sto se tice dihtunga pukao mi je odjednom, na veliku srecu 50m od kuce, tako da nije iscurelo puno ulja.
Samo se dvoumim oko ravnanja glave,mnogi mehanicari kazu bez obzira sto glava i blok nisu pregrejani da je to obavezno, u suprotnom cu to morati da odradim na
sledecih 5000 predjenih kilometara.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 951
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+52 Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!02.03.2010. u 19:49 - pre 140 meseci
u svakom slučaju dihtung ne puca od velike kilometraže i masnih kolača... ili je pregrejan ili je popustio neki zavrtanj glave motora (utom je vrlo moguće iskrivljenje glave) ili je noga nervozna na gasu i kada je motor hladan (lepa smrt za dizela).... to da je samo dihtung trpeo "enormnu kilometražu" ne pije vodu...

može se iskontrolisati ravnost glave međutim majstorima je lakše da upute na ravnjanje, šta ga košta!?... još može i da zaradi
 
Odgovor na temu

vladagrujic

Član broj: 159007
Poruke: 168
*.bitsyu.net.



+1 Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!03.03.2010. u 18:51 - pre 140 meseci
vaske2,
Ni na Aksentu, ni na Mitsubishi-ju, ni na Picassu mi se to nije desilo. Samo govorim iskustva mehaničara kod nas na poslu, a i ja sam završio za nekog mehaničara (doduše ne radim taj posao).
Taj motor PSA 1.9 je mnogo dobra mašina koju baš i ne karakteriše mnogo problema, a ponajmanje ne taj. Može biti da je goat u pravu i da si ga možda preforsirao kada je hladan. Na starim dizelima (taj motor spada u grupu motora sa predkomorom, što karakteriše stari tip dizela) je glava izuzetno osetljiva na jaču nogu na gasu kada je motor hladan. Zaglavljen termostat takođe može da dovede do pregrejavanja.
P.S. jedan savet, ako već budeš morao da nosiš glavu na ravnjanje (obradu), dobro povedi računa kod koga to radiš, ima svakakvih majstora.
goat,
Ja sam na Samari imao problem, da mi zbog začepljenog iberlaufa izbije ulje na semerinzima na glavi, kao i na dihtungu poklopca motora. Dakle, vrlo je moguće da ulje počne da izbija na dihtunge i semeringe usled povećanog pritiska u karteru - lično sam to iskusio. Posle čišćenja sita sve se vratilo u normalu. Čak i semeringe i dihtung nisam menjao.
Uostalom, već smo otišli dalje od teme i bilo bi lepo da se vratimo na nju.
 
Odgovor na temu

nustiu
student

Član broj: 253344
Poruke: 12
*.cybercity.kladovonet.com.



Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!03.03.2010. u 19:58 - pre 140 meseci
Kako se najbolje moze videti kada je glava motora izdeformisana, i mora se uraditi mehanicka obrada,sta tereba gledati??
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 951
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+52 Profil

icon Re: Potreban savet - potrosnja ulja!04.03.2010. u 19:35 - pre 140 meseci
Citat:
nustiu: Kako se najbolje moze videti kada je glava motora izdeformisana


merenjem komparaterom .... može i priručnom metodom negativa na ravnoj ploči ..

najčešće se glava postavi na mašinu za ravnjanje i "obeli" površina naleganja dihtunga... ako se tom prilikom skine 0.1-0.2mm i dobije čista obrađena površina - površina naleganja na dihtung, tada je glava OK ... ako ne izađe čista obrađena površina onda se ide na dublji posmak... ne sme se preterati sa dubinom posmaka, mora se ispratiti servisno upustvo!!!

što reče vladagrujic, glave dizel motora sa predkomorama su prilično "vitke".. oslabljene su prilično zbog mesta predviđenih za smeštanje čeličnih predkomora dizni...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Potreban savet - potrosnja ulja!

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 34710 | Odgovora: 65 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.