- Prošle godine u novembru izvršna vlast je raspisala tender za kupovinu 40 automobila za ministre, potrebe skupštine, Uprave za zajedničke poslove, sudske organe, predsedništvo i ostale činovnike, a jedini uslov u tom nadmetanju jeste bio da zapremina njihovih motora bude iznad 3.000 kubika. Zbog toga je Komisija za zaštitu prava ponuđača odbila žalbu „Delta motorsa“ i njihovi automobili eliminisani su jer su imali manju kubikažu. Posle toga, tenderska komisija je odlučila da je najpovoljnija ponuda bila „audi A6“ od 3.200 kubika od „Poršea“ i „Asta grupe“. Za sada nije poznato po kojoj ceni je vlada kupila ove limuzine i da li je pao neki popust na količinu, ali se zna da je njihova zvanična maloprodajna cena oko 70 hiljada evra. Tako da će ministri nastaviti da se voze u ovoj marki vozila, koja im je inače i prethodnih godinama bila omiljena marka prevoznog sredstva - objašnjava izvor Kurira. On tvrdi da su vozila prebačena u garažu vlade u strogoj tajnosti kako o ovome ne bi ništa procurelo dok su u toku izbori.
Inače, u prethodne tri godine Vlada Srbije nabavila je više od 500 vozila čija vrednost premašuje 10 miliona evra. Prva nabavka je bila krajem 2004. godine, kad je raspisan tender za kupovinu 218 putničkih vozila za potrebe Vlade Srbije i republičkih organa. Na tom tenderu pobedila je kuća „Auto-Čačak“ sa vozilima „škoda“, a na takav ishod konkursa bezuspešno su se žalili „Delta auto“ i „Porše“. Godinu dana nakon toga vlada se otvorila za 450 miliona dinara i pazarila 167 automobila „zastava 10“ i 140 kamiona „turbo-rival“. U ime vlade ugovor sa predstavnicima fabrika „Zastava - automobili“ i „Zastava - kamioni“ potpisao je tadašnji ministar za rad, zapošljavanje i socijalnu politiku Slobodan Lalović. Sredstva su obezbeđena iz NIP, a vozila su bila namenjena za potrebe više ministarstava.
Oni ce voziti ovo

a vecina naroda ce i dalje voziti ovo
