@glackop
Procitaj sve moje odgovore, pa ces vidjeti da ih ne razlikujem njemacke puno od japanskih, meni ne bi smetalo voziti ni hondu, ni tojotu, nisana, za koja znam da su kvalitetna, ali moj ukus je Audi i VW, ono sta ja hocu.
Nego ona tema Izvjestaj ADACA, je neke pogodila kao trn u oko, kao da su oni predstavnici ili menadzeri japanskih vozila pa se boje da ce im opasti prodaja.
A to s Tosem, prava se istina jos ne zna.........., jedni pisu ovo drugi ono, naveli su brzinu hrrvatski mediji od ja koliko se sjecam oko 110-130km/h, pa u kojem bi auto prezivio to brzinu i to jos njegovom stranom je udareno, a ne frontalno????????????, i to jos nije bio vezan pa se ni zracni jastuk nije mogao aktivirati, jedino mi je to glupo sto zracni jastuk zavisi od pojasa, a to su mogli na drugi nacin rijesiti kao kod drugih vozila, senzorom tezine u sjedistu, pa ako nista ne registruje iznad 40kg, zracni jastuk se ne otvara (nema covjeka).
A crash-test se izvodi pri brzini od 64km/h, od tvrdu prepreku.
Iako morate imati i na umu da touareg ima 5 zvjezdica za bezbjednost ali na 64 km/h kresh testu ne na 130+ na autoputu u sudaru sa kamionom od 30 tona koji isto ide bar 90 pa okretanje i ograda... jel....... al bez obzira, bas ni jedan airbag.. hm
Evo primjer jos manji VW Tiguan SUV:
Europska organizacija za zaštitu potrošača Euro NCAP (European New Car Assessment Programme) je testirala Tiguan na sigurnost vožnje, a rezultat je prvoklasan. Tiguan time nastavlja dobru tradiciju, koju su već njegovali Golf, Touran, Passat i Touareg. Kod procjene Euro NCAP-a ocjenjivala su se ukupno tri polja sigurnosti: To su osim zaštite putnika, zaštita djece i zaštita pješaka. Tiguan je za zaštitu putnika dobio pet zvjezdica, za zaštitu djece četiri zvjezdice, a za zaštitu pješaka dvije zvjezdice te s tim ukupnim rezultatom vodi u svojoj klasi.
Tiguan je za zaštitu putnika dobio pet zvjezdica, za zaštitu djece četiri zvjezdice, a za zaštitu pješaka dvije zvjezdice
Razlozi za velik potencijal sigurnosti novog Tiguana su struktura karoserije visoke čvrstoće (stabilna putnička kabina), zone deformacije koje apsorbiraju energiju i na njih prilagođeni sustavi zaštite. Za Tiguan je odabran koncept lagane strukture intenzivnog profila s uporabom pojačanih, izdržljivih limova. Čelična karoserija u obliku školjke čak i u slučaju sudara putnicima nudi optimalnu zaštitu. Međutim, izvanrednoj sigurnosti doprinose i brojni sustavi pomoći vozaču kao ABS, ESP uključujući pomoć pri kočenju, ASR, EDS, kao i stabilizacija zaprege i MSR.
Razlozi za velik potencijal sigurnosti novog Tiguana su struktura karoserije visoke čvrstoće (stabilna putnička kabina), zone deformacije koje apsorbiraju energiju i na njih prilagođeni sustavi zaštite
Osim pokretanja zaštitnih sustava zadržavanja, zatezača pojasa i zračnih jastuka, sustav otvaranja zračnih jastuka Tiguana komunicira s drugim procesorima: tako se u slučaju sudara aktivira lampica za upozorenje, zaključana vrata se otključavaju, svjetlo u unutrašnjosti se uključuje, a pumpa za gorivo isključuje. Euro NCAP je program testiranja sudara neovisan o proizvođačima. On objedinjuje brojna europska ministarstva prometa, autoklubove i osiguravajuća društva.
www.autoportal.hr/20071112277/...;cd=1&gl=ba&lr=lang_hr|lang_sr
[Ovu poruku je menjao audi80 1.8i dana 05.02.2008. u 22:05 GMT+1]
Necu svasta ni da preticem. :)