Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?

Strane: 1 2

[ Pregleda: 13886 | Odgovora: 34 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ivan.85

Član broj: 172550
Poruke: 3
91.150.101.*



Profil

icon Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?10.02.2008. u 19:39 - pre 162 meseci
Pozdrav svima! Auto je renault 21 88. god. benzinac sa karburatorom. Imam problema ujutru prilikom paljenja automobila, podignem sauh skroz i tek posle par puta i uz dodatno pritiskanje gasa auto upali i tada radi normalno. Medjutim kada se upali broj obrtaja ode u 5000-6000 i tada odmah spustim sauh. Da li taj veliki broj obrtaja moze da steti automobilu i ako moze na koji nacin? Hvala
 
Odgovor na temu

Boris

Član broj: 82
Poruke: 449
77.46.231.*

ICQ: 100801505


+1 Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?10.02.2008. u 19:56 - pre 162 meseci
Uh, ja koliko znam nevalja "nabijati" obrtaje kad tek upalis auto, tkao mi neko reche od mehanicara. Sad neko strucniji moze bolje da kaze. Poz.
[::Boris::]
 
Odgovor na temu

ivan.85

Član broj: 172550
Poruke: 3
91.150.122.*



Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?10.02.2008. u 20:18 - pre 162 meseci
I ja mislim da ne valja ali verovatno ako je tako na duze staze, ovako bi bilo katastrofa da ako se to desi nekoliko puta nesto moze da steti. Nadam se da ce da se javi neko strucniji
 
Odgovor na temu

zolitas
Peci Zoltan
servis/vlasnik
Odzaci

Član broj: 77888
Poruke: 527
84.236.124.*

Jabber: MNS: zolitas@panline.net
Sajt: www.zolitas.co.yu


Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?10.02.2008. u 21:07 - pre 162 meseci
Naravno da skodi motoru.Ulje je hladno i gusto dok se motor ne zagreje,nema dobrog podmazivanja.Kod motora sa hidropodizacima,dok se isti ne napune uljem,bregasta osovina tuce velikim zazorom po njima i moze doci do loma......itd itd.
...ZOLITAS.............Odzaci
 
Odgovor na temu

ivan.85

Član broj: 172550
Poruke: 3
79.101.197.*



Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?10.02.2008. u 21:24 - pre 162 meseci
OK, hvala na informaciji. A ako se to desilo samo par puta jel ne bi trebalo da autu bude nista(kada do sada vec nije bilo)? I koje je resenje za paljenje ujutru? Da li podici sauh ili davati gas doka se auto pali? Hvala unapred
 
Odgovor na temu

zolitas
Peci Zoltan
servis/vlasnik
Odzaci

Član broj: 77888
Poruke: 527
84.236.124.*

Jabber: MNS: zolitas@panline.net
Sajt: www.zolitas.co.yu


Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?10.02.2008. u 21:33 - pre 162 meseci
Naj resenje bi bilo,oteras auto kod majstora da ti pogleda taj sauh....tesko je nesto savetovati na nevidjeno
...ZOLITAS.............Odzaci
 
Odgovor na temu

RS TURBO
Damir Mujagic

Član broj: 160054
Poruke: 457
89.146.164.*



Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?10.02.2008. u 21:37 - pre 162 meseci
To sto ti skace na toliko obrtaja ne valja jer uljna pumpa ne stigne nabiti pritisak toliki odmah cim se upali a on skoci na 5-6000 RPM i tad moze biti da ti okrene neki lezaj na radilici i da prolupa motor (ako je dosta km presao a nije radjena geleralka veci je % da ce okrenuti lezaj na radilici). Mozes ti normalno paliti ali nemoj izvaciti cok do kraja nego probaj do pola izvuci pa upaliti onda tako. Ako normalno upali onda je dobro ako opet isto probaj samo maalko izvuci pa onda paliti. Uglavnom nemoj da ti toliko skacu obrtaji u jutarnjem paljenju jer moze orenuti lezajeve i samim time ostetiti klipnjace i radilicu. Probaj da ti normalno radi pod cokom negdje oko 1500 rpm to je neka normala rada coka.



pozzz
anti-TDI
 
Odgovor na temu

audi80 1.8i
elvis dz
prijedor

Član broj: 170704
Poruke: 129
*.teol.net.



Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?10.02.2008. u 21:48 - pre 162 meseci
Da, ostecuje motor ali ako se to cesto desava, jer je ulje hladno i zgusne se (tesko je pumpabilno, a obrtaji su visoki, a uljna pumpa radi srazmjerno broju okretaja motora), ne bi trebalo biti ostecenja u tvom slucaju.

Glavna funkcija motornog ulja je ta da omogući lakše klizanje jedne površine po drugoj, tj. da smanji trenje. Smanjenjem trenja smanjuje se trošenje dijelova motora i štedi energija. Do najvećeg trošenja motora dolazi prilikom pokretanja - prije nego što ulje dosegne sve kritične dijelove. Kada se motor zagrije, ulje ne smije postati previše "rijetko" jer uljni film mora biti dovoljne debljine za kvalitetno podmazivanje motora. Otpor ulja prema tečenju se naziva viskoznost. Ulje niske viskoznosti obično nazivamo rijetkim, a ono visoke viskoznosti gustim. Uticaj temperature na viskoznost motornog ulja je vrlo različita, zavisi od vrste ulja. Višu cijenu sintetičkih ulja višestruko nadmašuju korist i uštede koje ona omogućavaju.

Svaki motor mora palit bez dodavanja gasa,ukoliko se mora dati malo gasa vrijeme je za kontrolu jer jedan
segment u sistemu ne odrađuje svoj posao kako treba.

Ali ima izuzetaka,npr kod stare Nisan Micre prije paljenja hladnog motora gas jednom pritisnuti do kraja,a zatim paliti, barem tako je radio jedan mehanicar na svojoj micri,kaze da je to kod te Micre normalno, nisam siguran.
Necu svasta ni da preticem. :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
77.46.193.*



+5241 Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?11.02.2008. u 00:57 - pre 162 meseci
Da ne bi dodatno upropastio tako matoru spravu, probaj da mu nadjes "formulu" za hladan start.

Da ne bi previse filozofirali oko potrebe za generalnim pregledom vozila.

Znaci imas lagani problem sa dotokom goriva. Razlog zasto je karburator prazan, da ne istrazujemo. Mozda i vuce fals vazduh...

Probaj ovako. Saug na pola, i dva puta stisni pedalu gasa. probas da verglas kratko, maksimalno par sekundi (ne 4). Ako ne upalis iz prve, probaj sa jos dva pritiskanja papuce gasa. Pa drugo verglanje.. Ako upali, nece otici na velike obrtaje.

Drugi nacin je malo tezi, da das maksimalni saug, pa da verglas dok je pedala pritisnuta do pola. Iz par puta mozes da otkrijes tacnu poziciju pedale.

To su elementi za "formulu". Koliko da povuces saug, koliko puta da stisnes pedalu.

Ocigledno, do sada, imao si prazan karburator, na pocetku, pa nakon prvog verglanja dolazio je veliki visak goriva.

Poz.
 
Odgovor na temu

crni979
bih

Član broj: 323404
Poruke: 13
31.176.234.*



Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?10.12.2014. u 21:28 - pre 79 meseci
postovanje svima vama na forumu,,zamolio bih vas da mi kazete za sledece,,imam golf 2 1.6 53kw poluajnspric 19e koji ima na sebi elektronski karburator ne znam ni koji je posto se nerazumijem u te stvari a najprije da je pierburg 2e2,nece da pali nikako kad je hladan motor a posto dolazi zima izgleda da ce biti garaziran do proljeca,,samo vergla al nikako da upali,nekad i kad je topao treba mu da upali dok gledam u nekih na po kljuca pali,,negdje sam procitao da se poprscu kablovi sa razvodne kape sa WD40 sto sam i uradio poprskao unutrasnjost kablova koji se stavljaju na svjecice i jednom je upalio tako al sledeci dan nece ni sa WD-om,,karburator je ociscen sav nema truna prljavstine
molim onog tko zna da mi kaze sta bi moglo biti i kako ide raspored kablova sa razvodne kape ,,u kojem smjeru ide ruka u kapi i dal je raspored kablova 1342 kao sto mnogi kazu i za ovaj auto..unaprijed hvala
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
178.17.29.*



+784 Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?10.12.2014. u 23:25 - pre 79 meseci
U kakvom je stanju motor? Mislim na kompresiju.
A sto se tice karburatora,odvezi to kod nekog majstora,jer ako je karburator rastelovan ili slicno i da upalis verovatno ce mnogo trositi pa ti majstor ne gine u svakom slucaju
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.opera-mini.net.



+2053 Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?11.12.2014. u 08:13 - pre 79 meseci
Moj auto se upravo tako ponasao zbog lose pumpe za gorivo. Razni majstori pricali razne price dok nisam dosao kod jednog koji prvo sto je uradio je bilo da je uzeo instrument za merenje pritiska goriva, izmerio i kaze - ne valja ti pumpa. Ja njega naravno pitam kako onda auto moze da radi, a on kaze kad se upali onda mu treba manji pritisak koji daje i losa pumpa. Meni to opet sumnjivo pa sacekam da promeni pred mojim ocima. Odmah posle zamene auto upali hladan na pola kljuca i tako posle toga uvek. Nemoj da te mrzi da oteras kod majstora da uradi to, to mu je 10 minuta posla i obicno kosta 500 dinara.
 
Odgovor na temu

crni979
bih

Član broj: 323404
Poruke: 13
31.176.229.*



Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?11.12.2014. u 11:18 - pre 79 meseci
Citat:
KrkaCiC:
U kakvom je stanju motor? Mislim na kompresiju.
A sto se tice karburatora,odvezi to kod nekog majstora,jer ako je karburator rastelovan ili slicno i da upalis verovatno ce mnogo trositi pa ti majstor ne gine u svakom slucaju :(




motor je u dobrom stanju nema sta ,,cudi me kada upali kazaljka mu je na 1000 obrtaja kad je hladan a primjetim nekad kad se ugreje znaci posle nekih 10-15 kilometara da mu kazaljka ode na 1.200 i 1.300 kao da tad radi na coku,,nista hvala ti na odg..
 
Odgovor na temu

crni979
bih

Član broj: 323404
Poruke: 13
31.176.229.*



Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?11.12.2014. u 11:27 - pre 79 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Moj auto se upravo tako ponasao zbog lose pumpe za gorivo. Razni majstori pricali razne price dok nisam dosao kod jednog koji prvo sto je uradio je bilo da je uzeo instrument za merenje pritiska goriva, izmerio i kaze - ne valja ti pumpa. Ja njega naravno pitam kako onda auto moze da radi, a on kaze kad se upali onda mu treba manji pritisak koji daje i losa pumpa. Meni to opet sumnjivo pa sacekam da promeni pred mojim ocima. Odmah posle zamene auto upali hladan na pola kljuca i tako posle toga uvek. Nemoj da te mrzi da oteras kod majstora da uradi to, to mu je 10 minuta posla i obicno kosta 500 dinara.




jel to pumpa koja se nalazi na bloku motora AC pumpa ili kako se vec zove ili opet neka druga??ma i meni jedan govori ovako drugi onako a to je sve gubljenje para i vremena:(

 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15719



+2823 Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?11.12.2014. u 11:31 - pre 79 meseci
Jel taj auto ide na plin ili benzin?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

crni979
bih

Član broj: 323404
Poruke: 13
31.176.229.*



Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?11.12.2014. u 11:37 - pre 79 meseci
Jel taj auto ide na plin ili benzin?


bio je na plinu al je izvadjen plinski sistem,,
 
Odgovor na temu

crni979
bih

Član broj: 323404
Poruke: 13
31.176.229.*



Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?11.12.2014. u 11:43 - pre 79 meseci
bio je i na plinu al je izvadjen, plinski sistem kako da ga nazovem vec ,prije 2 mjeseca
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.ipb.ac.rs.



+5241 Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?11.12.2014. u 11:50 - pre 79 meseci
Taj Pierburg 2e2 je "smrt" za Balkan i vlasnike G2. Jednostavno se MORA remontovati nakon cetvrt veka.

Ima nekoliko sistema, koji se cesto otkacinju ili bajpasuju, dizne i membrane, koje nije lose na svaku deceniju zameniti.

Ili ga zameniti za nesto jednostavnijeg i jos pouzdanijeg Webera, sa jos manje potreba za odrzavanjem.

Nije dovoljno da "nema mrve", moraju da su i membrane ispravne, bimetali, dihtunzi, zazori na klapnama, grejac usisne grane, elektrodizna..sistemi za podesavanje lera, bimetal na klapni sauga

Jednostavno, kao i svaki venturi sistem, pati od moguceg leda u grlu, promenljivog nivoa goriva...

I mora, bar nakon 25 god, da dodje na remontni sto, i da se pregleda, popravi i na kraju NASTELUJE..za SVE rezime rada.
 
Odgovor na temu

crni979
bih

Član broj: 323404
Poruke: 13
*.com
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?11.12.2014. u 12:11 - pre 79 meseci
>
 
Odgovor na temu

crni979
bih

Član broj: 323404
Poruke: 13
31.176.229.*



Profil

icon Re: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?11.12.2014. u 12:13 - pre 79 meseci
Citat:
vladd:
Taj Pierburg 2e2 je "smrt" za Balkan i vlasnike G2. Jednostavno se MORA remontovati nakon cetvrt veka.

Ima nekoliko sistema, koji se cesto otkacinju ili bajpasuju, dizne i membrane, koje nije lose na svaku deceniju zameniti.

Ili ga zameniti za nesto jednostavnijeg i jos pouzdanijeg Webera, sa jos manje potreba za odrzavanjem.

Nije dovoljno da "nema mrve", moraju da su i membrane ispravne, bimetali, dihtunzi, zazori na klapnama, grejac usisne grane, elektrodizna..sistemi za podesavanje lera, bimetal na klapni sauga

Jednostavno, kao i svaki venturi sistem, pati od moguceg leda u grlu, promenljivog nivoa goriva...

I mora, bar nakon 25 god, da dodje na remontni sto, i da se pregleda, popravi i na kraju NASTELUJE..za SVE rezime rada.





kad je ciscen nije mu majstor mjenjao nista ,,cak ni dihtunge samo je rekao da ce sad paljenje biti bolje,,vraga isto paljenje imam ,,
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Da li veliki broj obrtaja pri paljenju automobila moze da steti automobilu?

Strane: 1 2

[ Pregleda: 13886 | Odgovora: 34 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.