Evo linka do teme ako je vec nisi nasao
http://www.elitemadzone.org/t321698-0#1941564
Moras sam u glavi da definises za sta ti je potreban motor pa ces prema tome i da odlucis.. da se ne ponavljam na temi ciji sam ti link ostavio imas lepo uporedjene 2T i 4T motore pa sam proceni sta ce tebi odgovarati..
Ako nisi nikad vozio motor moja preporuka je 4T, pre svega zbog manje maksimalne brzine.. Sa motora se jako lako pada pa iako ti to nikad ne zelim kad tad ces i to sam iskusiti.. Ne postoji biker koji nikad nije pao sa motora.. druga stvar je da se na brzinama preko 70km/h ( a toliko ide vecina 2T skutera posle skidanja blokade) gine i sa kacigom na glavi ili se dozivljavaju teske povrede sa trajnim posledicama.. ovo imaj uvek u vidu, citas novine, gledas tv.. skoro svaki dan jave da je neki motorista nastradao.. OPREZ pre svega
Najbolje ulje je sinteticko ORIGINAL.. marka ne toliko vazna koliko da je ulje originalno tj da ima deklaraciju uvoznika na flasi.. od marki prednjace MOTUL, MOBIL 1.. za 2T skutere mislim da je potrosnja oko 1 litar na 1000 km u proseku ali nisam 100% siguran za taj podatak jer ja vozim 4T..
Nemojte ljudi na silu... uzmite veci cekic..