Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1627132 | Odgovora: 5973 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 21:38 - pre 153 meseci
Vi se pravite blesavi ili niste procitali da je to motor bez turbine... nemojte ga uporedjivati sa turbo motorima...
Dajte atmosferskog benzinca od 2.000 kubika da se uporedi sa njim.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 21:40 - pre 153 meseci
Probao sam type r-a i mogu vam reci da je auto ekstra zabavan ali samo za voznju na stazi i neko ekstremno divljanje. Tvrd je neverovatno a pored toga ima prave kadice i kada iscimas volan pri 120 na sat levo desno kao da te neko sutne nogom u bubrege kolko jako promeni pravac, bukvalno kao da si na sinama. Ovaj je imao neki freeflow auspuh i kada se zavrti preko 8000 obrtaja osecaj je mnogo dobar. Opet sa druge strane probali smo se 3-4 puta(0-140) i skoro svaki put je golf bio brzi(za duzinu-dve) i isto tako smatram da u krivinama civic ne bi ulazio nesto brze jer civic drzi do odredjene granice i samo pusti dok sa golfom mozes mnogo vise da doziras.

Kad sam posle civica seo u golfa delovao mi je mnogo pitomo jer uopste nije tako tvrd ali nikako ne smatram da je civic los auto samo je mnogo fokusiran za brzu voznju dok za svakodnevnu upotrebu i nije nesto.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 21:46 - pre 153 meseci
Trebao si da se trkas sa mitsubishijem evo10 fq400, turbo benzinac koji ima istu kubikazu kao tvoj golf a tacno duplo vise konja... pa da preneses utiske...
Ova prica je neozbiljna...
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.verat.net.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 21:47 - pre 153 meseci
Citat:
Nocni: Vi se pravite blesavi ili niste procitali da je to motor bez turbine... nemojte ga uporedjivati sa turbo motorima...
Dajte atmosferskog benzinca od 2.000 kubika da se uporedi sa njim.

Kakve to veze ima... Nije nešto jeftiniji od konkurencije zbog toga...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 21:47 - pre 153 meseci
Nocni,

zar mislis da su ova 2 auta ravnopravna na trzistu?

http://www.zeperfs.com/en/duel175-2645.htm
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.verat.net.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 21:50 - pre 153 meseci
Citat:
Nocni: Trebao si da se trkas sa mitsubishijem evo10 fq400, turbo benzinac koji ima istu kubikazu kao tvoj golf a tacno duplo vise konja... pa da preneses utiske...
Ova prica je neozbiljna...

Taj auto košta kao dva golfa koja si naveo... Ako ćemo fer fajt onda ga stavi pored BMW M3 koji je i cenovno i po performansama u kategoriji sa tim evolutionom...
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 22:07 - pre 153 meseci
Citat:
zarsilic: Nocni,

zar mislis da su ova 2 auta ravnopravna na trzistu?
http://www.zeperfs.com/en/duel175-2645.htm



Ne mislim. To sam i rekao ne treba ih porediti.
U samim pravilima trkackih vozila su isto ovojeni turbinci od atmosferaca i ne mogu se takmiciti zajedno...

Citat:
ventura: Kakve to veze ima... Nije nešto jeftiniji od konkurencije zbog toga...


Cijena nema bas nikakve veze sa ovim o cemu mi pricamo... Ima mnogo brzih a relativno jeftinih a ima i skupih a prilicno sporijih vozila... brzina i cijena nisu uzajamno proporcionalne... Sto se tice bmw-a... mi smo ovdje razgovarali o vozilima koja imaju 2.000 kubika...


 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 22:17 - pre 153 meseci
nocni: samo iznosim svoja iskustva sa type r-om jer se pominje ovde a direktni su konkurenti, ako budem u prilici da probam i evo rado cu napisati utiske. Inace evo ne kosta ni priblizno kolko m3. evo je oko 50k bez neke mogucnosti dodatne opreme sem menjaca, m3 je 70k pocetna cena(ode lako na 90) pricam za cene u SRB.

impreza sti je realno najbolji auto po odnosu ulozeno/dobijeno sto se tice brzine cena mu je oko 40k. Ali ipak je to samo auto za brzu voznju i nista drugo dok m3 moze sve.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.dip.t-dialin.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 22:29 - pre 153 meseci
@Nocni,

Mislis da VW nije pre 5 godina mogao da napravi 2.0 motor sa 200 KS koji ce nakon 5 godina biti outdated zbog nemogucnosti da ispuni ekoloske norme? Ili MB ili BMW? Sta bi bio rezultat toga. Rezultat bio bio da danas nemaju sa cime da izadju na trziste. Ovako i VW/audi i MB imaju nekoliko generacija turbo benzinskih motora koji daju odlicno performanse i potrosnju. Bas zbog toga u narednih nekoliko godina ocekujem povecanje popularnosti proizvodjaca koji nude izbor benzinskih turbo motora, sto ce znaciti pad popularnosti onih koji kasne sa tim(citaj japanci)

Doduse, ja ni danas ne znam gde se voze sva ta japanska vozila. Valjda amerika ili mozda UK? vade prosek. U Srbiji nista mada je trziste smesno, u Italiji nista, u Nemackoj ne znam kad sam zadnji put video hondu sto je interesantno sobzirom da je to jedino trziste gde nema ogranicenja brzine pa je za ocekivati da se ti projektili od automobila tamo najvise i voze
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 22:40 - pre 153 meseci
Ma nisi procitao sta je pisalo... i ne kasne japanci sa tim jer su imali turbo benzince i prije 20-30 godina...
Vidis npr. ovaj mitsubishi ima 2.000 kubika a 400 konja.
Nema sta da ocekujes za par godina, turbo benzinci su vec sada popularni...
Da se ne shvati pogresno da sam ja nesto protiv vozila sa turbinom... do skoro sam vozio bi-turbo motor, naravno japanca...

Gdje se voze japanska vozila?

P.S. Rasprava je pocela kada se Nebojsa malo rugao hondinim i-vtec motorima a ti motori su strasno dobri...
Samo jos fali da predjemo na raspravu o menjacima... po meni je najbolji osmobrzinski automatik iz lexusa ls460



 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 23:13 - pre 153 meseci
Ne mogu da se setim nijednog biturbo japanca sem tojote supre i nekih nissana?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 09:50 - pre 153 meseci
Citat:
tdusko:  ja ni danas ne znam gde se voze sva ta japanska vozila.


Voze se u "autoindustrijski neutralnim" zemljma, poput na primer Svajcarske. Medjutim, takvih je u Evropii malo i ne predstavljaju znacajnu potrosnju po pitanju ovog segmenta.

Ove godine sam se, putujuci trajektima, igrao malo statistike, analizirajuci malo stvari oko sebe.

Medju 5 vozila samo jedan nije pripadao porodici VAG. Naravno, rec je o stranim tablicama jer domacih, mislim prvenstveno na one iz EX YU i nije bilo u znacajnijem broju.
Cak je i Korejanaca bilo vise od Japanaca. Za neverovati!

Takodje, za neverovati, da su sa italijanskim tablicana najbrojniji bili bas VW-ovi, mada se Italija, sa svojim brendovima, moze smatrati automobilskim gigantom.

Primetna je dominacija Skode i po kojeg HY (narocito medju SUVovima) kod vlasnika iz bivsih istocnih zemalja, sto je i razumljivo, ali "Japanca" treba traziti za razliku od pre, na primer, 10 do 15 godina kada je situacija bila drugacija.

U mom okruzenju, gde zivim, ista situacija. Imam utisak da se na 10 korejanaca proda samo jedan japanac. Zvanicne podatke o prodaji nisam gledao, ali ne verujem da se u mnogome bas razlikuju od onoga "sta se moze videti kroz prozor."
Na primer, Subaru i Mitsubichi (naravno novi) se ne mogu videti. Kao da spadaju u tesku ezoteriju.
Po koja Toyota, redje Honda i slus.
Na autoplacevima sa polovnjacima-ista situacija. Japanca treba iskopavati. Ne ulazeci u uzroke svemu tome, ali cinjenice su da ih nema.

Mislim da je tdusko to dobro zapazio.

P.S. Sto se motora tice, svi spomenuti atmosferci u ovoj temi mogu polako da potraze svoje mesto u istoriji. Njima su prakticno dani odbrojani jos pojavom "supersonicnih" dizelasa i pravo je cudo kako su se uopste i ovoliko zadrzali na trzistu.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 15.09.2011. u 11:05 GMT+1]
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 10:06 - pre 153 meseci
PA ne znam, ja japance ni ne gledam a verovatno iz cisto subjektivnih razloga i nekih losih iskustava sa delovima. Kad sam sa ortakom jutrio po pola Srbije da nadjemo amortizer za swifta smucio mi se japanac. Tako da iz tog nekog straha od lose podrske (opravdano ili neorpravdano, nvazno je) ljudi izbegavaju japance.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 10:09 - pre 153 meseci
Zarko, da, tako je to kad se zivi u siromasnoj sredini pa je prodato vise skoda nego vw-a ili vise hyundaia nego nekog renomiranog brenda...

Za Srbiju ima ova statistika na sajtu vrelih guma... Jedino sto me iznenadjuje je veoma slaba prodaja renoa jer imaju solidnu ponudu i najvecu prodaju u Sloveniji i Hrvatskoj prosle godine...
U Crnoj Gori je recimo prodato najvise toyote... ali ova nasa mala trzista nisu nikakvo mjerilo... Kod nas se jedna povoljna akcija nekog proizvodjaca odrazi na statistiku ukupne godisnje prodaje...

@mmx, samo da ne bude ovakvo i tvoje iskustvo sa turbo servisom... Bolje je dok si na vrijeme da prodas ti tu astru i da uzmes ipak nesto Japansko
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 10:16 - pre 153 meseci


Da, to sam zaboravio da napisem. Novi Ford se srece na svakom koraku. Narocito prednjaci model Fusion. Mislim da ih medju novim vozilima ima najvise. Bar ovde u ovom siromasnom kraju, siromasne drzave .
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 10:16 - pre 153 meseci
Ok, ajde onda poducite me. Kazes Hyundai je los zato sto je manje renomiran, jer to cisto lojalisticko vezivanje za neki drugi brend ili je zaista tolika razlika u kvalitetu?

Ja gledam i30sw i za 18k mogu da dobijem apsolutno sve u fulu, sto je za npr Opela tek pocetna cena, za neke druge tipa Honda da i ne pominjem. A da uzmem svu opremu koju mi daje Hyundai treba mi bar jos 10k minimum. Sta ja placam sa tih dodatnih 10k? Brend? Radnike u Nemackoj? Ili fundamentalno bolji kvalitet? I ako je taj kvalitet toliko razlicit kako se to kotira u odnosu na recimo neku AstruG iz 2002 koju sad vozim. Jer koliko meni deluje taj i30sw je svetlosnu godinu ispred stare astre. Sta bi meni bila motivacija da ja dam jos 10k? Uz rezervu naravno da ja ne idem na trke i da ne vozim 180 po auto putu.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

grujicd
Dejan Grujic
Cogin
Beograd

Član broj: 24171
Poruke: 101
89.216.32.*

Sajt: www.cogin.com


+9 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 10:25 - pre 153 meseci
Činjenica je da se japanci sad slabo prodaju kod nas. Na ruku im ne ide ni nepoljan kurs jena u odnosu na euro, mada ima i japanaca koji se prave u evropi. Npr. dok je EUR/JPY bio povoljniji, Honda Accord je kod nas duže vremena bila najprodavaniji auto u klasi. Tad se za jedan EUR dobijalo 160-170 jena, a sad se dobija 105. U tim uslovima je teško biti konkurentan sa cenom. Korejanci koji se kod prodaju se mahom prave u Slovačkoj.

Inače u mom neposrednom okruženju su ljudi više kupovali nove japance nego druge marke (uključujući i mene), ali su sve te kupovine bile pre par godina, pre nego što je krenula kriza i veliki popusti kod evropskih marki koje sad japanci teško mogu da isprate.

Inače atmosferski benzinci i dalje imaju neke prednosti, najviše u pouzdanosti i ceni održavanja, i možda je to razlog zašto ih japanci i dalje forsiraju. I performanse su tu sa VTEC motorima, samo zahtevaju angažovaniju vožnju i više rada sa menjačem. Sa druge strane, iako vozim Hondu i najpre gledam njih kad razmišljam o sledećem autu, činjenica je da u zadnjih 5-6 godina nisu izbacili nov motor, samo ove postojeće malo poboljšavaju.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 10:27 - pre 153 meseci
@mmx, naravno, placas bolji kvalitet. Uzmi iz istog koncerna vozila recimo skodu i audija sa "istim" motorom i u istoj klasi... Nece valjda neko pomisliti da je audi duplo skuplji tek onako i da su ta druga polovina bacene pare... Nece bas biti da je tako. Skoda je samo jeftinija verzija za one koji nemaju novca i da pitate bilo kojeg vozaca skode svaki bi rado sjeo u audija ali nije imao novca za takvu kupovinu... Zato je statistika takva.
Realno, sa tehnicke strane kvalitet je isto duplo bolji kod audija nego kod skode.
Vec je bilo razgovora na tu temu vise puta...
Ovo sto pominjes i30 i spisak opreme... Nije vozilo comp. pa da se gleda koja je konfiguracija na papiru... Svi ti djelovi moraju zajedno da funkcionisu kao cjelina i da ostavljaju utisak u voznji koji ako je dobar, mora da se plati. Pitanje je ko se sa cim zadovoljava... Nekome je i jugo bio odlican...
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16359



+2922 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 10:29 - pre 153 meseci
Citat:
tdusko:
Doduse, ja ni danas ne znam gde se voze sva ta japanska vozila. Valjda amerika ili mozda UK? vade prosek.

Ja ne znam za okolinu ali Beograd je pun japanaca, koreanaca i renoa.

Citat:
mmix: PA ne znam, ja japance ni ne gledam a verovatno iz cisto subjektivnih razloga i nekih losih iskustava sa delovima. Kad sam sa ortakom jutrio po pola Srbije da nadjemo amortizer za swifta smucio mi se japanac. Tako da iz tog nekog straha od lose podrske (opravdano ili neorpravdano, nvazno je) ljudi izbegavaju japance.

Podrska nije u opste losa, delova ima samo ne treba traziti na pogresnom mestu.

Citat:
zarsilic
Ove godine sam se, putujuci trajektima, igrao malo statistike, analizirajuci malo stvari oko sebe.

Medju 5 vozila samo jedan nije pripadao porodici VAG. Naravno, rec je o stranim tablicama jer domacih, mislim prvenstveno na one iz EX YU i nije bilo u znacajnijem broju.
Cak je i Korejanaca bilo vise od Japanaca. Za neverovati!

Izgleda da je ta statistika vrlo relativna i zavisi od mesta na kome gledas.
Meni je cak padalo na pamet da slikam vozila na semaforu gde uvek stoje bar 3-4 japanska vozila (pricam o Beogradu) ili francuska i u opste se ne stice utisak da je VAG u vecini (i ako verujem da je stvarno tako)
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina15.09.2011. u 10:40 - pre 153 meseci
Citat:
Nocni: @mmx, naravno, placas bolji kvalitet. Uzmi iz istog koncerna vozila recimo skodu i audija sa "istim" motorom i u istoj klasi... Nece valjda neko pomisliti da je audi duplo skuplji tek onako i da su ta druga polovina bacene pare... Nece bas biti da je tako. Skoda je samo jeftinija verzija za one koji nemaju novca i da pitate bilo kojeg vozaca skode svaki bi rado sjeo u audija ali nije imao novca za takvu kupovinu... Zato je statistika takva.
Realno, sa tehnicke strane kvalitet je isto duplo bolji kod audija nego kod skode.
Vec je bilo razgovora na tu temu vise puta...


Pa ne bi bilo prvi put da ljudi bacaju pare na brendove, niti bih bas rekao da je auto-industrija imuna od hit-and-run menadzmenta koji je upropastio kvalitet dobrog broja konzumerskih brendova, zasto ne i kola?. Po cemu je zapravo u consumer segmentu audi bolji od skode? ne kvari se? Sta meni znaci sto ce audi bolje da izvuce krivinu na 220 kad ja nikad necu voziti 220, niti ce vecina tih vozaca skoda koji bi dali duplo vise para za audi samo dimaju, dakle u cemu je onda prednost? Elektronika? Koliko vidim gornji deo ponude svih tih Kia, Skodi, Hyundaia i ostalog imaju svu pratecu elektroniku, sisteme obezbedjenja na putu, itd. Sto je to losije? Nije dobar algoritam? Ajd dajte te linkove ako ste vec pricali, ali manite te price audi ubrza do 100km/h za 0.1s brze. Who gives a sh*t sem entuzijasta.
To je opet ona prica u kojoj niko nije umeo da mi objasni zasto je motor od 1600cc sa istom mehanikom skoro 1000e skuplji od motora sa 1400cc.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1627132 | Odgovora: 5973 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.