Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1626279 | Odgovora: 5970 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 11:45 - pre 153 meseci
Citat:
Naravno na autoputu razlike bi bile dosta uocljivije, jer i ubrzanja i brzinske razlike su vise. Npr. ubrzanja od 80-120km/h, pa od 100km/h do 150km/h.



Cak ni ovo nije bitno jer vecina vozi 110-120 gde su opet sekunde nebitne, a ti sto voze 150 krse zakon i ne morate da im se sklanjate s puta.
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 11:49 - pre 153 meseci
Ma da, samo uz nos. Treba da se popuni hrnoika necim, pa i tima sto se ne sklanjaju ovima sto voze preko 120. Lepo kazu, groblje je puno onih sto imase prvenstvo.

Zapravo, po nasem zakonu je obilazna traka jos uvek obilazna, dakle duzan se po zavrsetku obilazenja da se vratis u desnu trakum bez obzira na ogranicenja brzine.

[Ovu poruku je menjao mmix dana 13.09.2011. u 13:17 GMT+1]
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 11:53 - pre 153 meseci
Sa puta niko ne mora da se sklanja. Sklanjanej sa puta i propustanje nekoga ko vozi brze je stvar vozacke etike, a ne moranja.

Citat:
grujicd: Zaboravio si Opel sa 1.6 turbo benzincem od 180ks u Astri... A i Ford sad ima turbo benzince. Praktično samo japanci još ne prate trend.


Taj Opelov motor je slabiji od VAGovog.

Kao mali experiment, naravno za onog koji je eventualno zainteresovan za kupovinu, neka orgazizuje sebi probnu voznju na primer Insignie 16T sa 180 KS i, zatim na primer Leona 12 TSI (sa "samo" 105 KS) pa neka sabere utiske.

(18 TSI od 160 ks ne mora dalje ni isprobavati)
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 12:33 - pre 153 meseci
@mmix

Ako vozis 120 nisi duzan da se vratis, a ovi pozadi neka blicaju slobodno do prve patrole

 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 12:40 - pre 153 meseci
Da ne idemo u offtopic mnogo, ali jesi duzan, obilazna traka sluzi za obilazenje. Na stranu to dal hoces da rizikujes zivot svoj i svoje porodice da se nadmeces sa nekim ko ce te posle obici sa desne i namerno iseci, da ne ulazimo u road rage pricu. I od najveceg kurcatora na putu postoji veci, samo je pitanje kad ce se sresti. Pa sto kazes, nek se posle zali patroli.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 12:44 - pre 153 meseci
Naravno da se sklanjam tim budalama, ali iz tvoje price ispade da su oni fini momci a problem su ovi sto ih koce jer postuju zakon, jos ispadose oni ti koji se kurce, a ne ovi kreteni sto voze 150

 
Odgovor na temu

mutant

Član broj: 219492
Poruke: 48
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+28 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 13:09 - pre 153 meseci
Citat:
grujicd: Zaboravio si Opel sa 1.6 turbo benzincem od 180ks u Astri... A i Ford sad ima turbo benzince. Praktično samo japanci još ne prate trend.


Da, Opel je bas masovno krenuo sa turbo benzincima - 1.4 sa 120 i 140 konja, i taj 1.6 od 180. I Focus sad ima 1.6 od 150ks i 180ks.
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 13:11 - pre 153 meseci
Nisam ja rekao da oni jesu fini, vec da inadzije nisu. Obe ove grupe imaju problem u glavi i obe ove grupe krse zakon, samo razlicite clanove istog. Da zakon funkcionise bili biste kaznjeni i ti i on, i da zakon fukcionise brzo biste nakupili dovoljno tackica da svi mi ostali ne moramo da trpimo ni jedne ni druge.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 13:12 - pre 153 meseci
Ako voziš levom trakom na autoputu a desna ti je prazna a pritom voziš 120 to je stvar neznanja i neiskustva, maltene ni Turci više tako ne voze po našim putevima(voze ali manje). Da ne pominjem tu zakonsku stranu koja kaže da je leva traka samo za preticanje i da si dužan da se vratiš u desnu.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 13:27 - pre 153 meseci
Evo ga sad jnk na ovoj temi kada se diskutuje o TFSIu pa da cujemo malo iz prve ruke utiske.

(Onaj ko to nije osetio on ne moze znati, a pogresno je misljenje da se TSI motori ponasaju kao klasicni turbo motori).

Kako to izgleda kada se na GTIu pritisne papucica?, a nije ni cipovan.


(GTI sa TFSI motorom, na PQ35 platvormi je preteca ovoh novih vermikularnih TSI modela)
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 14:07 - pre 153 meseci
Pa ide solidno al kad slušam ove hvalospeve zapitam se da li vozim isti(slični) motor Osim snage(i potrošnje u odnosu na snagu) i nepostojeće turbo rupe najsvetlija tačka je uglađenost u radu. Na primer idem 70 na sat u 6oj brzini i isprebacujem brzine do druge i bukvalno ne možeš da primetiš da je u drugoj brzini jer uopšte nije napet(ne trza) niti nešto dreči odnosno nije bučan na visokim obrtajima osim ako je pod punim gasom. Jedina mana koju mogu da se setim mu je veća potrošnja ulja ali kolko sam čitao kod tsia je to dosta poboljšano.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 15:05 - pre 153 meseci
Citat:
DrJekyll: Naravno da se sklanjam tim budalama, ali iz tvoje price ispade da su oni fini momci a problem su ovi sto ih koce jer postuju zakon, jos ispadose oni ti koji se kurce, a ne ovi kreteni sto voze 150


Ja vozim na autoputu skoro uvek 156km/h. Pri tome sam baš fin i ljubazan i ne ablendujem bez potrebe i nisam "kreteni" (iako po trebi spadam u tu grupu), već su kreteni oni koji ne poznaju propise i misle da imaju puno pravo da voze levom trakom na autoputu (iako ne pretiču nikoga) i da se inate onima koji voze brže od njih, samo zato jer oni veruju da se voze maksimalnom brzinom 120km/h (a pri tome u stvari voze 110-115km/h). Znači da su oni ti koji "se kurce" tako što isteruju neku svoju potpuno pogrešnu (netačnu) pravdu.

Kada me uhvate da vozim 156km/h, ja dobijam kaznu 5000 din i ne dobijam nikakve bodove. A ako bi me neki od ovih kretena primorao da ga preteknem sa desne strane, pa me onda neko uhvati u tom preticanju, pretpostavljam da bih dobio 6 bodova i 15-30000 din kazne i određenu zabranu vožnje.

Mnogo veća opasnost na autoputu su upravo takvi koji se inate svemu i svačemu.
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-6.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 15:25 - pre 153 meseci
Hehe, do sada je samo vw-u i audiju crkavala turbina, a sada ce i svima ostalima
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8374
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina13.09.2011. u 21:33 - pre 153 meseci
@mutant

Kada se kaže ravna kriva obrtnog momenta, to ne znači da je bukvalno ravna jer to nijedna ne može da bude, nego da ima mala odstupanja. Da si postavio te krive od bilo kod drugog motora u klasi, video bi koliko su pravilnije kod 1,8 TSI nego kod drugih. Ali nije stvar samo u tome, ima mnogo toga i u uglađenosti i kulturi rada, potrošnji itd.


@jnk

Tvoj motor u G5 GTI je iz starije EA 113 serije (identičan je i Oktaviji RS), ali TSI EA 888 je poprilično različit od njega. Rekoh već, manja mu je kompresija pa mu je za max. snagu dovoljno 95 oktana, ima drugu leguru bloka, potpuno nove ventile, ležišta ventila, pumpe, ima lanac umesto kaiša, nove brizgaljke sa 6 rupa, znatno veći pritisak ubrizgavanja, troši oko litar manje, itd.

Ali nema potrebe previše elaborirati razlike između EA 113 i EA 888, kada je konkurencija još uvek daleko i od tog starijeg TFSI EA 113.

Inače, ovaj EA 888 u Oktaviji TSI je osnovni model, a u Audi se već nekoliko godina ugrađuje Valvelift varijanta tog motora sa još većom snagom, većim momentom i još manjom potrošnjom, a upravo je izašla čak i treća inkarnacija tog motora sa svim još poboljšanim osobinama, naročito na polju kulture rada.

Interesantno je koliko je VAG na tom polju iznad konkurencije. Evo recimo vidim da upravo izlazi nova Honda Civic koja i dalje gura stare 1,4 i 1,8 atmosferce, a oni su zastareli i za stari model Civica, a kamoli za novi.

Nije mnogo drugačija situacija ni sa Renoom i Opelom recimo, jer iako imaju turbo motore, oni su daleko ispod najosnovnijih varijanti TFSI/TSI motora. To su obični motori sa multipoint ubrizgavanjam kojima je prosto dodata turbina. Oni imaju manju i lošije raspoređenu snagu, a značajno veću potrošnju od bilo kog TFSI/TSI agregata.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 17:33 - pre 153 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Interesantno je koliko je VAG na tom polju iznad konkurencije. Evo recimo vidim da upravo izlazi nova Honda Civic koja i dalje gura stare 1,4 i 1,8 atmosferce, a oni su zastareli i za stari model Civica, a kamoli za novi.


Ajde sto pominjes ove ostale (mada i Italijani imaju strasne motore)... ali si pogresno poredjenje izabrao kad je honda u pitanju... Nikako se taj i-vtec motor iz sivika ne moze nazvati, kako ti rece "zastarelim i za stari model a kamoli za novi" jer je to jednostavno fantastican agregat koji se nosi ravnopravno bez turbine i bez kompresora sa cijelom konkurencijom...
Sto se kulture rada tice zbog tog je motora vag i morao da poradi na kulturi rada da bi koliko-toliko mogao da mu se priblizi na tom polju...

Treba li pominjati civic type-r koji iz iste kubikaze bez ikakve turbine i bez ikakvog kompresora razvija preko 200 KS i moze da se nosi rame uz rame sa golfom gti ili sa tim tsi motorima...
Kako mozes da ga nazivas zastarjelim?
Razumjelo bi se da je to rekao neko kome popravke nisu vazne ili ga veoma malo kostaju ali za veliku vecinu korisnika je bolje da vozilo nema turbinu uopste... Nema potrebe da vadimo sada cijene tih turbina i kompresora koje su po par hiljada eura...

P.S. Reci nesto tipa "honda nema turbo motore" je u najmanju ruku smijesno, narocito posle njene dugogodisnje vladavine iz turbo ere formule 1.

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 14.09.2011. u 18:49 GMT+1]
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 19:37 - pre 153 meseci
Zar su stvarno toliko skupe?

Meni je riknula turbina pre dve nedelje (pukla osovina, ali su i propeleri bili pohabani) i zamena je bila 380e sa rukama, srecom pa sam bio u Uzicu pa sam odmah imao servis pri ruci (edit: zaboravih da napomenem motor isuzu 1.7dti u astri g). Nije prijatno po dzep, naravno, ali nije bas ni par hiljada evra. A turbina je turbina, ili gresim? Moze da bude manja ili veca ali da bas kosta toliko vise mi je malo neverovanto.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8374
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 20:16 - pre 153 meseci
Koliko znam, Type R je izbačen iz proizvodnje zato što ne zadovoljava ekološke norme.

Ako na nekim tržištima i nije izbačen, on mnogima ne znači ništa, jer Civic Type R ne bi kupili zato što je previše trkački, tvrd, nizak, previše je samo za pistu, dosta troši itd... previše je "ljut" za ono što je najvećem broju kupaca potrebno.

Mene lično iz tih razloga ne zanimaju trkačke varijante. Kao i mnoge, zanima me normalan auto ali sa boljim perfomansama, a novi turbo benzinci, poželjno sa direktnim ubrizgavanjem - su upravo to.

Oni su izmenili svet tako što su običnom narodu omogućili dobre performanse i to tamo gde im je najpotrebnije, na donjim područjima obrtaja, a za minimalnu, često nikakvu razliku u ceni i bez pogoršanja udobnosti i ostalih osobina.

Za razliku od japanaca, čak i Hyundai već ima 1,6 i 2,0 motore sa direktnim ubrizgavanjem i solidnom snagom, a ima i 2,0 GDI Turbo sa čak 274 KS koji već duže vreme ugrađuje u Sonatu. Za novi I30 i slične modele za koji mesec startuje 1,6 GDI Turbo sa 200 KS čime će pokriti i taj segment.

I Ford recimo ima solidne Ecoboost turbo mašine, tako da onima koji i dalje guraju atmosferske multipoint motore ne predviđam najsvetliju budućnost. Jesu oni pouzdani, ali su previše slabi i previše troše za ono što pružaju.



edit: par slova


[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 14.09.2011. u 23:27 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 21:11 - pre 153 meseci
Izbacen iz proizvodnje? Evo imas da ga kupis na par kilometara od tebe novog: http://www.honda-srbija.rs/cod...=15&ModelId=4&VerzId=4
Pa malo pogledaj performanse, katalog a i euro normu prije nego sto nesto napises.

Ovo sto kazes da te ne zanimaju trkacke varijante... nisi bas dosljedan jer ta honda nije nista vise trkacka od nekog golfa gti za kojeg kazes da te zanima...

Hyundai sonata je skalamerija koju ne bih komentarisao...

Citat:
mmix: Zar su stvarno toliko skupe?

Meni je riknula turbina pre dve nedelje (pukla osovina, ali su i propeleri bili pohabani) i zamena je bila 380e sa rukama, srecom pa sam bio u Uzicu pa sam odmah imao servis pri ruci (edit: zaboravih da napomenem motor isuzu 1.7dti u astri g). Nije prijatno po dzep, naravno, ali nije bas ni par hiljada evra. A turbina je turbina, ili gresim? Moze da bude manja ili veca ali da bas kosta toliko vise mi je malo neverovanto.


Nemoj da mislis da remontovana turbina iz Uzica ima neke veze sa novom turbinom iz opela... Nova je nekoliko puta skuplja i nekoliko puta dugotrajnija.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8374
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 21:25 - pre 153 meseci
Pun je net članaka o tome da se Type R više ne proizvodi. Ako nisi znao, evo recimo dva:

http://www.b92.net/automobili/...10&mm=08&nav_id=451308

Citat:
Hondin Civic Type-R zbog ekoloških propisa prestaće da se proizvodi za evropsko tržište krajem 2010. godine, potvrdio je japanski proizvođač.

Automobil pogoni isti atmosferski dvolitarski četvorocilindrični benzinac iz prethodne generacije koji razvija 200 KS pri 8.000 obrtaja u minuti. Ovaj motor, na žalost, ne zadovoljava ekološke norme Euro V koje na snagu stupaju 2011. godine, a u Hondi smatraju da im se ne isplati da ulažu značajna finansijska sredstva u njegovo unapređivanje.

Civic Type-R će ipak nastaviti da se proizvodi u Hondinoj britanskoj fabrici u Swindonu, ali biće namenjen isključivo tržištima čije ekološke norme zadovoljava poput australijskog i južnoafričkog.


http://www.topgreencars.com/ho...euro-v-incompatibility-issues/

Ali čak i dok se proizvodio, Type R osim po brzinskim karakteristikama nije mogao da se poredi sa GTI koji osim trkača istovremeno može da bude i porodičan auto, a ta univerzalnost je ono što mnogi preferiraju (i ja naravno).

Honda za sada uopšte nema zamenu za Type R, tako da sada nema nikakvog poređenja.

 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.verat.net.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina14.09.2011. u 21:33 - pre 153 meseci
Type R je sramota od 'performansi' kada se uporedi sa bilo kojim Nemcem u ekvivalentnoj klasi i cenovnoj kategoriji...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1626279 | Odgovora: 5970 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.