Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1626211 | Odgovora: 5970 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.09.2011. u 19:42 - pre 153 meseci
Sceko da nisi pomesao sandero sa oktavijom? Ili ako privatno vozis novu S klasu onda mogu da razumem takav utisak u suprotnom imas samo mnogo lose secanje na one skode sto su imale motor pozadi.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.09.2011. u 19:49 - pre 153 meseci
Mozda su gume prepumpane .

Meni su na test dali vozilo sa pritiskom u pneumaticima od 4.5 Bara (lager mod).
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.09.2011. u 20:01 - pre 153 meseci
U staroj firmi smo imali Oktavije, i svi koji su se vozili na dužim putovanjima su bili razočarani. Ja se nisam vozio Oktavijom nego sam vozio Mazdu(626) tako da ne mogu ništa reći o Škodama. Ali zato mogu da hvalim Mazdu .
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.09.2011. u 20:35 - pre 153 meseci
Citat:
jnk: Sceko da nisi pomesao sandero sa oktavijom? Ili ako privatno vozis novu S klasu onda mogu da razumem takav utisak u suprotnom imas samo mnogo lose secanje na one skode sto su imale motor pozadi.


Ja pitao, covek mi lepo rekao, ponosno, da je to vozilo kojim se vozimo Oktavija stara cetiri meseca, kupio je novu! Covek ponosan na to. Tako da nisam ja mogao da pomesam nista. Privatno trenutno vozim Astru '98 godiste koju sam dobio na poklon (uvezena od prijatelja iz Nemacke sa 45.000 predjenih km) i veoma sam zadovoljan. Inace sam u potrazi za nekim dzipom (do 20.000EUR), u opticaju su mi Nissan Murano ili Pathfinder, Infiniti FX35 a mozda i neki X5 ali mi se on najmanje dopada. I tako...


Pozdrav!

EDIT
Sad mi pade na pamet, cini mi se da je @Nebojsa Milanovic za varijantu da pazari novu Skodu za 20.000EUR?! Nadam se da cemo u isto ili slicno vreme kupiti prevozna sredstva iste cene, ja polovan on nov auto, Skodu, pa da se nadjemo negde da "vidimo cija majka crnu vunu prede". Naravno uz svedocenje nekoga sa foruma, to bi bilo lepo! :)
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

miki_maus
Miki Maus
Besumucni trosac Bozijih resursa.
Srbija

Član broj: 290228
Poruke: 27
*.static.madnet.rs.



+12 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.09.2011. u 21:22 - pre 153 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Kod Octavije je jedini problem što je to auto star 8 godina i bez obzira na najsavremeniji motor i spoljašnja dorađivanja, karoserijski i ergonomski nije u cvetu mladosti. Ali za tačno godinu dana izlazi novi model Octavije i sva je prilika da će to biti moj tip u klasi do 20k, ne verujem da će neko u toj klasi moći da je pobedi.

1,8 TSI EA 888 motor ne verujem da će da menjaju, nije potrebno, mada postoje i to već čak dve inkarnacije tog motora sa još većom snagom, još boljom kulturom rada i još manjom potrošnjom. To su Audi Valvelift varijante EA 888 motora, otvoriću ovih dana jednu temu samo o njima.

Što se tiče tih polovnjaka, znam za njih i neke sam vozio, ali realno ih ne bih pogledao u odnosu na tu Octaviju. Govorim o novom modelu za koji se već poprilično zna kakav će biti. Izuzetak od toga stava bih imao kada bih bio u mogućnosti da sam odaberem neko vozilo za koje znam i istoriju i način korišćenja pre mene.

Ali pošto nisam u toj mogućnosti, polovnjake, bez obzira na model i stanje, ne razmatram.


Pa, i nije da je star 8 godina. Postoja je facelift, koji je izmedju ostalog doneo i neka poboljšanja što se oslanjanja tiče (čitao u nekom časopisu). Sveu svemu, to opravdanje nije.
Tehničku stranu motora ne znam. Znam kako ide, i znam da ima mnogo bolje za te pare.

Što se tiče ovog dela o polovnjacima, ne mogu ništa reći a da opovrgnem tvoju tvrdnju. Sreća je presudan faktor.

Sve zavisi šta ko hoće.

Nadam se da će uskoro pasti Oktavia, pa da častiš (često sam u PA), a i da stanemo na crtu, malo :)

Citat:
pisac: U staroj firmi smo imali Oktavije, i svi koji su se vozili na dužim putovanjima su bili razočarani. Ja se nisam vozio Oktavijom nego sam vozio Mazdu(626) tako da ne mogu ništa reći o Škodama. Ali zato mogu da hvalim Mazdu :D.


Svako poštovanje za japanska vozila.

Citat:
Sceka: Ja pitao, covek mi lepo rekao, ponosno, da je to vozilo kojim se vozimo Oktavija stara cetiri meseca, kupio je novu! Covek ponosan na to. Tako da nisam ja mogao da pomesam nista. Privatno trenutno vozim Astru '98 godiste koju sam dobio na poklon (uvezena od prijatelja iz Nemacke sa 45.000 predjenih km) i veoma sam zadovoljan. Inace sam u potrazi za nekim dzipom (do 20.000EUR), u opticaju su mi Nissan Murano ili Pathfinder, Infiniti FX35 a mozda i neki X5 ali mi se on najmanje dopada. I tako...


Pozdrav!

EDIT
Sad mi pade na pamet, cini mi se da je @Nebojsa Milanovic za varijantu da pazari novu Skodu za 20.000EUR?! Nadam se da cemo u isto ili slicno vreme kupiti prevozna sredstva iste cene, ja polovan on nov auto, Skodu, pa da se nadjemo negde da "vidimo cija majka crnu vunu prede". Naravno uz svedocenje nekoga sa foruma, to bi bilo lepo! :)


Ako juriš terenac, onda ništa od ponuđenih već Land Cruiser.
Ja bih uzeo ML-a za SUV :)
 
Odgovor na temu

Sceka
Zoran Scekic
Recording Engineer, Producer
Studio Neverne Bebe
Beograd

Član broj: 94496
Poruke: 2257
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.linkedin.com/in/sceka


+4501 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.09.2011. u 21:53 - pre 153 meseci
Citat:
miki_maus: Ako juriš terenac, onda ništa od ponuđenih već Land Cruiser.
Ja bih uzeo ML-a za SUV :)


Mali Off ali necu vise.

Land Cruiser ima ortak, vozio sam ga, ne dopada mi se sto ima manje mesta za vozaca nego sto bi se ocekivalo. Zato sam i odabrao ono sto sam naveo, svaki od njih ima vise mesta i udobniji je za voznju. Bar za mene, kad sam ih probao takav sam utisak stekao.

Nekoliko ortaka ima ML-a, previse mi je klasican Mercedes fazon, imao sam dosta Mercedesa u zivotu tako da su me malo smorili, nikada nisam imao "svog Japanca" pa cu to da probam u svakom slucaju. :)


Pozdrav
"Grand Magus and Supreme Wizard of professional
audio applications in the known universe and beyond"
E-Mail: [email protected]
Home Page: http://www.linkedin.com/in/sceka

:) "Nije ti palo na pamet da nekom inteligentnijem postu daš lajk?" (By Nebojsa)

Pravi biser: „Sada sumnjam da bih ucestvovao u poboljsavanju Nebojsinog foruma.”
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.09.2011. u 23:04 - pre 153 meseci
Citat:
miki_maus: Svako poštovanje za japanska vozila.


Vidim da si mlad na forumu. A primecuje se da bas ne pratis sta se desava u autoinstiji pa ajde lepo, pre nego sto "doneseses definitifni zakljucak" procitaj za pocetak ovu temu:

http://www.elitemadzone.org/t3...past-auto-industrije-revisited

... posle cemo nastaviti diskusiju jer ima dosta toga sto se u tememama nije spomenulo, a izdogadjalo se u medjuvremenu.




 
Odgovor na temu

miki_maus
Miki Maus
Besumucni trosac Bozijih resursa.
Srbija

Član broj: 290228
Poruke: 27
*.static.madnet.rs.



+12 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.09.2011. u 07:58 - pre 153 meseci
Vidim da aludiraš na povlačenje vozila.

Kada sam to napisao, mislio sam pre svega na vozila iz npr nekih 2006., 2007. godine.
Pod Japancima, smatrao sam pre svega Subaru :)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.09.2011. u 08:57 - pre 153 meseci
Na ovoj temi su se uglavnom poredili konretni (ne uopsteni) modeli pojedinih proizvodjaca u tkzv C segmentu.

Mene bi zanimalo, a verujem i ostale koji je to Subaru, ili nekekav drugi model od nekok drugog proizvodjaca koji meze da se uporedi sa recimo Oktaviom 18 TSI po svim parametrima?
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.09.2011. u 10:45 - pre 153 meseci

Subaru Forester i Honda CRV su skuplje samo za 2 hiljade od te Skode a pruzaju mnogo vise.

E sad znam da ce se javiti jedan ekspert i reci kako su suv automobili besmisleni, ali kad spozna jednog dana njihovu prednost promenice misljenje.

 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.09.2011. u 10:51 - pre 153 meseci
Da, otkako sam spoznao SUV produzio mi se karakter za 5 cm. Kazu da u 90% slucajeva kupovine SUV-a presudni uticaj ima zena.

honda crv startuje od 25k za razliku od skode(15k).
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.09.2011. u 10:52 - pre 153 meseci
Ja jedino vidim "prednost" SUV-a kod parkiranja i zamene gume.

Nekako su bas kao predvidjeni za nase minijaturne ulice, a tocak(sa izuzetno jeftinim i pristupackim gumama), moze svaki devojcurak da zameni...

Poz

 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.09.2011. u 11:08 - pre 153 meseci

Ovde se prica o skodi 1.8tsi elegans koja kosta 20 hiljada, CRV kosta trenutno 22.500 takodje i forester.

Ako hocete da kazem prednosti suv-a, otvorite novu temu da ne sirimo off.
 
Odgovor na temu

miki_maus
Miki Maus
Besumucni trosac Bozijih resursa.
Srbija

Član broj: 290228
Poruke: 27
*.static.madnet.rs.



+12 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.09.2011. u 11:14 - pre 153 meseci
Citat:
zarsilic: Na ovoj temi su se uglavnom poredili konretni (ne uopsteni) modeli pojedinih proizvodjaca u tkzv C segmentu.

Mene bi zanimalo, a verujem i ostale koji je to Subaru, ili nekekav drugi model od nekok drugog proizvodjaca koji meze da se uporedi sa recimo Oktaviom 18 TSI po svim parametrima?


Subaru je nepoderiv auto. Prijatelj poseduje Imprezu WRX STI (2.5l) i taj auto bukvalno kvara do sada nije imao, a presao je preko 150k km, divljačke vožnje.

Ok...da ne tupim sa Subaru-om.

Alfa Romeo 159 šije tu Škodu za 5 dužina. Jesi se ti ikada vozio u njoj? Jesi video na šta liči unutrašnjost?

Ovo je ujedino i moja poslednja poruka na temu šta je i kako je bolje. Iluzorno je raspravljati se, kada neko preferira određeni brend, i taj mu brend budi neke specijalne sentimente :D, pa mu se zato dopada.

Ja automobil ne gledam po znaku/ceni...već po tome šta on pruža. I potpuno mi je svejedno da li je na njemu Alfa Romeo ili MercedesBenz znak.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8374
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.09.2011. u 23:56 - pre 153 meseci
Ovde se daju zanimljive kvalifikacije o koječemu, čak i o nekim autima koji u odnosu na Oktaviju 1,8 TSI predstavljaju invalide. Pošto je očigledno u pitanju neobaveštenost po pitanju mogućnosti motora Audi EA 888, da ne bi ostalo nedorečeno i u domenu dezinformacija, predlažem da konkretizujemo:

Citat:
miki_maus

Nadam se da će uskoro pasti Oktavia, pa da častiš (često sam u PA), a i da stanemo na crtu, malo :)


Može, ali mislim da nema potrebe, informacija i znanja ima dovoljno pa se poređenja se mogu praviti i bez prave "crte".

Citat:
miki_maus

Tehničku stranu motora ne znam. Znam kako ide, i znam...

Sam si sebe pobio, jer da znaš o kojoj mašini se radi, ne bi tako pričao.

Citat:
Iluzorno je raspravljati se, kada neko preferira određeni brend, i taj mu brend budi neke specijalne sentimente :D, pa mu se zato dopada.

Nije u pitanju nikakva rasprava, nego prosto razmena tehničkih argumenata. Sentimente ostavi po strani, tome nema mesta u tehničkoj diskusiji, a isto važi i za brendomanuju.

Lično, zbog poznatih problema koje Alfa 159 ima, taj auto ne bih uzeo ni glavu za glavu umesto Oktavije, a da ne pričam polovnu. Ona se zbog slabe potražnje čak i prestala proizvoditi. Zato se polovne već sada nude jeftino, a kroz godinu-dve će biti bagatela.

1.9mJTD ide solidno, ali se ne može meriti sa Oktavijom 1,8 TSI, a ponajmanje po performansama, tu je svako poređenje besmisleno.

Citat:
znam da ima mnogo bolje za te pare

Koji auto ide 0-100 za manje od 8 sekundi, a da pri tom ima toliko prostora kao Oktavija?
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 00:24 - pre 153 meseci
To sto neki auto do 100 za 7.8s a drugi za 8.8s u realnom zivotu je potpuno nebitno. Bitno je ako imate 17 godina.

Svi automobili ispod 10s u realnom zivotu se vode kao 'dovoljno brzi'.

Kad bi samo seo u tu alfu i osetio ona predivna sedista sa jos boljom kozom ni na trenutak ne bi pomislio za koliko ide do 100 niti bi te to uopste interesovalo.

Ali dobro, ti si se odlucio za dosadnu skodu i ok, samo napred.



EDIT: A da, gle cuda, i alfa ima turbo benzince i to jos jaci i brzi od nekakve oktavije

http://www.cars-data.com/en/al...inctive-200hp-53735/specs.html

[Ovu poruku je menjao DrJekyll dana 11.09.2011. u 01:40 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8374
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 01:31 - pre 153 meseci
Pa sad, da sam sin nekog bogataša na Zapadu, možda bih se usudio da tražim od tate igračku a'la ta Alfa.

Ali pošto sam običan građanin u državi Srbiji, ne mogu sebi da priuštim da se ne ponašam racionalno. A realno, ta Alfa sa veoma retkim high-tech motorom, koja se više ni ne proizvodi, je nešto poslednje što bih razmatrao kao racionalnu kupovinu u Srbiji.

 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 02:04 - pre 153 meseci

Zato sam i spomenuo onu pricu koliko su sekunde do 100 nebitne za ove automobile.

1.9jtdm ide vise nego odlicno, a delova za njega ima vise nego za skodu.

 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.adsl.verat.net.



+6455 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 09:29 - pre 153 meseci
Citat:
DrJekyll: To sto neki auto do 100 za 7.8s a drugi za 8.8s u realnom zivotu je potpuno nebitno. Bitno je ako imate 17 godina.

Svi automobili ispod 10s u realnom zivotu se vode kao 'dovoljno brzi'.

Bitno je, itekako... Ako ti je stil vožnje kao otprilike zglobnog autobusa, držiš se tvoje trake, bez nekih većih brzina, ne pretičeš nikoga, onda ti je generalno i Yaris auto sa super performansama... Međutim ako ipak želiš da voziš malo normalnije, da ponekad i pretekneš nekoga na putu, ta sekunda znači mnogo... Jer nije to samo imaginarna cifra na papiru od 0-100, to je i kako auto ubrzava preko 100kmh, kakvo mu je međuubrzanje itd itd...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.09.2011. u 10:14 - pre 153 meseci
Sekunda od 8,8 do 7,8 na papiru deluje "bezazleno", ali u u praksi je to sasvim drugacije.

Da bi se pri ovakvim vrednostima ostvario dobitak od 1 sec, kod vozila u toj kategoriji, znaci sa nekakvom prosecnom masom od 1300 kg, potrebno je povecati nazivnu snagu za oko 40 KS.
Na vozilima ove kategorije povecanje od 40 KS znaci mnogo. Ne toliko od 0 do 100, jer je taj podatak u praksi skoro nevazan, koliko je to od recima 70 do 140 km/h sto je u praksi bitniji podatak i sto iznosi oko 7 do 8 secundi, pa i vise (u zavisnosti od vozila) i sto je daleko od toga de je zanemarivo.

O osecaju, neko ce koristiti termin, lakoce voznje, nije ni potrebno trositi reci.
Ukoliko je vozilo maksimalno napakovano, ova razlika je jos izrazenija.


P.S. Poredjenje spomenutog MJTDa i spomenutog TSIa (pogotovo ovog novog) je kao poredjenje najsavremenije dizel lokomotive i TŽV-a.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1626211 | Odgovora: 5970 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.