Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1632997 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 02:31 - pre 153 meseci
passat je rang superba a ne oktavije. Ni superb nije los auto ako si u tom penzos fazonu. Avensis i accord nisam probao ali novi civic jesam(ne racunajuci taj type r) i nikako nisam stekao utisak kvaliteta jer se plastika oko menjaca odlepila, diskovi su tresli i bilo je gomila nekih sitnica koje su mi smetale tipa menjac koji se cuje kao kamionski kad menjas brzinu i sedista su bila neudobna za duza putovanja. Da dobro lezi i da je vtec motor zanimljivost to priznajem.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 02:43 - pre 153 meseci
@Storm

Za tvoju informaciku, Oktavia nije pandan Passatu vec Golfu (Jeti). Zasnovana je PQ35 platformi, istoj onoj na kojoj su zasnovani Golf, Jeta, Tiguan,Tuoran, A3, Leon, Yeti itd.


Postoje 2 modela Oktavije. Ljudi cesto brkaju i ne znaju razliku. Spominju nekekav restiling i sta ne vec.

Oktavia mk1 je napravljena na platformi PQ34, istoj onoj na kojoj je napravljken i Golf 4 i

Oktavia mk2 koja se zasniva na platformi PQ35 (PQ36) kao i vozila iz grupacije Golfa 5 (6)

i nema trece Oktavie, kao sto nema ni restilinga.

Passat i Superb dele istu platformu: PL 46 odnosno PQ 46 od sredine 2008 (USA). godine. Oba ova auta su u tkzv D segmentu.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3740
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 02:54 - pre 153 meseci
Ma ok je to za platformu ali je uradjen restajling skode oktavie mk2... Na restajlingu imas natpis na faru "octavia"... na nju sam mislio... ovu koja nije redizajnirana takodje jos uvijek imaju u ponudi...
Evo vidi u tekstu na sajtu se kaze da su i prednji i zadnji kraj restilizovani: http://www.autocacak.co.rs/new_octavia/index.html

Ima jos dosta drugih izmjena ali ovi u cacku to nisu na sajtu ispratili kako treba... odavno su vec u ponudi obje verzije...
Postoje jos octavia RS i octavia scout koja je kvatro i glumi audija allroud

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 17.09.2011. u 04:09 GMT+1]
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.dip.t-dialin.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 08:46 - pre 153 meseci
Citat:
StORM48: Vozio nisam, ali se vozio jesam (više u Hondi). Nisam primetio da je Škoda tiša (generalno, pošto ne znam kakva je sa tim 1.2TSI motorom; i što se tišine tiče - možda ako se meri instrumentom),


Pa pitanje nije bilo generalno nego konkretno o bucnosti avensisa na 160. Da li si ti vozio ili si se vozio u oktavij i avensisu pri brzini od 160?

Najveci plus od mene vagen dobija zato sto znam da moze da ide uvek onoliko koliko stoji u specifikaciji pa i znatno vise od toga. Uz to dozvoljava bez problema voznju na duze staze na load-u od preko 80%. Pritom em je brzi, em je tisi, em trosi manje od konkurenata.

Poredjenja radi, fokus doduse prosle generacije 1.6 benzin od 105 KS pri brzini od 160 Km/h na zadnjoj klupi putnicima garantuje ogluvelost narednih nekoliko dana. Pritom, od Beograda do Ljubljane potrosi 60 l benzina. Ne znam kakav je novi po tom pitanju, postavio sam linkove ali izgleda niko jos nema iskustva.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 09:52 - pre 153 meseci
Da,
spomenut je jos jedan bitan momenat: procena kvaliteta voznje sa nevozackog mesta.

Ovo retko ko spominje, a vazno je.

Citat:
tdusko: Pa pitanje nije bilo generalno nego konkretno o bucnosti avensisa na 160.


Pri brzinama od 140 do 160 (zavisno od uslova).
Hocu da kazem da se decibelmetrom ne mogu uvek dobiti relevantni podaci. Ovaj instrument moze da pokaze identicne vrednosti a da ipak osecaj buke u kabini bude razlicit.
Uho ne reaguje na sve frekvencije podjednako (za razliku od instrumenta). Postoje frekvencije koje uzasno iritiraju, a za koje instrument ne pokaze "nedozvoljene" vrednosti.


Citat:
Nocni:
Sto se tice skode oktavije 1.2 tsi... onoliki auto sa onolickim motorcicem je stvarno cudo... ide odlicno cak i uzbrdo sa cetvoro odraslih ljudi... Ali ja sam ipak protivnik tog downsizinga jer mi je nekako neprirodno i ono sto narod kaze "mora to nedje da oduši" :D

A ima i ona "ko dobro jede - dobro i radi" tako da ni potrosnja nije bas uvijek najvaznija...


Nisam ni ja pristalica malih motora u uslovno, velikim karoserijama, ali me je ovaj 12 TSI iznenadio svojim performansama u Skodi Yeti. Za neverovati je koliko on to sa lakocom podnosi.
Kako ce se to odraziti na njegov vek trajanja, ostaje da se vidi.


P.S. "ko dobro jede - dobro i radi"
Problem je u tome sto postoje i oni koji dobro jedu, a ne rade nista.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 10:44 - pre 153 meseci
Citat:
tdusko: Pa pitanje nije bilo generalno nego konkretno o bucnosti avensisa na 160. Da li si ti vozio ili si se vozio u oktavij i avensisu pri brzini od 160?

Pa izvini, šta predstavlja to pitanje nego generalizaciju? KOJEG Avensisa? Postoji li samo jedan jedini model i jedna jedina generacija tog auta?

Citat:
Najveci plus od mene vagen dobija zato sto znam da moze da ide uvek onoliko koliko stoji u specifikaciji pa i znatno vise od toga. Uz to dozvoljava bez problema voznju na duze staze na load-u od preko 80%. Pritom em je brzi, em je tisi, em trosi manje od konkurenata.

A ovo je generalizacija koja ne zaslužuje odgovor i tako je tipična za brendomane. Ovo što si pobrojao posebno "važi" za Passata. Taj auto se bukvalno raspada od servisa do servisa, kada je upravljački sklop u pitanju.

Citat:
Poredjenja radi, fokus doduse prosle generacije 1.6 benzin od 105 KS pri brzini od 160 Km/h na zadnjoj klupi putnicima garantuje ogluvelost narednih nekoliko dana. Pritom, od Beograda do Ljubljane potrosi 60 l benzina. Ne znam kakav je novi po tom pitanju, postavio sam linkove ali izgleda niko jos nema iskustva.

Ne znam ništa o Fordu. Poslednji koji sam vozio je bio neki Escort od pre Isusa

Pozdrav
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.dip.t-dialin.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 11:09 - pre 153 meseci
Citat:
StORM48:Pa izvini, šta predstavlja to pitanje nego generalizaciju? KOJEG Avensisa? Postoji li samo jedan jedini model i jedna jedina generacija tog auta?


Pa navedena je verzija avensisa 2.0 od 150 Ks. Ne znam sta tu nije jasno?

Citat:
StORM48: A ovo je generalizacija koja ne zaslužuje odgovor i tako je tipična za brendomane. Ovo što si pobrojao posebno "važi" za Passata. Taj auto se bukvalno raspada od servisa do servisa, kada je upravljački sklop u pitanju.


Pa znas kako se razbijaju generalizacije, navedi neki primer koji je uporediv sa vagenom u ovom segmentu, a da je brzi i da pritom na vecim brzinama nudi bolji ugodjaj sa manjom potrosnjom. Ajde, budi od koristi i kazi nesto konkretno, pomozi nekim konkretnim predlogom narodu koji hoce da kupi sto bolji auto C segmenta do 20 000 Eur. I nemoj molim te ponovo da kacis linkove kao onaj gde je prius najpouzdaniji auto u nemackoj jer to vredja inteligenciju prosecnog posetioca ES foruma.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 11:24 - pre 153 meseci
Generalizacija je u diskusijama vrlo cesto neizbezna. Ona kao takva jeste nepozeljna, ali je neizbezna. Na zalost.

Zato sam i napisao u ovoj temi (ne jedanput), u zelji da eskiviram generalizaciju, da se predlozi konkretan modeli od konkretnih proizvodjaca: znaci, model, tip, oprema, motor i sl. kako bi se, koliko mogucnosti dozvoljavaju, moglo detaljnije i preciznije prodiskutovati.

Kazati da TSI trenutno nema konkurenciju na trzistu, nije generalizacija. Vrlo perecizno se zna sta se pod TSI podrazumeva. Naravno, mozda postoje oni koji to ne znaju, ali oni ni ne mogu na adekvatan nacin da se ukljuce u diskusiju.

Nekome, kod odabira svog automobila mogu biti druge stvari primarne, nesporno. Nekome je motor na poslednjem mestu. Nekoga uopste ne zanima servisna podrska, kupuje na bu-ha ono sto mu se prvo dopadne. Nekome nije bitna potrosnja, nekome uopste performanse nisu bitne, i tako dalje da ne redjam.

Zato bi, pre bilo kakve diskusije, diskutant trebao da iznese svoj pogled na vozilo za koje smatra da mu je po volji kako se kasnije ne bu desavale nepotrebne polemike; uglavnom vezane za ukus ucesnika u diskusiji, a ne za tehnicko prakticne elemente vezane za samo vozilo.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 11:33 - pre 153 meseci
Citat:
tdusko: ...navedi neki primer koji je uporediv sa vagenom u ovom segmentu, a da je brzi...

Uvidom u profil, potpuno sam shvatio zašto potenciraš "koji je brži".
Kad budeš nakupio malo vozačkog staža, shvatićeš da maksimalna brzina nije bitna, jer uvek prevazilazi potrebe ozbiljnih ljudi.

Slažem se da mora nekad da se generalizuje. Zato i kažem - džaba najbolji motori u najvećim kantama na tržištu. Bukvalno svaki ne-VW auto (opet izuzimajući Audi) je udobniji, i za kratke i za duge relacije. Corolla i Mazda 3 su avioni za Golfa kada je udobnost u pitanju. O Citroenu da i ne govorim.

Što se tiče linkova, okačio sam ih četiri, a ti okači jedan koji pokazuje suprotno. Biće dovoljno.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8381
*.dynamic.sbb.rs.



+1351 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 11:38 - pre 153 meseci
Citat:
Nocni:
Oktavia 1.8 tsi kosta koliko i avensis a ne auris...

Za samu tematiku je nebitno što mene lično zanima 1,8, jer kada kažem TSI ne mislim samo na njega nego i na slabije, a imaš ih i koji koštaju manje od tih atmosferskih Aurisa.

Citat:

Tvoj kum je platio kiu ceed 20.000€ i tada si rekao da ne postoji nacin da se bolje potrosi taj novac...

To je tada bila odlična kupovina u tom podsegmentu C segmenta, a da te podsetim, Octavia sa atmosferskim FSI (ne TSI) motorom tada je koštala 25,5K EUR, a Golf V sa starim TDI PD motorom i sličnom opremom preko 30K, Auris slično, itd.

Ceed/I30 su apsolutno prvi koji su značajnije oborili cene u C segmentu i poboljšali ponudu. A šta se desilo od onda: Ceed je napravio restiling i još pojeftinio, Octavia je masovno uvela TSI motore, napravila restiling i pojeftinila skoro 40%, VW je izbacio G VI koji je em doteraniji, em dosta jeftiniji od G V, a sa njim uveo i CR motore kojim je eliminisao sve mane PD motora, itd.

Znači, Hyundai i VW su u poslednjih 3-4 godine drastično i poboljašali ponudu i snizili cene, i zato tako tuku druge proizvođače. U tome im pomaže što jedan drugom praktično nisu konkurencija jer Hyundai drži donje, a VW sa svojom brendovima srednji i gornje podsegmente.

Šta su ostali uradili za to vreme? Da ne širim, to zna svako ko se bavi automobilima, tako da je sasvim razumljivo zašto jedino Korejanci i VW rastu u poretku proizvođača.

Citat:
Zasto se prema tom motoru odnosis kao prema necemu novom kad se on nudi vec 5-6 godina? Zasto golf 5 sa tsi motorom nije zabiljezio mnogo bolju prodaju, ako ne na nasem onda na Evropskom trzistu? Postignuti su veoma skromni rezultati u odnosu na druge motore koji su se nudili u istom vozilu...

1,4 TSI twin nije najbolji predstavnik TSI generacije. Kao prvi među njima, on je samo pokazao koliki su dometi te koncepcije i u vreme kada se pojavio nije bio kandidat za razmatranje, jer je bio vrlo malo jeftiniji od GTI sa dosta jačim 2,0 EA 113 TFSI agregatom.

A šta se od onda dogodilo? Izašlo je nekoliko TSI motora sa jednom turbinom, koji su daleko jednostavniji, pouzdaniji i jeftiniji i od tog 1,4 TSI twin i od starog 2,0 TFSI EA 113. Među njima se meni lično najviše sviđa EA 888 sa svoje dve 1,8 i 2,0 inkarnacije i Valvelift podvarijantama koji su značajno bolji, pouzdaniji, jednostavniji, ekonomičniji i jeftiniji i od tog prvobitnog 1,4 twin, i od 2,0 TFSI EA 113 (koji se osim u G 5 GTI nalazi i u Octaviji RS).

Dakle, poslednjih 3-4 godine su se desile velike promene u auto-svetu, neki su drastično poboljšali ponudu - a neki nisu, i zato je jasno zašto se dešava tolika preraspodela kolača i udela na tržištu.
 
Odgovor na temu

tdusko

Član broj: 93380
Poruke: 1702
*.dip.t-dialin.net.



+768 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 12:00 - pre 153 meseci
Citat:
StORM48: Uvidom u profil, potpuno sam shvatio zašto potenciraš "koji je brži".
Kad budeš nakupio malo vozačkog staža, shvatićeš da maksimalna brzina nije bitna, jer uvek prevazilazi potrebe ozbiljnih ljudi.


Nisam ni sumnjao da ces upotrebiti allmighty "merenje ciji je veci" stil diskusije. Nadam se da je to finalna faza u trolovanju i da ces konacno reci nesto korisno.

A evo i da obrazlozim zasto je meni bitno koji je brzi. Pa bitno mi je zato sto saznanje da oktavija 1.2 TSI moze da ide 200 po satu meni ukazuje da brzine od 140-160 podnosi sa lakocom sto je upravo brzina kojom ja vozim po autoputu. Sobzirom da 99,9% vozim po autoputu i otvorenom putu to je prvo sto gledam na autu. Potrosnja, drzanje, osecaj na volanu, sedista, buka i kocnice na vecim brzinama. Taj test fokus na primer nije prosao kod mene, a zacudjujuce je sto se na tom testu cak i golf IV sa 1.4 motorom bolje pokazao.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 12:00 - pre 153 meseci
Citat:
StORM48: Corolla i Mazda 3 su avioni za Golfa kada je udobnost u pitanju. O Citroenu da i ne govorim.


Ovo naravno nije tacno.

Da bi se o ovome diskutovalo potrebno je postaviti uslove pre samog testa. Potrebno je odrediti koliko osoba i sa koliko prtljaga krece na put.

Golf je automobila sa najvecom nosivoscu u kategoriji (cak i jednoj vise). Na primer, dozvoljena nosivost za G5 je neverovatnih 640 kg (nije greska u podatku), za razliku od te Mazde 3 cija je nosivost 495 kg. To je za 145 kg manje, ili za 2 odrasle osobe prosecne tezine.

Normalno je da vozila sa manjom masom i sa vecom nosivoscu budu i tvrdja (kada su prazna). Kada u Mazdu 3 udju 4 odrasle osobe sa svim prtljagom, i kada se na isti nacin optereti Golf, onda se ta dva automobila na drumu ne mogu porediti. Dok je jedan opterecen maximalno ili mozda i vise od toga, drugi je na 70% svojih mogucnosti.

Mislim da nije potrebno posebno elaborirati sta u pogledu te famozne udobnosti i tvrdoce predstavlja voznja pod takvim uslovima.


P.S. Ne treba mesati pojam cvrstoce karoserije i tvrdoce vozila, sto se cesto u praksi dogadja.
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 12:09 - pre 153 meseci
I to što si napisao o nosivosti, ako malo promisliš, upravo ide u prilog rečenom - da je Golf neviđeno tvrd.
Da ne pominjemo konfor vožnje u Mazdi, gde mesta za noge/kolena ima za klasu više.

BTW, ni ja ne govorim o čvrstoći karoserije - nemam problem sa tim aspektom VW-a (ne računajući Passata, koji se upravo iz tih razloga raspada). Sa sličnom kilometražom (oko 120-140kkm), moj burazer je bio znatno zadovoljniji Oktavijom, nego Pasatom (oba je vozio sam, za službene potrebe), što se kvarova upravljačkog sklopa tiče.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 12:57 - pre 153 meseci
Citat:
StORM48: I
Da ne pominjemo konfor vožnje u Mazdi, gde mesta za noge/kolena ima za klasu više.


Ne razumem zbog cega ovoliko reklamiranje neznanja? Bez uvrede.

Mazda 3 je u kabinskom prostoru manji auto od Golfa iste generacije. Mislim da samo Ceed u C segmentu (ne proCeed) nudi vise prostora u kabini.

Osim ako glavni cilj nije trolovanje, kao sto su to vec primetili ostali ucesnici u diskusiji.

Golf 5 nije tema, ali Oktavia jeste. Rec je, da ponovim, o vozilima koji su na istoj platformi:
znaci,
Golf 5 i Oktavia Mk2 dele istu platformu.




P.S. Ako je za utehu, vezano za dezinformacije, tacno je da Passat nije znacajno veci od Golfa. Nisam siguran da je na prednjim sedistima uopste veci. Pokusavao sam to da izmerim, ali to merenje nije bas tako jednostavno.
Zbog toga je i akcenat na C segmentu, jer ocigledno, mnogi ne vide razliku poredeci ovakvo vozilo sa bracom iz segmenta vise.
Isto vazi i za druge proizvodjace.




[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 17.09.2011. u 14:18 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

beske

Član broj: 159958
Poruke: 1126
*.dynamic.sbb.rs.



+17 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 13:19 - pre 153 meseci
@Silic

JFR ja sam (sa svojih 205 cm/115 kg) bez ikakvih problema po pitanju komfora u par navrata (i sa prijateljima priblizno slicnih "gabarita") isao na put Mazdom 3.

Smestaj, bilo napred, bilo nazad, nikad nije bio problem, bas kao ni u mojoj Octavii. Ne preteruj.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 13:25 - pre 153 meseci
Zasto ja preterujem?

Skucen prostor nisam ja spominjao? Naprotiv.


Citat:
beske

Smestaj, bilo napred, bilo nazad, nikad nije bio problem, bas kao ni u mojoj Octavii. Ne preteruj.

Koju Oktaviu imas ti? Godiste?


P.S. Samo da podsetim novopridosle diskutante na jednu staru indijansku poslovicu. Staru ali i danas vazecu:

"Vrane lete u jatima, a orlovi lete sami."
 
Odgovor na temu

beske

Član broj: 159958
Poruke: 1126
*.dynamic.sbb.rs.



+17 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 13:35 - pre 153 meseci
Cudi me da se ne secas, pa piskarali smo vec o tome na "onom drugom", cak i slike kacili...

MkII, 2005 godiste, "jaguar" zelena (kako to voli zenski deo porodice da kaze)

Pozz

p.s. posto si naknadno editovao post, moram da te pitam...

Citat:
zarsilic
P.S. Samo da podsetim novopridosle diskutante na jednu staru indijansku poslovicu. Staru ali i danas vazecu:

"Vrane lete u jatima, a orlovi lete sami."

...da li je ovo neki novi nacin obracanja nadleznog moderatora "novopridoslim diskutantima", i kako ovo treba da bude shvaceno?

 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 13:36 - pre 153 meseci

Nekad je ovo bio odlican forum dok se nije pojavila ova tema i upropastila ga dibidus totalno.

Cak i oni ljudi od kojih ste imali sta procitati i saznati se ovde ponasaju totalno napaljeno tinejdzerski.

 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 13:48 - pre 153 meseci
Pa u pravu si.
Mislim da je sam naslov teme sporan u startu, jer smo svi različiti i retko se mogu videti dve osobe koje će svaku stavku posmatrati jednako je vrednujući. Kao što se dâ videti, mnogi motor stavljaju ispred svega - skoro da bi se radije vozili u romobilima sa besnim motorima koji razvijaju 250km/h, nego da se odluče za nekakvu zlatnu sredinu. S druge strane, validni su i razlozi koje navodi mlađa publika - potpuno mi je razumljivo da vole da impresioniraju žensku publiku prženjem guma i uletanjem u makazice u 3 izjutra. Opet, validno mi je i ovo što neko voli da nosi cement u gepeku, pa mu je bitno kolika je nosivost bez drljanja karoserije o gume.

Međutim, sve to na gomili je nepomirljivo u jednom automobilu. Jednostavno, postoji nešto što se zove UKUS i on je individualan za svakoga. Ono što se sviđa meni, ne mora i Tebi, ako se sviđa i Tebi, ne mora Peri poštaru ili njegovoj svastiki.

Poenta je jasna. Ko je dovoljno nepristrasan da na kantaru izmeri najbolji auto, a da se to ne svede na merenje milisekundi proizašlih iz sklopa motor/menjač?

Recimo, Kia Ceed, od koje je sve počelo, za neke ljude je i dalje najbolja kupovina. Sa cenama po kojima se danas prodaje, i dalje je solidan auto. Jeste, neki će reći - "videćemo koliko će ih biti upotrebljivih posle x godina", ali mislim da upravo vlasnici low-end VW vozila (ne audi - VW) ne bi trebali da se busaju u neku pouzdanost, jer kako vidimo, ni na jednoj listi se skoro ne pojavljuju u vrhu.

Iskren da budem, mogu reći da sam neke nove stvari ipak naučio iz ove teme, a to je da TSI motori definitivno spadaju u sam vrh klase. Da li sam spreman da se zaletim na to? Ne verujem. Barem ne u narednih par godina. Za kasnije - videćemo. A naučio sam i to da se ljudi i dalje slepo drže nekih svojih predubeđenja i jednostavno nisu spremni da situaciju sagledaju i iz drugog ugla. Od svega je najtragičnije kada očigledni brendomani pokušavaju da deluju nepristrasno, a evidentno je da se nisu susretali sa automobilima koje kritikuju, poredeći isključivo pitanje maksimalne brzine, međuubrzanja od 134 do 141 i tome slično.

Mislim da bi bilo mnogo bolje da se redovno ažurira neka lista najboljih kupovina u klasi, bez insistiranja na tome da ta titula pripadne jednom modelu, jer je to bitka bez kraja.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 852



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina17.09.2011. u 13:57 - pre 153 meseci

Mogla bi tema da se preimenuje u 'trenutne akcije, popusti' ili nesto slicno pa da se uporedjuju konkretni modeli, to bi jedino bilo smisleno,

a ovako se sve svodi na ko ima veci i ko ce kome da ga spusti.

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1632997 | Odgovora: 5975 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.